Přejít na obsah [o] Přejít na navigaci [n] Přejít na vyhledávání [v] Přihlásit se

hra

  • Recenze: Left Alive – tři špatné boje o přežití

    autor: Matěj Pejsar

    První informace o hře Left Alive nepůsobily vůbec špatně. Řekněte sami. Survival střílečka, boje o přežití, hledání zásob, rozsáhlý craftovací systému, tři hratelné postavy a k tomu zajímavý temný příběh. To všechno slibovala hra Left Alive, ale bohužel zůstala pouze u těch slibů.

  • Recenze: Logitech G935 – důležitá konkurenční výhoda

    autor: Petr Kirs

    Nejen působivá grafika, ale také zvukový doprovod má zásadní roli na tom, jaká bude výsledná atmosféra hry. A je jedno, jestli si užíváte ovace na stadionu nebo se touláte lesem plným příšer. Jak díky zvuku můžeme získat náskok před soupeři, si ukážeme v recenzi sluchátek Logitech G935.

  • The Division 2 - větší, lepší a hlavně kompletní

    autor: Adam Plechatý

    Předpokládaný hit jarní sezóny The Division 2 je už dva týdny v rukou hráčů, a tak je čas přinést vám náš pohled a názor na pokračování úspěšné, ale nedotažené jedničky. Povedl se Ubisoftu reparát z herního designu?

  • Recenze: Devil May Cry 5 – poctivá mlátička ze staré školy

    autor: Petr Kirs

    Uplynuly roky od doby, kdy pekelní démoni poprvé vkročili na tento svět, ale nyní započala nová invaze bídáků z pekel a poslední nadějí lidstva se stávají tři osamělí lovci démonů, každý s radikálně odlišným herním stylem. Přinášíme recenzi Devil May Cry 5.

  • Recenze: Dirt Rally 2.0 – prach, šotolina, asfalt

    autor: Matěj Pejsar

    Dirt Rally 2.0 je nejnovější závodní titul do už vcelku početné čtyřkolkové rodiny. Samotný název napovídá, že se vývojáři po arkádovějším Dirt 4 opět zaměřili na realistický prožitek ze závodění a vylepšili první díl, ve kterém přinesli čistokrevnou závodní hru bez kompromisů.

  • Starší grafiky se naučí ray tracing, hry budou vypadat reálněji

    autor: Saša Ševčík

    Velmi zajímavá byla úvodní tiskovka grafického gigantu Nvidia v rámci veletrhu GDC 2019. Díky spolupráci se společnostmi Microsoft, Epic Games, Unity a Crytek se můžeme těšit na novou éru her. Technologii ray tracing navíc budou podporovat i starší herní grafické karty.

  • Metro Exodus a ray tracing: Dechberoucí podívaná

    autor: Saša Ševčík

    Termín ray tracing je v posledních týdnech často skloňován jako technologie budoucnosti, která přinese hry s dechberoucí podívanou. Co ale vlastně od ní mohou hráči čekat v praxi? To jsme se rozhodli vyzkoušet na novém titulu Metro Exodus.

  • Project xCloud a herní pecky. Microsoft odhalil novinky pro Xbox i PC

    autor: Stanislav Holý

    Řadu zajímavých novinek si připravila společnost Microsoft pro hráče, platí to přitom pro příznivce konzolí i klasických počítačů. Patrně největší rozruch vyvolalo oznámení o kolekci Halo: The Master Chief Collection. Zajímavě nicméně vypadá také Project xCloud.

  • Recenze Far Cry: New Dawn – pestrobarevná apokalyptická zábava

    autor: Matěj Pejsar

    Svět po atomové válce jsme měli možnost vidět už v mnoha herních sériích. Mezi ty nejznámější samozřejmě patří nedávno recenzované Metro, veteráni samozřejmě neopomenou nezmínit Fallout. Svět Far Cry: New Dawn ale ukazuje post-apokalyptický svět tak trochu jinak.

  • Recenze: Metro Exodus - nebezpečná cesta z moskevského metra na povrch

    autor: Petr Kirs

    Konečně jsme se dočkali pokračování Arťomova příběhu v jeho pouti za ochranou obyvatel moskevského metra a vysněné představě žití na povrchu zdevastované krajiny po atomové válce. Podařilo se vývojářům zachovat kvalitní herní zážitek i navzdory tomu, že jsme opustili zdánlivě bezpečné prostředí podzemního metra?

Nahoru