Logitech Z-2300 THX
Logitech Z-2300 THX
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Logitech Z-2300 THX

Baruch BAR

Vstupy

Baruch 10. 11. 2004 7:07

Dobrý den, jaké jsou možnosti připojení k těmto repro? Mají digitální vstup?

Tonda Štogr TON
Tonda Štogr 10. 11. 2004 15:14

@Baruch: Mají jeden line-in. Digitálním vstupem nedisponují.

caucaucau1 CAU
caucaucau1 24. 9. 2008 16:23

@Tonda Štogr: dik za info.

cj78 CJ7
cj78 24. 9. 2008 17:45

@caucaucau1: krasne repraky!

lemplator LEM

Zvukovka

lemplator 11. 11. 2004 12:28

Chtěl bych se zeptat, jestli na tyhle repro potřebuju special(2.1) zvukovku nebo jestli jdou píchnout do normální zvukovky(pro normální 2.0 repro).
dík, lemplator

Marek Schäferling - CZC MAR
Marek Schäferling - CZC 11. 11. 2004 21:44

@lemplator: Dobrý den, stačí Vám stereo zvuková karta.

Roman Pagač ROM
Roman Pagač 14. 12. 2007 19:50

@lemplator: ani si jinou zvukovku nekupuj, integrovana bohate staci

to je jedno TO
to je jedno 24. 9. 2008 17:58

@Roman Pagač: Tak pozor, měl jsem je na integrované 7.1 od realteku, příšerný zvuk a divné lupání v reprácích při spuštění každé písničky. Vřele doporučuji dokoupit k těmto bednám i novou zvukovku. Můj osobní typ je nový asus, který zde najdete za krásných cca 1500. Hraje krásně a rozdíl proti integrované je v odstupu šumu i v kvalitě zvuku.

FUgasek FUG
FUgasek 8. 11. 2008 2:24

@to je jedno: přesne mam ty repraky a na integrovanej je to nekvalitni a nekdy i chroupou občas !! koupit zvukovku za cca 1500kč doporučuji

sam fisher SAM
sam fisher 8. 11. 2008 19:16

@lemplator: rozdíl mezi integrovanou a kvalitnejsi zvukovkou (kolem 2000) je celkem velky. Pokud často poslouchás hudbu, lepsi zvukovku velmi doporučuju. Rozdíl není sice až tak drasticky (pokud jeste nemas nahodou AC97), ale přínos je stálý a dlouhodobý, takže pokud můžes ty dva litry nasetrit, litovat nebudes.

Bonus BON

Spatně uvedeny vykon

Bonus 14. 11. 2004 17:03

Chtel bych vas upozornit na chybne udane jednotky vykonu misto PMPO tam ma byt ve wattech RMS

avatar
Nightflare 27. 6. 2010 13:25

@Bonus: Je to vpořádku, výkon je uvedený v RMS nikoliv špičkový výkon PMPO ;)

metal_redeemer MET

Dodací lhůta ???

metal_redeemer 18. 11. 2004 20:28

Rád bych se otázal, co znamená neznámá dodací lhůta v praxi. Už je to několik dní, co jsem si je objednal (tehdy tam byla lhůta dva dny a den na to se změnila na neznámou). Jak dlouho budu čekat? - týden, měsíc, rok, dva? Předem děkuji za odpověď.

Marek Schäferling - CZC MAR
Marek Schäferling - CZC 19. 11. 2004 10:35

@metal_redeemer: Dobrý den. Pokud je u produktu "Dodací lhůta: neznámá", nemá dodavatel zboží skladem a bohužel nám není schopen potvrdit, kdy mu zboží přijde. Nikdo z naší firmy neví, kdy zboží bude, ani přibližně.

GamemasteR GAM

Rozdíl mezi Z-2200 a Z-2300

GamemasteR 28. 11. 2004 20:30

Dobrý den, mám jeden takový skromný dotaz. Jakými vlastnostmi se od sebe liší tyto dvě reproduktorové soustavy? Je jím pouze vzhled?

Marek Schäferling - CZC MAR
Marek Schäferling - CZC 28. 11. 2004 22:15

@GamemasteR: Dobrý den u 2200 uvádí výrobce odstup signál/šum 103db, kdežto u 2300 "jen" 100db. Jinak jsou specifikace shodné.

Cole Sullivan COL
Cole Sullivan 28. 3. 2008 10:15

@GamemasteR: Tušim, že byly i slabší, a o vzhledu radši ani nemluvě.

Vendys4th VEN

Logitech vs. Cambridge Soundworks

Vendys4th 5. 12. 2004 21:49

Dobrý den, v diskuzých o Z-2200 nebo Megaworks 250D jste doporučovali Z-2200, mohu vědět proč? Vždyť Cambridge mají daleko lepší specifikace-výkon 300W, Logitech jen 200W RMS, odstup signál/šum 99 ku 103dB, Cambridge mají digitální připojeni, Z-2200 pouze analog a navíc MegaWorks 250D májí digitální ovladač se všemi funkcemi a Z-2200 zase jen analog. Z-2300 jsou skoro to samé, proč tedy upřednostňujete Logitech před Cambridge? Tento měsíc zde chci koupit nejaké ze jmenovaných reproduktorů, ale po přečtení vetšiny diskuzí vůbec nevím které. Díky Vendy.

Aligator ALI
Aligator 17. 12. 2004 17:21

@Vendys4th: duvod proc Logitechy je nize:-) blbe jsem to napsal:-)

logitech530 LOG
logitech530 22. 4. 2009 12:19

@Vendys4th: gigaworks ma na ***** konstrukci nema basak,ale huhlatko.

Aligator ALI

Ber je bez váhání

Aligator 16. 12. 2004 19:38

Právě mi přisly domu ( mozna se zda nejsem objektivni, kdyz jsem jejich vlastnikem) ale jednoznacne doporucuju, nez nejake Creativy. masiruje to cely pokoj, dokonce i z toho nekdy bodne v uchu ( musim davat bacha):-). co se tyce vykonu, tak ten sestave nechybi ani nahodou. Sice jsem to nevytocil ani za pul , jelikoz nejsem zatim sam doma, ale to prijde:-). Takze + pro Logitech v: lepsi design nez creativ, vykon je verohodnejsi nez u creativu a navic vubec nesumi.

OlgaHamplová OLG
OlgaHamplová 4. 5. 2005 17:18

@Aligator: Zítra mě přijdou moooc se na ně těším až mě taky namasírujou =) už se nemůžu dočkat tak Čusík ale ješte pořád si myslím že tyhle repro jsou nelepší volba 2.1 do 4500Kč

Quick2007 QUI
Quick2007 19. 3. 2008 7:08

@OlgaHamplová: zcela s tebou souhlasim

L.Meduna L.M
L.Meduna 21. 5. 2008 15:36

@Quick2007: Doporučuji :-P

bohdan55 BOH
bohdan55 21. 7. 2008 13:14

@L.Meduna: Cena by mohla klesnout no ale sou dobry.

avatar
yoda_master 17. 9. 2008 9:36

@bohdan55: Dobry je dost slaby vyraz, perfektni, pokud nekdo chce poslouchat kvalitni hudbu doporucuji.

avatar
er30n 25. 8. 2008 1:27

@Aligator: tohle repro jsem slyšel na vlasní uši...a z čistým srdcem říkám, že fakt za ty peníze stojej ;-)

usedlina USE

Zesilovač a THX

usedlina 17. 12. 2004 8:54

Dobrý den měl jsem takový nápad dát si tyto repro do auta ale trápí mě jedna věc a sice, když si je dám přes zesilovač jestli to bude pořád stálá kvalita THX nebo se tato kvalita ztratí.Díky za odpověd.Petr

Jardass JAR
Jardass 12. 9. 2006 1:28

@usedlina: Řešil bych to asi takto.V každém solidnějším autohifi obchodě mají cosi jako měnič z 12ti na 220 V.není to drahá záležitost.Zesilovač bych používal furt stejný co je ve wooferu (je spočítaný "na míru" celému kompletu repro ).Nehrozí proto nechtěné odpálení repro jako v případě použití jiného zesilovače.Vzhledem k tomu že THX by ti mělo na kompu běhat i ze stereo výstupu tak si myslím že např na výstupy REAR u autorádia by to mělo být to samé.

MoUCHA MOU
MoUCHA 14. 9. 2006 16:25

@usedlina: ceeeeeeeeeeest ten typek co ti radi na demnou ma velkou pravdu ja tot ak mam!!! http://www.infosafe.cz/ tady je takovej jeden menic!!a facha fakt v pohode a mam na tm vsechno mozny cest!!hodne stesti!

Aligator ALI

Re:

Aligator 17. 12. 2004 17:19

ten nadpis "ber je bez vahani" je odpoved a duvod proc prave Logitechy:-)

Aligator ALI

Opravte ten vykon prosim

Aligator 19. 12. 2004 8:53

Vim ze mate moc prace, ale jen to PMPO prepiste na RMS prosiim:-), pak nejaky clovek veci neznaly bude myslet ze je to nejaky shit:-)

Marek Schäferling - CZC MAR
Marek Schäferling - CZC 19. 12. 2004 22:22

@Aligator: Dobrý den, děkuji za upozornění. Když to nezapomenu, zítra to opravíme.

Honza X. HON

Genius 5.1 HT vs. Z-2300

Honza X. 24. 12. 2004 14:57

Dobry den, stale resim dilema ktere repro koupit, jestli drevene Genius 5.1 HT nebo tyto, sice jen 2.1, ale zato napr s certifikatem THX, vykonnejsim subwooferem atd.. - Logitechy. U PC mam celkem malo mista, a tak se chci zeptat, jestli ty 5.1HT stojej za prestehovani pocitace do prostornejsiho mista nebo jestli staci 2.1 od "renomovanejsi" firmy. Vyuzil bych je zejmena pri hrani her a poslechu hudby, tak mi prije 5.1 zbytecny luxus, cenovy rozdil je cca 1000 Kc ve prospech geniusu. Tak by me zajimalo jestli ma nekdo s temahle dvema sestavama nejake zkusenosti a pomohl by mi pri vyberu te prave. Diky. Honza

Aligator ALI
Aligator 24. 12. 2004 22:17

@Honza X.: Mam Z 2300 a nemuzu si je vynachvavlit. Naprosto cisty zvuk. Doporucuju vam spise ty Logitechy, nevim ale Geniusy maji ponekud mekky subwoofer.

mvojta MVO
mvojta 28. 12. 2004 17:15

@Honza X.: Já mám sice Z-2200, ale slyšel sem i Genius 5.1 HT (ty má soused:-))) Na poslech hudby bude vždy lepší sestava 2.1, ale na film a tím potažmo i hry zase naopak 5.1 Logitech je ale jednoznačně výkonnější (hlavně ten woofer u Geniusů dost zaostává) a to, co při sledování videa a hraní her ztratíte u Logitechu na satelitech za zády, hravě vynahradíte celkovým výkonem a "mohutností" zvuku... Na druhou stranu je tu zase ta cena :-) Já jsem řešil stejné dilema a svého rozhodnutí nelituju

mezi MEZ
mezi 29. 7. 2008 22:48

@Honza X.: Ahoj Honzo jestly ti muzu poradit vem logitech Z-2300 ptž Genius 5.1 HT jsem měl a byl jsme snima dost nespokojenej mam repro hlavne na poslech huby a jde mi o kvalitu a čistotu zvuku kterou jsem u Genius 5.1 HT postradal ten sub. ma spatný faze basu a neni kvalitni satelity hlasitos na pulce uz se nedaj poslouchat jak chrči niní mam logitech Z-2300 a sem snimi nad miru spokojen kraštálově čistej zvuk ze zatelitu ty hlinikiví špičky fakt sila a ty basy co napsat mno chudáci sousedi :D vem urco logitech Z-2300

Johanness JOH

Prodám

Johanness 8. 1. 2005 9:59

Nabízím Z-2300 k prodeji (samozřejmě se slevou !). Jsou pár týdnů staré, bez známek opotřebení a 100% funkční. Jsou to dobré 2.1 (na hudbu, film i hry), ale plánuju koupit nějaký 5.1., abych si užil plnohodnotného prostorového zvuku při hrách. email: johanness@centrum.cz

Johanness JOH
Johanness 16. 1. 2005 10:18

@Johanness: Už nejsou

avatar

Trocha faktu

hifoun 11. 1. 2005 13:07

Tak nevim,ale obcas by to chtelo otevrit ucebnici fyziky ze zakladni skoly. Uz jen ten udavany vykon je ponekud pochybny. Pouzite repro v satelitech maji trvalou zatizitelnost 15W a spickove 30W.Navic jsou zcela nevhodne pro pouziti basreflexu (vysoke Qts-i jsem si to simuloval). Dost by tomu zrejme pomohlo (zvuku) basreflex ucpat a dat do serie s reproduktorem bipolarni kondenzator cca 300uF. Ale stejne od takovehoto repro nemuzete ocekavat solidni reprodukci vyssich basu. Pod 150Hz to v zadnem pripade nepujde a ten basreflex to jeste pekne hnusne mrsi. Navic ten reproduktorek ma velice malou linearni vychylku-cca 1,5mm p-p. Pouzity basak je na tom pomerne velice dobre. Zvlada velkou vychylku a na svou malou velikost podava tak velice slusny vykon. Jo a na zaver jeste k tomu velkemu rachotu co je tento systemek udajne schopny dosahnout-ikdyz zavru obe oci,tak je to cca 105dB/1m ve spicce a trvale to je cca 100dB (coz se ale +- tyka i veskere konkurence). Rozhodne to neni nejak extra moc, ale k PC to staci. Spise diky narustu zkresleni to bude ucho vnimat hlasiteji.

nobcan2 NOB
nobcan2 20. 1. 2005 18:41

@hifoun: Co se tyka repraku nejsem takovej odbornik jako vy :-)), ale slysel jsem uz par beznych vezi a taky bedynek k PC a muzu rict ze tohle zatim to nejlepsi co jsem slysel. Samozrejme pokud nekdo ma na bedny za desetitisice muze si dovolit jinou kvalitu, avsak vetsina beznych smrtelniku s prumernym sluchem tyto bedny co se tyka kvality zvuku oceni.

dftgjdfjhg DFT
dftgjdfjhg 16. 4. 2005 18:30

@nobcan2: panove, vami vnimana vysoka hlasitost je z velke casti psychoakusticka - pokud zvuk zkreslite aniz byste zvysili jeho hladinu (hlasitos) tak se lidskemu uchu bude presto zdat hlasitejsi (jako napriklad kdyz si nahrajete vlastni rev, ale pustite si ho potihu, porad se vam to bude zdat hlasite)
co se tyka ceny, tak jste uplne mimo, nejde o desetitisice za hifi, jde o to ze nemate poneti o kvalite a co znamena hifi, kdybyste si koupili dve hifi reprosoustavy napriklad od firem jako tannoy ci paradigm, tak budou stat stejne, ale budou hrat dvakrat hlasiteji, budou hrat basy lepe nez tyto subwoofery, a budou mit 3x nizsi zkresleni, proste nekolikanasobne vyssi kvalita, vy si myslite ze jste koupili dobre, ale pritom vubec ne, nechte si v nejblizsi prodejne HIFISTORE predvest to nejlevnejsi co tam maji, budete si rvat vlasy ze jste zaplatili tolik penez za podprumernou cenu, neco takoveho by se normalne neprodalo, to je mozne pouze ve svete PC zvuku/ubohe kvality kde skutecny zvuk je pouze utopii.

GamemasteR GAM
GamemasteR 17. 4. 2005 12:35

@dftgjdfjhg: Tak to bych chtěl docela vydět, jaká hi-fi repra si koupíte za 4000... btw, je vidět, že jste ještě tyhle Logitechy neslyšel.

Ferc FER
Ferc 20. 1. 2005 20:18

@hifoun: Nevěděl jsem, že na základní škole se bere akutsika v takovém rozsahu...
Ten výkon je odhad nebo změřený? "k pc to stačí" - už na poloviční hlasitost je to na ohluchnutí. Jinak souhlasím.

avatar
hifoun 22. 1. 2005 19:56

@Ferc: S tou zakladni skolou to je mozna trochu nadsazene, ale ono to kolikrat neni ciste jen o akustice, ale zakladech fyziky. Ten dosazitelny vykon je spocitany (citlivost pouzitych repro a vykon) a vic to rozhodne neda-pokud teda nema dojit k destrukci repro :-). Pokud na tom ale clovek posloucha soucastny popik, ktery je nahrany s dynamikou tak nejvyse 10dB, tak to udela slusny randal. Pro napr. klasiku by to ale bylo zoufale malo. Ta byva nahrana i s dynamikou 50dB (=velky rozdil mezi tichou a hlasitou pasazi) a tam ja osobne vyzaduji, aby aparat zvladl ve spicce alespon 115dB. Ale tohle jsou repro k PC, takze ocekavat od nich takoveto parametry je nesmysl. Ja jen chtel ukazat, ze uvadene parametry (vykon 300W, kdyz pouzite repro zvladnou celkem jen 90W) a vykriky nad obrovskym akustickym tlakem co tyhle bedynky vyvinou je trochu nesmysl.
Po zvukove strance to patri k tomu lepsimu k PC, ale da se rozhodne koupit zvukove lepsi, ikdyz mnohdy take o neco drazsi...

Looossss LOO
Looossss 25. 1. 2005 18:45

@hifoun: O hodně dražší, nééééé o něco

avatar
hifoun 25. 1. 2005 20:16

@Looossss: O hodne? 250D stoji priblizne stejne. Vyrazneji lepsi napr. Altec Lansing FX6021 ci repro Harman Kondor asi o 1000 ci 1500 vice. Vyrazne drazsi jsou repro Klipsch,ktere jsou ovsem u nas priserne predrazene.
Jinak se omlouvam za spatne uvedene vykony. Udavany vykon je 200W,skutecne zatizitelnost repro je 80W (2*15+50)

jedno_kto JED
jedno_kto 26. 7. 2005 23:20

@hifoun: ako vidim, prispevok trocha_faktu od hifouna je pomerne sledovany. tak prosim, predvcerom som riesil dilemu co s 5000SK. ci kupim reciever, a napojim na to moje stare repro (jamo mini 6083) a neskor kupim nejake novsie jama, ktore mi daju vacsi vykon, alebo kupim spominane logitechy z-2300. audiofilia mi nechyba.chybaju mi ale peniaze :).jasne , ze keby mam peniaze, tak kupim ten reciever, a neskor tie jama, ale to som neurobil, prave kvoli spominanemu financnemu nedostatku. nieje to sice zvuk kvalitnych HIFI reproduktorov napojenych na reciever, ale nie je to ani takze zle repro.ked uz hovoris tolko o fyzike a akustike, mal by si vediet, ze ked hra reproduktor stredy a bassy tak velku linearnu vychylku nepotrebuje.pri stredoch to trocha vadi, ale myslim ze aj stredy hraju dost site, takze vychylka bude o cosi vacia ako 1,5mm :) (tj. asi 3mm).nieje to samozrejme 3cm, ako davaju niektore repro, ale tie nemaju subwoofer.myslim ze problem repro je v zosilovacoch ktore su na dane reproduktory pouzite.pravda, satelity by mohli byt trosku mohutnejsie, ale davaju dostatocne hlasny zvuk, ktory je urcite viac ako 100dB/m :).(ked som meral mobilom (mobilom!) tak nameral viac ako dvojnasobnu hodnotu. to je prax, nie spekulacia.(tuto hodnotu som nameral ako maximum reproduktorov, a polovicna hlasitost zvukovej karty).zvuk bol napriek tomu cisty, a nezkresleny ( zkreslenost odhadujem na menej ako 0,2% ).ak hovoris teda pre ine repro, dobre. ale pokial to napojis na obycajnu zvukovu kartu, tak z tych reproduktorov nedostanes ani zdaleka tolko, kolko su schopne ponuknut.
zaver: od certifikatu THX som cakal viac, od subwooferu menej.celkovy dojem je dobry. nie zly.nie skvely. zlata stredna cesta. mozno keby pocujem reproduktory pred kupou, tak by som sa rozhodol inak, ale svoje rozhodnutie uz spat nevezmem.pre vas, beznych uzivatelov ktory chcete reproduktory na kvalitne a hlasne ozvucenie izby do 35 stvorcovych metrov, hranie hier, pozeranie filmov , ale v prvom rade dostatocne kvalitnu reprodukciu hudby, tieto reproduktory su site pre vas. ak vsak mate viac ako 5000SK (asi patnasobok) , tak odporucam reciever + reproduktory znacky jamo.ozvuci aj vacsiu izbu, a nieje problem s vstupom / vystupom. reprodukcia je (samozrejme) vyrazne kvalitnejsia. nie som s nimi uplne spokojny, ale nespokojnost je uz silne slovo.
dakujem

kecafon KEC
kecafon 7. 3. 2008 19:42

@hifoun: Nechci ti do toho kecat, ale satelity basreflex nemají, mají jakousi na čelní masce napodobeninu, ale je to opravdu jen napodobenina, však psalo se to i zde v diskuzi, doporučuji pročíst.

kachtik KAC
kachtik 11. 3. 2008 13:39

@kecafon: to by me taky zajimalo

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 29679
Logitech Z-2300 THX
Produkt není určen k prodeji.
Sada reproduktorů s certifikací THX, dva kanály + subwoofer, satelity o výkonu 2x 40W + 120W subwoofer -> RMS výkon 200 wattů, dálkové ovládání (drátové).
Užijte si Euro s novou televizí Užijte si Euro s novou televizí