Dell S2716DG - LED monitor 27" - Rozbalené zboží
Dell S2716DG - LED monitor 27"
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Dell S2716DG - LED monitor 27"

petriva PET

To "nothrem"

petriva 26. 11. 2015 23:29

No ted je mi jesne, proc uz neni na skade ani kus, kdyz ses uchrtil rovnou na 3 kousky - no fotky dobre, co tak pridat nejakou recenzi / zkusenosti?
Predem diky.

harryfogl HAR

Pro gaming?

harryfogl 13. 3. 2016 12:51

Chtěl bych se zeptat zda tento monitor je vhodný pro hraní her. Celkově se mi líbí až na ten TN panel co někdo poměrně hejtí. Je lepší si koupit už něco s IPS panelem nebo postačí na gaming toto? Nevim jaký je rozdíl mezi TN a IPS ve hrách. Díky všem

avatar
Survivor 18. 5. 2016 9:06

@harryfogl: Rozdíl je především v barevném podání a pozorovacích úhlech. V obou věcech dominuje IPS. Také se koukám na herní monitor s G-Sync + 120Hz + IPS = bohužel cena okolo 20k

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 18. 5. 2016 9:26

@harryfogl: Tento monitor je velice zajímavé řešení, zejména po tom co DELL o dost zlevnil.. 1440p, 144Hz + G-Sync je pro hraní prostě skvělá volba.. TN technologie u takto dražších kousků není na škodu a IPS je zatím s G-Sync stále cenově předražený..
Takže při využití především na hraní je to výborná volba..Jen k tomu G-Sync monitoru potřebuješ herní grafiku od Nvidia, ale to asi víš. Nejlépe k tomu zvolit nějakou z nových modelů (GTX1070, GTX1080)
AMD s G-Sync nefunguje..

jiri.kuka JIR
jiri.kuka 23. 7. 2016 12:40

@GreenT: Dobrý den, dotaz na Vás - Vy máte s tímto monitorem zkušenosti, že jej doporučujete?
Díky za upřímnou odpověď.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 23. 7. 2016 15:44

@jiri.kuka: Osobně ho nevlastním ale chystám se zakoupit. V této cenové kategorii je to velice zajímavý panel, který momentálně nemá moc konkurenci. Zde máte podrobnou recenzi, takže se případně můžete na vše podívat:
http://www.tftcentral.co.uk/reviews/dell_s2716dg.htm
https://pcmonitors.info/reviews/dell-s2716dg/

Jan Fejfar JAN
Jan Fejfar 29. 7. 2016 13:05

@GreenT: .

jiri.kuka JIR
jiri.kuka 29. 7. 2016 13:21

@GreenT: Děkuji za info. Ptal jsem se v souvislosti s ne úplně vyladěným "setupem" monitoru (třeba HDMI kabelu, který není v balení apod.)

lukas.v LUK
lukas.v 20. 7. 2016 20:59

@harryfogl: No s ohledem na rozsah Gsync a toho co leze z testů k 1060 bych skoro řekl, že by to utáhla i ta 1060 na tom rozlišení, tj. fps nepůjdou pod spodní hranici :) Tnehle monitor, pokud někdo nemá peška na špatný kus, tak má fakt docela dobrá hodnocení...Jinak co jsem se díval, tak sice rozdíl IPS a TN trochu je, ale nijak extra mi to teda nepřišlo (jako že by se na to TNko nedalo dívat). Pokud to má člověk na stole a běží na tom testovací věci tak asi jo (ideálně zastavený obraz´), ale při normálním používání nevím nevím no... (rozdíl 8 tisíc proti asusu třeba...)Uvidím ještě, co vyleze z nerefky rx480, mám výhodu i nevýhodu v tom, že půjdu do komplexnícho upgradu včetně monitoru.

avatar
Martin5150 20. 7. 2016 22:48

@lukas.v: Ono to bude asi kus od kusu. Měl jsem ještě před nedávnem LG s rozlišením 1680x1050 s lesklým TN displejem (nechával jsem si ho kvůli slušným barvám, ostrému obrazu a 22 palců mi tak nějak stačilo). Chtěl jsem pak přestoupit na Full HD (nebo výše), tak jsem si koupil nějaký Full HD Benq, který měl údajně na TN super barvy. Upřímně mě málem kleplo jak šílené podání barev měl a byl dost neostrý. Kalibrace tomu vůbec nepomohla. Pak jsem vyzkoušel další jiné značky s lesklým displejem a bylo to mnohem lepší, tak jsem si ho vzal do práce. Jenže teď sháním něco domů na hry nejlépe s G-sync a tento Dell mi byl vřele doporučen a nevypadá vůbec špatně. Zvláště ta cena je zajímavá oproti Asus, nebo Acer. Sice mají IPS, ale ten cenový skok se dle mého zdá šílený ( navíc jsem slyšel o vysoké poruchovosti a mnoha defektů, což bych v takové cenové hladině vůbec nečekal).
Kdyby si to alespoň mohl člověk někde vyzkoušet a třeba porovnat. Byla by to opravdu paráda a člověk by věděl do čeho jde. Internetové recenze beru s rezervou, protože každý má rád něco jiného.

lukas.v LUK
lukas.v 21. 7. 2016 12:31

@Martin5150: Njn, ideálně by to chtělo vidět na vlastní oči.

t.rizek T.R

Dotaz

t.rizek 16. 6. 2016 14:46

Bude stačit na tento monitor na nějaké slušné hraní grafika MSI GTX 980? Hraju - BF4, GTA V, Starcraft atd. preferuji spíš multiplayerové hry...Celá sestava -Intel Core i5-4690K na 4,2 ghz, 16gb ram 1600mhz...díky za názory

fojtík1 FOJ
fojtík1 7. 7. 2016 1:29

@t.rizek: Ano, ale šel bych spíš do 1070.

avatar

Postřehy po několika dnech.

Martin5150 1. 8. 2016 14:18

Je sice ještě brzo, ale za těch pár dní jsem postřehl několik věcí, které by se možná ještě hodilo říci k mé recenzi.
Vše zatím funguje jak má a musím říci, že je to pastva pro oči. Akorát je ta pastva unavuje o něco rychleji.
Barvy se mi povedlo upravit ještě trochu lépe přes Nvidia panel, takže vřele doporučuji si s tím pohrát a neztrácet trpělivost. Taktéž pomůžou i různé profily z netu, jen si každý musí najít to, co bude lahodit jeho oku.
G-sync zatím funguje naprosto skvěle.
Vyzkoušel jsem i malinko starší hry jako DA:Origins, diablo 2, Skyrim, Dark souls a byl to ještě lepší zážitek než si pamatuji :D. Akorát ve Skyrimu a Diablu přeskakujou textury kvůli 144Hz.
Další postřeh se týká odezvy. Monitor je nastaven na NORMAL, kde je 3 ms. Je to optimální nastavení pro desktop i pro hry. Přepnutím na FAST je 1ms a ve hrách je to docela poznat. Žádný ghosting a vše je velice responzivní. Avšak na ploše a v aplikacích dochází k velice nepříjemnému ghostingu, který má opravdu nechutné barvy. Takže na desktop jedině normal.
Doporučuji též vypnout Power saving mod, protože z toho se prakticky nedá dostat bez restartu PC.
Když jsem u spotřeby, tak ta je velice kolísavá. Měřím to průměrným zařízením, tak hodnoty prosím berte s rezervou, ikdyž měří poměrně přesně.
Sestava:
i7-4790k
MSI Z97 gaming 5
16Gb RAM
EVGA G2 650W
MSI GTX 1070 gaming X
Základní takty
Porovnáno s mým starým monitorem.
Desktop Dell : 76W
Desktop LG : 47W
Skyrim Dell 144Hz : 250W
Skyrim LG 60Hz : 120W
Overwatch Dell 144Hz : 300W
Overwatch LG 60Hz : 117W
Zaklínač 3 Dell 144Hz (Ultra 70 fps, bez hairworks) : 320W
Zaklínač 3 LG 60Hz (95Fps) : 190W
(Když se PC i monitor vypnou, tak monitor stále žere 12- 13W. Musí se vypojit úplně ze zásuvky.)
Kdo řeší spotřebu, tak je to dle mého docela velký skok z hlediska dlouhého hraní (Jako Nvidia vs AMD). Přepnutí ve hrách na 60Hz znatelně spotřebu sníží.
Ještě bych rád podotkl, že má grafika půjde pryč, protože jsem narazil na špatný kus, kde teploty dosahují 90 stupňů a bzučí cívky. To by též mohlo výsledek trochu ovlivnit.

lukas.v LUK
lukas.v 9. 8. 2016 12:30

@Martin5150: Měl bych dotaz :)Jak daleko od toho sedíte, resp. koukáte? Oči uprostřed, spíše dolní hrana atd? Jde mi o změny barev, na netu se probírá, že s ohledem na velikost a TNko je už na horní části (cca 20% pruh) vidět změna v barevném podání (jasně, TNko, ale sedět před tím, opřít se a mít jiné barvy zní fuj :)

Michal_Pospichal MIC
Michal_Pospichal 29. 1. 2017 18:25

@Martin5150: Ohledně té spotřeby ve standby - přišel sem na to, že monitor opravdu spotřebovává 13W! Pokud se ale zapne funkce deep sleep, potom má opravdu deklarových 0.5W. Jenže to zase nefunguje probuzení - jakmile přejde do deep sleepu (to je až za 10 minut potom co se zapne standby), tak nejde probudit myší neko klávesnicí. Musí se buď vypnout/zapnout tlačítkem a nebo zmáčknout tlačítko č. 4.
Nechápu co je tohleto za paskvil, naco tam sou 2 sleep módy, když negunguje pořádně ani jeden? Podle mně to takhle nemělo vůbec vyjít ven z fabriky. Právě to řeším s Dell supportem a uvidím co z nich vyleze. Tuhle funkci uměly pořádně monitory před 10 rokama, tak nechápu kde je problém.

avatar
Martin5150 2. 2. 2017 18:21

@Michal_Pospichal: Zdravím :).
Taky to úplně nechápu, kde soudruzi z NDR udělali chybu. Přitom by to šlo udělat tak jednoduše a funguje to skoro u všech starých monitorů, jak říkáte.
Jinak ten deep sleep je opravdu prasárna. Já mam revizi A00 a když to usne, tak se z toho lze dostat pouze restartem PC. Takže to vůbec nezapínám a raději monitor vypínam na noc ze zásuvky. Je to i bezpečnější. Žel stálé "zásuvkování" spotřebičům ani zásuvkám nikdy moc nesvědčilo. Proto špičky vykrývám pomocí přepěťové ochrany a mam větší klid.
Kamarád má revizi monitoru A03 a též spánkové režimy úplně nefungují, ale lze se z nich alespoň dostat tlačítkem na monitoru.
Schvalně potom dejte vědět co Vám odpověděli. Já se odpovědi nedočkal vůbec.
Jinak je ale monitor perfektní a nedám na něj dopustit.

mašek44 MAŠ
mašek44 2. 2. 2017 18:33

@Martin5150: Nebylo by lepší mít přepěťovou ochranu s vypínačem?

lukas.v LUK

Která revize?

lukas.v 14. 8. 2016 8:36

Dobrý den,chtěl bych se zeptat, jaké revize monitoru máte na skladě? Poslední by měly být A03, které by měly mít vylepšený anti glare povrch (plus nějaké další blbinky).Děkuji

lukas.v LUK
lukas.v 17. 8. 2016 6:28

@lukas.v: Číslo revize by mělo být na krabici ve formátu A0x

lukas.v LUK
lukas.v 24. 8. 2016 12:27

@lukas.v: Pro případné zájemce, mám doma, kdyby měl někdo dotaz....Co se týče revize, CZC.CZ má ty poslední A03 (palec nahoru).

betinec0 BET
betinec0 8. 9. 2016 18:14

@lukas.v: Tak už to zřejmě neplatí, dnes mě přišel s rev. A01:(
Teď je otázka jestli ten novější povrch je o tolik lepší aby se mě vyplatilo vrátit ten A01. Prosím o každý názor. Předem děkuji.

avatar

GTX 1070 - AOC 24"(1920x1080) nebo Dell 27"(2560x1440)

ramalas 31. 8. 2016 18:21

Rád bych věděl co bude pro grafickou kartu GTX 1070 lepší (přijatelnější). Nemohu se rozhodnout jestli vzít AOC nebo Dell. Jde mi o to, jestli grafická karta bude mít dostatečný výkon při rozlišení 2560x1440 na maximální nastavení detailů ve hrách.Má někdo zkušenosti? Dále by mě zajímalo jestli je hodně poznat rozlišení 2560x1440 oproti 1920x1080 ve hrách. Má cenu si připlácet necelé 4 tisíce na 27"(2560x1440) oproti AOC 24"(1920x1080)? Díky za odpověď.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 8. 2016 18:32

@ramalas: Asi takhle, čím menší rozlišení, tím déle karta umožní hrát většinu her na max. nastavení..
Větší rozlišení si nějakou porci výkonu samozřejmě vezme, ale zase GTX 1070 je na 1440p již vhodná karta..
Ovšem pokud třeba nastavíte náročný Tomb Rider na max. a zapnete VXAO a SSAA, pak dostává zabrat i ve FHD..
Je to vždy také o inteligentním nastavení každé hry..Co se týče monitorů, na 24" bych 1440p neřešil a šel do FHD. U 27" už je 1440p určitě vhodná volba..Jinak vás můžu potěšit, mám stejný problém a rozhoduji se k mé GTX 1070 přesně mezi těmito dvěma monitory.. Do vánoc mám čas, takže mě čeká podobné rozhodování.. :DDoporučil bych nejdříve odzkoušet někde na prodejně, jaký je rozdíl mezi 27" a 24" úhlopříčkou. Při sledování větší obrazovky se již můžou unavovat oči a každý člověk má z toho jiný pocit. Pak dále řešte dle možností, pokud chcete grafiku co nejdéle, volte FHD 24". Herní zážitek bude stejný, ušetříte a déle vám vydrží grafika. Pokud jste rozhodnutý do HW investovat častěji a není to problém, pak můžete jít cestou dražšího monitoru s větším rozlišením.

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 18:39

@GreenT: Tak to nás bylo víc co se rozhodovalo. Nakonec vyhrál tento :D

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 8. 2016 18:41

@Lubos.D: A jaké jsou tedy tvoje postřehy a doporučení. Pokud monitor již vlastníš, napiš nám o tom něco.. Díky

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 31. 8. 2016 18:49

@GreenT: No, já sice neřešil G-Sync herní monitor, ale musím říct, že na přechod z 22" (1920x1200) na 27" (2560x1440) se velice rychle zvyká. 32-34" by podle mě už bylo moc, protože bych se musel doslova rozhlížet, ale těch 27" 1440p mi přijde jako fajn sweet spot :)

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 19:07

@GreenT: Velice detajlně už to popsal chuck u svýho AOC . Předtím jsem měl 23´´ FULL HD LG tak jsem chtěl zkusit už větší ale to AOC jsem měl v hledáčku už půl roku. QHD ja 27 je ideální,žádnej rastr není vidět je to krásně jemnmý. První zapnutí jsem myslel že my vypálí oči,už to tu někdo psal že je vše snad nastaveno na maximum jas,kontrast. Problém s dysplayportem jsem neměl žádnej jak tu taky někdo psal u nějaké recenze. Jen jsem zvolil vstup v menu monitoru a už to jelo. G-SYNC asi nemá cenu popisovat stále ještě pořád nechápu ale funguje to výborně. A opravdu nepoznám rozdíl na kolik FPS hraju. Dokonce jsem vypnul zobrazování FPS při hraní protože to nepotřebuju, dřív jsem to sledoval pořád a teď je mi jedno jestly je někde nějaký propad FPS např 100 na 40 nepoznám ani nezaregistruju. Vše je krásně plynulé a žádný teering a stuttering (nebo jak se to píše) se nekoná! Vše co mne na předchozím monitoru s.r...o je prič. Nu a barvy nejsou tak živé oproti IPS ale taková katastrofa to není. Je to poznat třeba při filmu a ve hrách to já teda moc nepoznám a ani nemám zapotřebí zkoumat nějaké detaily když odměnou je G-SYNC a to je lepší zážitek. Dva dny jsem si drbal hlavu že jsem ho nekoupil už dřív ale vždy mi do toho ještě něco přišlo. To jen tak ve zkratce.Edit: Jo a někdo mi tady vymlouval že k tomu Dellu je vhodná jen GTX1080 což považuju za blbost tady když na ni je proč né že ale myslím že 1070 je k němu naprosto v pohodě. Mám 980Ti což by měl být ekvivalent 1070 +- pár procent nepočítám DD konstanu :D
Mazel je tady: http://stealthmpower.rajce.idnes.cz/Dell_S2716DG/
víc jsem nestihl nafotit unboxing byl fofr cvak,cvak a už byl na stole :DEdit 2: Ještě se musím přiznat že jsem ješte negooglil nějaké recenza a nastavení barev jen jsem sundal R G B na 98 a zatím jen hraju hraju a hraju :D
Ještě přemýším že bych hodil vedle na stůl to staré IPS ko a nastavil barvy pro mé oko podle něj tam jsem to měl celkem slušně. Atespoň přibližně. Jinak sem si na monitor zvykl rychle cca 2-3 dny. První dva jsem hledal bradu pod stolem :)))))))

avatar
ramalas 31. 8. 2016 18:48

@GreenT: No, tak termín máme stejný :D Děkuji za názor. Musím popřemýšlet, na druhou stranu rozlišení 2560x1440 má i smysl do budoucna o proti 1920x1080, ale na druhou stranu chci hrát hry na maximální nastavení po dalších dvou až tří let aspoň...Kdybych vzal Dell a uviděl bych, že grafická karta už to nebude pobírat a snížil bych rozlišení na 1920x1080, bude to hodně velký problém?

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 31. 8. 2016 18:51

@ramalas: Může dojít k interpolaci, pokud se použije jiné než nativní rozlišení monitoru. Někde to vypadá vysloveně ohavně. Je to lepší, pokud se použije násobek/zlomek nativního rozlišení (1280x720 > 2560x1440), ale upřímně bych 720p na 27" provozovat fakt nechtěl :)

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 31. 8. 2016 19:08

@Khalai: Souhlas
Mám teď jako hlavní monitor 27" FHD a jako vedlejší starší 22" FHD. FHD na 27" je už dost na hraně a oproti té 22 je obraz méně ostrý.
Příští rok koupím 27" G-Sync s rozlišením 1440p a 27" FHD budu používat jako vedlejší. Hold teď nezbyly peníze na pořádný monitor :)

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 19:16

@ramalas: Rozlišení netřeba sundavat. Pokud FPS nepůjdou pod 30 tak nepoznáš na kolik FPS hraješ. 30FPS skutečně vypadá jako 60 FPS jiné srovnání mne nenapadá ale je to plynuté no a 144 FPS je masakr :D
Za mě pokud to finance dovolí DELL pokud ne tak AOC je taky supr volba.
Monitor neměníte tak často jako např GK alespoň u mne tedy.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 8. 2016 19:34

@Lubos.D: Díky za informace, zase jsi mi nasadil brouka do hlavy.. :)
Zatím jsem byl spíše na straně AOC, ale jak se o něco začnu zajímat, vím jak to většinou skončí.. :DA když srovnáš FHD 23" rozlišení s 1440p 27" jaký tam je rozdíl v jemnosti ? Je tam znát posun, nebo je to přibližně stejné ?A při hraní rychlejších her se neunavují oči sledováním větší plochy obrazovky.. ?Netrpí už větší úhlopříčka na pozorovací úhly a změnu barev ?

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 31. 8. 2016 19:43

@GreenT: 27" 1440p má 108,8 ppi a 23" FHD 95,8 ppi :)

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 19:52

@synek11: Je mi jasné že je to jemnější ale otázka zda to okem poznáš. Třeba přechod z HD na QHD u mobilu jsem poznal :)

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 19:43

@GreenT: Oba jsou to skvělý monitory. Rozdíl v jemnosti jsem nějak moc nezaregistoval ale o něco málo je to jemnější na 27 už by bylo ale FULL HD málo takže QHD dle mě ideální (4K jde mimo mě) Zkoušel jsem několik hodin Call of dutty ghost a oči mi to neunavuje takže OK jen jsem posunul monitor zhruba 15 cm dál oproti 23´´ abych měl větší přehled. Takže také v pohodě. Nedokážu si představit mít na stole nějakou 32´´ plácačku to jsem také zkoušel loni jen ze sdrandy jsem propojil telku HDMI a po hodině cestovala zpět na místo protože bych si ukroutil hlavu.
Co myslíš pozorovací úhel? Z bežných úhlú naprosto v pohodě. až když se podíváš úplně z boku se změní barvy ale z takovýho úhlu to nikdo sledovat nebude.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 8. 2016 19:46

@Lubos.D: Můžeš mi ještě napsat jak daleko tedy nyní před monitorem sedíš ?

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 19:49

@GreenT: Zhruba 50-55 cm na 23´´ ce jsem byl skoro nalepenej :D
Nechá se ale ne něj koukat i blíž nebo naopak i dál.
Jo a co jsem nemoh dřív v battlefield trefit tak teď je to nějak snažší :))))

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 8. 2016 19:54

@Lubos.D: Jo, to bude ještě těžký rozhodování.. :) Každopádně díky za cenné informace.

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 20:00

@GreenT: Mám ho teprve krátce půl měsíce. Tak to ber jako první postřehy. Ale nadšenej z něj jsem a spokojenej taky a neměnil bych. Příplatek z AOC neni tak veliký a vyplatí se. Snad jsem ti trošku pomoh :D

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 8. 2016 20:12

@Lubos.D: Jo, pomohl... od peněz... :D :D :DNe, ty 3,5 tisíce nejsou tak moc a monitor si člověk pořizuje zase třeba na 10 let..
Mě šlo spíše o to, jestli již není 27" na hraní moc a vypadá, že to všichni chválí.
Stejně jako když přecházíš na mobil a za 14 dní by jsi už neměnil.
Až se k němu ještě usadím do DX Racer křesílka, bude to asi lahoda.. :)32" už bych nechtěl v žádném případě, to si raději zajdu do kina, nebo se přesunu k TV..

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 20:19

@GreenT: To jsem rád že jsem ti pomoh aby tě nesvěděla peněženka :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)S DX mě nehlodej mám takový podobný a začíná dosluhovat :((((Hmmm DX RAcerrrrrr hmmmm ....

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 8. 2016 20:57

@Lubos.D: :D :D :D :D :DVyrovnáno na 1:1
můžeš vybírat - http://www.dx-racer.cz/

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 20:59

@GreenT: Dík :D vybírat nemusím to už mám dávno GREEN teda zelenou OH/KS06/NE za 8950 :) :):):):):):):)Edit: akorád nevím zda jsou již ty polštářky pod záda a za krk v ceně nebo se kupujou zvlášť. Necham si jí na vánoce aby mi jí dones ježuch pod strom, teda jestly ho mto napadne :D

avatar
maniak1.cz 31. 8. 2016 21:05

@Lubos.D: A ja si tu sedim v dx racer D series (dvojite polstrovana, mekka) a koukam, jak bude GreenT o hladu.edit. polstarsky sou ke vsem tem zidlim, kde jdou pouzit (nektere serie je maj napevno - C napriklad)

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 21:08

@maniak1.cz: Ajajajajajajajjjjj další Racer :( jakou máš ty? No moje pozadí to do vánoc ještě vydrží a pak chci taky RAcerrrRRR !!!

avatar
maniak1.cz 31. 8. 2016 21:11

@Lubos.D: Toto v cerne barve: http://www.dxracer.com.au/media/catalog/product/cache/3/image/1200x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/o/h/oh-da02-gn_03.jpg ted se dela uz novejsi modelBral jsem jednoznacne latkovou, v kozene by to v lete bylo k nevydrzeni.D series je vyznacna tim, ze ma vice polstrovani..to aby me nebolel zadecek pri dlouhem hrani :DJinak ty zidle nesednou hned a dost zalezi na postave..me D series vyhovuje i velikosti operadla, kdy ten polstarek mam akorat za krkem. Dobre je mit moznost si do ni nekde sednout na zkousku.

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 21:16

@maniak1.cz: Hmm pěknááá mě se líbí v zelenej variantě OH/KS06/NE ale nevím kde bych si ji mohl vyzkoušet. Asi bude střelba naslepo za 9K :)

avatar
maniak1.cz 31. 8. 2016 21:18

@Lubos.D: Na me ma king series moc vysoke operadlo (jsem vysoky 172cm, D serie je pro me, jako kdyby byla na miru).Kcko ma kamarad, co ma dva metry a vyhovuje mu :D

avatar
Lubos.D 31. 8. 2016 21:20

@maniak1.cz: Já mám 173 cm tak to pro mě asi taky nebude. Teď mám kancelářskou parodii na DX a mám opěradlo zároveň s hlavou a to mi vyhovuje.Dík asi si zajedu je opravdu vyzkoušet před ježuchem na živo. Přeci jen židly používám denně. Aspoň už mám vybranou barvu :)

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 180298b13
Dell S2716DG - LED monitor 27" - Rozbalené zboží
prodloužená záruka
rozbalené zboží
Produkt není určen k prodeji.
27“ monitor Dell s poměrem stran 16:9 a QHD rozlišením 2560 x 1440 při 144 Hz, panel TN s antireflexním povrchem a tvrdostí 3H, odezva 1 ms pro rychlý režim, 3 ms pro normální režim, LED podsvícení, 1 zvukový výstup a port pro sluchátka