ASUS EN8800GTS/HDTP 320MB, PCI-E
ASUS EN8800GTS/HDTP 320MB, PCI-E
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:ASUS EN8800GTS/HDTP 320MB, PCI-E

Klouy KLO

Re: 3DMark06

Klouy 27. 10. 2007 18:38

C2D 6550 2,33 GHz, OCZ 2GB ram dual, BFG 8800 GTS OC2,
vse deafult 9200 b.

avatar
Michal Čížek 2. 1. 2008 17:57

@Klouy: C2D 6600 2.4ghz,1gb ram a en8800gts taky deafult 9038b.Mno jono.malo ram:) a jeste ktomu od zeppelin...

avatar
Dxx1 1. 4. 2008 17:24

@Klouy: jj good vysledek - a povazujes tudle kartu za spatnou - ja teda urcite NE!

Klouy KLO
Klouy 1. 4. 2008 22:28

@Dxx1: C2D 6550 @ 3.2 GHz, OCZ 2GB ram dual, BFG 8800 GTS OC2 600MHz/2000MHz,
11 300 b.

Synactix SYN

Teploty & nastavení otáček ventilátoru

Synactix 22. 12. 2007 20:14

Podle nvidia monitorview je při zátěži teplota +- 75°C, což si mi zdá až moc. Rád bych nastavil otáčky ventilítoru ručně, jelikož se mi zdají nízké a kartu nechladí dost účinně, ale položka v Ovládacím panelu NVidia je "zašedlá". Celkem se o svojí kartu bojím :(

Dutch77 DUT
Dutch77 24. 1. 2008 19:54

@Synactix: Stahni si aplikaci jmenem "asus smart doctor". Tam najdes nejen rizeni otacek ventilatoru

michal Safar MIC

Rada!!

michal Safar 29. 12. 2007 18:01

Dobrý den, rád bych si koupil nějakou grafickou kartu okolo 7000Kč +/- samozžejmě a zajímalo by mě, kterou. mam AMD Athlon 3500,2GB Ram 400MHZ CL2.Nebude muj procesor hodně zpomalovat tuto grafckou kartu? popřípadně zpomaloval by CPU tolik tuto grafickou kartu, že by se na tom nedaly hrát hry? Díky za odpovědi.

Salming SAL
Salming 12. 1. 2008 13:25

@michal Safar: Prosím, poradtě!! Díky

avatar
Petr Růžička - CZC 16. 1. 2008 13:57

@Salming: Dobrý den, když už chcete upgradovat, tak bych rovnou volil nějakou z řady 8800 GT : http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=51296 budete mít rozhodně větší výkon.Jinak procesor by jí mohl trochu brzdit ale o moc to nebude.

Jan Pištora JAN

SLI...?

Jan Pištora 16. 1. 2008 21:21

Ahoj všichni,mám GF8800GTS 320 mb, desku ASUS P5K SE a chtěl bych se zeptat jak je to s SLI? kdybych chtěl do budoucna přikoupit ještě jednu 8800 půjde to? v parametrech se piše že má slot jen na jednu graf. kartu. v podstate o principu SLI moc nevím, pouze momentálně zvažuji možnosti. Dá se někde zjistit jak naroste výkon? popřípadě jak je to s napájením ? mám 500W zdroj ATX PS II a zajímalo by mě zda vůbec poskytuje jedné kartě dostatek energie? existuje nějaký software který dokáže rozpočítat proud do PC ???Děkuji

Jan Pištora JAN

SLI2

Jan Pištora 17. 1. 2008 15:50

Ahoj všichni, mám GF8800GTS 320 mb, desku ASUS P5K SE a chtěl bych se zeptat jak je to s SLI? kdybych chtěl do budoucna přikoupit ještě jednu 8800 půjde to? v parametrech se piše že má slot jen na jednu graf. kartu. v podstate o principu SLI moc nevím, pouze momentálně zvažuji možnosti. Dá se někde zjistit jak naroste výkon? popřípadě jak je to s napájením ? mám 500W zdroj ATX PS II a zajímalo by mě zda vůbec poskytuje jedné kartě dostatek energie? existuje nějaký software který dokáže rozpočítat proud do PC ??? Děkuji

avatar
stratos. 17. 1. 2008 15:53

@Jan Pištora: na tvy desce SLI nepujde jelikoz Nvidie zakazala pouzivat SLI vsem osttanim vyrobcum desek :)

avatar
Dxx1 1. 4. 2008 17:32

@Jan Pištora: no tak asi te zklamu (sry ze pisu tak pozde, ale nedavno sem rozbeh net.)) - ten tvuj zdroj je malo, uvazoval bych min o Corsair HX 620 nebo ekvivalentnim:( - to nejni zrovna lacina zalezitost, a s vykonem si ale myslim ze to tak spatny nejni - vem si pretaktlou 8800GTXku a mas dve netaktly 8800GTS320. A tvoje deska ho myslim neumi - doporucuju rady P5N (asusu samozrejmne) nebo spise Asus Blitz, ale musi to bejt nforce SLI(chipset) - i kdyz nevim - zatim sem z dilny Blitz asi zadnej nforce nevidel:) (akorat ta nova formula:)) - ta je docela good, ale spis bych si pockal - ale co uz je to 3 mesice :)))))))

Vítězslav Mák VÍT

Pískot

Vítězslav Mák 21. 1. 2008 21:59

Dobrý den. Měl bych jeden problém nejspíše s touhle kartou. V některých hrách a také v 3DMarku06 se mi z počítače ozývá jemný pískot - v každé aplikaci trochu jiný(jiná intenzita atd). U většiny her je tento zvuk slyšet při spouštění a v menu, u 3DMarku se pískot ozývá v přechodech mezi jednotlivými testy. Bohužel mě však tento zvuk u posledních dvou her provází po celou dobu hraní, což mě už dost znepokojuje... Pokud vím, tak podobné zvuky většinou značí nějaký problém s napájením. Co se mojí sestavy týče, tak krom grafiky mám jen jeden disk+mechanikuDVD+2GB RAM+C2D+pár fanů - to vše krmí 500W Tagan a kartu samozřejmě napájím i přídavným napájením. Zkoušel jsem dát do PC jinou kartu 6600GT - tu sem měl bohužel jen chvíli, ale žádněj pískot v těch kritických aplikací z PC nevycházel. A naopak, když sem svou kartu vyzkoušel jinde, tak také nic. Bohužel sem neměl možnost to otestovat důkladně, protože jsem měl druhý počítač zapůjčený jen na hodinu, ale i tak...
Prosím o radu, o pomoc. Nevím co ten zvuk může všechno signalizovat a co všechno mímu compu hrozí. Mám ho cca půl roku, takže bych se s ním nerad loučil

avatar
Petr Růžička - CZC 24. 1. 2008 12:29

@Vítězslav Mák: Dobrý den, podle mě by to mohlo být zdrojem.Zkuste jiný pokud máte tu možnost.

Parman PAR

Re: skoda penez

Parman 23. 2. 2008 14:43

j to je fakt za tu cenu uz dneska mate GT,HD3870 nebo dokonce GTS...vsechny tri sou tak o 70% vykonejsi...takze nvm kdo by si ji jeste koupil...fakt skoda penez

avatar
Dxx1 1. 4. 2008 17:23

@Parman: O 70%? ses poto ne? - tak asi kdyz tadle karta je cca o 25% slabsi nez 8800GTX tak jak muze bejt o 70% slabsi nez Radeon 3870 nebo 8800GT? (po pretaktovani ma srovnatelnej vykon s temadle dvema xI) - takze si di chlystat nekam inam ju - mas u me minus - jentak mimochodem mam tudle kartu a jako skoda penez bych ji nepovazoval - pravda je ted drazsi, lae vem si ze tu je uz 1rok!! - vsad se ze NV 8800GT tady tak dlouho nevydrzi - to je podle tebe ta slavna karta?:)))))))

avatar
Mbuli 1. 4. 2008 19:50

@Dxx1: Suhlasim stebou .. ale za tuhle cenu se nevyplati - tahle cena je od ty doby co tu jeste karta byla skladem , kdyby se prodavala do ted , tak ta cena ted bude tak 5500-6000 , ale o moc to zlevneny neni ...karta na tu ze tu je rok neni spatna , ale neni nejlepsi - ale tahle karta je tak 40-50% horsi nez GTX - http://www.ddworld.cz/graficke-karty/test-asus-8800gts-512mb-top-to-nejlepsi-na-g92-39.html a v grafech hledejte vysledky 8800GTS 320... Neni to vubec spatna karta mel sem ji a nemohl sem si na ni stezovat do ty doby nez mi odesla :-( , al misto ni mam ted hrdeho nastupce 8800GTS 512 :-) Ale na pres rok starou kartu odvadi solidni vykon ktery postaci uzivatelum hrajici hry i typu Crysis , CoD4

Vítězslav Mák VÍT
Vítězslav Mák 1. 4. 2008 20:45

@Parman: Já fakt nevim proč tu pořád někdo řeší poměr cena/výkon mezi touhle a novýma kartama. Jo, je jasný že jsou tyhle karty slabší než G92, G94 a i výrobce považuje karty s jádry G80 za minulost, tak proč je tu pořád někdo srovnává - vždyť je to padlý na hlavu. Opravdu pochybuju, že by si někdo kupoval rok a půl starou kartu jako upgrade - to je snad nesmysl, ne?!
Na druhou stranu jsou 8800GTX nebo Ultra pořád skvělé a když je někdo sežene z druhý ruky, tak bude mít rázem high-end i v týhle době...

avatar
Mbuli 1. 4. 2008 21:28

@Vítězslav Mák: To melo byt porovnani z 8800GTX protoze aby byla jen tak o 25% slabsi se mi vubec nezdalo... to bude tak o 50% a vice.... konec s porovnavanim ...

avatar

Re: skoda penez

beznick 16. 3. 2008 22:55

a komu to cpes, stejne nehrozi, ze by si ji tu nekdo koupil, pac uz ji tu davno nemaj, mimoto, ze clovek, co do toho vidi to vi a ti co do toho nevidi, tak si nechavaj stavet PC u firem, takze je to fuk ;)

ragy RAG

3dmark

ragy 20. 3. 2008 22:56

mam amd athlon x2 64 5000+ 2858mhz a kolem 8000 v 3dmarku a tuhle kartu mam od zari a davam sni vsechny hry

avatar
Mbuli 26. 3. 2008 15:58

@ragy: Kolik te stala ? Ted uz se totalne nevyplati tahle cena je straaaaasne prestrelena , kdyby stala tak 2500 dalo by se o ni uvazovta , ale takhle !! Uz aby to bylo pryc tyhle stary GTSka 320 a 640 Mb

avatar
onadenik 26. 3. 2008 22:05

@Mbuli: ta cena je tam z doby, kdy byvala skladem... proto se nemeni a je tam takova, jaka je. za 2500,- to si pekne upad:))) s 2500,- hledej v lowendu a ne tady:)

avatar
Mbuli 29. 3. 2008 17:57

@onadenik: kdyz ji porovnas s novou radou grafik vyrabeny 65nm procesem .. tak by musela stat tak 2500 kdyby byla vyrobenma taky 65nm procesem ... cena je tam sice od dob kdy byla skladem , ale nechapu proc to treba uz nedaji pryc... a 8800GTS 320 uz taky nani extra vykona cenou patri do nizsiho highendu nebo vyzsiho mainstreamu ale vykonem uz tak nizsi mainstream takze o lowendu muzem za par mesicu mluvit ...

Vítězslav Mák VÍT
Vítězslav Mák 29. 3. 2008 18:59

@Mbuli: Nevim proč ti ty karty tak moc vadí - stejnak nejsou ani dostupné... Jinak výrobní proces je jen výrobní proces, není to jiná architektura... Výhody 65nm výrobního procesu jsou: spotřeba, nároky na chlatení a lepší potenciál k přetaktování, ale jinak jsou mezi jádry jen menší(evoluční) změny... Výkonostně jsou na tom tyto karty stále dobře, když vezmeš v úvahu, jak dlouho jsou na trhu... A oproti novým kartám zas tak moc nezaostávjí ani frekvencí, ani počtem unifikovaných Shaderů, navíc mají širší sběrnici a tudíš i vyšší propůstnost, což je značná výhoda u staršího high-endu - oproti tomu dnešnímu(viz. 9800GTX)

avatar
Mbuli 29. 3. 2008 19:32

@Vítězslav Mák: Me osobne nevadi - mel sem ji ... ale kdyby byla doted skladem a nemela tak nakladnej vyrobni proces tak by ta cena sla rabidne dolu a aby mela pomer cena/vykon v porovnani treba s HD3850 tak by tech 2500-3000 stat musela , ale ted uz se vyrabet nevyplati - chapu tuj prispevek mas pravdu karta neni spatna kdyz kni das nejaky E6750 tak ji jeste taky solidne nakopne - ale porovnej si ji s HD3850 kera stoji asi 3000 a je celkove vykonejsi.. Kazdopadne vzpominam na ni s dobrym srdcem do ty doby nez mi odesla , ja ji poslal na reklamaci a oni mi poslali misto stare GTS novou revizi na jadre G92 takze mam jejiho hrdeho nastupce.. kdyz sem ji kupoval to byla jeste dost dobra karta , ale postupem casu to klesalo ... ale na to , ze to je pres rok a neco stara grafika tak jeste umi podat dobry vykon :-) ale mohli by sem dat nejakou orientacni cenu kolik by mohla stat zhruba ted :-)

Vítězslav Mák VÍT
Vítězslav Mák 29. 3. 2008 21:59

@Mbuli: Takhle to porovnávat prostě nejde - to by si rovnou mohl porovnávat 3850 s 1950 atd... Bohužel ještě cca před půl rokem nebylo v tomhle segmentu trhu nic lepšího s nějakým tím potenciálem do budoucna. Ale v dnešní době jsou prostě hardwarové žně a budou ještě větší... Bohužel lidi jako já nebo ragy mají holt peška, že to období nepřišlo o trochu dřív a nebo že s novou sestavou o něco dýl nepočkali...

avatar
Mbuli 29. 3. 2008 22:13

@Vítězslav Mák: ja vim ze prakticky to nejde , ale kdyz si to porovnas teoreticky .. tak by to mozna slo . mas pravdu za posledni obdobi byly a jsou fakt zne :-) a doufam ze to vydrzi ...mas ICQ muzem pokecat o PC :-)

avatar
Mbuli 29. 3. 2008 22:14

@Mbuli: moje je kdyztak - 453-057-978

Vítězslav Mák VÍT
Vítězslav Mák 30. 3. 2008 18:03

@Mbuli: bohužel momentálně ICQ nemám, ale zase ho plánuju...

avatar
Majklos88 8. 4. 2008 23:38

@Vítězslav Mák: Tak já mám s mojí sestavou 12500bodů to jsem měl všechno přetočený a stabilní!
Příští týden si jdu pro 8800GTS-512Mb tak jsem zvědavej jaká bude změna.
Ještě uvažuju o 9800GTX, že bych jí pak zase za dobrou cenu prodal a koupil něco nového!:-)

avatar

A je to tady !

Mbuli 9. 4. 2008 17:29

Ja to rikal ze GF8800GTS 320Mb nakonec pujde na 3 tisice , a co se stalo ? no je to fakt pravda ... CZC ji uz ma od MSI za 3100Kc .. za tuhle cenu uz by mozna stala! ale nevim , preci je tu radeon HD3850 a nebo za 3300 - 9600GT :-)

avatar
407sw 13. 10. 2009 19:08

@Mbuli: Tak ted je uz trochu jinde ;-) kazdopadne nwm jestli je te cena adekvatni preci jen konkurecni radeony jsou na tom pomerne lepe

KOCOUR-1 KOC

Sli mode

KOCOUR-1 6. 7. 2008 13:11

Zdravim , mám desku Asus Comando a grafiku Asus EN8800GTS/HDTP 320MB přemýšlím do budoucna o přidání ještě jedný grafický karty do Sli mode mužu k ní přidat Asus EN8800GTS OC 512MB?

Láďa775 LÁĎ
Láďa775 6. 7. 2008 14:27

@KOCOUR-1: Ověřte si v manuálu k desce zda podporuje SLI,čipsety Intel podporují Cross-fire pro AMD ATI.Druhý slot má propustnost 4x,čili čtvtinový výkon 1.ho Pci-e1.1x16.Myslim že se to nevyplatí.

avatar
Mbuli 6. 7. 2008 14:30

@KOCOUR-1: NN nemuzete , Asus 8800GTS 512Mb OC je stavena na uplne jinem jadre nez predesle modely 8800GTS s 320/640Mb ... 8800GTS 512 ma jadro G92 , coz je uplne jine jadro (vykonejsi, mensi teploty atd.) nez G80 ktere maji predesle stare modely 8800GTS 320/640MbPro SLI musite mit identicke karty , stejne jadro atd , nemusi byt stejny vyrobce , ale doporucuje se to :)

avatar
Mbuli 6. 7. 2008 14:35

@Mbuli: Jo a nemuzete tyto karty dat do SLI jete kvuli dalsimu duvdu a to kvuli tomu, ze nemate desku na SLI, nybrz na CrossFire pro karty od ATiAle stejne davat starou 8800GTS 320Mb by se jiz dnes nevyplatilo , protoze za stejnou cenu techto dvou karet 8800GTS 320 v SLI tu mame o mnoho vykonejsi karty :) s mensi spotrebou , teplotou , ale s vetsim vykonem :)

Josef Komenda JOS

Chyby v obraze

Josef Komenda 29. 9. 2010 11:20

Dobrý den, mám od kamaráda GK GF 8800GTS 320Mb a stěžoval si že mu "blbne". Vzal jsem ji domů do svého PC a zjistil jsem že jsou nějak rozhašené barvy když ke GK připojím monitor....už v biosu ( místo bílé je taková růžová, místo zelené zase černá atd, Celý systém má takový nádech červené.....monitorem to ale není. Zkoušel jsem přehrát na GK bios ale pořád to dělá to samé. Nevíte čím by to mohlo být? jestli špatný čip ......Děkuji Komenda

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 43550
ASUS EN8800GTS/HDTP 320MB, PCI-E
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
nVidia GeForce 8800GTS, frekvence 500MHz čip, 1600MHz 320MB GDDR3 pamětí, 320-bitové rozhraní, HDTV-out, 2x DVI konektor, možné SLI zapojení, PCI-E x16 rozhraní.
Be a gamer Be a gamer