Inno3D GeForce4 MX440 64MB

Inno3D GeForce4 MX440 64MB_351294113

Produkt není určen k prodeji.

Ale nezoufejte, pomůžeme vám najít podobný.

Najít podobné
Skládáte PC sestavu? Vyzkoušejte náš konfigurátor.
Porovnat

Další v kategorii

Výrobce:InnoVision
Náš kód: 23586

Rychlá navigace

Popis produktu

Řada grafických karet postavených na čipech nVidia GeForce4 MX představuje levnější řešení pro uživatele, kteří požadují vysoký výkon v 3D aplikacích, jako jsou např. hry. GeForce4 MX vychází z plnohodnotné GeForce4 Ti, oproti níž má nižší pracovní frekvenci a je ochuzena o některé funkce.Novou vlastností GeForce4 MX je Accuview Antialiasing. jedná se vlastně o souhrn několika antialiasingových technik (2xFSAA, 4xFSAA, Quincunx a 4XS), ze kterých lze volit příslušnou techniku podle situace. Accuview Antialiasing obsahuje i anizotropické filtrování s možností jeho flexibilního použití např. ve spojení s bi- nebo trilineárním filtrováním. Techniky antialiasingu slouží k vyhlazování hran a vytváření realistických přechodů mezi objekty.GeForce4 MX používá (oproti GeForce3) vylepšenou LightSpeed Memory Architecture II, tedy 64-bitový DDR přístup k pamětem rozdělený na dva 32-bitové kanály. Šířka paměťové sběrnice je díky tomu lépe využita při přenosech menších bloků dat. O vyváženost přístupu k paměti se stará crossbar-based memory controller, který tok dat rozděluje. Dalšího zrychlení přístupu k paměti je dosahováno Quad cache paměťovým subsystémem - rychlé buffery, které slouží pro uložení malých množství dat. Tyto buffery jsou individuálně optimalizovány podle povahy zpracovávaných dat, díky čemuž zajišťují téměř okamžitou dostupnost klíčových dat. Použita je bezztrátová komprese Z-bufferu, což také snižuje zatížení paměťové sběrnice. V Z-bufferu jsou ukládány hloubkové souřadnice (osa z) jednotlivých pixelů, které určují jejich prostorové vztahy. S tím souvisí i tzv. "visibility subsytem", jehož úkolem je rozhodnout, zda bude pixel ve scéně viditelný (nebude překryt jiným pixelem objektu v popředí a umožnit vykreslení jen viditelných pixelů. Se Z-bufferem je spjata "Fast Z-clear technologie" sloužící k rychlému vymazání starých dat (přináší až 10% zrychlení). "Auto precharge" aktivuje oblasti paměti, které budou pravděpodobně brzy použity, čímž snižuje čekací doby (latency)a tak zrychluje přístup k paměti na grafické kartě.GeForce 4 MX podporuje rozhraní AGP 8x, samozřejmostí je podpora DVD přehrávání. Duální 350MHz RAMDAC převodník zajišťuje maximální rozlišení 2048x1536 při frekvenci 75Hz. V čipu je integrován i TV enkodér, který nabízí TV (video) výstup s rozlišením až 1024x768. GeForce4 MX čip podporuje i digitální výstup, opět duální s možností výstupu na dva nezávislé LCD monitory s rozlišením až 1280x1024. Tyto schopnosti obstarává nView technologie - možnost výstupu na více zobrazovacích zařízení (CRT monitor, TV nebo LCD). NView podporuje nativní multi-display módy Windows XP.

Jak hodnotíte popis produktu?

Technické parametry

Neboli také GPU, slouží pro rychlé grafické výpočty a změny obsahu videopaměti, které jsou následně zobrazovány na monitoru. Výkon grafického čipu spolu s operační pamětí a šířkou paměťové sběrnice grafické karty jsou hlavními parametry určující výkon grafické karty. Grafický čip: GeForce 4 MX440

Udává výkon GPU, tedy rychlost grafického jádra. To znamená kolik operací je grafický čip (GPU) schopen vykonat za jednu sekundu. Čím vyšší pracovní frekvenci [MHz] grafický čip má tím je výkonnější. Rychlost grafického čipu [MHz]: 275

Jsou zde ukládány informace potřebné pro činnost GPU. Jako měrná jednotka pro určení velikosti slouží MB, ale dnešní grafické karty už disponují pamětí udávanou v GB. Obecně platí, že čím větší paměť, tím lépe. Je však dobré sledovat i velikost sběrnice. Velikost grafické paměti [MB]: 64

Jsou zde ukládány informace potřebné pro činnost GPU. Je několik typů grafických pamětí. Jejich značení GDDR(číslo). Jednotlivé typy se mezi sebou liší propustností (GB/s) a efektivními frekvencemi pamětí (MHz). Typ grafické paměti: GDDR

Efektivní frekvenci pamětí zjistíme tak, že vynásobíme frekvenci paměti počtem bitů za impulz. Paměti typu GDDR5 dokáží přenášet 4 bity za jeden takt čili 4x frekvence. Rychlost grafických pamětí (efektivně) [Gb/s]: 500

Úkolem stream procesoru a je zpracovávání dat souběžně s hlavním procesorem. Počet stream procesorů je jedním z důležitých faktorů určujících výpočetní výkon grafické karty. Větší počet stream procesorů dává grafické kartě větší výpočetní výkon. Počet stream procesorů: 2

Specifikace výrobce

Jádro

Výrobce grafického čipu: NVIDIA

Neboli také GPU, slouží pro rychlé grafické výpočty a změny obsahu videopaměti, které jsou následně zobrazovány na monitoru. Výkon grafického čipu spolu s operační pamětí a šířkou paměťové sběrnice grafické karty jsou hlavními parametry určující výkon grafické karty. Grafický čip: GeForce 4 MX440

Udává výkon GPU, tedy rychlost grafického jádra. To znamená kolik operací je grafický čip (GPU) schopen vykonat za jednu sekundu. Čím vyšší pracovní frekvenci [MHz] grafický čip má tím je výkonnější. Rychlost grafického čipu [MHz]: 275

Úkolem stream procesoru a je zpracovávání dat souběžně s hlavním procesorem. Počet stream procesorů je jedním z důležitých faktorů určujících výpočetní výkon grafické karty. Větší počet stream procesorů dává grafické kartě větší výpočetní výkon. Počet stream procesorů: 2

Paměť

Jsou zde ukládány informace potřebné pro činnost GPU. Je několik typů grafických pamětí. Jejich značení GDDR(číslo). Jednotlivé typy se mezi sebou liší propustností (GB/s) a efektivními frekvencemi pamětí (MHz). Typ grafické paměti: GDDR

Jsou zde ukládány informace potřebné pro činnost GPU. Jako měrná jednotka pro určení velikosti slouží MB, ale dnešní grafické karty už disponují pamětí udávanou v GB. Obecně platí, že čím větší paměť, tím lépe. Je však dobré sledovat i velikost sběrnice. Velikost grafické paměti [MB]: 64

Efektivní frekvenci pamětí zjistíme tak, že vynásobíme frekvenci paměti počtem bitů za impulz. Paměti typu GDDR5 dokáží přenášet 4 bity za jeden takt čili 4x frekvence. Rychlost grafických pamětí (efektivně) [Gb/s]: 500

Paměťová sběrnice je spojení mezi GPU a pamětí grafické karty. Její šířka udávaná v bitech říká, kolik dat za jeden takt může mezi pamětí a GPU projít. Nejrozšířenější velikost je v současnosti 256-bit. Šířka paměťové sběrnice [bit]: 64

API

Tento parametr ukazuje, jakou verzi DirectX karta podporuje. Microsoft DirectX je sada knihoven poskytujících aplikační rozhraní (API) pro umožnění přímého ovládání hardwaru. Jejich cílem je maximální využití možností hardware. Podpora DirectX: 7

Chlazení

Pasivní chlazení je pouze část kovu bez pohyblivých částí, tedy větráčku. Aktivní chlazení je samostatný větráček různé velikosti s různým výkonem a různým uspořádáním lopatek. Chlazení: aktivní

Další informace

Výrobce: InnoVision

Stránky výrobce: ivmm.com

V nabídce od: 10. 5. 2011

Záruka: 2 roky (u CZC.cz)

Spolehlivost: není známa

Soubory ke stažení

Diskuze k produktu (38)

Máte otázky k danému produktu?
Zeptejte se v diskuzi.

Pls poradte

Chtěl bych se zeptat, našel jsem doma tuto grafickou kartu a nevím jestli má pixel shade nebo vertex shade. Nikde jsem to nenasej, jen na jedne strance p… více

Mám tuto kartu v PC

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na TV kodér, který je zde uveden.
Tento TV kodér slouží pouze pro úpravu rozlišení při připojení do televize, nebo je to … více

Re: Jde hrát NHL2005?

nechapu tvuj prispevek :).

Jde hrát NHL2005?

Mám grafiku od inno3D MX440 128MB jde na tom hrát NHL 2005? Sorry někam se mi ve jmenu zatoulalo a...

Jde hrát NHL2005?

Mám grafiku od inno3D MX440 128MB jde na tom hrát NHL 2005?


Recenze produktu

K tomuto produktu není dosud žádná recenze.

Zatím není žádná recenze, !

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady