MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5

avatar
straka61 3. 12. 2019 7:34

@Djbejk: Co vám k tomu mám říct, je to notebookový procesor, nemůžete k němu narvat novější a silnější grafiku, není to nic extra.
Je to totálně zbytečná investice do toho notebooku jakkoli zasahovat a akorát řešit pak zbytečně problémy proč a co nefunguje.

Djbejk DJB
Djbejk 3. 12. 2019 17:40

@straka61: No a kdybych vyměnil procesor za Intel Core i7-3612QM @ 2.10GHz passmark 6819.Ten by to už mohl zvládnout ne? Je jednou tak silnější ....

avatar
straka61 3. 12. 2019 18:04

@Djbejk: na GTX 1060 to bude furt dost málo, má slabý výkon na jedno jádro. S tou GTX 960 by to mělo být v pohodě(nebo aspoň snesitelné), ale furt nechápu proč to děláte, já bych to nechal tak jak to je a pošetřil na něco smysluplného. Tohle je vyhazování pěnez za něco, kde nemáte ani jistotu, že bude fungovat.To vás vyjde lépe Ryzen 3 1200 s RX 570 než dělat takové kraviny .. Kolik vás to takhle bude stát a máte pořešené dostatečné chlazení a napájení?PS. podle passmarku bych se moc neřídil.

Djbejk DJB
Djbejk 5. 12. 2019 23:14

@straka61: No měl jsem tu starého notebook kterýmu odešlo zobrazování displeje pod konektorem 40pin se něco spalilo... ale na výstup hdmi zobrazuje vpohodě na obě gpu... tak jsem to vykrakal a udělal nato malou krabičku... na aliexpresu jsem obednal za 700 redukci z Wi-Fi na pci-e, tu přidělam na víko krabičky a švihnu dotoho grafiku, koupil jsem nakonec asus 1050ti ta má 75w
Přechodka má přípojku na adaptér, 5A nebo 6A by mělo stačit ten se doma najde
A grafika mě stála 2000 i s poštovným... takže tam jsem za 2700,-
A uvydim jak to dává ta i5tka a kdyžtak kámoš má tu i7 3612qm ze staryho notebooka tak říkal ze mi ji nechá jen si dojet....
stačí mi abych natom rozjel cs-go na nějakou hratelnou kvalitu... redukce příde tak za měsíc tak dam kdyžtak vědět jak to dopadlo ;-)

Djbejk DJB
Djbejk 5. 12. 2019 23:21

@Djbejk: Jinak dělám to jen tak pro zábavu jak jsem psal mám na hry dvě sestavy který jsou na dnešní hry dostačující....

avatar
straka61 5. 12. 2019 23:25

@Djbejk: 1050 ti za 2000kč, to by šlo určitě domluvit levněji, mně bylo nabízeno max 2500kč za 1060 6Gb ..
dejte pak vědět

Djbejk DJB
Djbejk 6. 12. 2019 7:18

@straka61: Teď jsem kupoval kamosivi do PC k i5 6500 jednu PNY 1060 6 gb za 3000 levnější jsem po bazarech nesehnal... a ty 4gb 1050ti se Furt držej kolem dvou tisíc a ze to je za 2000 i s poštovnym tak to není tak hrozný....

kurinec3 KUR

Grafická karta

kurinec3 20. 12. 2019 14:57

dobrý deň chcel by som sa opýtať či by som mohol túto grafickú kartu kúpiť k tejto zostave
Základná doska Asrock b450m
Ramky 2x8 2666mhz
Procesor ryzen 3 1200
Zdroj seasonic 520w
silentiumpc regnum rg4t RGB
ďakujem

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 20. 12. 2019 21:47

@kurinec3: Tato karta se již neprodává, je to starší model. Dnes bych volil výhodnou - https://www.czc.cz/msi-radeon-rx-570-armor-4g-oc-4gb-gddr5/212306/produkt

kurinec3 KUR
kurinec3 22. 12. 2019 15:58

@GreenT: ja to kupujem z bazaru ale preto sa pýtam

kurinec3 KUR
kurinec3 22. 12. 2019 15:59

@GreenT: a ešte by som sa chcel opýtať či je to normálne mať pri hrani hry grafiku na 70 stupnov ?

avatar
jamesK_23 22. 12. 2019 16:11

@kurinec3: ano, to je úplně normální...70°C je ještě nic:)

kurinec3 KUR
kurinec3 22. 12. 2019 16:14

@jamesK_23: dobre dakujem a keby kupim tu rx 570 vojde mi do skrinky ?

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 22. 12. 2019 16:31

@kurinec3: Cokoliv do 80-85°C není třeba řešit.

avatar
jamesK_23 22. 12. 2019 17:04

@kurinec3: ta rx 570 co postoval GreenT má 246mm a do casu RG4T se vejde až 380mm karta, takže by neměl být problém

kurinec3 KUR
kurinec3 22. 12. 2019 17:38

@jamesK_23: dobre, dik moc

Richard Kopecký RI

I5 4460

Anonymní uživatel 15. 3. 2020 18:57

Zdravím plánuji tuto grafiku koupit z druhé ruky. Má sestava je: I5 4460
2x8GB RAM 1600 mhz Kingston Fury
Zakladni deska H81M-S1 (rev 2.0)Koukal jsem na benchmarky, že s tímto procesorem by výrazný bottleneck být neměl.Koukal jsem ale také na i7 4790 který by také do meho socketu sel, ze z druhe ruky se da koupit za prijatelnou cenu a vykon je jinde. Po pretaktovani na I7 4790 na 5ghz tento procesor jel v pohode i s RTX 2080 v benchmarcich.Má otázka zní jestli by se i7 4790 vyplatil k teto grafice, ci i5 4460 postaci ? Dekuji

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 15. 3. 2020 19:19

@Anonymní uživatel: Zdravím. Deska H81M-S1 sice i7-4790 teoreticky podporuje, ale nemá dostatečně dimenzované napájení na takový procesor. Pokud byste desku neodrovnal, tak se bude procesor přinejmenším podtaktovávat. A i kdyby šel i7-4790 taktovat, tak ne na chipsetu H81. Taktovat se dá i7-4790K a to v 95 % velmi bídně - 5 GHz je stejná výhra jako vyhrát ve sportce. Taktovat se dá na deskách s chipsetem označeným Z. Pokud byte pořizoval novou platformu, tedy CPU, desku a paměti, tak už rozhodně ne ani bazarový i7-4790.
Pokud je ta karta za výhodné peníze, tak k vašemu procesoru má ještě smysl. Musela by ale být hodně výhodná. Podobně výkonná RX 570 se jako nová s 3letou zárukou dá pořídit za 3700. Jakou máte v současnosti grafickou kartu a jaký zdroj?

Richard Kopecký RI
Anonymní uživatel 15. 3. 2020 19:32

@Natar: Zdroj mám od značky CoolerMaster 500W.Grafickou kartu GTX 750 TI 2GB.Jak jsem uváděl v benchmarcich, jela gtx 1060 6gb s i5 4460 povětšinou bez bottlenecku stabilně na 60 + fps i v nových herních titulech.Můj dotaz právě spíše směřoval na procesor i7 4790k.Chtěl bych hrát na této grafice GTA 5, Red Dead Redemption 2 , Metro Exodus.U posledních 2 zmiňovaných titulů se právě obávám mého aktuálního i5 4460. Sice jsem benchmarky s GTX 1060 v kombinaci i5 4460 na Metro Exodus a RDR 2 viděl, kde Metro na high a RDR 2 v kombinaci medium/high settings stabilnich 50 - 60 fps take bezelo.Nicmene nyni mne tedy zajima jestli se tato graf. karta vyplatí ? Cena z druhé ruky 2300 kč.Kupovat zase starou zakladovku na ktere by fungoval i7 4790 a zaroven kupovat tento procesor se uz cenove nevyplati. To uz mohu rovnou postavit novy pc.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2020 4:34

@Anonymní uživatel: 2300 je poměrně dobrá cena. Otázka je, jestli je karta alespoň ještě nějaký měsíc v záruce, nebo jestli vám dá nějakou záruku prodávající, nebo jestli to risknete bez záruky. Bazarové zboží bez záruky je vždy sázka do loterie. Pokud máte nyní GTX 750 Ti, tak upgrade se rozhodně k vašemu procesoru vyplatí. Vyplatila by se i ta RX 570.

Richard Kopecký RI
Anonymní uživatel 16. 3. 2020 12:09

@Natar: Pokud bych koupil RX 570, zvládne ji tedy můj zdroj CoolerMaster 500W ? Grafika je v záruce, ještě 8 měsíců, jelikož dostal 3letou záruku, kupoval ji dotyčný právě zde u Vás.Co se týče té i7 4790, koukal jsem na nějáké zahraniční fóra, kde pár "umělců" to zkoušelo na mé základní desce, deska sice jela a procesor taky. Nicméně jak jste říkal sám, tak také sami uváděli, že deska se jim vysloveně "peče". Ale já si myslim, že ona se mi ted i tak trochu peče s tím mým čipsetem H81 i s tím mým i5 4460.Uvažuji o té RX 570 jelikož přidám pár stovek a mám záruku a nový kus. Nicméně nemám žádnou zkušenost s grafikami od ATI (nyní AMD tedy). Jak si vedou oproti Nvidia ? P.S. Koukal jsem ještě na bazary, že do 5 000 Kč, by se dal ten i7 4790 i s odpovídajícím základní deskou sehnat. Nicméně ten můj i5 4460 by na GTX 1060 případně RX 570 asi ještě stačil tedy.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2020 13:48

@Anonymní uživatel: Zdroj by tu RX 570 zvládl, ale pokud je ta 1060 ještě 8 měsíců v záruce, tak to není špatná koupě. Můžete se vydat kteroukoliv cestou, kterou jste nastínil. Osobně bych asi koupil tu 1060 a odložil peníze na novou platformu. Ono investovat do jakéhokoliv bazarového 4jádra, byť s HT na 8 vláken, už není to pravé ořechové - za 6000 pořídíte novou platformu s procesorem, který je výkonnější, než 4790K https://www.czc.cz/271182,278460,253006/kody
Jak si vedou AMD karty vůči NVIDIA to záleží na konkrétním modelu. Obecně se z dlouhodobého hlediska dá říci, že jsou v průměru méně spolehlivé a uživatelsky přívětivé, ale např. právě RX 570 se povedly a v poměru cena/výkon se vyplatí.

Richard Kopecký RI
Anonymní uživatel 16. 3. 2020 22:28

@Natar: Děkuji mnohokrát za Váš čas a rady. Prozatím jsem tedy dnes zakoupil z té "druhé ruky" GTX 1060, jelikož byl prodávající z Prahy, tak předal osobně dnes a měl jsem i možnost již odzkoušet. Prozatím odzkoušeno v Red Dead Redemption 2 a Metro Exodus. Na High settings RDR 2 kolem stabilních 45-50 fps ještě s tím staříčkým procesorem a tou GTX 1060 dává. Na chvíli to ještě vydrží. Ale později by to chtělo nějáký upgrade ve smyslu, který jste mi sám nastíníl s tim AMD Ryzen, aktuálně často čtu na různých tech magazínech, že Ryzen nyní dost Intel "válcuje" v poměru cena/výkon. Počítám že později postavím nový PC na platformě, kterou jste mi zde doporučil, jelikož bych poté chtěl přejit na grafiku ze série od Nvidia ze série RTX. Kde si aktuálně myslím, že i RTX 2060 SUPER by byla v kombinaci s i5 4460 jen vyhozené peníze. Dle benchmarku to použitelné sice je, ale po zapnutí Ray Tracing velice silný propad fps a bottleneck.Děkuji ještě jednou mnohokrát za Váš čas. :-)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2020 23:41

@Anonymní uživatel: Tak bezva :-) Jedou vám paměti na těch 1600 MHz? Pokud ne, dá se to docílit zapnutím XMP profilu RAM v biosu desky. Pár FPS navíc by to mohlo přinést.
Ani bez RT nemá k vašemu procesoru 2060 Super smysl. Jinak ano, Ryzen je nyní výhodnější, než Intel, ale až budete řešit nové PC, může být vše jinak, takže si pak určitě zjistěte aktuální situaci, abyste investoval dobře.

Richard Kopecký RI
Anonymní uživatel 17. 3. 2020 19:52

@Natar: Kontroloval jsem, jedou na 1600 mhz. V Biosu je zapnuto XMP.Děkuji mnohokrat.Pekny den

Richard Kopecký RI
Anonymní uživatel 19. 3. 2020 17:52

@Anonymní uživatel: Tak nakonec celý nákup byl nešťastný. Grafická karta začla po 2 dnech házet artefakty, začal jsem problém řešit, nicméně jsem si uvědomil, že mi prodávající vlastně nezaslal ani záruční list. Dotázal jsem se tedy prodávajícího a ten mi začal říkat, že žádná záruka na to nebyla atp. Naštěstí jsem nakoupil přes ***** nikoliv Bazoš, takže ***** mi vrátilo finance a s dotyčným si již bude řešit.Rozhodl jsem se tedy upustit rovnou od bazarových kousků a jít do Vámi doporučené AMD RX 570. Rozhodují se nyní jestli zakoupit 8GB nebo 4GB verzi ? (Dle benchmarku není rozdíl extrémní). A dále se rozhoduji jestli MSI Armor nebo na nejmenovaném eshopu ještě také mají XFX Triplex verzi. Koukal jsem že rozdíl je jen že Triplex má nepatrně vyšší takt jádra. Já aktuálně spíše řeším která z těchto dvou verzí, bude mít kvalitnější a méně hlučnější větráky. Děkuji mnohokrát.Prosím případně o přímý odkaz zde na doporučený model RX 570. Rád bych nakoupil zde, jelikož je často 3 letá záruka zdarma a mám s CZC lepší zkušenosti než li s konkurencíPřípadně mne ještě zaujala GTX 1650 v provedení s GDDR6 pamětí. Jestli by k mému i5 4460 byl rozdíl oproti RX 570 znatelný netuším.

mato66 MAT
mato66 9. 9. 2020 15:49

@Natar: na kolik pak jedou když nemam zaple XMP??

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 10. 9. 2020 10:09

@mato66: Na 2400.

gágyor GÁG

Funkčnost

gágyor 9. 6. 2020 8:10

Dobrý den jen se chci zeptat zda mi půjde tato nebo nějaká jiná 1060 6GB bude fungovat s Ryzen 3 a zdrojem Eco + 500w děkuji

m.tauchman M.T
m.tauchman 9. 6. 2020 8:19

@gágyor: Myslíte Eurocase Eco+? Tak k takovému zdroji bych nepřipojil ani žárovku.

gágyor GÁG
gágyor 9. 6. 2020 12:00

@m.tauchman: Vím že není dobrý jen zrovna nemám moc peněz na nový zdroj takže se ptám

Pandur14 PAN
Pandur14 9. 6. 2020 8:25

@gágyor: Největší odpad mezi zdroji , jaká je celá sestava?

avatar
dočkal55 9. 6. 2020 8:38

@Pandur14: Řada Eco + není zas takovej odpad, jak si myslíte... Netvrdím, že jsou kvalitou jako Be Quiet!, Seasonic atd., ale rozhodně to není odpad jako obyč. řady Eurocase. Ale na 1060 to bude málo.

Pandur14 PAN
Pandur14 9. 6. 2020 8:44

@dočkal55: To zase ne , ale není dobrý , ty obyčejné jsou ještě větší

m.tauchman M.T
m.tauchman 9. 6. 2020 9:13

@dočkal55: https://diit.cz/clanek/eurocase-eco-85-500-w-atx-500wa-14-85-recenze-test/hodnoceni-zaver-podekovaniZdroj co nemá funkční ochrany je odpad. Možná menší, než jiná řada Eurocase, ale stále odpad. Já bych k tomu nic lepšího nepřipojoval (osobně bych k něčemu takovému nepřipojoval nic). Navíc, jestli ten zdroj bude mít 2-3 roky odslouženo, tak stejně brzy lehne, protože víc ty odpadní kondenzátory nedají. Teď jde jen o to, jestli při tom lehnutí taky nevezme s sebou zbytek PC.

gágyor GÁG
gágyor 9. 6. 2020 12:00

@Pandur14: zrovna teď mám ryzen 3 , gtx 1050 , a 8 gb RAM

Murun MUR
Murun 9. 6. 2020 8:51

@gágyor: https://www.czc.cz/eurocase-eco-80-500w/141385/produktJde o tento zdroj? Jestli ano, tak kombinaci Ryzen 3 a GTX 1060 by měl zvládnout bez problémů.

Pandur14 PAN
Pandur14 9. 6. 2020 10:35

@Murun: Ne , je to jenom hromada odpadu , aspoň tento
https://www.czc.cz/silentiumpc-vero-l2-500w/262044/produkt

Murun MUR
Murun 9. 6. 2020 15:39

@Pandur14: Ano, kvality moc nepobral. Ale uvedenou kombinaci v klidu zvládne, takový šrot to zase není.

Pandur14 PAN
Pandur14 9. 6. 2020 16:49

@Murun: Myslíte ? Já se vsadím , že by dlouho nevydržel , s tímto mám velmi zlé zkušenosti

gágyor GÁG
gágyor 9. 6. 2020 12:03

@gágyor: Takže se jen zeptám jaký by byl nejvýhodnější zdroj nový

čihák37 ČIH

Geforce gtx 1060 x 6g

čihák37 12. 10. 2020 13:26

Kouli je tedka aktualni cena nasel jsem na prodejne a stoji tam 8899 kc v sokolove namesti k.a . Borovskyho

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 12. 10. 2020 15:11

@čihák37: Dobrý den, vůbec nejsem schopen porozumět dotazu.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 12. 10. 2020 15:22

@čihák37: Dobrý den, tyto grafické karty se již delší dobu neprodávají.
Výkonem je na tom asi jako tato:https://www.czc.cz/palit-geforce-gtx-1650-super-gamingpro-4gb-gddr6/294820/produktAle ta je nová a se zárukou 3 roky.
Reálná cena GTX 1060 po bazarech je s trochou štěstí kolem 3 000 Kč.

lenka2609 LEN

Vystačí zdroj

lenka2609 1. 11. 2020 13:38

Dobrý den vystačí výkon zdroje 350w

avatar Ověřený GEEK - level 2
derVladimir Ověřený GEEK 1. 11. 2020 13:50

@lenka2609: Dobrý den,
jaký 350W zdroj máte doma?

lenka2609 LEN
lenka2609 1. 11. 2020 14:05

@derVladimir: Silintiumpc elementum E1 se

avatar
cubicubi 1. 11. 2020 14:09

@lenka2609: Dobrý den,
informace o výkonu zdroje lze obvykle najít na štítku, co má zdroj na boku. Hledejte 12V větve/větev.
Pokud bude jedna, pak by měla dodávat přes 28A, pokud jich bude více, pak by tento proud měly být schopny dodat větve v součtu. Pokud toto zdroj splňuje, pak kartu utáhne. Pokud ne, pak ne. Tato karta má špičkový odběr přibližně 12A (130-140W). Je potřeba počítat i se zbytkem sestavy, který jste nenapsala, takže budeme počítat 100W pro procesor + něco navíc pro disky, paměti, základní desku. Minimálně by měl zdroj dávat 24A + nějakou rezervu. Toto platí pouze pro 12V větev !!!!! Ostatní větve 5V a 3,3V jsou pouze doplňkové, mají také své důvody, ale hlavní napájení obstarává právě 12V větev.Ještě je otázka, jak starý zdroj je. Pokud bude starší, než 5 let, doporučuji jeho výměnu za nový, nejlépe s dostatečným dimenzováním.EDIT: podle tohoto testu by Váš zdroj měl sestavu utáhnout, ale bude to s odřenýma ušima...
https://pctuning.tyden.cz/hardware/skrine-zdroje-chladice/42519-silentiumpc-elementum-e1-si-350-spc124?start=12

lenka2609 LEN
lenka2609 1. 11. 2020 14:14

@cubicubi: Zdroj je starý 2 roky
A tady je zdroj který mám https://www.czc.cz/silentiumpc-elementum-e1-si-350w/177867/produkt
Procesor mám ryzen 5 1600
A základní desku gigabyte b450m bs3h

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 194879
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Velmi výkonná grafická karta vhodná pro nejnovější hry postavená na základě grafického čipu NVIDIA Pascal. Grafika svou výpočetní silou otevírá dveře do jedinečné virtuální reality. Paměť 6 GB GDDR5 s frekvencí 8000 MHz 8100 MHZ (OC mód) se šířkou sběrnice 192 bitů, 1280 Cuda jader, základní frevence 1506 MHz je možné přetaktovat až na 1809 MHz. Podpora technologií VR Ready, NVIDIA Ansel, NVIDIA G-SYNC -Ready, NVIDIA GameStream -Ready. Napájení karty je řešeno osmipinovým konektorem. O chlazení se stará osvědčený systém Twin Frozr VI. Maximální rozlišení, které karta vysílá na displej(e), činí 7 680 x 4 320 pixelů při 60 Hz. Rozhraní: 3x DisplayPort 1.4, 1x HDMI 2.0, 1x DVI-D.
Týden slev Samsung Týden slev Samsung