EET

Elektronická Evidence Tržeb
Jak jistě víte, nový zákon o elektronické evidenci tržeb byl odklepnut. V prosinci tohoto roku se rozjede naplno a registrační pokladnu bude muset mít většina restaurací a hotelů. Pomůžeme vašemu vybrat tu správnou platformu a servis.

Co je to EET?

 

Elektronická evidence tržeb spočívá v tom, že je evidována každá platba a zákazník obdrží od obchodníka účtenku s unikátním kódem.

 

EET

 

1.Podnikatel zašle datovou zprávu o transakci ve formátu XML Finanční správě.

2.Ze systému finanční správy je zasláno potvrzení o přijetí s unikátním kódem.

3.Podnikatel vystaví účtenku (včetně unikátního kódu), kterou předá zákazníkovi.

4.Zákazník obdrží účtenku.

5.Evidenci dané tržby lze ověřit prostřednictvím webové aplikace Finanční správy. Zákazník si může ověřit svoji účtenku, podnikatel si ověří tržby evidované pod jeho jménem.

 

 

Kdo má povinnost evidovat tržby?

 

Povinnost evidovat tržby má podnikatel, který přijímá „evidované tržby“. Evidovanou tržbou je platba v hotovosti, platební kartou nebo jiným obdobným způsobem, která zahrnuje příjem z podnikání a nevztahuje se na ni výjimka. Evidenci tržeb naopak nepodléhají platby realizované přímo převodem z účtu na účet nebo inkasem.

 

Elektronická Evidence Tržeb

Co budete k přechodu potřebovat?

 

Při přípravě na EET se nevyhnete těmto požadavkům:

  • Připojení k internetu a to minimálně 3 MBit/s
  • Zařízení, na kterém systém poběží
  • A v neposlední řadě software s licencí, který bude komunikovat s finanční správou

Jak vypadá proces EET?

  • Údaje o každé platbě (vč. DPH) se odešlou finančnímu úřadu
  • Ten platbu zaeviduje a přiřadí platbě unikátní kód
  • Kód se vrátí k vám do systému
  • Proběhne tisk účtenky zákazníkovi včetně unikátního kódu

Z čeho můžete vybírat?

Jednotlivá zařízení, ale i kompletní řešení.

Řešení na míru:

MARKEETA

Vhodné pro trafiky, večerky, stánkový prodej, specializovaný maloobchod a rozvoz.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Kompatibilní zařízení

LYNX

Řešení pro malé podniky i náročné restaurace a hotely

Omlouváme se, popis obrázku chybí.
  • Žádné měsíční náklady
  • Modulární systém – lze rozšiřovat např. o evidenci skladu online
  • Podpora mobilního terminálu Orderman
  • Uživatelsky definovatelné zobrazení
  • Průvodce platbou pro snadné rozúčtování

Kompatibilní zařízení

Storyous

Ideální pro kavárny, bary, rychlá občerstvení - menší provozy

Storyous
  • Nízké pořizovací náklady
  • Měsíční licence a náklady dle vybraného SLA (podpora 24/7)
  • Dvě cenové relace podpory s výjezdem našeho technika.- Výjezd do 2 hodin / Výjezd do 36 hodin
  • Používá malá a snadno přenositelná zařízení - (tablet 7-8” či 10”) (příklad tabletu, tiskárny a platebního terminálu
  • Software běží na Androidu a zvládá skladové hospodářství, přehledy a statistiky i správu více podniků najednou (vše cloudovým řešením)
  • Jednoduché a intuitivní prostředí systému - funkce systému zde
  • Přehled a správa odkudkoliv (stačí pouze připojení k internetu)
  • Přechod na EET nebude činit žádné výdaje navíc

Kompatibilní zařízení

Poradíme, vybereme, nainstalujeme a poskytneme profesionální servis.
Obraťte se na naše specialisty.

  • Technická podpora

    734 257 852 734 257 852
  • Technická podpora je Vám k dispozici:

    Po-Pá: 8:00 – 16:30

Pobočky