Intel Core i7-4820K_439437076
Intel Core i7-4820K
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i7-4820K

4820K vs 4770K

AhojChtěl bych se zeptat co je lepší volba 4820K nebo 4770K ?

Možnosti
125 reakcí
poslední 26. 2. 2014 10:40

Urcite 4820K, ak ti nerobi problem vyssia cena za dosku.Vykonovo su na tom +/- tak isto.

Ověřený GEEK - level 3

Pokud Vám nevadí omezené přetaktování s Haswellem i7-4770K, pak rozhodně berte jej - vyšší výkon na takt + levnější a lépe vybavené desky.
i7-4820K je dle mého názoru vhodnou volbou pouze, pokud plánujete extrémní přetaktování.

Pokud nebudou nové desky pro LGA2011 (zatím to vypadá, že ne), šel bych ho Haswellu.LGA2011 desky jsou 2 roky starý. Už to rozhodně nejsou zázraky, ale spíše předražená veteš (starší součástky, horší výbava)

@IvanPrinc: co ta nová mb asus x79 deluxe?

@IvanPrinc: Taky jsem přemýšlel na 2011, hlavně kvůli 2x16 linek CF, ale ty desky jsou katastrofa v dnešní době. Nechápu, proč pro takové CPU za takové peníze nedělají alespoň nějaké lákavé desky, aby lidi koupili. A naopak, nalákat lidi na super desky, aby koupili drahý CPU.

@Wanabeee: Jsem vlastníkem už přes rok I7 3820 a ASUS P9X79 a nemůžu si stěžovat na nějakou zastaralost desky.A součástky, to je vabank i u nových desek i super deska muže vyhořet za den nebo za 5 let.

@Drahusky: ty stiznosti kolem "zastaralosti" desek na 2011 nechapu..Proboha v cem ty desky zaostavaji?
1) nejlepsi cispet co INTEL nabizi
2) USB3/SATA3/ PCI-E 3.0
3) podpora 6/12 jadrovy/vlaknovych procesoru IB-E
4) Podpora pro plny CROSS/SLI tj 2x16 nektere desky i 3x16...tj me pridou zastarale spise vsechny desky na 1155/1150 protoze maji orezany cipset a naky "serepeticky" kolem ktery me nezajimaji to nezachrani..

@Wanabeee: Tak jestliže chci a můžu plýtvat penězi, tak to prostě udělám!edit : Konečně Asus vydal krásnou desku! Trošku dražší, zdá se, ale rozhodně zajímavá...!

@Wanabeee: ja nic proti tomu nemam pokud na to mas je sc 2011 idealni volbou.. Nic lepsiho proste na trhu neni

@Wanabeee: Pro mě by byla první použitelná deska:
http://www.czc.cz/asus-p9x79-pro-intel-x79/100054/produktA dávat 6000Kč za desku, která prakticky nic nemá je hodně špatnej vtip :) Když započítám, že pro RAM sloty není mimo pracovní sektor využití, 3-4 grafiky provozuje opravdu jen magor a k tomu zastaralé technologie použité v této desce, je cena této desky opravdu směšná, protože to, co pro normálního uživatele nabízí se dá sehnat za 2500Kč a to tam mají ještě lepší zvukovku.Pokud jde o taktování, je to právě ten důvod, proč bych pod tuto ASUS nešel. Chlazení napájecí kaskády jedním pasivem, když hodlám rvát do procesoru klidně 1.4V je opravdu nedostatečný. ASUSka to má krásně protkaný heatpipe. Kaskáda se zahřívá i na mé ASUS Sabertooth, která má chlazení úplně jiné kategorie a součástky též. Provozovat dlouhodobě stejnej takt na těch ohlodaných deskách LGA2011 za 4000Kč je celkem nereálný.

@IvanPrinc: X79 desky sezenes na auk-ru za hubicku.. ja kupoval pres aukr-o ASUS X79 Rampage IV za 6tis..

@stratos.: Bazar nabízím, nikoliv kupuju :) Věci, kterou měl v ruce bůh ví kdo nevěřím.

@IvanPrinc: pokud je to v zaruce nemam s tim problem..zakladni X79 se 4 slotama na pameti a mene PCI-E 16x slotama sezenes od 2500,- s DPH... Pres bazary apod..v tom opravdu nevidim zadny problem

@stratos.: Upřímně, já bych MoBo z druhé ruky nebral....Vím co si myslíš o Haswellu, ale kdybych teď měl brát nový CPU+MB tak bych volil jednu ze dvou variant:
1/netaktovací:XEON+odpovídající levná MoBO
2/OC : i7+SaberHaswell MoBo :)

@jack2310: Já si pořídím CPU až budou pořádný LGA 2011 desky. Do té doby je mi to absolutně volný :)Klidně bych si Haswell koupil, ale s příchozí DDR4 mi to nepřijde jako rozumnej krok.

@IvanPrinc: Oprava, kdybych musel okamžitě kupovat, třeba kdyby mi můj slabý zdroj OCZ ZX 1250W odpálil MoBO i s procíkem...však to znáš :-D

@jack2310: No právě... znám :D

@IvanPrinc: Ale mám pocit že by můj zdroj oddělal všechny komponenty,nejen CPU+MoBo, přeci jen 104A na 12V by udělalo svoje

@jack2310: To by odnesli i šváby.

@IvanPrinc: Alespoň nebudu muset volat deratizátory....Mít v PC miniaturní reaktor převlečený za PC zdroj má i svoje výhody :)

@jack2310: ja jsem teda s ASUS Rampage IV Extreme maximalne spokojenej vice mene deska ma spoustu veci ktery ani nevyuziju... Tj pro me jsou jeste naky lepe vybavene desky naprosto zbytecny.. A to ze je deska stara 2 roky (kdyz vysla na trh) mi vubec nevadi vzdy ma vsechno nej... Nic lepsiho zatim nikdo na trh nevydal krom "black" edice..

@IvanPrinc: DDR4 bude hrozně drahá. Takže tam bych to až tak růžově neviděl. Deska za 7-12 a RAM za 6.

@czechcomputers 32324: Jestli vůbec dodrží termíny :) Nedivil bych se, kdyby Haswell-E nabral stejný zpoždění jako IB-E.

@IvanPrinc: INtel nic nenuti tj vubec bych se nedivil nakymu rocnimu odkladu

i7 4820K
- kvalitni procesor do 2011 socketu
- kvalitni pajka mezi cipem a rozvadecem tepla
- rucne vybirane kusy kremiku
- OC pres 4600Mhz zadny problemi7 4770K
- procesor do socketu 1150
- mezi cipem a rozvadecem tepla "PrasoPasta"
- strojove vybirane kusy kremiku
- OC pres 4500Mhz celkem vznacnosti bez nutnosti prepastovat
Tj rozhodovani je celkem jednoduche

@stratos.: pokud nema pro soket 2011 vyuziti je 4820k k nicemu ....takt ho nikde nespasi a obrovsky usetri ....
ja osobne bych bral i7-4771/Xeon 1230v3 a B85 desku a sayonara ....
usetri nekolik tisic ktere muze dat do OP grafiky kterou pociti hned ....procesor vubec....

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: to ze jsou tu lepsi moznosti v podobe XEONU + B85 neprobirame. Zde padl jasny dotaz ktery z tech dvou je lepsi na to jsem odpovidal + uvedl vlastnosti tech dvou procesoru.

@stratos.: zalezi na trilionu jinych faktoru, 2011ka fakt nema pro bezneho usera s jednou grafikou pointu .... SLI-CF system atd prosim ....jinak pointless....

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: v tom pripade nema zadny smysl ani 1150 deska + i7 4770K :)

@stratos.: prakticky taky ne, ano ....
taktovani je k nicemu pokud nemas dve grafiky ...pak zalezi na urovni sestavy a jednoho s druhym zda je lepsi 4770k nebo 4820k
ale ano ...oboji je pro bezneho cloveka plytvani penez, kdyz muzes mit 90 procent moznosti leckdy i za polovinu ceny ...a ted si predstav, ze usetris treba 6-7k .....to das do grafiky a ouha ... vykon +50 procent ...

Já jsem se po asi dvou měsících hledání rozhodl pro 4820K a GIGABYTE GA-X79-UP4 - Intel X79. Když se na to podíváš cena je přibližně stejná jako za 4770k a kvalitní desku. Hlavním nedostatkem je 4770k je, zde již zmíněná, pasta a Intel pro jistotu neumožnuje na 4770k virtualizaci. Dalším nedostatkem je nemožnost vylepšování PC. Při pár upgradech si dovedu představit(vícejádrový procesor), že tento počítač budu provozovat 5-6let. Vybral jsem si k tomu kvalitní základní desku GIGABYTE GA-X79-UP4 - Intel X79, která podporuje 4x16 PCIe 3 a čtyřkanálové paměti. V tomto případě je už volba jasná.

@McMacaron: tak ona upgradovatelnost je v dnešní době ale taky nevýhodná ...
za dveřma je S 2011-3 s DDR4 atd. .....takže co no ... prostě přišla doba kdy je nejlepší koupit cpu zároveň s deskou .... to že jsou některé míň výhodné... to platí i o upgradu, protože to co dá uživatel za novou desku k novému cpu, to vy v klidu můžete vrazit do desky už teď ... když průměrně vybavená haswell deska stojí 3k a průměrně vybavená 2011 deska stojí 6k

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: xeon + deska = 8k vs 4820K + deska = 14k
xeon je výkonnější vs 4820k se dá taktovat
co vybrat?
xeon si pozdeji mužeš koupit za ty peníze ještě jednou protože cena 4820k už je tak trochu jinde tak co řešíte? :D

@jan.tomek: to co si koupil ivan? :-D

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: Já si něco koupil? :D

@IvanPrinc: neee :-D

@IvanPrinc: ale ne že na něj budeš nadávat, je to moje svatyně! :-D

@McMacaron: Za 5-6 let bude i 6-jádro od Intelu fosílie, kterou zadupe nejmodernější procesor za polovinu nákupní ceny toho 6-jádra koupenýho dnes.

@IvanPrinc: nesouhlasim, že bude fosílie ....myslím, že budu rád, když fosílie bude moje i5ka (podívej se na SB - je fosílie? a to už je taky doba..)
ale je pravda ... že je to prostě highend, tam se cena rychle ztrácí ku poměru tomu co člověk získá ... ale to není o tom že highend je zlý... jen člověk musí vědět co chce a musí věděť že některé peníze dává pro ego ...já mám taky 4670k a Sabera a ve skutečnosti by mi stačil B85 sniper a 4570 i5 ... ale prostě EGO+ a taky to, že se ve věcech rád rýpu a chci extra výdrž a nízké teploty ...a za tuto skutečnost jsem si prostě připlatil 3k navíc, aniž bych něco jinak získal ....

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: fosílie to nebude ale jako nárůst nejsípš bude jako nethalem a haswell už je celkem rozdíl... nemusí být žádnej, může být 500% nevíš co technici intelu zas vyšpekulujou...

@jan.tomek: tak když jsem měl Ivy tak moje další meta měl být Skylake, tak když mám neplánovaně Haswell, tak další meta je Skymont, do té doby mě nic nezajímá 4670k na 4ghz ... výkonu dost..

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: moje dalsi meta je 8 jadro na Dalsim socketu ale necekam ze to bude driv nez za rok a pul... Driv to stejne nebude mit smysl kvuli prvotnim predrazenym cenam + predrazenym DDR4

@IvanPrinc: No ani ne. Ten quad channel to docela bude držet, a záleží jestli bude levně sehnatelné 6-jádro. Já po Ivy-E budu upgradovat tak na Skylake-E pokuď bude dobře fungovat Ivy-E.

@czechcomputers 32324: ja vypozoroval merenim ze QUAD chanel mi trosku pomaha s minimalnimi fps ve hrach.. Tj naky prinos tam evidentne je..

@stratos.: dual bych ještě věřil quad už moc teda ne...

@McMacaron: tak i7 4820K je rozhodne lepsi volba nez i7 4770K udelal si dobre rozhodnuti.

@stratos.: já bych nikdy nešel přes xeon a H87 kvůli pár vymoženostem
nevím proč tě tak štve ta pasta si IHS připájej :D výkon 4820k nic moc extra...

@jan.tomek: spis B85 + XEON :) to vyjde pod 8tis s DPH..
pokud chce ale nekdo odemcenej nasobic nema 1150 sc zadny smysl.. Tam jedine 2011

@stratos.: H87 máš 8,5k jako se sniperem pokud nejsi hráč je H87 některejch případech lepší...

@stratos.: "pokud chce ale nekdo odemcenej nasobic nema 1150 sc zadny smysl.. Tam jedine 2011"no tak to je to, v čem se mýlíš ....
taktování haswellu smysl nemá, protože je nevýhodné... ale taktovat haswell jde snadno 4770k na 4,4-4,5ghz dostaneš relativně v pohodě a natrhne to zadek té tvojí pájce SB na 5ghz+ jak nic..

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 136101
Intel Core i7-4820K_439437076
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Výkonný procesor Intel Core i7-4820K (Ivy Bridge) pro patici LGA2011 s odemčeným násobičem, 4 fyzická jádra s podporou HyperThreading (8 vláken), architektura Ivy Bridge E, frekvence 3.7GHz (3.9 Turbo), 10MB vyrovnávací paměti, 22nm výrobní proces, integrovaný DDR3 paměťový řadič do 1866MHz, TDP 130W.
To je gól! To je gól!