Kontakty
-
Zákaznické centrum
31 31 100 00 31 31 100 00 -
Zákaznické centrum je Vám k dispozici:
Po-Pá: 8:00 – 18:00
So-Ne: 8:00 – 16:30
S čím potřebujete poradit?
Objednávka
- Stav objednávky
- Změna nebo storno objednávky
- Platba/faktura
- Lhůta pro vyzvednutí objednávky
- Nákup na splátky
- Nákup bez DPH/Tax free
Stav objednávky
Dostupnost Vámi vybraného produktu naleznete v jeho detailu, po kliknutí na odkaz "Kdy zboží dostanu".
Čas dodání na naši pobočku
Je nám líto, ale přesný čas Vám nedokážeme sdělit. Vyčkejte prosím na výzvu k odběru.
Dodání zboží dopravcem na adresu
Při odeslání zboží Vám zašleme na e-mail číslo zásilky pro možnost sledování zásilky na stránkách dopravce. Dodání je zpravidla následující pracovní den.
Sledování objednávky
Stav objednávky můžete sledovat na stránce Sledovat objednávku.
Nestačila Vám odpověď? Využijte kontaktní formulář:
Změna nebo storno objednávky
Změnu nebo storno objednávky je možné provést do doby, než je vystavena faktura.
Změna způsobu platby nebo dodání
Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.
Změna produktu
Změnu produktu můžete provést po přihlášení na Váš účet v sekci "Objednávky".
Storno objednávky
Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.
Nestačila Vám odpověď? Využijte kontaktní formulář:
Platba/faktura
Potvrzení přijetí platby
Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.
Změna fakturačních údajů
Změnu je možné provést do 14 dnů od vystavení dokladu, a to z fyzické osoby na podnikatele, či z podnikatele na podnikatele.
Opětovné zaslání faktury
Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.
Nestačila Vám odpověď? Využijte kontaktní formulář:
Lhůta pro vyzvednutí objednávky
K vyzvednutí zboží na prodejně je stanovena lhůta 5 pracovních dnů od první zaslané výzvy k odběru.
Prodloužení lhůty
Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.
Nestačila Vám odpověď? Využijte kontaktní formulář:
Nákup na splátky
Na splátky mohou nakupovat pouze fyzické osoby. Kompletní informace a podmínky naleznete na stránce Jak jednoduše na splátky.
Nákup bez DPH/Tax free
Jste-li firma podnikající v rámci EU, vyplňte DIČ a Vaše objednávka bude automaticky bez DPH.
Dotaz ke zboží
Dostupnost
Pro zjištění termínu dodání klikněte na "Kdy zboží dostanu" přímo v detailu vybraného produktu. V případě, že se zobrazuje "neznámý termín" či "zjišťujeme", nejsme Vám schopni v tuto chvíli datum dodání sdělit. Pokud na dodání zboží nespěcháte, vytvořte si objednávku a vyčkejte na potvrzení termínu.
Poptávka množstevní slevy
Množstevní slevu nabízíme při zakázce nad 50 tisíc korun bez DPH.
Zboží mimo nabídku
Pokud poptáváte zboží mimo naši nabídku, zašlete nám prosím co nejvíce informací k poptávanému zboží.
Reklamace
Chci podat reklamaci
Využijte Průvodce reklamací, kde poskytujeme nejdůležitější informace o reklamaci a vratce.
Poškozená zásilka
V případě, že jste svou zásilku obdrželi poškozenou, postupujte prosím dle návodu Jak postupovat při přebírání zásilky.
Záměna zboží
Obdrželi jste jiné zboží? Uveďte nám prosím co nejvíce informací pro rychlejší vyřízení.
Zboží má jiné parametry
Odstoupení od smlouvy
Odstoupení od smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy můžete využít do 14 dnů od převzetí zboží u objednávek vytvořených na dálku (telefonicky, e-mailem, přes e-shop), pokud jste fyzická osoba. V případě, že jste při nákupu zadali svoje IČ, můžeme Vám vyhovět pouze pokud je produkt nerozbalený.