Přejít na obsah [o] Přejít na navigaci [n] Přejít na vyhledávání [v] Přihlásit se
Hlavička
Cristiano Ronaldo už netáhne? Clear jej nahradil hvězdou z CS:GO

Cristiano Ronaldo už netáhne? Clear jej nahradil hvězdou z CS:GO

Události

Cristiano Ronaldo je aktuálně jedním z nejlepších fotbalistů na planetě, a co víc – jedním z nejuznávanějších sportovců vůbec. Přesto pro značku Clear už není jasnou volbou číslo jedna, nahrazen byl hvězdou z titulu CS:GO.

Popularita eSportu celosvětově roste. Není proto překvapením, že nejrůznější klání ve virtuálních světech táhnout stále větší pozornost. A vědomi si toho jsou evidentně i marketéři velkých světových společností. Jak jinak si vysvětlit, že firma Clear, která stojí za stejnojmennými šampony proti lupům, si jako tvář pro nadcházející období vybrala místo slavného portugalského fotbalisty Cristiana Ronalda brazilskou hvězdu titulu CS:GO, která je známá pod přezdívkou FalleN.

FalleN v reklamě společnosti Clear

Cristiano Ronaldo v reklamě společnosti Clear

 

Peníze v tom patrně nebudou, protože francouzská značka Clear jich má podle finančních výsledků tolik, že si může dovolit zaplatit jako hlavní tvář prakticky jakoukoliv známou osobnost. Sluší se připomenout, že kapitán týmu MIBR si již v polovině loňského roku zahrál v jedné reklamě na tento šampón. Oficiální tváří značky se místo Ronalda stává až nyní. Jakou cenu má celá spolupráce však ani jedna strana neprozradila.

Jisté je nicméně to, že profesionální hráči jsou využíváni k propagaci nejrůznějších produktů stále častěji. Olof Kajbjer alias olofmeister si například v roce 2016 zahrál v reklamě na švédský jogurt Yoggi. Slavný vloger Ninja, vlastním jménem Richard Tyler Blevins, je zase úzce provázán s energetickými drinky Red Bull.

Komunita eSportu a kompetitivního hraní velmi rychle expanduje. Podle nedávné analýzy společnosti NVIDIA se více než 60 % majitelů GeForce po celém světě věnuje soutěžnímu hraní každý měsíc. Součet odměn na turnajích v roce 2019 dosáhl 211 milionů amerických dolarů, což je 29% nárůst oproti roku předešlému. Také sledovanost těchto turnajů zaznamenala strmý nárůst, přes 450 milionů diváků sledovalo během loňska soutěžní turnaje živě.

Olof Kajbjer a jogurty Yoggi

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Ninja s Red Bullem

Ohodnoť článek:

Názory ostatních Geeků (5)

Clean & Clear a máš to vychytaný?

Clear ještě existuje? To jsem ani nevěděl, úplně zmizeli z povědomí.

?

A Ronaldo je kdo?

@corpse_despy_: Metrouš jak bič.

@holcat: a taky jeden z nejlepších sportovců planety..

@L!po: A dobrá herečka , vše má dvě strany.
Opravdu ještě nepřišlo někomu divné ,že fotbal se nazývá kolektivní hra a ostatní aktivity : sporty , nebo kolektivní sporty.

Máš něco na srdci?

100% GEEKsměs bez elektroniky 100% GEEKsměs bez elektroniky
nahoru