Kontakty

  • Zákaznické centrum

    31 31 100 00 31 31 100 00
  • Zákaznické centrum je Vám k dispozici:

    Po-Pá: 8:00 – 18:00

    So: 8:00 – 16:30

  • Telefon: +420 31 31 100 00 +420 31 31 100 00

S čím potřebujete poradit?

Objednávka

Stav objednávky

Dostupnost Vámi vybraného produktu naleznete v jeho detailu, po kliknutí na odkaz "Kdy zboží dostanu".

Čas dodání na naši pobočku

Je nám líto, ale přesný čas Vám nedokážeme sdělit. Vyčkejte prosím na výzvu k odběru.

Dodání zboží dopravcem na adresu

Při odeslání zboží Vám zašleme na e-mail číslo zásilky pro možnost sledování zásilky na stránkách dopravce. Dodání je zpravidla následující pracovní den.

Nestačila Vám odpověď? Využijte kontaktní formulář:

Změna nebo storno objednávky

Změnu nebo storno objednávky je možné provést do doby, než je vystavena faktura.

Změna způsobu platby nebo dodání

Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

Změna produktu

Změnu produktu můžete provést po přihlášení na Váš účet v sekci "Objednávky".

Storno objednávky

Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

Nestačila Vám odpověď? Využijte kontaktní formulář:

Platba/faktura

Potvrzení přijetí platby

Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

Změna fakturačních údajů

Změnu je možné provést do 14 dnů od vystavení dokladu, a to z fyzické osoby na podnikatele, či z podnikatele na podnikatele.

Opětovné zaslání faktury

Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

Nestačila Vám odpověď? Využijte kontaktní formulář:

Lhůta pro vyzvednutí objednávky

K vyzvednutí zboží na prodejně je stanovena lhůta 5 pracovních dnů od první zaslané výzvy k odběru.

Prodloužení lhůty

Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

Nestačila Vám odpověď? Využijte kontaktní formulář:

Nákup na splátky

Na splátky mohou nakupovat pouze fyzické osoby. Kompletní informace a podmínky naleznete na stránce Jak jednoduše na splátky.

Nákup bez DPH/Tax free

Jste-li firma podnikající v rámci EU, vyplňte DIČ a Vaše objednávka bude automaticky bez DPH.

Dotaz ke zboží

Dostupnost

Dostupnost Vámi vybraného produktu naleznete na jeho detailu.

Poptávka množstevní slevy

Množstevní slevu nabízíme při poptání 20-ti a více kusů určitého produktu nebo při zakázce nad 50 tisíc korun bez DPH.

Zboží mimo nabídku

Pokud poptáváte zboží mimo naši nabídku, zašlete nám prosím co nejvíce informací k poptávanému zboží.

Reklamace

Chci podat reklamaci

Nápovědu k reklamacím naleznete na stránce Nápověda k reklamacím.

Stav reklamace

Stav reklamace si můžete ověřit po přihlášení na Váš účet v sekci "Reklamace".

Poškozená zásilka

V případě, že jste svou zásilku obdrželi poškozenou, postupujte prosím dle návodu Jak postupovat při přebírání zásilky.

Záměna zboží

Obdrželi jste jiné zboží? Uveďte nám prosím co nejvíce informací pro rychlejší vyřízení.

Zboží má jiné parametry

Stížnost/pochvala

Stížnost

Pochvala

Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy můžete využít do 14 dnů od převzetí zboží u objednávek vytvořených na dálku (telefonicky, e-mailem, přes e-shop), pokud jste fyzická osoba. V případě, že jste při nákupu zadali svoje IČ, můžeme Vám vyhovět pouze pokud je produkt nerozbalený.

Služby

Montáž PC

Pozáruční servis

Prodloužená záruka a pojištění proti poškození či odcizení

Technické dotazy

Technické parametry

Návod ke zboží

Obecný dotaz

Nenašli jste to, co hledáte? Kontaktujte nás.


Hlavička