G.SKill Trident Z Neo 16GB (2x8GB) DDR4 3600 CL16_960096288
G.SKill Trident Z Neo 16GB (2x8GB) DDR4 3600 CL16
2 107 Kč 2 549 Kč
1 900 Kč 2 299 Kč

Všechny komentáře k produktu:G.SKill Trident Z Neo 16GB (2x8GB) DDR4 3600 CL16

Rectifier REC

Budou chodit na MSI MEG X570 ACE ?

Rectifier 31. 10. 2019 2:57

Budou mi chodit na MSI MEG X570 ACE, 2x8GB s Ryzen 3700X ?
Nebo by jste mi doporučili nějaké vhodnější ? Děkuji

JirkaH JIR
JirkaH 31. 10. 2019 3:48

@Rectifier: Fungovat by měly, pro přepnutí na 3200MHz je třeba zapnout XMP profil. Pozor na umístění v paměťových slotech, viz manuál

Rectifier REC
Rectifier 31. 10. 2019 13:36

@JirkaH: A co se týče výběru ? Je to dobrá volba, nebo by se našlo něco vhodnějšího?

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 31. 10. 2019 13:48

@Rectifier: Dobrý den, G.Skill jsou jedni z nejlepších výrobců operačních pamětí. Takže výběr je dobrý

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 31. 10. 2019 13:32

@Rectifier: Dobrý den,měly by chodit.

Roman Kasper ROM

Mohu použít s Gigabyte X570 AORUS PRO

Roman Kasper 21. 11. 2019 17:58

Mohu tyto RAM použít s Gigabyte X570 AORUS PRO + Ryzen 5/3600. Nejde mi o hry, využití - úprava fotografií. Děkuju za info.

avatar
da boi 21. 11. 2019 18:13

@Roman Kasper: deska by hohatě stačila
https://www.czc.cz/msi-b450-a-pro-max-amd-b450/269064/produkt
ram by fungovat měly jen bych na nich tolik neutrácel
https://www.czc.cz/hyperx-fury-black-32gb-2x16gb-ddr4-3200-black/268200/produkt

Roman Kasper ROM
Roman Kasper 21. 11. 2019 21:32

@da boi: Desku a proceror už mám koupený, díval jsem se na Váš odkaz a dokoupím ty hyperx fury. Díky za tip.

tv311 TV3

Otázka

tv311 29. 11. 2019 19:36

Mohol by som tieto ramky pouziť aj v zostave pre Intel napriek tomu z sú optimalizovaé na AMD?

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 30. 11. 2019 7:04

@tv311: Dobrý den,ano, můžete je použít. Měly by fungovat.

fericire132 FER

Otazka

fericire132 19. 12. 2019 15:04

Nevite jak budou chodit tyhle pamneti na GIGABYTE B450M DS3H a AMD Ryzen 5 3600 na tychto pamnetech G.SKill Trident Z Neo 16GB (2x8GB) DDR4 3600 s časování 18-22-22-42 necym se rozhodnout mezi timyto a tymyto G.SKill Trident Z Neo 16GB (2x8GB) DDR4 3600 časování 16-19-19-39
Dekuji pekne za radu

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 12. 2019 15:16

@fericire132: Záleží na verzi biosu, musíte vždy odzkoušet, ale u nových procesorů a B450 čipsetu jsou již problémy minimální. Mělo by stačit zapnout A-XMP profil. Ovšem dost přeplácíte a mohl by jste mít paměti za polovinu, výkonostní rozdíl bude stejně minimální. Ale to už je na vás.
https://www.czc.cz/patriot-viper-rgb-16gb-2x8gb-ddr4-3600-cerna_2/277750/produkt
https://www.czc.cz/corsair-vengeance-lpx-black-16gb-2x8gb-ddr4-3200/176897/produkt

adamec119 ADA

Pro ryzen 2700X

adamec119 30. 12. 2019 13:04

Je lepší vzít tyto 3600MHz 16 CLK nebo 3200MHZ 14CLK konkrétně G.Skill Trident Z 2x8GB DDR4 3200MHz CL14, DIMM, 1.35V, XMP 2.0..?Děkuji za reakci.

avatar
jamesK_23 30. 12. 2019 13:15

@adamec119: absolutně vyhozené peníze za nic...u pamětí je takřka jedno jaké si vezmete...pro Ryzeny platí od 3000MHz nahoru kvůli výkonu cpu takže bych vzal spíš tyhle https://www.czc.cz/patriot-viper-steel-16gb-2x8gb-ddr4-3400/277747/produkt
lepší časování nebo větší frekvence vám moc nepomůže ve výsledném výkonu..6K za 16GB pamětí bych teda nedal ani omylem a to jsem nadšenec:)

adamec119 ADA
adamec119 30. 12. 2019 13:29

@jamesK_23: No na suntechu maji G.Skill Trident Z 2x8GB DDR4 3200MHz CL14, DIMM, 1.35V, XMP 2.0 za 3400 Kc opravdu nebude výkonnostni rozdíl? Jedná se mi o zpracování videa.

avatar
jamesK_23 30. 12. 2019 13:32

@adamec119: za těch 15 stovek navíc se to podle mě nevyplatí:)

avatar
jamesK_23 30. 12. 2019 13:40

@adamec119: na netu budou i testy různých programů a jejich využití pamětí...když budete chvíli hledat na googlu, určitě najdete něco použitelného pro porovnání výkonu v určitém programu:)

avatar
jamesK_23 30. 12. 2019 14:56

@adamec119: Určitě by se spíš vyplatilo vzít 32GB než nějaké "lepší" předražené paměti 🙂

avatar
jamesK_23 30. 12. 2019 15:05

@adamec119: Pokud pracujete třeba s programem Adobe Premiere Pro a zpracováváte 4K video tak i 64 GB paměti 🙂

avatar
jamesK_23 30. 12. 2019 15:15

@adamec119: Třeba tady jsem našel test pro zpracování videa, potvrzuje se tam co jsem psal, hlavní je kapacita paměti, na CL nebo frekvenci přes 3000 MHz už moc nezáleží https://www.pugetsystems.com/labs/articles/Does-RAM-speed-affect-video-editing-performance-1528/#PremiereProBenchmarkResults

adamec119 ADA
adamec119 30. 12. 2019 16:25

@jamesK_23: Dekuji za odkaz. Snad se Ryzen 7 bude chovat stejne 🤔 Risknu to a pujdu do 32GB s vyssim CLK. 4K video prakticky nezpracovavam, jedu ve full hd :-)

avatar
jamesK_23 30. 12. 2019 16:47

@adamec119: ušetříte dost tisíc a na výkonu by to udělalo 5-10% výkonu...to za to nestojí:)

reiser0 REI

Výkon

reiser0 5. 1. 2020 14:48

Dobrý den, má nějaký smysl tridentZ 16 GB nebo 32GB normálních rám s doplatkem 1500kč.
Jelikož jsem slyšel , že TridentZ jsou nejlepší paměti .

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 5. 1. 2020 14:58

@reiser0: Otazka spise je, zda potrebujete 32 GB RAM.Tato sada 16 GB s 3600 MHz/CL18 je skutecne spickova, ale zase tak moc bych G.Skill neprecenoval. Za 2.5K muzete mit to same od jineho vyrobce a nepoznate rozdil.

reiser7 REI
reiser7 11. 1. 2020 16:09

@Khalai: Převážně hry a občas nějaký stream nebo render videa.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 11. 1. 2020 16:57

@reiser7: To vam v 99% staci 2x8 GB. Jen nakupujte rychle, ceka se zdrazeni RAM az o 40%. Opet je problem s nedostatecnou vyrobni kapacitou a vysokou poptavkou.https://www.cnews.cz/zdrazovani-pameti-nand-ssd-letos-az-o-40-procent-nedostatek-cipu/

avatar

Dostupnost

gandarijelf 8. 1. 2020 9:16

Dobrý den .
Chtěl bych se zeptat na dostupnost těchto RAM.
Mám je objednané od 4.12. a čekám jen na tohle zboží,budou vůbec ještě k dostání?Jde o to že v době objednání jste měli napsáno že budu k dostání na začátku ledna (přesný datum si už nepamatuji).Nyní máte napsáno že " zjišťujeme - neznámý termín dodání"
Děkuji za info.

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 9. 1. 2020 9:47

@gandarijelf: Dobrý den,momentálně nemáme přesné informace o dodání tohoto produktu. Produkt máme objednaný od listopadu a stále nebyl potvrzen termín dodání naším dodavatelem. Termín dodání zboží k dodavateli byl posunut. Dodavatel uvádí "již brzy".Omlouváme se za komplikace.

J.HOLAS J.H

Mohu dát 2 stejné kity?

J.HOLAS 13. 1. 2020 16:26

Mohu přidat druhý stejný kit, do desky ASUS ROG CROSSHAIR VII HERO - AMD X470 s procesorem AMD Ryzen 5 3600, nebude problém s fungováním nebo poklesem výkonu nebo rychlostí pamětí( nutnost je nastavit na nižší rychlost)? Dík za poznatky.

raithel0 RAI
raithel0 5. 2. 2020 18:02

@J.HOLAS: Budou fungovat :D

jpardubice JPA
jpardubice 22. 7. 2020 18:10

@raithel0: ano i ne, rozhodně nebudou fungovat na 100% při deklarované frekvenci 3600Mhz ve verzi 2x16Gb a použitem x470 a nižším chipsetu, mám je doma a je to aušus na čipu HynixSK

Antonin Wiesner ANT
Antonin Wiesner 11. 5. 2020 7:31

@J.HOLAS: Ahoj fungovat ti budou v pohodě jen budeš muset v biosu nastavit (OS) režim pro ramky aby ti šly na té frekvenci na kterých je od výrobce uvedeno :)

Kulinožka KUL

Rozdíl v RAM

Kulinožka 26. 2. 2020 18:08

Dobrý podvečer prosím jaký je rozdíl u těchto 2 ramek :
https://www.czc.cz/crucial-ballistix-rgb-red-16gb-2x8gb-ddr4-3600/280908/produkt
https://www.czc.cz/g-skill-trident-z-neo-16gb-2x8gb-ddr4-3600_2/272818/produkt
Latence je stejná a prý má byt co nejmenší ale u 3600 je těch 16 nejníže takže vidím pouze cenový rozdíl a ptam se v čem jsou jiné?Nebo jde jen o rozdíl skrze značku?
Předem díky za info

avatar
da boi 26. 2. 2020 18:40

@Kulinožka: pokud je nebudete taktovat tak rozdíl nepoznáte. Ty gskilly by měly být na B-die pamětích pokud nevíte co to ani znamená tak bych řekl že nemá smysl připlacet pokud vám nejde čistě o vzhled

Kulinožka KUL
Kulinožka 26. 2. 2020 20:02

@da boi: Děkuji

mounajjed MOU

Kompatibilita s AMD

mounajjed 11. 4. 2020 23:08

Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda jsou tyto RAM také uzpůsobené pro počítače s procesorem Intel. Konkrétně do sestavy s I9 9900K a RTX 2080ti.Protože u jejich popisu se píše že jsou vytvořeny a optimalizovány pro Intelptám se protože jsem slyšel na tyto RAMky dobré recenze a hledám RGB, 32gb (2x16) s frekvencí aspoň 3600MHz

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 11. 4. 2020 23:15

@mounajjed: Pokud máte Z390 desku, není problém zapnout XMP profil a paměti poběží na dané frekvenci. Ovšem tyto jsou předražené, stejnou službu vám udělají např - https://www.czc.cz/crucial-ballistix-black-32gb-2x16gb-ddr4-3600/280900/produkt

mounajjed MOU
mounajjed 12. 4. 2020 23:16

@GreenT: Ano Z390 desku mám, moc děkuji za odpověd

taisl0 TAI

Intel?

taisl0 15. 4. 2020 16:11

Dobrý den, lze tyhle ramky normálně použít i s Intel procesorem když se u nich píše, že jsou pro AMD ryzen? Děkuji za odpověď :)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 15. 4. 2020 17:55

@taisl0: Pokud bude u daného procesoru deska, která podporuje rychlejší RAM (Z390), tak lze, ale paměti jsou nesmyslně drahé. Tyto udělají stejnou službu a ušetříte více než 3,5 tisíce - https://www.czc.cz/crucial-ballistix-black-32gb-2x16gb-ddr4-3600/280900/produkt. Za to máte skoro 1TB kvalitní SSD.

taisl0 TAI
taisl0 15. 4. 2020 18:02

@GreenT: Ono to ukazuje občas ty za 8 tisíc a občas ty za 6 , vybral jsem ty za 6 - líbí se mi víc :)
Děkuji za odpověď :)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 15. 4. 2020 18:04

@taisl0: Jinak musíte v biosu zapnout XMP profil, aby došlo k načtení dané frekvence. A tu desku budete mít tedy Z390 ?Ty levnější za 6k ale už mají vyšší latency CL18, oproti CL16, takže dle mě se stejně vyplatí ty Crucial za 5,5k s CL16. Otázka zda stavíte PC na výkon nebo na vzhled.

taisl0 TAI
taisl0 15. 4. 2020 18:05

@GreenT: Ano, vše ostatní vím a znám. Nebyl jsem si jist jenom tím jestli se dají použít i k intelu když je u nich psano že jsou pro Ryzen :)
Ke kontrole přiložím prozatimní košík :)
https://www.czc.cz/246375,265515,229469,246334,272820,279733,279686,206750,239247/kody

matos1k MAT

Kompatibilita s čipem Z270 a Intel

matos1k 30. 4. 2020 21:54

Dobrý den, byly by tyto ramky kompatibilní na mé základové desce ASUS ROG STRIX Z270F GAMING - Intel Z270 a CPU Intel I7 7700K? Děkuji.

avatar Ověřený GEEK - level 2
derVladimir Ověřený GEEK 1. 5. 2020 23:24

@matos1k: Dobrý den,
ano, byly by. Nicméně, když už DDR4-3600 (tipuju že časem pro Ryzen 4000 a platformu okolo něj), tak spíše https://www.czc.cz/crucial-ballistix-black-32gb-2x16gb-ddr4-3600/280900/produkt na CZC.cz (s výjimkou G-Skill) se nedočtete dalších 3 latencí po sobě jdoucích, u výrobce ano https://www.crucial.com/memory/ddr4/bl2k16g36c16u4b

ondrakj OND

Kompatibilita s MSI X470 GAMING PLUS MAX

ondrakj 18. 5. 2020 13:05

Dobrý den,budou paměti kompatibilní s tímto MB? Tedy s plnou frekvencí... Nenašel jsem nikde uvedenou kompatibilitu s 3600MHz, ale deska má uváděno až do 4133 MHz. Pro úplnost - procesor Ryzen 5 3600. Díky za odpověď

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 5. 2020 7:48

@ondrakj: Většinou to není problém, záleží na verzi biosu desky. Takže bych se toho nebál. Ovšem jsou nedostupné.

wdowka WDO

3600hz

wdowka 29. 5. 2020 16:00

Mám Ryzen 3700x a desku Gigabyte aorus x570 pro. Ramky mi v 16gb verzi jedou na 3600hz, ale v téhle 32gb verzi ne. Proč?

wdowka WDO
wdowka 30. 5. 2020 12:18

@wdowka: Myslím ty 3600, položil jsem otázku pod špatné RAM :)

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 1. 6. 2020 7:30

@wdowka: Dobrý den,musíte aktualizovat BIOS, pokud to ani pak nepůjde, tak je špatná kompatibilita a budete to muset celé nastavit ručně a ne přes XMP profil.

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 272818
G.SKill Trident Z Neo 16GB (2x8GB) DDR4 3600 CL16_960096288
prodloužená záruka
Ušetříte 207 Kč 250 Kč
2 107 Kč 2 549 Kč
1 900 Kč 2 299 Kč
variant
Kvalitní sada paměťových modulů typu DDR4 ze série Trident Z, vytvořeny a optimalizovány pro AMD Ryzen 3000 procesory a čipset AMD X570, RGB LED osvětlení, kapacita 2x 8 GB, rychlost 3600 MHz, časování 16-19-19-39, napájení 1.35 V, podpora Intel XMP 2.0 profilů.
Pořiď si PC nebo noťas, klofni až 1 000 Kč na LEGO® a hraj o famózní ceny Pořiď si PC nebo noťas, klofni až 1 000 Kč na LEGO® a hraj o famózní ceny