Creative Sound Blaster Audigy FX - Použité zboží
Creative Sound Blaster Audigy FX
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Creative Sound Blaster Audigy FX

ravac RAV

Eliminace akustické ozvěny

ravac 10. 1. 2014 23:50

Rád bych se zeptal majitelů této karty, případně samotného CZC, zda má tato karta (s nainstalovanými ovladači) možnost "eliminace akustické ozvěny". Moje integrovaná zvukovka Realtek tuto možnost má a jednoduše mikrofon nezachytává to co jde z reproduktorů. Považuji tuto funkci za velmi užitečnou, protože nerad používám sluchátka u PC a když např. něco hraji nebo poslouchám hudbu a mám do toho puštěný skype, tak druhá strana neslyší zvuky hry nebo hudby, což vítají obě strany.

martin.swiech@gmail.com MAR

Output jako record device

martin.swiech@gmail.com 23. 6. 2014 8:56

Ahoj, zajimalo by me, zda tato karta (ovladace?) umi zaznamenavat (napr do wav) vystup karty? Moje onboard zvukovka to neumi, tam muzu nahravat pouze z mikrofonu a line-in.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 18. 7. 2014 19:59

@martin.swiech@gmail.com: Ano, jde to přes what you hear "zařízení" v nahrávací části.Edit: Btw tato karta je kvalitou převodníku pod kvalitou Realteku 1150, takže bych doporučil koupit už něco lepšího.

dj.lipson DJ.

Windows 8 problem 5.1 zvuk

dj.lipson 25. 7. 2014 0:57

Dobry den, poprosil bych o radu, ve windows 7 mi zvuk 5.1 jde, at pri nastaveni pres panel od creativu, ci samostatne pres windows pomoci aplikace a nastaveni reporduktoru, ale ve Windows 8.1. nikoliv... aplikace od creativu funguje, ale nemohu docilit zvuk 5.1, stale mam jen stereo 2.0 a uz jsem v koncich.
Mohl by mi nekdo poradit s nastavenim? Kdyz repordoktury jeden po druhem kliknutim v aplikaci otestuji, tak funguji....ale jako celek pouze stereo.

Patrik Nacházel - CZC PAT
Patrik Nacházel - CZC 5. 8. 2014 16:27

@dj.lipson: Dobrý den,pomoci by mělo přeinstalování ovladačů na nejnovější pro Win 8.1, které jsou ke stáhnutí u výrobce:http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=61105
to by mělo problém vyřešit.

cluzasob CLU
cluzasob 13. 8. 2014 13:24

@dj.lipson: Ahoj, podařílo se nakonec pod W8 s těma ovladačema od Creativu rozběhnout zvuk 5.1? Díky

dj.lipson DJ.
dj.lipson 13. 8. 2014 13:49

@cluzasob: Bohužel nepodařilo, stále to jede 2.0, připadá mi že ta aplikace pod win 8.1. neběhá, přítom v 7 není problém...

cluzasob CLU

Re: Windows 8 problem 5.1 zvuk

cluzasob 14. 8. 2014 21:58

Zítra si kartu jdu vyzvednout. Zatím jedu na W7, ale chystal sem sem na W8.1, ale jestli karta nechodí v 5.1, tak zůstávám na W7

avatar

Kterou koupit.

stiletos 15. 10. 2014 22:50

Zdravím kterou koupit ke stereo bednám + zesík Yamaha tuto nebo stačí levnějčí Asus http://www.czc.cz/asus-xonar-dg_2/80294/produkt.
Teď mám problém že se současnou MB čipset nForce i při vysokým nastavení hlasitosti je zvuk z Pc slabota

svataK SVA
svataK 15. 10. 2014 22:55

@stiletos: to mate asi uz hodne postarsi pc,vidte ?Nyni nove desky spatici 1150 maj mnohdy lepsi integrovanou zvukovku nez jsou obe Vami zminene. Obe tyto zvukovky jsou velice podprumerne a bylo by vhodnejsi se podivat ve vyssi cenove relaci nad 2000. a mam momentalne vyhlidlou Asus Pheobus solo,coz je velice kvalitni zvukovka a pokud ji Vas system zkousne,tak by Vam mela prinest prijemne zazitky.

avatar
stiletos 16. 10. 2014 2:15

@stiletos: No šest let starý DDR2 pořád spokojenost zvládne vše co potřebuju včetně nejnovějších her ,až teď ko to propojení s Pc je problém zajímaví že s levnýma Creativama za 600 to jelo Ok a bylo mě řečeno že to nezvláfá čipset tak koukám po nějaký zvukovce ,ale max do 1000 víc do toho asi nemá cenu vrážet s upgrade Pc počítám až tak za dva tři rokytuhle MB mám. http://www.czc.cz/asus-m2n-sli-deluxe-nforce-570-sli/38678/produkt

avatar
VashCZ 16. 10. 2014 2:46

@stiletos: co takhle koupit něco levnýho, nebo naopak až http://www.czc.cz/creative-sound-blaster-z-pci-e-retail/123154/produkt?q-category-id=ehe56855iihp19gn2k5f32seu2 , to by nemusela být špatná zvukovka

avatar
stiletos 16. 10. 2014 18:59

@stiletos: Nakonec jsem vzal od známího sound blaster audigy 4, za 150Kč + poštovný tak uvidíme jak bude hrát,zas takovej audiofil nejsem abych kupoval zvukovku za 2 litry.

avatar
VashCZ 16. 10. 2014 23:26

@stiletos: ono by jste pak taky mohl koupit tady repráky za 200kč a na nějaký zesilovač se vykašlat... vždyť to jen zabírá místo :-D

avatar
Makaan. - Konzultant MČR Sestav 16. 10. 2014 23:29

@VashCZ: na co zvuk ... vždyť to jen otravuje sousedy :-D

avatar
stiletos 16. 10. 2014 23:55

@VashCZ: Místo zabíraj akorát ty velký repro u monitoru mám to natáhlí do zesíku od věže do Aux/ještě mám možnost to napojit do AV recieveru u Tv ,za 600 jsem měl doteď Creative ale změna je život.=D

avatar
VashCZ 17. 10. 2014 0:23

@stiletos: ... ne to je v poho... myslíš za 600 tehdá nebo za 600 teď :-), jestli tehdá, tak ta sound blaster audigy 4 taky mohla stát 600kč plus minus ne?

avatar
stiletos 17. 10. 2014 1:20

@stiletos: Za 600 je mám ca 5 let ,kolik stála ta zvukovka nevím ale teď za málo přes 200 svojí službu udělá alspoň doufám ,nějak ve zvukovkách přehled nemám ale Creative a Asus patří ke kvalitním narozdíl od Geniusu a spol alspoň podle recenzí.Když pak bude zvuk Ok tak dobrý když ne tak jsem vyhodil dvě kila oknem místo 900.=DEdit: sem googlil a cena 2005 v prodeji kolem 2500kč tak to je jako moje MB mám starou už 7 let..=D

avatar
stiletos 21. 10. 2014 17:41

@stiletos: Takže s Sound blaster audigy 4 je vše jak má bejt bedny AQ hrajou teď bez chybky ,takže opravdu chipset na tý MB Asus stojí za hov... a použitelnej max k nějakým chrastítkům.Teď max spokojenost.http://pc.poradna.net/file/view/20190-20141019-225033-jpg

Nerdy NER

Výběr zvuk. karty

Nerdy 2. 4. 2015 11:59

Ahoj,nemohu se rozhodnout mezi touto a kartou Creative Sound Blaster Audigy SE. Poradíte někdo, která je lepší? Na FX vítám možnost zapojení předního panelu, což u SE možné není.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 2. 4. 2015 20:42

@Nerdy: Z těchto dvou je lepší volbou Audigy FX, lepší osazené součástky + podstatně lepší dodávaný software.I tak není, dle mého názoru, Audigy FX dobrou zvukovou kartou, protože je osazena postarším převodníkem od Realteku. Mnoho novodobých integrovaných zvukových karet proto bude poskytovat lepší zvukovou kvalitu než tento dedikovaný Creative.Viz. oficiální informace o pužitém DAC:
http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=120331

Nerdy NER
Nerdy 3. 4. 2015 7:27

@BERNADIC: Děkuji za odpověď, je tedy nějaká zvuková karta, kterou byste doporučil místo této? Okolo tisíc korun max.

hájek61 HÁJ

Zvuková karta a pc skříň

hájek61 29. 2. 2016 21:17

Dobrý den,chci se zeptat jestli když si koupím pc skříň jestli zvuková karta v ní bude. Děkuji moc.

avatar
Markus_X 29. 2. 2016 21:24

@hájek61: Jakou pc skrin? zakladni deska ma integrovanou zvukovku, jinak vam nerozumim.

mrazikcomp2 MRA
mrazikcomp2 29. 3. 2016 22:23

@hájek61: asi ses spatne vyjadril? myslis jakoze kdyz si koupis cely postaveny pocitac/ pocitacovou sestavu , tak jestli ma zvukovku? ano postavene pocitace maji zvukovu , samotne hole PC skrine neobsahuji nic , ani pocitac , ani zvukovku, mnohdy ani sitovy zdroj :)

pokorny20 POK

Je u pc nutná???

pokorny20 16. 9. 2016 18:28

Dobrý den , zajímalo by mě jestli je v pc nutná , když sy koupím místo ní reproduktory díky

avatar
msib 16. 9. 2016 18:39

@pokorny20: neni potreba, sluchatkaa/reproduktory zapojis do zakladni desky

pokorny20 POK
pokorny20 16. 9. 2016 18:45

@pokorny20: Díky

lp/??/!! LP/

Pc

lp/??/!! 16. 3. 2017 18:21

Chci se zeptat proč mám tak špatný zvuk-sám o sobě mi šumí a mám jen45100gHz nevim jestly je to zvukovkou nebo tím že mám relatek

Lukáš Komárek - CZC LUK
Lukáš Komárek - CZC 19. 3. 2017 12:38

@lp/??/!!: Dobrý den.S Vašim dotazem se prosím obraťte na naše technické odd. technicke@czc.cz, kde by Vám mohli pomoci.Děkuji.

Pepelotz PEP

Redukce

Pepelotz 27. 9. 2017 15:42

Vlastním postarší zvukovou kartu, nedávno jsem měnil PC a zvuk z MB mi přijde jako peklo na zemi. Můj problém je, že starší karta je jen PCI a já přecházel na PCIe desku. Momentálně nejsou finance ke koupi nové karty, tak bych rád zapojil moji starší PCI kartu (zvuk z desky mi připadá, tak na úrovni pro chrastítka). Existuje nějaká redukce, která by mi to umožnila? Aby PCI karta šla do PCIe? Děkuji za reakce.

Lukáš Komárek - CZC LUK
Lukáš Komárek - CZC 28. 9. 2017 22:51

@Pepelotz: Dobrý den.Muselo by se jednat o nějaký řadič. Nic takového v nabídce nemáme a obávám se, že ani nic takového není. A kartu nelze nijak zapojit.Děkuji.

soukup134 SOU

Co vybrat?

soukup134 20. 2. 2018 14:57

Dobrý den,
sháním zvukovou kartu pro svoje Logitech Z623.Základní deska kterou budu mít v PC (MSI Z370 TOMAHAWK - Intel Z370) má integrovanou zvukovou kartu.
Bude poznat rozdíl mezi integrovanou a nějakou externí?
A jakou případně vzít?
Cena okolo 1000,-Děkuji

google2 GOO
google2 20. 2. 2018 15:05

@soukup134: Napište celý rozpočet na sestavu, udělám Vám seznam.

soukup134 SOU
soukup134 20. 2. 2018 15:11

@google2: Sestavu mám již rozhodnutou, už jsem psal do jiného vlákna a radil jste mi tam.
Nakonec jsem udělal lehké kompromisy a poskládal to takhle: https://www.czc.cz/1d8nshe0f0jm4b5s7ut8d3suag/seznam

google2 GOO
google2 20. 2. 2018 15:20

@soukup134: Ok je to dobré, ale tu základovku vemte klidně levnější se stejnou zvukovkou, zbytečně přeplácíte cca 600Kč, to by se dalo investovat jinam.

soukup134 SOU
soukup134 20. 2. 2018 15:24

@google2: Jde mi tak trochu i o to, jak základovka vypadá (né zase tolik ale těch 600,- klidně připlatím)
Jinak děkuju mockrát za zhodnocení a pomoc

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 20. 2. 2018 15:09

@soukup134: Rozdíl nebude poznat. Logitech Z623 nejsou zrovna kvalitní reproduktory a integrovaná zvuková karta v MSI Z370 je pro ně více než dostatečným zdrojem zvuku.

soukup134 SOU
soukup134 20. 2. 2018 15:14

@BERNADIC: Nejsou zrovna kvalitní reproduktory? Zrovna u reproduktorů za takovou cenu bych čekal, že budou za něco stát.
Kupoval jsem asi 4 roky zpět a musím říct, že to pro mě by docela pokrok z nějakých starých Creative Inspire 2.1 2400.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 20. 2. 2018 15:19

@soukup134: Od jiného výrobce bych i souhlasil, ale od Logitechu a kvalitní reproduktory? Ale kdeže.
Stačí mrknout na nějaké výrobce skutečného ozvučení - třeba Mackie a další, co ti dokážou za stejnou cenu.
To není myšleno jako nějaký "útok" na Vaši osobu, jen Logitech prostě nikdy neuměl udělat nic, co by ve své kategorii znělo nějak rozumně, ani repro, ani sluchátka.Sám jsem svoje Logitech Z5500 léta zpět daroval ... už ani nevím komu.

soukup134 SOU
soukup134 20. 2. 2018 15:22

@BERNADIC: Vpohodě, ani jsem to tak nepochopil. Jen mě zarazilo, že to má THX certifikát, a zdá se mi, že hrají dost slušně.
Samozřejmě jsou i lepší výrobci reproduktorů, ale na normální poslech to myslím stačí za tu cenu.
Šlo mi jen o to, jestli bude zvuk kvalitnější, když vezmu externí zvukovku, nebo to bude zbytečné vyhazování peněz.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 20. 2. 2018 15:28

@soukup134: Ale to vám už Bernadic prakticky 2x odpověděl. Nemáte žádné extra reproduktory, takže si dedikovanou zvukovkou nepomůžete a integrovaná na desce bude k tomuto dostatečná. Je to tedy zbytečné vyhazování peněz.

soukup134 SOU
soukup134 20. 2. 2018 15:40

@GreenT: To jsem pochopil, jen mě to nepřestává zarážet, ze za takovou cenu jsem koupil "nic moc" repráky. No nevadí, příště koupím lepší.
Děkuju moc za odpovědi všem zůčastněným

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 20. 2. 2018 15:58

@soukup134: Podívejte věc se má tak, že dokud se nezačnu o něco zajímat, tak o tom vím málo. Určitě nemáte úplně špatné audio proti plno lidem, ale prostě herní značky dobrý zvuk nedělají. Já nyní např. testoval tyto herní sluchátka - https://www.czc.cz/asus-cerberus/145376/produkt Stojí 1,5k a zvuk co z toho jde je totální odpad a zaslouží si tak návštěvu popelnice. Přepojil jsem na své Technics 1200 a najednou jako by jsem byl v jiné dimenzi, krásný stereo zvuk s plným rozsahem a vše čisté. Prostě není to jen o ceně, ale hlavně o zkušenostech. Bernadic otestoval desítky sluchátek a repro, takže ví o čem mluví. I já se obrátil při nákupu audia na jeho rady a nakonec jsem nadmíru spokojený. Vzešlo z toho toto:https://www.czc.cz/asus-xonar-phoebus-solo/153386/produkt
https://kytary.cz/mackie-cr5bt/HN164221/

avatar
vigilant 15. 3. 2018 11:40

@GreenT: Sakra a ja si chtel zrovna poridit Logitech Z537 a tady ctu ze to asi nebude zadne terno...
Nake doporuceni pro repraky do 3K nebo pokud by byla potreba i zvukovka tak max do 4? Nejsem narocny uzivatel mam to na hry, filmy a poslech hudby vseho druhu (pekne basy mam rad). zakladku budu mit taky takovou nebo jinou od msi....

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 15. 3. 2018 14:16

@vigilant: Pokud máte rád pěkné basy, tak to rozhodně nedoženete subwooferem, který bude u těch repro dělat hluk. Jestli chcete kvalitní zvuk, tak se vůbec nedívejte po herních značkách, to jsou většinou přímo odpadní záležitosti, klidně i za větší peníze.Mrkněte se po studiových monitorech s vlastním zesilovačem, které jsou k PC ideální. Pokud ale půjdete do kvality, většinou to nezůstane u 3k. Dobré obchody na tyto věci, kde si můžete nechat i poradit:
https://www.muziker.cz/studiove-monitory#start=16&priceRange=1,185000
https://kytary.cz/zvuk/studio/studiove-monitory/aktivni-monitory/Např. na těch kytarách můžete prodkukt vrátit do 30-ti dnů, takže dlouhý čas na otestování. Do těch 3k jsou např. ty Mackier CR4 - https://kytary.cz/mackie-cr4/HN152862/
Měl jsem dříve CR4 nyní mám CR5BT a musím říct, že o 1" větší basový reproduktor je znát a dělá hutnější basy. Navíc propojení přes BT je také velice příjemná věc, kdy si pustíte hudbu třeba z gauče. Dobrou cenu na CR5BT mají nyní zde - https://www.muziker.cz/mackie-cr5bt

avatar
vigilant 15. 3. 2018 19:25

@GreenT: Ten muziker.cz je supr... typek mi tam poradil u reproduktoru do 4K tyhle https://www.muziker.cz/hercules-dj-xps-2-0-80-dj-monitor a kolem 5K tyhle https://www.muziker.cz/jbl-control-2-ps-bk bude ale potreba je vyzkouset treba u nich v kamenem obchode at vidim naky rozdil.... kazdopadne bude muset staci integrovana zvukovka na zakladce snad tim chybu neudelam, protoze davat dalsi 3-5K za zvukovku to je proste moc :-)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 15. 3. 2018 21:25

@vigilant: Jsou tam šikovný lidi co umí poradit. Samozřejmě je dobré odzkoušet, pokud bude ta možnost. Jinak zvukovka se dá dokoupit časem a posunout tak čistotu a kvalitu výstupu výše.

Sergej2 SER

Kompatibilita s windows 10

Sergej2 6. 4. 2018 10:10

Dobry den,pujde tato karta pod Windows 10

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 6. 4. 2018 10:30

@Sergej2: Ano,
je možné použít ovladače od Creative.
http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=1&CatName=Sound+Blaster&prodID=21690&prodName=Sound+Blaster+Audigy+Fx
Nebo vzhledem k tomu, že prakticky nejde o Creative kartu, ale jde o starou integrovanou zvukovou kartu od Realteku, jde použít i ovladače od Realteku.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 136540b27
Creative Sound Blaster Audigy FX - Použité zboží
použité zboží
Produkt není určen k prodeji.
Zvuková karta 5.1 s technologií SBX Pro Studio, aplikace Sound Blaster Audigy Fx Control Panel pro snadné nastavení zvuku, 24bit/192kHz D/A převodník, SNR 106 dB, sluchátkový zesilovač s impedancí 600 ohm, nezávislé konektory line-in a pro mikrofon.