Akasa redukce napájení 2x4pin Molex (power 5,25) na 1xPCIexp
Akasa redukce napájení 2x4pin Molex (power 5,25) na 1xPCIexp
65 Kč 79 Kč

Všechny komentáře k produktu:Akasa redukce napájení 2x4pin Molex (power 5,25) na 1xPCIexp

JardaRJ JAR

Prosím rada

JardaRJ 4. 1. 2016 18:05

Dobrý den,
mam zdroj který nemá 6-pin a potřeboval bych ttuhle redukci a mam volný jenom jeden molex.
Bylo by možné kdybych koupil rozdvojku z jednoho molexu na dva a pak připojil tuhle redukci?:...
Zdroj má 500W
Děkuji za případnou odpověd.

avatar
3ad1m 9. 8. 2016 13:55

@JardaRJ: mělo by to fungovat.

lenka296 LEN

Zdroj

lenka296 20. 9. 2016 17:57

Dobrý den, dá se redukce použít i k propojení 2větráku(molex) ke zdroji(6pin) ?

avatar

Tři nebo Čtyři

121 7. 9. 2017 15:09

Dobrý den chci se zeptat nejsem v tomto moc skušený, má tato redukce tři nebo čtyři kovové cvočky ? Z obrázku ani z popisu sem to nevičetl. Díky

Markéta Šimková - CZC MAR
Markéta Šimková - CZC 8. 9. 2017 11:02

@121: Dobrý den, dle dostupných informací od dodavatele jsou parametry produktu:
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Konektor 1: 2x 4-pin Molex
Konektor 2: 6-pin PCIe
Délka: 10 cm

Štefank ŠTE

Přídavné napájení g.karty Gainward gainward 7900 gs 512mb

Štefank 7. 10. 2017 21:04

Dobrý den,je tento kabel určen i k napájení graf. karty Gainward 7900 gs 512mb agp .Děkuji za odpověd

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 9. 10. 2017 10:53

@Štefank: Dobrý den,má karta možnost externího napájení? Myslím, že tato série neměla možnost externího napájení, stačilo napájení ze slotu.Děkuji

Štefank ŠTE
Štefank 9. 10. 2017 15:16

@Jan Šedivý - CZC: Dobrý den
Ano karta má externí napájení (viz.foto http://www.pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2014-02-25/139736_orig2.jpg ) někam jsem ten kablík-uklidil- a nerad bych odpravil něco -neodborným zapojením,jelikož karta byla docela odběratel proudu :) ještě jednou dekuji za odpověď Štefan K.

Murun MUR
Murun 9. 10. 2017 15:29

@Štefank: Ano, to je správný kabel.

Štefank ŠTE
Štefank 10. 10. 2017 17:45

@Murun: Díky

123kopec1 123

Staci na napajeni?

123kopec1 11. 11. 2017 11:19

dobry den,mohu pouzit tuto redukci na napajeni msi gaming rx 570 4gb, kdyz ma 1 8pin konektor? nekde ctu ze staci 6pin, nekde zase ze musi byt 8pin, tak nevim. vim ze 6pin ma o dve zeme min, ale nevim jestli tam teda pusti stejne wattu jako 8pin, a nebo da jen 75???dekuji

avatar
Markus_X 11. 11. 2017 11:39

@123kopec1: Toto je super cesta jak si v pc neco odpalit, Jenom tak, jaky mate zdroj?
+ 570 neni zrovna usporna karta. https://www.bit-tech.net/reviews/tech/graphics/msi-radeon-rx-570-gaming-x-4g-review/9/

123kopec1 123
123kopec1 11. 11. 2017 13:40

@Markus_X: je to k tomuhle zdroji, dokud se nekoupi novy https://www.czc.cz/fortron-fsp350-60gln-350w_2/35815/produkta co by se melo odpalit? vzdyt je to proste jen ze dvou vetvi svedene do jednoho konektoru...

avatar
Markus_X 11. 11. 2017 13:55

@123kopec1: Tak to si prvne kupte novy zdroj.

avatar
john_doe Ověřený GEEK 11. 11. 2017 14:00

@123kopec1: Molex na SATA, ztraťte všechna data, a tady to nebude vyjímkou.
Molex-xy adaptéry jsou mnohdy špatně provedené a rády shoří a odpálí přitom připojené zařízení.Ale jde hlavně o to, že ten zdroj těžko utáhne grafickou kartu jakoukoli, co chce více než to, co jí dodá deska. RX 570 spapá až 180W na 12V lince, do toho ještě započítejte spotřebu procesoru a máte těch 350W. PCIE 6pin má limit 150W, 8pin konektor by měl mít 200W limit.

123kopec1 123
123kopec1 11. 11. 2017 14:40

@john_doe: procak s tou kartou sezerou 160w, to uz mam zmereny. takze tomuze shoret kvuli spatny kvalite redukce, ale pri dobre redukci by to melo byt ok?jinak tento seasonic by tedy mohl mit jednu zapojenou na 8pin a pak i druhou jenom na 6pin, a melo by to byt ok?https://www.czc.cz/seasonic-energy-knight-ss-500et-t3-500w-oem/105970/produktps: na tom fortronu by byla jenom jedna karta samozrejme

avatar
john_doe Ověřený GEEK 11. 11. 2017 15:07

@123kopec1: Moment.. těch 160W jste měřil kdy? Ve hře?A vy plánujete Crossfire nebo co?

123kopec1 123
123kopec1 11. 11. 2017 16:09

@john_doe: budou tezit, takze crossfire nebude. bylo to zmereno pri tezbe, bez karty a v vklidu odebirala sestava 40w, s kartou a pri tezbe 160. navic na whattomine webu je v parametrech taky spotreba kolem 120w pri tezbe

avatar
john_doe Ověřený GEEK 11. 11. 2017 16:12

@123kopec1: Crossfire necrossfire, stále máte dvě karty pod jedním zdrojem.

jirirezab JIR

Msi geforce gtx 1050 ti gaming

jirirezab 11. 5. 2018 16:55

bude fungovat s touto grafickou kartou ?

avatar
Killing joke Ověřený GEEK 11. 5. 2018 17:03

@jirirezab: Ano, ale co máte za zdroj a jak vypadá celá sestava?

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 11. 5. 2018 17:33

@jirirezab: proc bys kupoval 1050ti s pridavnym napajenim? usetri litr nebo kolik a vem nejakej zakladni modelnebo uz priplat na 1060 a mas dalsich 50% vykonu navic

rameš0 RAM

Mám tu to grafiku EAH4870X2/HDTI/2G/A

rameš0 10. 6. 2018 19:11

stačí jen tento kablík koupit ?

avatar
john_doe Ověřený GEEK 10. 6. 2018 19:22

@rameš0: Proč to chcete koupit k tak starému žroutu energie?

avatar
honzaa1 10. 6. 2018 19:33

@john_doe: Aby ten kablík nepřesáhl aktuální hodnotu grafiky:)

rameš0 RAM
rameš0 10. 6. 2018 19:50

@rameš0: :-D se jen ptám jestli to stačí . Jsem jí dostal tu grafiku a jsem bez grafiky a chtěl bych jí využít .

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 35837
Akasa redukce napájení 2x4pin Molex (power 5,25) na 1xPCIexp
65 Kč 79 Kč
skladem
5 a více kusů
Speciální rozšiřující redukce pro napájecí zdroje s nedostatkem PCI-E konektorů pro napájení grafických karet, konektory 2x molex na 1x PCI-E 6pin .