Fractal Design Define C, černá
Fractal Design Define C, černá
1 970 Kč 2 384 Kč

Všechny komentáře k produktu:Fractal Design Define C, černá

zip42 ZIP

DVD mechanika

zip42 15. 12. 2016 12:07

Chápu dobře, že tam nejde vložit DVD vypalovačka, když není uvedena 5.25" pozice?

BLadin BLA
BLadin 15. 12. 2016 12:14

@zip42: No otázka je, kam bys jí namontoval..Dá se to pořešit externí palírnou, nebo jinou bednou..

avatar
maniak1.cz 15. 12. 2016 12:20

@BLadin: Nebo flexou

BLadin BLA
BLadin 15. 12. 2016 13:57

@maniak1.cz: To je taky pravda, ale pak bude potřeba i svářečka..

alesp2 ALE
alesp2 15. 12. 2016 14:11

@zip42: Jedině připlatit na R5 - ta má otvíratelné čelo a za ním dvě pozice.

avatar
Quetesh 15. 12. 2016 14:31

@zip42: Pokud chcete midtower Fractal Define s moznosti instalace opticke mechaniky, tak musite vzit verzi R5. https://www.czc.cz/fractal-design-define-r5-cerna/163517/produkt

vojtech.borak@gmail.com VOJ

Chladič

vojtech.borak@gmail.com 25. 12. 2016 22:34

vleze se https://www.czc.cz/coolermaster-v8-gts-v-2/199079/produkt ?

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 25. 12. 2016 22:47

@vojtech.borak@gmail.com: Vlézt se vleze, ale je to za tu cenu velmi špatný chladič.
Jaký CPU chcete chladit a jak vypadá popřípadě zbytek sestavy?

vojtech.borak@gmail.com VOJ
vojtech.borak@gmail.com 25. 12. 2016 23:20

@synek11: mám tam i5 6600K 3,5GHzMomentalne menim pouze case, chladic CPU a chci si trochu pohrat s proudenim vzduchu a celkoym dizajnem :Pedit: nejaka doporuceni, kdyz je tenhle "velmi spatny" za tu cenu?

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 26. 12. 2016 0:59

@vojtech.borak@gmail.com: Pokud nevadí "kostka", tak určitě vzít Ninju4 - za ty peníze se jedná o bezkonkurenční chladič
Pokud jedete "na design", tak vzít AIO - osobně bych doporučil Krakena X41, se kterým jsem naprosto spokojen :)
https://www.czc.cz/173348,159507/kody

avatar Ověřený GEEK - level 2
Khalai Ověřený GEEK 26. 12. 2016 8:21

@synek11: Není to Define S ale model Define C, takže X41 se nevejde dozadu ani nahoru. Leda by to dal dopředu. A to už bych tam rovnou vrazil raději X52/X62...

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 26. 12. 2016 13:27

@Khalai: Tak nad tímto jsem vůůůbec nepřemýšlel :D
Díky za upřesnění

avatar Ověřený GEEK - level 2
Khalai Ověřený GEEK 26. 12. 2016 13:48

@synek11: Define C je celkově menší, takže má vzadu místo jen pro 120 mm a nahoře nad deskou je taky místo jen pro ventilátory bez AIO. Pokud AIO, tak dopředu.Water cooling compatibility - Radiators
•Front – 360, 280, 240, 140 and 120 mm. Max width 144 mm
•Top – 240 and 120 mm radiators. Max component height on motherboard 40 mm
•Rear – 120 mm. Max width 125 mm

nesty NES
nesty 2. 1. 2017 1:41

@Khalai: Nahoru se vejde 240mm rad ak nemá člověk vysoké RAM / vysoký pasiv na vrm .... já jsem musel upilovat krajní žebro na corsair vengeance ddr3 jelikož kupovat nové ddr3 už dnes nemá moc cenu :D

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 25. 12. 2016 22:48

@vojtech.borak@gmail.com: http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-air-cooler/v8-ver2/Dimensions (LxWxH) 154 x 149.8 x 166.5mm (6.1 x 5.9 x 6.6 in)http://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-series/define-c/define-c-windowCPU coolers up to 168mm in height166,5 < 168 => anoCo vše budete kupovat?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Khalai Ověřený GEEK 25. 12. 2016 22:49

@vojtech.borak@gmail.com: Dost natěsno. Chladič má 166.5 mm a bedna umožňuje max 168 mm.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 25. 12. 2016 22:57

@Khalai: Natěsno je spíše 168mm místa na chladič s výškou 167,5mm :D

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 25. 12. 2016 23:09

@Khalai: tama by projel aj kamion ty natěsno :D

avatar Ověřený GEEK - level 2
Khalai Ověřený GEEK 25. 12. 2016 23:16

@synek11: To máš teda dost úzký kamión, když má šířku jen půldruhého milimetru :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 26. 12. 2016 0:16

@Khalai: Když jsme u těch kamionů, tak se musím podělit s historkami jednoho podjezdu pod tratí, co je cca 300m od střední.
Není měsíc, kdyby se pod nim nějaký "šikulka" nešprajc a ucpal celou cestu ve směru do města na pár hodinek :D Aneb vezu most a došel mi diesel :D
Značka s max. výškou tam je, ale stejně si řeknou: "To projedu".
No a pak to dopadne takto: http://www.imagehosting.cz/?v=img201uru.jpg

avatar
Pc Man 18. 3. 2017 14:06

@jílek29: ten se tam vejde

avatar

Delší zdroj vs šuplík na HDD

Wiggle 7. 7. 2017 4:37

Zdar,
i když je na stránkách FD uvedeno "ATX PSUs up to 175mm deep", nepředpokládám, že by se tam 180mm dlouhá EVGA G2 750W nevešla. Otázka je, jak moc pak půjde šoupat s tím šuplíkem na HDD. Vejde se tam dolu před disky ještě větrák s touhle obludou? Případně, jak moc se tam musí nalámat napájecí kabely, co vedou ze zdroje?
Osobní zkušenosti/fotky s touto kombinací vítany. Díky :)

avatar
Wiggle 7. 7. 2017 18:56

@Killing joke: Dík. Vypadá to, že i na těch obrázcích s EVGA zdrojem je ten šuplík uplně vepředu, a moc místa tam teda nezůstává. Takže Define S asi bude jistější volba, i když to už je pěkná almara :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 7. 7. 2017 21:34

@Wiggle: Define S je akorát trochu širší, jinak nic extra. Pro mě to byla jediná volba.

avatar
Wiggle 7. 7. 2017 21:56

@Killing joke: Dva cm do šířky navíc jsou v pohodě. Spíš těch dalších 12 cm do hloubky už je celkem dost.

avatar

Noctua NH-D14

fukLmao 1. 9. 2017 14:18

tento údaj je povinný

avatar
BC13 1. 9. 2017 14:37

@fukLmao: Ano pane expert, vejde...

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 1. 9. 2017 14:38

@fukLmao: Ano, jaký chcete chladit procesor?
Např. s chladičem Ninja 4 ušetříte a ohledně výkonu o nic nepřijdete.http://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-series/define-c/define-c-windowCPU coolers up to 168mm in heighthttp://noctua.at/en/nh-d14/specificationHeight (with fan): 160 mm

elljey27 ELL

Define C nebo Meshify C

elljey27 21. 11. 2018 10:07

Otázka je jednoduchá, ale odpověď? :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 21. 11. 2018 10:13

@elljey27: Define je tišší, Meshify je zaměřená na airflow. Za mně teda Meshify, ale obě jsou hodně kvalitní skříně.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Khalai Ověřený GEEK 21. 11. 2018 10:23

@john_doe: Pokud to Define dáš kvalitní ventilátory, tak se ten airflow srovná. Meshify má výhodu pouze u nízkootáčkových ventilátorů s nízkým statickým tlakem. Ale souhlasím s tvrzením, že obě jsou velice kvalitní a za svojí cenu vynikající.

solver SOL
solver 21. 11. 2018 10:24

@elljey27: Máš radši blondýny nebo brunetky? Stejná otázka, prostě osobní preference musí rozhodnout - nikdo nemůže poradit. Já mám radši Define, ale Meshify je novější, takže má možná nějaké vylepšení :-)

elljey27 ELL

Vleze se se do tohoto case SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2

elljey27 21. 11. 2018 10:09

Podle popisu by mělo, ale v obrázcích u produktu je psáno, že min. velikost case je 182 mmhttps://iczc.cz/9haqsnvklcjsdblv2ptfs9n1r1_7/obrazek

Martin Pehe - CZC MAR
Martin Pehe - CZC 21. 11. 2018 11:32

@elljey27: Dobrý den, výrobce i na svých oficiálních stránkách uvádí, že maximální podporovaná výška chladiče u této skříně je 170 mm viz. odkaz - https://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-series/define-c. Zmíněný chladič by se měl tedy do skříně bez problémů vejít.Hezký den

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 21. 11. 2018 13:12

@elljey27: Fera 3 se vejde s rezervou, nedávno jsem ho tam sám dával.

martin.haska MAR

Dostupnost

martin.haska 1. 12. 2018 9:22

Dobrý den,
budete mít tuto skříň ještě skladem?
Děkuji

Martin Pehe - CZC MAR
Martin Pehe - CZC 20. 12. 2018 14:54

@martin.haska: Dobrý den, v blízké době se nám objeví jeden kus skladem. Po vyprodání bude skříň pravděpodobně dost dlouho nedostupná.Děkuji.Hezký den

havlík109 HAV

CD ROM

havlík109 1. 7. 2019 8:53

Dobrý den, chci se zeptat jestli do té to skříně jde zabudovat CD-ROM mechanika a popřípadě která, děkuji

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 2. 7. 2019 13:17

@havlík109: Dobrý den, klasická mechanika do této skříně dát nelze, ale můžete použít externí, např - https://www.czc.cz/verbatim-dvd-rw-slimline-usb-2-0-cerna/248859/produkt

havlík109 HAV
havlík109 17. 7. 2019 7:30

@GreenT: Takže tato exter. mechanika slouží jako klasická mechanika? Mě jde o to, že tuhle skříň mám a budu ji dávat asi rodičům, ale ty chtějí mít právě CD-ROM.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 17. 7. 2019 8:24

@havlík109: Ano, jedná se o externí mechaniku, která se připojí přes USB, jinak je to klasická vypalovačka, takže funkčnost je stejná jako u interní.Celkem škoda zbavovat se tak kvalitní skříně. Co budete kupovat ?

havlík109 HAV
havlík109 18. 7. 2019 7:23

@GreenT: To ano neměl jsem s ní žádný problém, ale jelikož rodičům už počítač odchází, tak jim tuto skříň budu dávat, plus i nějaké komponenty. A právě potřebuju CD ROM protože mají všechno na CD, hry atd. Co se týče Flashkám a stahování, tak to mu moc nerozumí.
Mě zaujala Be Quiet 900 rev.2 oranžová, ale všiml jsem si že ji nemáte skladem zatím.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 18. 7. 2019 7:41

@havlík109: Mě jen napadlo, jestli by nebylo lepší rodičům koupit nějakou obyčejnější skříň na to jejich užití, která má podporu pro mechaniku a tu Define C si nechat. Je to povedená skříň, sám mám od Fractal R4 a nemám důvod měnit.Pro rodiče by mohla být např - https://www.czc.cz/silentiumpc-regnum-rg2-pure-black/205222/produkt (jde tam dát mechanika, plus navíc integrovaná čtečka karet pokud by využili)
nebo https://www.czc.cz/silentiumpc-regnum-rg4-pure-black/222548/produkt

havlík109 HAV
havlík109 19. 7. 2019 11:46

@GreenT: Já si právě chystám přestavět PC, a chtěl skříň od Be Quiet Pro 900 rev.2 oranžová, procesor AMD Ryzen 7 3700X a zakladovku ASUS PRIME X570-PRO - AMD X570 a už to je dost peněz právě, ale teď jak jste mi napsal tak bych asi obětovat 1000 za skříň

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 7. 2019 12:48

@havlík109: Máte pořád možnost hodně ušetřit, deska vám k tomu procesoru stačí B450 a máte rázem ušetřeny 4k - https://www.czc.cz/msi-b450-tomahawk-amd-b450/241825/produktOtázka na co potřebujete procesor, např. na hry vám podá podobný výsledek levněji Ryzen 3600.Skříň za 6k je prakticky také zbytečnost, pokud řešíte peníze. Už za 3-4k se dají sehnat špičkové skříně.

Mirawow MIR

Airflow

Mirawow 1. 8. 2019 12:20

Zdavíčko, mohu se zeptat, zda ty firmou osazené 2 ventilátory jsou kvalitní? Přemýšlel jsem, že bych rovnou osadil celou skříň jedním typem od Noctua. Co si o tom myslíte, vylatí se mi to na efektu lepší cirkulaci vzduchu a tichosti?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 2. 8. 2019 21:42

@Mirawow: Fractal má své kvalitní ventilátory, takže změnou si moc nepomůžete. Noctua je samozřejmě špička, pokud jste nějaký pedant na ticho a účinnost. Osobně mám Fractal skříň a s ventilátory nemám problém.

Mirawow MIR
Mirawow 3. 8. 2019 1:31

@GreenT: No nenajde se v nabídce skříň této kvality zpracování, ale bez osazených ventilátorů? Je dostačující pro 3700X sestavu vpředu 2x140 mm, vzadu 1X 140mm a nahoře 1x140 mm? Případně kam a proč je zaměnit za menší 120 mm a kolik jich tam nacpat?
Budu kupovat ještě jednu sestavu pro bratra s 3600, taktéž podobné požadavky na chlazení a tichost v poměru ceny a výkonu :D. Děkuji.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 202872
Fractal Design Define C, černá
1 970 Kč 2 384 Kč
varianty
Kvalitní počítačová skříň typu full ATX Middletower, pozice – interní 2x 3,5“ a 3x 2,5“, prostor pro až 7 ventilátorů (2 předinstalované), přední panel 2x USB 3.0 + audio konektory, hluk tišící materiál, kompatibilní se základními deskami ATX, micro ATX a Mini ITX.