A4Tech Bloody Gaming V8, CORE 2
A4Tech Bloody Gaming V8, CORE 2
578 Kč 699 Kč 421 Kč 509 Kč

Všechny komentáře k produktu:A4Tech Bloody Gaming V8, CORE 2

Mistel MIS

HoleLESS technologie

Mistel 29. 6. 2014 18:51

Zdravim, zakoupil jsem tuto myš a vše funguje tak, jak má.
Mám ale jeden dotaz ohledně HoleLESS technologie. Já teda nejsem žádnej doktor, ale z názvu jsem si odvodil, že by v myši neměla být díra, jako např. u myši optické. Bohužel jsem k dané technologii nenalezl žádné informace a tak se chci zeptat, jestli je normální, že mám v myši díru, nebo je to závada?
Měl jsem tu čest vyzkoušet i verzi myši V7, kde díra byla zalepena, tedy nebyla. Děkuji za odpověď,
Michal.

Patrik Nacházel - CZC PAT
Patrik Nacházel - CZC 30. 6. 2014 16:05

@Mistel: Dobrý den,dle dostupných informací a recenzí je to v pořádku, u tohoto modelu je otvor viditelný.

avatar

Podsvícení

Katschaba 18. 7. 2014 21:33

Dobrý den, v jedné uživatelské recenzi zde, jsem se dočetla, že u myši lze měnit úroveň podsvícení, dokonce ho až vypnout. Chtěla bych se zeptat, jak se to dělá? Nemohu na to v tom programu přijít, a když si zrovna nehraji, přijde mi to podsvícení rušivé. Děkuji za odpověď.

KeyserSoze KEY
KeyserSoze 30. 8. 2014 3:46

@Katschaba: Nj ten softver je hodne spatne zrobeny, zatial co sa chce moc tvarit cool. Ta funkcia je pod wireless nastaveniami, cize v tabe Guard, vpravo dole len zobrazeny ikonou bez textu, sice sa to nastavenie neda dat apply na dratovej mysi ale prepinanie aspon mne funguje aj bez nejakeho potvrdenia. Taktiez aj medzistupne funguju vpohode len skoda ze ten softver je hodne primitivne zrobeny a to prakticky v kazdom okne.

Stoppro STO

Nefunguje

Stoppro 23. 7. 2014 13:28

Mám s touto myší problém. Dnes mi asi před půl hodinou ta myš došla. Zapojil jsem ji a normálně fungovala pak jsem ale stáhnul system "Bloody 5" a jakmile jsem system naistaloval a spustil myš přestala fungovat a dokonce ani počítač nereaguje na připojení. Zkoušel jsem všechny USB a jiný počítač ale myš prostě přestala fungovat tak se chci zeptat jestli třeba někdo neměl stejný problém a neví co s tím dělat.

Chochy26 CHO
Chochy26 12. 8. 2014 14:51

@Stoppro: Dobrý den, mám stejný problém a nevím co s tím.Hned po rozbalení fungovala normálně, ale po nainstalování a aktivování Bloody 5 ( nevěděl jsem, že je to za peníze... ) mi přestala fungovat, zkoušel jsem všechna USB, ale myš se ani nerozsvítí.

Robin Leiner - CZC ROB
Robin Leiner - CZC 22. 8. 2014 8:13

@Stoppro: Dobrý den,doneste prosím myš na reklamaci a kolegové s vámi sepíší reklamační protokol.

kaktusak76 KAK
kaktusak76 4. 2. 2017 16:13

@Robin Leiner - CZC: nu jak sem i já zjisti tak u A4tech není softver k výrobkum v cene a to osobně považuji za podvod a klamání zakazníka pač koupím miš která mam mýt určité funkce a pak zjistim že pokud je chci použit tak musim calovat znova to je na hrane zakona jestli ne už za hranou

sek14 SEK
sek14 2. 1. 2020 12:14

@kaktusak76: Co :D Software se dá normálně stáhnout na stránkách výrobce a když už tak si máte zjistit co kupujete :D

Klikoo KLI
Klikoo 2. 1. 2020 13:08

@sek14: Nějak postrádám smysl komentovat takřka tři roky starý komentář

sek14 SEK
sek14 2. 1. 2020 14:25

@Klikoo: Nevšiml sem si že je tak starý :D Nějak sem na datum nekoukal :D

meluzin5 MEL
meluzin5 21. 1. 2020 23:53

@Klikoo: Nesouhlasím. Po její slevě na 349 o ní teď uvažuji. A proto se rovnou zeptám - brát či nebrat? Můj cíl je jediný - mít na myši tlačítka, které naprogramuji jejich SW na CTRL C a CTRL V. Tip na takovou myš velmi uvítám. Děkuji.

lukes.t LUK
lukes.t 24. 3. 2020 17:13

@meluzin5: Myš je super, jen po nějakém cyklu se ale zamknou a dekativuji nektera tlacitka dokud nezaplatíš 10 $.. Levárna jako prase :(

lukes.t LUK
lukes.t 24. 3. 2020 15:30

@sek14: Co to je toto za odpověď? V EULA neni o dokupu SW ani slovo, zjišťoval jsem si to, prootže mě to ohromně překvapilo. Navíc, v mém případě mám myš již delší dobu (Bloody V8) a teď po reinstalaci ovladače to po mě chce platit, abych mohl používat její funkce? WTF? Je to porušení smluvních podmínek a to i po expiraci záruky, jelikož kupujete HW a SW vlastnictví na dobu neomezenou.. Je to jako by po vás chtěl za instalaci nového iOS nebo Android další platbu. Neslučuje se to s legislativou CZ mimo jiné..

hrdoušek0 HRD
hrdoušek0 25. 12. 2019 1:22

@Stoppro: Dobrý den. Mám podobný problém. 1. den používání - po zapojení v pořádku, stejně tak i po instalaci softwaru. Myš jsem si zkusil nastavit, ale poté co jsem odešel od počítače ( ten se přepnul do úsporného režimu), mi po opětovném spuštění počítače myš nefunguje. Svítí jen led diody, ale windows i software pro myš mi nechtějí myš rozpoznat. Je stále nutná reklamace nebo už se našlo řešení?

kadlec247 KAD
kadlec247 25. 12. 2019 12:05

@hrdoušek0: Dobrý den, děje se mi přesně stejný problém. Také by mě zajímalo, tak tento problém vyřešit.

oplpet@seznam.cz OPL
oplpet@seznam.cz 28. 12. 2019 20:50

@kadlec247: Jiná možnost než reklamovat podle mě není.Já už to udělal.Myš svítí,tváří se ok,ale pc jí nerozpozná.Nejspíš vadný software.

Klikoo KLI
Klikoo 29. 12. 2019 0:42

@oplpet@seznam.cz: Software bloody 7 odpaluje tyto myši do věčných lovišť

David Pospíšil - CZC DAV
David Pospíšil - CZC 30. 12. 2019 13:25

@Klikoo: Dobrý den,s tímto problémem jsme dali vědět našemu dodavateli. Pokud myška přestala fungovat, doporučuji reklamovat.

hrdoušek0 HRD
hrdoušek0 31. 12. 2019 0:09

@David Pospíšil - CZC: Dobrý den, sním Vás poprosit, zda-li byste dal vědět např. zde na stránky jestli už je problém vyřešen? Chtěl bych ji koupit znovu, ale pouze s jistotou, že už se nic podobného nestane.

David Pospíšil - CZC DAV
David Pospíšil - CZC 31. 12. 2019 13:00

@hrdoušek0: Dobrý den,dostali jsme oficiální vyjádření od výrobce.Vada byla opravdu v Softwaru Bloody 7. Chyba, která poškozuje myšky byla v SW, který byl ke stažení od 24.12. - 25.12. 2019. Pokud máte stažený software z tohoto data, prosím smažte jej. Nově stažený z oficiálních stránek výrobce by již měl být bezchybný.
Za komplikace se omlouváme.

Klikoooo KLI
Klikoooo 1. 1. 2020 13:26

@David Pospíšil - CZC: Pomohlo to někomu? Já i přesto že si stáhnu nový SW z Bloody.com tak mi furt myš nefunguje :(

Poci POC
Poci 4. 1. 2020 17:57

@Klikoooo: Stažena poslední verze a stále nefunkční.

Leginko LEG
Leginko 5. 1. 2020 20:59

@Poci: Zjistil jsem jako to opravit, stačí stáhnout novou verzi sw a aktualizovat usb ovladače a mě to pomohlo

David Pospíšil - CZC DAV
David Pospíšil - CZC 6. 1. 2020 10:42

@Klikoooo: Dobrý den,pokud jste myš jednou použil na SW staženém v rozmezí 24-25.12. doporučuji reklamovat. Novou myšku pak již používejte s nově staženým softwarem.

Chose76 CHO
Chose76 4. 1. 2020 22:56

@David Pospíšil - CZC: Dobrý večer, mám stejný problém jen jsem si myš koupil přímo na prodejně a proto budu muset na vyřízení reklamace čekat 30dni i přesto, že výrobce myši uznal chybu v SW??
Myslím,že v tomto případě by se myš měla vyměnit okamžitě kus za kus.

David Pospíšil - CZC DAV
David Pospíšil - CZC 6. 1. 2020 10:40

@Chose76: Dobrý den,v tomto případě Vám myš bude vyměněna ihned na místě, případně do druhého dne, pokud by nebyla skladem na pobočce.

roust2aj ROU
roust2aj 12. 1. 2020 11:50

@David Pospíšil - CZC: Dobrý den,
nově používám bezdrátovou herní myš RT5 (bloody). Pokud jí používám skutečně bezdrátově, vypadá to, že vše funguje. Jakmile však připojím kabel a z počítače odpojím přijímač pro bezdrátové využití, tak myš přestane fungovat (a to přesto, že svítí a vypadá to, že se snad i nabíjí).
Jako kabelovou myš jí tedy nelze použít, přestože je u ní deklarováno, že to jít má.
Software používám nový (staženo 2.1.2020, verze: bloody7_v2019.1230a_mui). Jiný software nikdy nebyl stažen ani instalován. Neměla by se mě tedy týkat shora řešená chyba SW z 24. a 25.12.2019.
Zkoušel jsem se obrátit přímo na výrobce přes jejich stránky bloody.com, avšak na nich lze využít toliko jejich formulář v sekci „dotazy“, který ale nefunguje. Po odeslání dotazu to ohlásí chybu a doporučí, abych se obrátil na jejich oddělení technické podpory, které mi prý určitě pomůže. Žádný kontakt na toto oddělení jsem však nenašel.
Pokud nebudete vědět, jak vyřešit mnou uváděný problém, pak bych Vás požádal o kontakt na toto jejich oddělení (výše uvádíte, že jste dostali oficiální vyjádření od výrobce, tak předpokládám, že kontakt máte).
Děkuji za pomoc

andisp AND
andisp 12. 1. 2020 12:08

@roust2aj: pokud vidim tak https://www.czc.cz/a4tech-bloody-rt5/156820/produkt je jen bezdratova tudiz je jasne ze vam po odpojeni prijimace nebude fungovat. Pokud Vám dojde baterie, múžete zapojit USB kabel a pokračovat ve hře nebo v práci jako s klasickou drátovou myší. tj ze ji pripojite na napajeci kabel ale ten nenahrazuje prijimac slouzi jen k nabijeni

roust2aj ROU
roust2aj 12. 1. 2020 14:25

@andisp: Děkuji za Vaši odpověď.Potom mi ale přijdou informace na stránkách výrobce (nikoliv Vašich) zavádějící. Výrobce k této myši na svém webu (http://www.bloody.com/cz/product.php?pid=10&id=121) výslovně uvádí: ,,Můžete připojit kabel a používat tento model jako kabelovou myš." Je ale pravda, že to uvádí, u obrázku baterie, takže Vaše vysvětlení bude asi správné. Nevýhoda je v tom, že když se připojí kabel, tak musí být připojen i přijímač, takže jsou 2 USB porty zabrány...Každopádně ještě jednou děkuji za odpověď

David Pospíšil - CZC DAV
David Pospíšil - CZC 13. 1. 2020 21:33

@roust2aj: Dobrý den,je to opravdu tak, jak píše @andisp. Kabel by měl sloužit výhradně jako nabíjecí. Zároveň tedy, aby myš fungovala je potřeba mít stále zapojený přijímač.
O chybu softwaru by se jednat nemělo, jelikož vadný software myšky z většiny případů poškodil a nebylo možné je nadále používat.

chodíokolo CHO
chodíokolo 5. 6. 2020 12:38

@Stoppro: Měl jsem podobný problém.po zapojení ,myš fungovala.i po instalaci ovladačů.po odpojení z USB portu přestala fungovat.Svitila ale Windows ji nedokázal rozpoznat.Bylo to myší.Reklamoval jsem.ji.nova po zapojení běžela jak má.Dnes jsem odpojoval celý PC od kabelů abych si PC mohl dát stranou.A po zapojení myši do USB ,zas nefunguje !Klasika svítí ,ale Windows ji nedokáže rozpoznat.na všech USB portech a i na jiným PC.Podle mého je to špatný model.Dam vám ji do reklamace.Tu myš upřímně nechci.aby po odpojení z USB nefungovala.Mel jsem dvě myši v8m a stejný problém.Je možnost vrácení peněz a zároveň si koupit hned další myš od jiného výrobce ?

avatar
Tomáš Hejl - CZC 8. 6. 2020 8:11

@chodíokolo: Dobrý den.Co se týče pravidel pro reklamaci / vrácení peněz se doporučuji obrátit na reklamace@czc.cz.

avatar

Bloody5

batak 28. 7. 2014 20:18

Zdravím
Mám takový problém a to že sem používal sw bloody2 který mě dost často upozorňoval na novější (bohužel v nevhodnou chvíli při hraní BF4) tak sem to přeinstaloval bloody5 ale ten mi zničeho nic vypíná i když nechápu proč nastavení ve winech vizuální efekty a to ,,pozvolna zobrazovat nebo vysouvat nabídky" i když tu nabídku zapnu tak při dalším spuštění PC je to opět vyplé. Nějaké nápady? předem díky.

avatar
azbestie 28. 7. 2014 20:23

@batak: to je dost, zes dosel, uz jsme na tebe cekali!

avatar
batak 28. 7. 2014 20:27

@azbestie: Já sem se slušně ptal tak voco ti de

avatar
VashCZ 28. 7. 2014 20:29

@batak: a on tě přátelsky přivítal... nějakej problém?

avatar
batak 28. 7. 2014 20:36

@VashCZ: kdyby sme se znali tak to beru ale nepamatuji si nějakou vzájemnou diskuzi a proč to píše v množném čísle

avatar
VashCZ 28. 7. 2014 20:51

@batak: :-D
nepamatuju se, že by táta měl problém s mizením čehokoliv u V7... ale nepředpokládám,ž e by si toho při kancelářsý práci vůbec všiml

avatar
batak 28. 7. 2014 23:18

@VashCZ: Já to taky nechápu proč to vypíná ale bohužel se to stává i s bloody3 sem měl problém když sem to nainstaloval tak mi nefungovala myš

kolloner KOL

Výrobní chyba

kolloner 29. 7. 2014 23:21

Koupil jsem si tuto myš, krásně fungovala, ale měla výrobní chybu na kabelu, je pletený a byl tam jakýsi uzel.. Né že by to vadilo, ale je to nové tak to chci mít v pořádku. Do deseti dnů jsem ji dal na reklamaci, že je vzhledová chyba. Po 19-ti dnech mi příjde email, "Vyjádření technika: Uvedena zavada se neprojevila". CO to je za kecy... co se má jako projevovat ??? Máte tam vzhledovou chybu za kterou můžete vy.. A já chci kabel jiný... Jak mi poradíte ?

Bos123 BOS
Bos123 30. 7. 2014 1:55

@kolloner: Dnešní lidi si stěžujou opravdu na ZBYTEČNOSTI! ... aby jste se za 500kč nepo.... :)

kolloner KOL
kolloner 30. 7. 2014 9:19

@Bos123: Ty jsi možná milionář... Jestliže si koupim auto a nebude mít motor... OK v poho se z toho nepo.. pojedu bez nej... Já chci pouze spravedlnost.. mě to tám nijak nesere ,ale daval jsem tam NTB a co s myší ? Tak jsem ji tam take dal. A to že se uvedená závada neprojevila... Chybí logika...

avatar
libac22 30. 7. 2014 9:51

@kolloner: A proč si jí nevrátil ve 14ti dení lhůtě ??? a nevzal jinou ???

kolloner KOL
kolloner 30. 7. 2014 10:56

@libac22: Ano asi druhy den jsem si to uvědomil, proč jsem to tak neudělal...

avatar
azbestie 30. 7. 2014 15:59

@kolloner: doba reklamace se do 14 denni lhuty nezapocitava.. mozna tedy jeste muzete menit..

avatar
VashCZ 30. 7. 2014 16:04

@azbestie: NEZAPOČÍTÁVÁ, já jsem takhle měl grafiku přes měsíc na wandru a nakonec jsem ji tam nechal, vypsali mi dobropis a já si objednal jinou

kolloner KOL
kolloner 30. 7. 2014 21:59

@VashCZ: Ale tato myšička tam byla 19 dní takže oni ji vrátili do 30 dní a nebo mohu teda i ted jestliže to není dohromady 14 dní ?

avatar
VashCZ 30. 7. 2014 22:15

@kolloner: Záleží jen jak dlouho jsi ji měl ty... co byla v reklamaci se nepočítá.

kolloner KOL
kolloner 31. 7. 2014 0:49

@VashCZ: 3.7. vystavena faktura, 10.7. dáno na reklamaci, 29.7. přišlo z reklamce, jestli se nepletu tak na to mám ještě 3 dny... Jdu si to s nimi viřídit :D

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 145691
A4Tech Bloody Gaming V8, CORE 2 -27%
578 Kč 699 Kč 421 Kč 509 Kč
skladem
5 a více kusů
Herní drátová myš určená pro maximální herní nasazení, technologie HoleLESS, alien design, citlivost až 3200 dpi, 7 tlačítek + červeně podsvícené kolečko, integrovaná paměť 160K, odezva 1 ms, hmotnost 155 g, USB rozhraní, 1,8m kabel, CORE 2 software, kovové podložky.
Notebooky a počítače za férové ceny Notebooky a počítače za férové ceny