CZC zahajuje kampaň na podporu moderního vzdělávání ve školách, s komunikací pomůže FYI Prague

Dvojka na trhu s elektronikou CZC.cz zahajuje kampaň, jejímž cílem je využít aktuálně dostupné technologie ke zlepšení kvality českého školství a zvýšení atraktivity výuky. Kampaň CZC.Education osloví pedagogy, žáky i studenty a spolu s významnými partnery z oboru aktivně ukáže, jak může moderní vzdělávání vypadat a jak je třeba českým školám pomoci, aby mohly zavést smysluplnou a zábavnou výuku do praxe. Mediální komunikaci vzdělávacích aktivit i dalších projektů zaštítí agentura FYI Prague.     

Kampaň CZC.Education zahájila ukázka chytrých technologií a hraček pro školy, kterou předvedli zástupci iniciativy Laborky.cz v Gymnáziu Václava Beneše Třebízského ve Slaném v rámci populární Noci vědců. S projektem Laborky, který se věnuje vědeckým tématům a popularizaci vědy i chytrého vzdělávání s využitím moderních technologií, bude CZC.cz i nadále pracovat na popularizaci této oblasti. CZC.cz se zároveň stává partnerem technického vybavení projektu Elixír do škol, který podporuje kolegiální vzdělávání učitelů a pedagogům mimo jiné ukazuje metodické postupy umožňující efektivně využívat chytré hračky ve výuce. 

„Větší zapojení technologií a chytrých hraček je rozhodně jedním z významných prvků, které pomáhají k tomu, aby výuka byla pro žáky a studenty poutavější a zároveň je lépe připravila na digitální budoucnost. Proto jsme se rozhodli, že aktivně přispějeme k transformaci výuky na českých školách,“ dodává Milan Duda, ředitel marketingu CZC.cz. 

Chytré vzdělávání podporuje CZC.cz také prostřednictvím digitální a brandové kampaně. V polovině října tak odstartuje obsahová kampaň ve spolupráci s iniciativou Laborky.cz. Zábavná videa postupně představí studentům, ale i rodičům a školám, jak chytré hračky z portfolia CZC.cz fungují v praxi. Pro školy, které jsou zapojené v B2B programu CZC.cz, je připravena také cílená produktová nabídka prostřednictvím newsletteru. Studenti zase mohou díky ISIC kartě využít VIP slevu na celé portfolio CZC.cz produktů.

Podpora chytrého vzdělávání postupně zahrne i spolupráci s influencery, významnými pedagogy a osobnostmi. Edukativní materiály bude CZC.cz prezentovat především napříč vlastními digitálními kanály včetně webu, sociálních sítí a newsletterů oslovujících pravidelně statisíce lidí.

S komunikací aktivit zaměřených na chytré vzdělávání i dalších projektů pomůže nově agentura FYI Prague, která bude pro CZC.cz zajišťovat především kompletní press-office service a rozvíjet vztahy s novináři i důležitými stakeholdery v oblasti moderních technologií. 

Kromě chytrého vzdělávání se CZC.cz spolu s FYI Prague v následujících měsících výrazně zaměří také na další kategorie, především pak na oblast nositelné elektroniky motivující k aktivnímu životnímu stylu a na podporu vlastních privátních značek CZC.Office a CZC.Gaming

Laborky obecně nejsou zaměřeny na "moderní způsoby výuky", ale v širším pohledu se tento kroužek věnuje vědeckým tematům, popularizaci vědy a zároveň i moderním technologiím (moderním způsobům výuky)... to jen na upřesnění:) 

Tady opět jen pro upřesnění, Elixír podporuje kolegiální vzdělávání učitelů mj v oblasti využívání digitálních technologií a právě v rámci těchto setkávání budou využívat chytré hračky a na ně vytvářet metodické postupy, které pak mohou sdílet dále ostatním pedagogům...

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady