Přejít na obsah [o] Přejít na navigaci [n] Přejít na vyhledávání [v] Přihlásit se
Hlavička
Counter-Strike 2 se blíží. Vše, co zatím opravdu víme

Counter-Strike 2 se blíží. Vše, co zatím opravdu víme

Události
CZC.Gaming Knight GC150, herní PC_1871958193
CZC.Gaming Knight GC150, herní PC
21 480 Kč 25 991 Kč
CZC Paladin GC132, Comic-Con Edition_647913850
CZC Paladin GC132, Comic-Con Edition
Produkt není určen k prodeji.
CZC.Gaming Knight GC153, herní PC_1933362089
CZC.Gaming Knight GC153, herní PC
Produkt není určen k prodeji.

Tvůrci nám prozradili již před časem, že Counter-Strike 2 vyjde ještě letos. Informací je ale zatím poskrovnu, a tak jsme se rozhodli všechny oficiální posbírat!

Tvůrci nám dávkují nové informace hezky popořadě. Například před pár dny jsme se dočkali úplně nových map Overpass a Vertigo, které jsou k dispozici v rámci hratelné bety. Právě kvůli tomu, že řada oficiálních informací nám ale do celé skládačky zatím chybí, se na sítích množí spekulace a neověřené fámy.

I když je samozřejmě možné, že se nakonec potvrdí, zatím tomu tak není. V řádcích níže proto naleznete všechny informace, které jsou již oficiálně potvrzené. Finální verze hry Counter-Strike 2 dorazí jako bezplatný upgrade hry CS:GO.

Counter-Strike 2 bude podle nich největší technologický skok v historii této populární série, který zajistí další roky novinek a aktualizací. „Všechny podrobnosti odhalíme v létě společně s oficiálním vydáním, nicméně cesta ke hře Counter-Strike 2 začíná už dnes, a to omezeným testováním pro vybrané hráče hry CS:GO, jehož účelem je identifikovat nejpalčivější problémy a vyřešit je před celosvětovým vydáním,“ prozradili tvůrcina oficiálních stránkách hry.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Kouř jako skutečný

Dýmovnice, respektive jejich oblaka kouře, jsou nyní dynamické volumetrické objekty interagující s prostředím a reagující na světlo, střelbu a výbuchy. Změny chování kouře se promítají také do hratelnosti, jelikož kulky a výbušné granáty mohou oblaka krátce rozptýlit nebo rozšířit.

Kouř se nově vyvalí z otevřených dveří a rozbitých oken, nezastaví ho schody, zaplní delší chodby a spojí se s dalšími oblaky. V enginu Source 2 se částice kouře přizpůsobují systému nasvícení, což dává vzniknout realističtějšímu světlu a barvám.

Srdcem hry Counter-Strike 2 je systém obnovování informací nezávislý na počtu tiků za sekundu. Zatímco dříve servery tak získávaly informace o herním světě pouze v určitých časových intervalech (kterým se říká „tiky“ nebo „ticks“), díky nové architektuře se o zahájení každého pohybu, výstřelu každé kulky a hození každého granátu dozvídají okamžitě.

Ať už je proto tickrate jakýkoli, pohyb a střelba mají vždy stejnou odezvu a granáty vždy létají stejně.

Dýmovnice nové generace

Tickrate už neovlivňuje pohyb, střelbu ani házení granátů

Čistší, jasnější a lepší mapy

Tyto mapy byly od základu přestavěny, takže na nich byly zúročeny všechny nové nástroje a renderovací funkce enginu Source 2. Využívají nového nasvícení enginu Source 2, což znamená renderovací systém na fyzikálních základech produkující realistické materiály, světlo a odrazy.

Klasické mapy se stabilními základy, na kterých mohou hráči posoudit rozdíly mezi hrami CS:GO a Counter-Strike 2. Kromě vylepšení nasvícení a viditelnosti hráčů se nezměnily.

Nástroje a renderovací funkce enginu Source 2 budou dostupné také komunitním tvůrcům, kteří jistě ocení snazší navrhování i upravování map. A s vytvářením se samozřejmě pojí sdílení – ještě v rámci omezeného testování bude otevřen workshop.

Upgradované nebo přepracované, všechny mapy jsou jako nové

Staronový inventář a vizuální efekty

Vaše sbírka je v bezpečí – při přechodu mezi hrami CS:GO a Counter-Strike 2 nepřijdete o žádný ze svých předmětů! Co víc, v enginu Source 2 budou vypadat ještě lépe. Kromě zajištění podpory starších modelů a vzhledů jsme dále upgradovali všechny základní zbraně na nové modely o vysokém rozlišení a některé vzhledy toho už patřičně využívají.

Všechny vizuální efekty dostupné ve hře Counter-Strike 2 prošly aktualizací a za pomoci systému nasvícení a částicového systému enginu Source 2 bylo dosaženo nového vzhledu i chování vody, výbuchů, ohně, kouře, záblesků zbraní či efektů kulek.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Ukázka z chystaného titulu Counter-Strike 2

 

Vizuální efekty nejvíce ovlivňující hratelnost byly přepracovány s ohledem na co nejlepší čitelnost. Stopy po kulkách jsou tedy snáze viditelné na větší vzdálenost a krvavé fleky (které postupně zasychají) poskytují konkrétnější informace o nepřátelích.

Vychutnejte si zbrusu nové efekty výbuchů, ohně a dalších environmentálních událostí, které jsou díky spojení enginu Source 2 a možností současného hardwaru o řád kvalitnější a konzistentnější. Na kompletně změněné herní rozhraní a nové efekty ukazatelů na obrazovce se nejen dobře dívá, ale člověk se z nich také přehledně dozví vše potřebné o své postavě a aktuálním stavu zápasu.

Zvuky hry Counter-Strike 2 byly přepracovány, aby lépe odrážely okolní prostředí, byly jasně odlišitelné a šlo z nich vyposlechnout více informací. Plus byly vyváženy pro zajištění co nejlepšího zážitku.

„Omezené testování hry Counter-Strike 2 se soustředí jen na část funkcí, aby byly do léta vyřešeny ty největší problémy, ale v rukávu toho máme podstatně více. Vydržte pár měsíců a povíme Vám úplně vše, co Counter-Strike získá se vstupem do další éry!“ zakončili prezentaci očekávané hry tvůrci.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Záležet si tvůrci dali také na zvuku

 

Ohodnoť článek:

Názory ostatních Geeků

Zatím nikdo nepřispěl do diskuze.

Máš něco na srdci?

100% GEEKsměs bez elektroniky 100% GEEKsměs bez elektroniky
nahoru