Arctic Cooling MX-2 Thermal Compound
Arctic Cooling MX-2 Thermal Compound
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Arctic Cooling MX-2 Thermal Compound

avatar
Fenris 1. 11. 2007 20:37

@emilo: Ten test je sice pěkný, ale má jednu zásadní vadu - metodiku. Protože pro správné testování pasty je potřeba ji pořádně zahořet. Lepší je podívat se sem: http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=1133&pageID=3881&Content_Random=12088 kde je graf i podle času po nanesení. Nic proti Honzovi Vítkovi, ale tohle se mu zkrátka nepovedlo.

avatar
krepemil 1. 11. 2007 22:10

@Fenris: No i tak myslim že MX-2 dobrá pasta:) Zejtra se jí hodlám použít tak snad se mi to povede dobře nanýst.

emilo EMI
emilo 1. 11. 2007 23:17

@krepemil: jde to pekne,drzim palce

emilo EMI
emilo 23. 11. 2007 4:16

@krepemil: Tak jak jsi dopadl?Porad drzim palce hi hi

unitrak UNI
unitrak 4. 12. 2007 16:42

@emilo: Palce už nedrž určitě už ji nanesl :)
Jinak tohle je dobrá pasta, kupuji ji.

Porshe11 POR
Porshe11 7. 2. 2008 18:09

@unitrak: dobrá pasta na čištění zubů... za případné zdravotní problémy však neručím...

TLKOUNEV TLK
TLKOUNEV 7. 2. 2008 21:51

@Porshe11: Máte svůj názor čím podložit a nebo se jenom jedná o hloupý výstřel do tmy? Použil jste danou pastu? Dokážete doporučit lepší pastu se stejnými parametry? Nebo chcete za každou cenu ze sebe dělat důležitého?

? ?
Anonymní uživatel 18. 5. 2009 9:43

@emilo: Tato pasta je opravdu velice dobrá dokaže snížit teplotu o 5-15°C

ladi LAD
ladi 28. 9. 2009 9:27

@Anonymní uživatel: Tak tomu moc nevěřím 15 stupňů je dost, to by ten chladič bez pasty musel bejt jak český silnice aby byl tak málo účinnej.

malcomx MAL

Je lepsi nez MX-1

malcomx 22. 10. 2007 0:18

narozdil od MX-1 se lepe nanasi, je vice tekuta, asi jako obycejna silikonova pasta a vysledky testu hovori jasne. doporucuji!

emilo EMI
emilo 24. 10. 2007 1:06

@malcomx: a nemusis 200h zahorovat

unitrak UNI
unitrak 4. 12. 2007 16:36

@emilo: Je o něco lepší než Mx-1, já jí kupuji a je dobrá. Kouknete ted na nový test v PCtuningu: http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=9826&Itemid=51&limit=1&limitstart=2
JInak podle grafu se zapýká 100h, ale to je fuk.

TLKOUNEV TLK

Hodnocení

TLKOUNEV 3. 11. 2007 12:47

Já jsem tuhle pastu dostal společně s chladičem a musím říct, že je jedna z nejlepších. Po přendání desky s vodníkem do jiné skříně po použití téhle pasty klesla teplota o 3 stupně. A to jsem to jenom přemazal, předtím jsem tam měl taky AC pastu, ale jakýho tipu neřeknu, nepamatuju se. Tahle pasta je výborná, hlavně se mi dobře roztírala. Samotná pasta není zas až tak dobrá, jsem jenom zvědavej jak dlouho vydrží v tubě.

daviddd DAV
daviddd 12. 11. 2008 11:49

@TLKOUNEV: Souhlasím,pastu jsem použil na CPU, i na pasivy na MB a jsem spokojen za tu cenu je to fkt dobrá pasta

Bambejsek BAM
Bambejsek 31. 12. 2009 13:07

@daviddd: já ji taky hodnotím kladně, má ji apo použití na procesoru šla teplota o 4 stupně dolu a na grafice podobně. sem sní spokojen

Toraka2 TOR

Je az moc tekuta

Toraka2 8. 2. 2008 18:55

mi prijde az moc tekuta vschny pasty co sem mel byly takove tuzsi dost spatne se nanaseli ale tahle me docela prekvapija jsem zvedavej jaky budou teploty az se zapece no :) mate ji taky tak tekutou ? nebo uz mam nejakou proslou :)

bilda BIL
bilda 16. 2. 2008 0:24

@Toraka2: Je taková trochu méně tuhá, dokonce jsem měl pocit při nanášení, že by potřebovala celá znovu zamíchat. Vyteklo z ní i něco co bych přirovnal k vodě. Každopádně převádí nejlépe minimálně z celé nabídky past značky Arctic Cooling.

mprentax MPR
mprentax 1. 3. 2008 1:02

@bilda: Řekl bych že AS-5 je lepší. Musí se dobře rozmazat a zapéct, ale přenáší dobře :-)

t0x!n T0X
t0x!n 13. 4. 2008 23:28

@mprentax: tak jak ted spadla cena tak si myslim, ze je to dobra koupe za kilo je tahle pasta vic nez dobra : )

Quick2007 QUI
Quick2007 7. 5. 2008 13:47

@t0x!n: myslim ze je ted cena na urovni

bohdan55 BOH
bohdan55 21. 9. 2008 14:47

@Quick2007: Jde tato pasta i na graficke cipy? a cim by s te mi poradily ocistit tu starou pastu z toho cipu? Diky za rady

TLKOUNEV TLK
TLKOUNEV 21. 9. 2008 14:59

@bohdan55: Jde a utřít to můžeš hadrem a použi na to alkohol(alkohol je odmašťovalo). Třeba slivovici nebo rum, je to na tobě, prostě co máš doma.

sdman2 SDM
sdman2 21. 9. 2008 15:03

@TLKOUNEV: hadříkem ale takovým co nezanechává po sobě chlupy.

bohdan55 BOH
bohdan55 7. 10. 2008 18:05

@sdman2: Diky za rady a jeste bych se chtel zeptat je normalni aby se po delsi dobe ta pasta sama odlepila? (tahle pasta ne)

Bambejsek BAM
Bambejsek 2. 1. 2010 22:00

@bohdan55: mě tekutá teda nepříde, je to super pasta a hodnotím ji kladně, je to super pasta

avatar
yoda_master 28. 11. 2008 20:12

@bohdan55: Ano, jde pouzit i na graficke procesory.

Krpy31 KRP

Tahle vs Arctic Silver AS5-3,5G Premium Silver

Krpy31 22. 4. 2008 21:30

která z těch dvou je lepší? a dají se obě použí i na GPU jádro a paměti?

avatar
Zdenek Pechar 30. 4. 2008 14:32

@Krpy31: Dobrý den, obě pasty jsou srovnatelné.

avatar
lopes 20. 7. 2008 11:54

@Krpy31: tahle je nejlepší!! je dokonce mnohem lepší než Noctua NT-H1

avatar
DesSicated 30. 10. 2008 15:07

@lopes: jojo tato pasta je nejlepší v Cena/Výkon!! Stejně jako všechny výrobky od AC.

Mr.GM MR.
Mr.GM 6. 6. 2008 23:01

@splachovadlo: Jj je fakt super mám jí na C2D E 8400 a s boxovaným chladičem mi pri CRYSIS nejde procik prez 52 stupnu což si myslim že je super ne ? ( jo a to jede vetrašček na 90% a ne na 100% :-) )

Pindra PIN
Pindra 11. 6. 2008 21:01

@Mr.GM: Já jsem s ní též spokojen, teplota klesla značně a navíc je jí hodně, takže ji mohu opravdu doporučit!

jirka9999 JIR
jirka9999 11. 7. 2008 22:07

@Pindra: Mohu jen potvrdit, napastoval jsem s tim 6 procesoru a 2 graficke karty a porad je ji tam hodne :)

kecibuk KEC
kecibuk 2. 8. 2008 16:36

@jirka9999: Dobrej, přesně tak...za tu cenu je to jedna znejlepších past...

Lopucha LOP
Lopucha 11. 8. 2008 16:56

@kecibuk: Koupil sem si jí a je opravdu dobrá!!

avatar
sdman 14. 8. 2008 20:11

@Lopucha: jakou by ste mi doporučili na E8400 a collermaster hyper 212 tuto nebo nějakou jinou děkuji

Joerex JOE
Joerex 2. 9. 2008 14:01

@sdman: já bych tam dal tuhle...na mojem cpu ( 4800+) jsem měl AC silicone past...vyměnil jsem ji za MX-2 a teplota klesla ze 40stupnů na 35...podle zapečení by to mělo ještě tak o 1-2 stupně klesnout

Slimak Eduard SLI
Slimak Eduard 4. 9. 2008 10:58

@Joerex: Nějak se mi s touto pastou nedaří,je možné že když se jí tam dá více(ne že by tekla po nasazení chladiče okolo) tak může stoupnout teplota, mám tam ted 48 stupnů při prohlížení netu a chladič je Freezer 7,při nasazení tohoto chladiče s originál pastou byla tepola okolo 42 stupnů a méně,děkuji za radu.

avatar
Zdenek Pechar 4. 9. 2008 13:53

@Slimak Eduard: Dobrý den, toto možné není.

Joerex JOE
Joerex 4. 9. 2008 20:02

@Slimak Eduard: zkontrolujte jestli ten chladič dobře sedí na procesoru

Slimak Eduard SLI
Slimak Eduard 5. 9. 2008 6:49

@Joerex: Na to jsem koukal,přicvaknutý je dobře,možná až nebude takové teplo tak to klesne,plánuji výměnu CPU tak to asi nechám,když nebudou problémy,děkuji za odpovědi.

Pistac PIS
Pistac 13. 11. 2008 19:55

@sdman: tuhle pastu mám na E8200 a vše OK, v zátěži mi Everest ukazuje CPU 49°C, teplota jader max. 58°C

Pistac PIS
Pistac 13. 11. 2008 19:56

@Pistac: jo a chladič AC Freezer 7 Pro

avatar
yoda_master 28. 11. 2008 20:11

@Lopucha: Take doporucuji tut pastu ...

avatar
yoda_master 14. 1. 2010 23:59

@jirka9999: To by byly skoro mikroskopicke nanosy, ma totiz jen 4g ...

avatar

Pekny popisek =)

davidtrebicky 12. 7. 2008 1:27

Teplovodivá nevodivá pasta..

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 49169
Arctic Cooling MX-2 Thermal Compound
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Teplovodivá nevodivá pasta bez kovových slitin, vysoká tepelná vodivost, optimalizována pro použití s výkonnými CPU a GPU, hmotnost 4g.