Doživotní záruka Screenshield

Co to znamená?

V případě, že dojde k neúmyslnému poškrábání či roztržení fólie Screenshield po správné aplikaci na chráněný přístroj, Vám bude folie vyměněna za novou. Stejný postup platí i v případě ochranných skel Screenshield.

Jak lze zažádat o výměnu?

  1. Žádost lze poslat přímo výrobci. Před vlastním zasláním fólie však nejprve zašlete e-mailem fotku postiženého skla/fólie s dokladem o koupi na adresu: reklamace@screenshield.cz. V případě zaslání nové fólie přepravní službou Vám bude účtován poplatek (50 Kč doprava + 40Kč dobírka).
  2. Prostřednictvím našeho reklamačního oddělení dle standardního postupu. Pokud nezadáváte reklamaci osobně na pobočce, doporučujeme taktéž přiložit fotodokumentaci.

Na co se záruka nevztahuje?

Na chybně aplikované fólie se záruka nevztahuje. Chybná aplikace může způsobit odlepování fólie a to je způsobené nedodržením postupu (nevyčištění displeje přístroje, neumytí prstů před aplikací, následným nenastříkáním prstů aplikačním roztokem, špatné zarovnání fólie na displej, zašpinění fólie, fólie vám upadne na zem a zašpiní se, atp.). Je nutné přesně dodržovat zásady při instalaci.

Podrobný video návod instalace:

Návod instalace: http://www.screenshield.com/_public/upload/screenshield_aplikace.pdf

Týden slev Logitech Týden slev Logitech