V tomto týdnu jsme se dočkali další aktualizace Counter-Strike 2, ta přináší hráčům dvojici nových map. Co od nich můžeme čekat?
Kdy se dočkáme finální verze CS2 je zatím ve hvězdách, byť tvůrci již na jaře slíbili, že to bude během letošního léta. Hratelná beta ale přináší stále další a další novinky. V zatím poslední aktualizaci této populární střílečky se objevují nové mapy Overpass a Vertigo, naopak odstraněny byly Nuke a Office.
Hráči chválí především Overpass, tato mapa vypadá po grafické stránce opravdu skvěle. Naopak na mapě Vertigo si hráči stěžují na přílišnou jasnost. I tato mapa však prošla výraznou proměnou. Co se však týče rozvržení, obě mapy zůstaly nezměněny.
Změn je navíc daleko více, v rámci aktualizace byl přidán nový herní mód nazvaný Wingman. Společnost Valve také provedla několik oprav dříve nahlášeních chyb, které se týkaly skinů a stickerů, a to včetně vzorů rukavic.
Nově je také viditelný časový odpočet před začátkem kola. V nastavení se objevil také nový volitelný prvek s názvem "Secondary Fire Hold".
Ukázka z mapy Overpass
Bezplatný upgrade
Je nutné zdůraznit, že finální verze hry Counter-Strike 2 dorazí jako bezplatný upgrade hry CS:GO. Counter-Strike 2 bude podle nich největší technologický skok v historii této populární série, který zajistí další roky novinek a aktualizací. „Všechny podrobnosti odhalíme v létě společně s oficiálním vydáním, nicméně cesta ke hře Counter-Strike 2 začíná už dnes, a to omezeným testováním pro vybrané hráče hry CS:GO, jehož účelem je identifikovat nejpalčivější problémy a vyřešit je před celosvětovým vydáním,“ prozradili tvůrci na oficiálních stránkách hry.
Pokud se zaměříme přímo na mapy, ty byly od základu přestavěny, takže na nich byly zúročeny všechny nové nástroje a renderovací funkce enginu Source 2. Využívají nového nasvícení enginu Source 2, což znamená renderovací systém na fyzikálních základech produkující realistické materiály, světlo a odrazy.
Klasické mapy se stabilními základy, na kterých mohou hráči posoudit rozdíly mezi hrami CS:GO a Counter-Strike 2. Kromě vylepšení nasvícení a viditelnosti hráčů se nezměnily.
Nástroje a renderovací funkce enginu Source 2 budou dostupné také komunitním tvůrcům, kteří jistě ocení snazší navrhování i upravování map. A s vytvářením se samozřejmě pojí sdílení – ještě v rámci omezeného testování bude otevřen workshop.
Upgradované nebo přepracované, všechny mapy jsou jako nové