Humax Nano T2, DVB-T2
Humax Nano T2, DVB-T2
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Humax Nano T2, DVB-T2

esomarket ESO

Seká se

esomarket 29. 1. 2020 9:10

Dobrý den, opravdu se tolik seká jak se všude píše? Nebo už to výrobce vyřešil novým FW?

59 reakcí
poslední 21. 1. 2021 15:34
Michal Měsíček - CZC MIC
Michal Měsíček - CZC 29. 1. 2020 9:39

Dobrý den, o novém firmwaru nemáme informace. Co se týče sekání, zaznamenali jsme některé stížnosti, na druhou stranu celkové hodnocení výrobku zákazníky je pěkné (aktuálně 80 %), takže si nemyslím, že by byl problém se sekáním u všech výrobků/tak závažný. Pěkný den.

jns JNS
jns 8. 2. 2020 11:38

@Michal Měsíček - CZC: Pokud někdo sleduje jeden program, na kterém má STB naladěný a nepřepíná, dá i 100%. Těch 80% tam (tipuji) nasázeli zákazníci v prvotním nadšení z relativně levného a kvalitního boxu - po několikatýdenním používání a vystřízlivění by hádám pár desítek procent ubrali.
Tohle je totiž typický příklad toho, jak z kvalitního výrobku udělat nepodarek. Původně se přístroj prodával na německém trhu s firmwarem, podporujícím dekódování vysílání tamního placeného DVB-T2 operátora Freenet TV (proto logo Irdeto na chassis) a funkčním tlačítkem Media portálu - to je ta verze 1.00.25.
Českého distributora napadlo, že by mohl na hardwarově kvalitním boxu s kdysi vyhlášeným jménem Humaxu (v satelitní branži) také dobře vydělat, když tu máme tu DVB-T2 revoluci a tak nechal vyrobit várku i pro ČR. Ovšem ta už je s osekaným a upraveným firmwarem (verze 1.00.26), kde je vypuštěno jak dekódování Irdeto (u nás nepoužitelné) a přístup na Freenet TV portal, tak přístup na Humax portal a bohužel, celý firmware je hlavně syrový a neodladěný, což se projevuje právě tím sekáním a zatuháváním boxu.
Ušetřených pár centů na síťovém vypínači na těle boxu pak nechává uživateli jediný způsob řešení "výtuhu" - odpojení od napájení.
Odladění firmwaru by musel požadovat a hlavně zaplatit distributor, což je zřejmě utopie - velice by mne překvapilo, kdyby se objevila byť jen jediná nová verze...
A je to opravdu škoda, protože hardwarově jde o velice slušný přístroj s výborným DO, napájení 12V (vhodné i pro karavanisty), HbbTV, pěkným obrazem a kvalitním zvukem včetně citlivého tuneru. To je ale jen jedna strana věci - tu druhou tvoří software a tam Humax, bohužel, těžce propadl a z potenciálního hitu stvořil polofunkční nepodarek, který přinutí zaskřípat zuby nejednoho uživatele. Schade, jak by řekli naši západní sousedé...

heřmanský4 HEŘ
heřmanský4 22. 3. 2020 15:16

@Michal Měsíček - CZC: Vyzkoušel jsem dva kusy. Oba se zasekávají. Tedy to bude systémová chyba a nikoliv chyba jednoho kusu. Objednávám jiný stb od jiného výrobce a tento budu opět reklamovat. Humax už nikdy.

MartinaVitaskova MAR
MartinaVitaskova 7. 9. 2020 11:38

@heřmanský4: Dobrý den, máte ještě nefunkční set-top box? Řeším nyní soudního znalce... nemáte zájem se přidat?

svobodlu SVO
svobodlu 21. 1. 2021 10:06

@Michal Měsíček - CZC: Dobrý den, Nákup jako dárek pro rodiče v roce 2019 - nyní odnáším v nejbližších dnech do reklamace, během sledování zamrzá a nutný odpojit napájení, často trvá než nastartuje do funkního stavu cca po třech vypnutích a zapnutích. Dle poznatků vhodný pro maximálně 20 naladěných kanálů + vhodně seřadit kanály dle multiplexů (aby nedocházelo při procházení kanálů k častému přepínání multiplexů) - to částečně zamrzání eliminuje ale neodstraní, za mě nekvalitní výrobek

jtykvart@seznam.cz JTY
jtykvart@seznam.cz 4. 2. 2020 11:16

Samovolně se mi nezasekne při sledování proragramu. Zasekává se při při ovládání ovladačem, povely jsou za normálních okolnosti rychlé, ALE velmi často se stává, že Humax na povel neraguje. A v tom momentě buď počkáte (třeba až 10 s) a povel se vykoná / nebo ho v tomto momentě zaseknete, protože vy nevíte jestli jste měl v tu chvíli správně nasměrovaný ovladač nebo jste dostatečně zmáčkl tlačítko - povel tedy normálně opakujete - v tu chvíli běžíte Humax vypojovat od elektriky, protože se právě sasekl, opakovaný povel je problém. Není den, kdy bych nešel aspoň jednou odpojovat. Je to krásně udělaný set-top box, takový základ, co uživatel potřebuje. Bohužel je nedodělaný, výrobce uvedl na trh a dal od toho ruce pryč, opravný firmware k dispozici nedal, prodejci se tváří, že to není problém (viz výše), reklamace nemají smyl (3x uznání stejné závady se jen tak nedočkáte), takže za současných okolností je jediným doporučením NEKUPOVAT. Jedině, že by se k tomu někdo postavil čelem a něco s tím konečně udělal.HbbTV je většinou celkem pomalé a také se podobně zasekává, v tomto případě někdy i při prostém sledování. Je pravdou, že HbbTV může zaseknout i nové televize (složitější funkce), ale zde je to násobně četnější.

RoFiala ROF
RoFiala 14. 3. 2020 20:34

@jtykvart@seznam.cz: Poddimenzované chlazení... jsem také uživatel a řešit chlazení pomáhá, zařízení se pak neseká.

mirek.zl@centrum.cz MIR
mirek.zl@centrum.cz 18. 8. 2020 22:53

@jtykvart@seznam.cz: Vše co jste napsal je naprostá pravda. Někdy se mi sekne i 5x denně. Jindy ho musím zapínat na několikrát. Mám v něm strčenou flashku a zůstává mi seknutý po naběhnutí v Mediích. Udělal jsem si dálkově ovládanou zásuvku, takže aspoň nemusím vstávat, když se mi sekne. Reklamovat se to nedá, skočili jsme na pěkný špek. Zbývá nám jen skřípat zuby.

Michal Měsíček - CZC MIC
Michal Měsíček - CZC 31. 8. 2020 9:02

@mirek.zl@centrum.cz: Dobrý den, vzhledem k negativním reakcím našich zákazníku jsme prodej tohoto modelu ukončili. Pěkný den

miloslavriha MIL
miloslavriha 31. 8. 2020 9:52

@Michal Měsíček - CZC: Dobrý den,
takže tento váš krok potvrzuje, že jako prodejci souhlasíte s tím, že tento model je v našich podmínkách nefunkční a nepoužitelný. Jak se postavíte k problému, že zákazníci si tento přístroj u vás zakoupili a očekávali funkční přístroj? Samozřejmě nemohu mluvit za všechny kupující, ale v diskuzích jsem nečetl jediný příspěvek, kde by některý z nich psal, že mu zařízení bez problému funguje - takže problém není ojedinělý, ale zahrnuje všechny přístroje. Vy, jako prodejci, vůči zákazníkovi zodpovídáte za funkčnost zařízení po celou dobu záruky (ne dovozce, s tím si to musíte vyříkat vy sami). Zákazník má právo tento přístroj reklamovat u vás a vy společně s dovozcem, musíte zajistit zákazníkovi uvedení přístroje do funkčního stavu, a pokud to není možné, tak zákazníkovi vrátit plnou kupní částku. Při tomto počtu nespokojených zákazníků, také nelze reklamaci zamítnout s tím, že se závada při testování neprojevila. Předpokládám, že dalším vaším krokem po ukončení prodeje, bude stažení prodaných zařízení od zákazníků a vrácení kupní částky. Předpokládám, že jako solidní firma se k tomu postavíte čelem a nebudete chtít na zákazníky přesunout vaši případnou finanční ztrátu za nákup v Česku nefunkčních přístrojů od vašeho dodavatele.

Michal Měsíček - CZC MIC
Michal Měsíček - CZC 31. 8. 2020 11:41

@miloslavriha: Dobrý den, s tím, že by přístroj nebyl použitelný nesouhlasíme. Rozumím, že to z Vašeho pohledu může vypadat tak, že jde o plošný problém, nicméně spokojení zákazníci nemají důvod pokládat dotazy nebo diskutovat o problémech. Z dat o reklamovanosti vyplývá, že drtivá většina u nás prodaných kusů nebyla reklamována, předpokládáme tedy, že s nimi není problém. Přesně jak píšete, zákazník má právo reklamovat u nás, reklamaci přímo v servisu obecně doporučujeme pro urychlení procesu, tedy v zájmu zákazníka. Máte-li se zařízením problém, doporučuji reklamovat. Pěkný den.

kzevelova KZE
kzevelova 5. 2. 2020 16:46

Seká, mám ho v reklamaci. Nakonec už ani nedokázal naladit programy.

jtykvart@seznam.cz JTY
jtykvart@seznam.cz 8. 2. 2020 0:24

@kzevelova: Pak prosím napište výsledek, jakým způsobem byl přístroj opraven. Děkuji.

kzevelova KZE
kzevelova 12. 2. 2020 17:49

@jtykvart@seznam.cz: Nijak, neuznali reklamaci, Prý se v servisu závada neprojevila. Zítra ho vyzvednu a jsem tedy zvědavá.

jtykvart@seznam.cz JTY
jtykvart@seznam.cz 12. 2. 2020 20:00

@kzevelova: A o tom jsem tu psal...Teď nezbývá než nedat se. Doložit recenzemi z internetu, že nejste jediná. Natočit si video (v tomto případě mnoho případů), že nejde přepínat. A na strohé závada se neprojevila (to může říct každý a nic ani nezkoušet), dotaz, jakým způsobem byl přístroj testován a jak dlouhý čas se tomu věnovali. Atd.

MartinaVitaskova MAR
MartinaVitaskova 7. 9. 2020 11:40

@kzevelova: Dobrý den, máte ještě nefunkční set-top box? Řeším nyní soudního znalce... nemáte zájem se přidat?

nenička2 NEN
nenička2 23. 2. 2020 12:13

Dobrý den, mne pomohlo v nastavení internetu vypnout DHCP od změny se neseká ... zajímavé a vše funguje jak má.

RoFiala ROF
RoFiala 7. 3. 2020 11:25

@nenička2: Už jsem to psal v jiném komentáři, ale zatím se nezasekl po tom, co jsem ho rozdělal, vytáhnul chladič a zase vše vrátil zpět :)

EkoWATTcz EKO
EkoWATTcz 8. 3. 2020 9:52

@RoFiala: Zajímavé, poradíte jak jste ho rozebral?

RoFiala ROF
RoFiala 14. 3. 2020 19:11

@EkoWATTcz: Dole za záslepkou je šroubek a pak ten vrchní kryt jde odloupnout plastovým nožem, stejně jako u mobilů. Mrkněte na Youtube, jak se dají rozloupnout tablety a mobily, použil jsem stejný postup.Je to na 100% poddimenzovaný chladič..... Už se mi zařízení neseká, i když ho nemám finálně vyřešen, zatím jen provizorně více větrám. Dám vetší chladič, místo tam je.

jns JNS
jns 20. 3. 2020 14:01

@RoFiala: Pokud by to byla opravdu příčina problémů, bylo by to to nejmenší - efektivněji chladit lze i svépomocí. Jsem ale trochu skeptický, jelikož nahodile se mi STB sekne i pár sekund po náběhu, kdy se ještě nemohl stihnout zahřát. Ale díky za podělení se o zkušenost.

trappl TRA
trappl 6. 4. 2020 22:20

@jns: I můj StBox se sekal jak divý,už jsem se vzdal toho,že bych ho reklamoval na základě recenzí(koupen v Electro Worldu),tak jsem ho rozebral a schválně nechal běžet a měřil povrchovou teplotu,rychle přepínal,nic se,při otevřeném vrchním krytu a silném anténním signálu,neseklo.Teplota povrchu chladiče byla 32'C plus mínus,max 37'C a to ani nemám zaznamenané,prudce rychle přepínání stanic,nic se nezaseklo.Ale nebyl připojen k internetu!To bylo v práci v dílně.Doma jsem ho znova připojil k anténám(ledajaký signál) a internetu,sice se neseká,ale teď vůbec nereaguje na internet(červené tlačítko,HbbTV nefunguje).

trappl0 TRA
trappl0 26. 10. 2020 16:53

@trappl: Po půl roce po této recenzi,jsem nezaznamenal samovolné zaseknutí přístroje,pouze jednou,to jsem dal hodně povelů najednou.Napájení přístroje mám přez dálkově ovládanou zásuvku,takže teď vypnu napájení ovladačem.Červené tlačítko reaguje,nevím o nějakých problémech.Ale jako hlavní STBox bych ho nenechal.To jsem vyřešil koupí nové televize.Starou TV i se STBoxem jsem přemístil do jiného pokoje,kde je teď "trucovna".

MartinaVitaskova MAR
MartinaVitaskova 7. 9. 2020 11:43

@jns: Dobrý den, máte ještě nefunkční set-top box? Řeším nyní soudního znalce... nemáte zájem se přidat?

pberan67 PBE
pberan67 20. 3. 2020 20:12

@RoFiala: Rozumím tomu správně, že teď ho provozujete bez chladiče, nebo je to tak, že jste chladič vyndal a zase vrátil (metoda vystoupit-nastoupit)?

RoFiala ROF
RoFiala 4. 4. 2020 11:05

@pberan67: Chladič jsem vrátil, ano.
Je fakt, že 100% sekání jsem neodstranil, tak odhadem 80%. Mám pootevřené víko, aby přístroj lépe chladil. Čekám na doručení většího chladiče a pokusím se to tam dobastlit... Moc velký kutil nejsem, tak ale tohle není velká operace. Podělím se potom o zkušenosti.

RoFiala ROF
RoFiala 28. 4. 2020 19:12

@RoFiala: Hlásím že u nás doma pomohla úprava chlazení. Zakoupil jsem 3 malé chladiče 30x30mm a termovodivou pastu na bázi silikonu (vše za 140 Kč). Na originál chladič jsem připevnil tyhle prcky a mezi ně dal pastu. I pod originál chladič jsem ji dal, vyhodil jsem tu hmotu, co tam byla.
Od té doby se zařízení neseká.
Rozhodně ale plánuji dát velký chladič, mám v práci v šuplíku... (díky covidu teď na týdny až měsíce nedostupný :)
Všimněte si, jak originální chladič nepřekrývá celou plochu čipu. To bych řekl není dobře a šetřilo se na nesprávném místě. Neprobíhá tam převod tepla tak rychle, jak je potřeba a proto se box sekne většině lidí i třeba hned po zapnutí.

Xenazeta XEN
Xenazeta 3. 5. 2020 9:19

@RoFiala: Dobrý den, skutečně se Vám přístroj s posílením chlazení už ani jednou nezaseknul a máte jej připojený k internetu? Byl byste ochoten pořídit foto namontovaného chlazení a případně zaslat do emailu? Děkuji za odpověď a velkou naději! Nám zamrzává i po zapnutí, i když čekáme třeba 20 sekund, než přepneme "pomalu" na jiný program...:-( , zoufalá situace.

MartinaVitaskova MAR
MartinaVitaskova 7. 9. 2020 11:44

@Xenazeta: Dobrý den, máte ještě nefunkční set-top box? Řeším nyní soudního znalce... nemáte zájem se přidat?

vybíralová16 VYB
vybíralová16 13. 11. 2020 15:54

@MartinaVitaskova: Dobrý den, ano, set top box se stále seká, zamrzává, např. okamžitě po startu. Přístroj jsem nereklamovala, podle diskusí je to asi zbytečné. A jak jste daleko Vy s posudkem? Děkuji za zprávu.

aleswe ALE
aleswe 26. 8. 2020 20:12

@RoFiala: Tím chladičem myslíte pasivní chladič, nebo ventilátor?

trappl0 TRA
trappl0 26. 10. 2020 16:56

@RoFiala: A ten chladič má jakou teplotu???Nevěřím,že to je chladičem!Viz výše moje recenze.

mirek.zl@centrum.cz MIR
mirek.zl@centrum.cz 6. 4. 2020 18:46

@nenička2: Prosím, kde vypnout WI-FI přes DO? Už nevím co vyzkoušet aby se přestal sekat a trochu zrychlil.mirek.zl@centrum.cz

Michal Měsíček - CZC MIC
Michal Měsíček - CZC 7. 4. 2020 11:42

@mirek.zl@centrum.cz: Dobrý den, myslím si, že to není možné. Pěkný den.

bajger@gmail.com BAJ
bajger@gmail.com 7. 4. 2020 16:39

@mirek.zl@centrum.cz: Uzivatelum pry pomohlo vypnout veskere automaticke aktualizace v nastaveni (viz. tato diskuze na Heurece: https://set-top-boxy.heureka.cz/humax-t2/poradna-otazka/678488/#question ). Zkuste a muzete se podelit o zkusenosti.

malý239 MAL
malý239 14. 5. 2020 21:52

@bajger@gmail.com: Ano mohu potvrdit. Trápil jsem se minimálně měsíc a obden se přístroj sekal. Po vypnutí automatické aktualizace přístroj funguje měsíc bez jediného zaseknutí.

pdent PDE
pdent 17. 5. 2020 8:21

@malý239: Dobrý den. Jste šťastlivec. Mně nepomohlo ani vypnutí aktualizací, ani odpojeni od internetu. Stále se sekal...a seká...

mirek.zl@centrum.cz MIR
mirek.zl@centrum.cz 18. 8. 2020 22:58

@nenička2: Kde se vypne DHCP v tom nastavení ?
mirek.zl@centrum.cz

j69 J69
j69 24. 5. 2020 20:49

Pod STB jsem umístil USB chladící podložku pod notebooky, USB zapojil do STB,takže se větrák na podložce zapne zároveň se spuštěním STB. Světe div se od té doby se ani jednou nezasekl. Problém je opravdu v nedostatečném chlazení STB.

mirek.zl@centrum.cz MIR
mirek.zl@centrum.cz 15. 7. 2020 22:18

Ano seká se opravdu hodně. Někdy i více než třikrát denně. Někdy musím odpojit i flashku jinak naskakují pořád "Media" které se okamžitě seknou. Flashka funguje většinou jen do příštího startu. Pak je "neviditelná".Je to ***** Příště bych si ho už nekoupil. Jeho reakce na DO jsou velmi pomalé. O startu přístroje ani nemluvím. To si stihnete uvařit kafe. Drží mne jen to červené tlačítko, které poskytuje jako téměř jediný STB v této cenové kategorii. Reklamace neexistuje. Takže zbývá jen skřípat zuby.

Michal Měsíček - CZC MIC
Michal Měsíček - CZC 20. 7. 2020 16:24

@mirek.zl@centrum.cz: Dobrý den, mrzí mě, že nejste s produktem spokojen. Pokud máte pocit, že se objevila vada, reklamovat je určitě možné. Pěkný den.

czemik CZE
czemik 24. 7. 2020 9:17

@Michal Měsíček - CZC: Co to tady melete o reklamaci, NIKOMU jste ji tu neuznali, proto tady vsichni resi jak samodomo pridavaji chlazeni atd. Az se k tomu CZC postavi celem a zacne vracet penize za tedle krap tak sem jako guru neco piste.

Michal Měsíček - CZC MIC
Michal Měsíček - CZC 24. 7. 2020 15:52

@czemik: Dobrý den, CZC není servis, takže na neuznání reklamace nemá vliv. Problém s tímto produktem samozřejmě řešíme s dodavatelem a snažíme se najít řešení. Pěkný den.

jns JNS
jns 9. 8. 2020 14:43

@czemik: Tady se CZC musím zastat, tím, na koho by měly směřovat stížnosti, je firma Impesat,která boxy dováží a na stížnosti o nekvalitním softwaru reaguje žvásty o "nestandardním českém DVB-T2 vysílání, se kterým tento kvalitní výrobek má potíže, zatímco nekvalitní čínské střepy ho bez potíží přelouskají, jelikož prý vývojáři jejich softwaru s touto eventualitou počítali" - někde to tu v diskusi tlumočil někdo z kupujících.
Vysvětlení, v čem je ono české DVB-T2 tak výjimečné a nestandardní a proč to tedy vývojář softwaru pro přístroj, uváděný na český trh do toho nestandardního prostředí, nezohlednil tak, aby to fungovalo podobně jako u těch čínských settopboxů, vám Impesat už neposkytne, jelikož si musí být vědom, že blábolí. Reklamace neuznává on, nikoliv CZC.

MartinaVitaskova MAR
MartinaVitaskova 7. 9. 2020 11:47

@czemik: Dobrý den, máte ještě nefunkční set-top box? Řeším nyní soudního znalce... nemáte zájem se přidat?

trappl0 TRA
trappl0 26. 10. 2020 17:02

@czemik: A za vrácené peníze,který STBox byjste si zakoupil?Vždyť na trhu nic jiného s funkcí HbbTV není.Nebo se pletu?

trappl0 TRA
trappl0 26. 10. 2020 17:12

@trappl0: Tento?
Octagon SF8008 4K UHD E2 DVB-S2X + T2/C
Stojí 3000,-Kč.
STBox se satelitem a 4K rozlišením na pozemní DVBT2 vysílání nepotřebuji.

ježková47 JEŽ
ježková47 28. 7. 2020 17:34

Dobrý den. Nekupujte!! Seká se. Reklamaci neuznali a po ní mi nejde vůbec zprovoznit. Nevím si s tím rady. Vyhozené peníze. U druhé TV mám levnější EMOS a funguje v pohodě. Zlákalo mě červené tlačítko a teď mi nejde nic. Budu muset koupit novou TV.

Michal Měsíček - CZC MIC
Michal Měsíček - CZC 6. 8. 2020 17:24

@ježková47: Dobrý den, děkuji za hodnocení. Výše jsem psal, že situaci s dodavatelem řešíme, nakonec jsme se rozhodli tento produkt stáhnout z nabídky. Pěkný den

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 269654
Humax Nano T2, DVB-T2
Produkt není určen k prodeji.
Multimediální set-top box s podporou DVB-T/DVB-T2 pozemního vysílání s kodekem H.265/HEVC. Podpora HbbTV, dálkový ovladač s velkými tlačítky, SCART konektor pro propojení se staršími TV, HDMI, napájecí zdroj 12 V pro využití set-top boxu i na cestách. Další funkce: záznam na USB disk, přehrávání multimédií, TimeShift, EPG, Full HD podpora.
Akce na televize Akce na televize