Sapphire HD 5850 (21162-00-40R) 1GB, PCI-E_2048828162
Sapphire HD 5850 (21162-00-40R) 1GB, PCI-E
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Sapphire HD 5850 (21162-00-40R) 1GB, PCI-E

Steam - Dirt 2

Chtěl jsem se zeptet kámoš mi dělal pc i s touto grafickou kartou a současně mi stáhnul a nainstaloval hru DIRT 2 která byla přiložena ke grafické kartě. A stáhnul mi jí z jeho učtu na steam kde je zaregistrovaný.Můj mladší bráchy mi omylem tuto hru vymazal a chtěl jsem se zeptat jestli si tyto hru mohu stáhnout znova pod stejným kodem(CD-KEY) na stejnem pc ale z jiného účtu na kterým jsem se zaregistroval já sám??Děkuji předem za odpověd

Možnosti
34 reakcí
poslední 18. 2. 2010 6:57

hra, tedy to cislo je vazany na ucet z kteryho byla stahnuta, takze ne nepujde to na jiny ucet se stejnym cislem...(coz mi tak trosku nahrava do karet..prodavam DIRT2 za 550,- ;) )
btw proc ji vubec stahoval na svuj ucet kdyz je to tvoje grafika a hra? mel jsi si zalozit svuj vlastni ucet a bylo by ;) takhle ji ma on...

@paja13: Dalsi duvod proc warez,proste tyhle licencni zhovadilosti nemaj obdoby.
Nejspis budes muset odnyst PC ke kamosoj a znovu to nainstalovat pres jeho ucet.
Btw:Warez Rulezz!

@Duchcat: chtel jsem reagovat nejdriv dost agresivne...ale budu se mirnit...warez opravdu nerulez..to muze napsat opravdu akorat nejaky pubescent a nebo chudy student..sam studuju ale hry ktery se mi libi si rozhodne koupitm, warez mam max 2 hry za rok...jak se ti bude libit az budes vyrabet neco a lidi ti to budou krast? to budes kricet co? dej si facku a prober se

@paja13: Vzdyt sis ho predplatil ne?Tak co tady hrotis.
Z kazdeho pevneho disku,USB disku,vypalovací mechaniky,pametove karty,CD,DVD apod. platis desatek za to ze jsi potencionalni pirat a to at mas na tech mediich cokoliv.
To vas to ve skole neucili?
Pokud jde o cenu her tak na te se nejvice napakuje vydavatel,pak stat na danich a nekde tam na konci se krci chudak herni vyvojar.
Jo a nakonec kolikrat je hra tak kratka a nebo tak blba,ze by spis mel zaplatit prodejce zakaznikovy za zfusovanou praci.

@Duchcat: to je sice fakt ale porad je to spatny alespon z moralniho hlediska kdyz uz ne z materialniho ;)

@Duchcat: Vidím, že školu ještě nemáš za sebou... :-D
Stahovat můžeš hudbu a filmy, ale nesmíš je sdílet. U softwaru je nelegální sdílení i stahování. Takže bacha na to.

@Duchcat: To jsou neskutečné bláboly, co tu píšeš o "předplácení" desátků. Doporučuju přečíst si autorský zákon a řídit se jim - ne nějakými falešnými pocity.

@m-pocta: Tak sem dej nejaky argument ty "ma-pocto" :D.
Vsude u vsech medii a vypalovacich zarizeni mas polozku "autorsky poplatek",kterou pri koupi musis zaplatit at se ti to libi nebo nelibi.
Kdyz si blby,tak si ho klidne plat.Klidne ti poslu svoje uctenky a muzes ho zaplatit za mne.

@Duchcat: Argumenty? Nejsou potřeba, stejně budeš mlít ty své bludy pořád dookola.Platba autorského poplatku tě neopravňuje nijak k tomu, že následně můžeš cokoliv (software) a odkudkoliv legálně stahovat/vypalovat. Už sis pročetl ten AZ?Prozradíš, jak se stát "chytrým" a autorské poplatky z médií, disků atd. neplatit?

@m-pocta: Legalni mozna ne, avsak naprosto legitimni.
Pokud nekdo muze okradat mne jako uzivatele,tak je W naprosto legitimni.Takze jestlize je legitmni pro nekoho okradat mne pomoci autorskeho poplatku,pro mne je zase legitmni stahnout si warez.Tecka.

@Duchcat: Uvědom si, že svět není fér a tvůj názor na "spravedlnost" nikoho nezajímá. Proč? Protože svět je jen o penězích.Jestli chceš mít problémy, nebo v tvém případě spíš rodiče, tak si W užívej dál.

@Duchcat: Tohle je teda snůška blábolů, doporučuji ti dát se na politiku ;-)Legální určitě ne.
A pořád čekám na tvou radu, jak se stát chytrým a při nákupu médií neplatit autorské poplatky.

@paja13: Mám-li být upřímný, než abych riskoval kvalitu hry, raději si stáhnu hru z netu. Slavné GTA4 jsem stahoval déle, než jsem měl nainstalované a asi bych si s takovým klidem neříkal že je to blbost kdybych ji měl koupenou a hodil ji do koše. Ceny jsou jak u kolotočářů, kdy člověk platí za 1 jízdu a má pocit že tu atrakci kupuje a navíc duševní vlastnictví nelze reklamovat. Za našich prababiček byl zvyk platit až po představení a věř že hru která se mi líbí si pořídím v orginále i když jen proto aby se válela v šuplíku a já si ji znova zahrál jen z nostalgie.

@Duchcat: a ikdyby se kamos prihlasil u nej na PC k steamu tak ho tam sice nainstaluje ale musi byt prihlaseny kdyz chce hrat online...takze kamos si proste prisel na hru a ty mas smulu..;) mu to vysvetli a pripadne dej pres hubu :)

hej ten tvůj kámoš je pěkná čorka, myslim že by ses s ním neměl už dál bavit......a k těm warezákům tady, nechcu nic říkat, ale opravdu tady musíte vykřikovat to že si stáhnete 2 hry za rok, já ososbně si nestáhnu ani jednu za rok a doma mám veškeré věci originální, i filmy Blu-Ray a DVD a pak můžu teprve něco říkat o morálce

stahni si steam a on at ti dá svoje udaje , pc nikam nosit nemusíš , normalně to naistaluješ , ale tvuj kamarád je hooodně vychcanej , takže až ti pučí svuj steam aby sis to naistaloval zmen si heslo a nech si ho páč ti ukradl hru ....
oko za oko zub za zub ..

@-LV-: Furt tady neco pindate a je to k ho*nu..
Pred 20ti lety po revoluci by se vam za reci proti warezu akorat vysmali do xichtu.Kazdy tehdy kopiroval.
Proste neni absolutne duvod mit spatny svedomi a nebo se za neco stydet.Nic neres a stahni si crack a pred temi kazateli moralky zde si muzes akorat tukat na hlavu.

@Duchcat: Ahoj jj zjistil jsem že to je teda pěknej hejzl v té době jsem byl hodně naivní a nerozuměl jsem tomu tak jsem na to doplatil určitě se s ním spojím a něco s tím udělám a děkuji moc za odpovědi

@-LV-: Jsem docela zvědavý, jak se s tím "pirátstvím" poperou stahovači a crackovači za nějaký čas... Už teď vychází najevo, že herní vývojáři (ve snaze zabránění pirátství) budou prosazovat online ochrany. No a to, že po celou dobu hraní (i SP) bude muset být PC "připojený na net"... Ne že bych se pirátství zastával... Hry si taky kupuju, ale tohle dle mého docela smrdí průšvihem... Co takhle "přetížené servery", nefunkční internet apod.? To taky nakonec může dopadnout tak, že si člověk koupí hru za 1200Kč a při troše štěstí si ji zahraje tak dvakrát během půl roku, jelikož se mu to předtím buď neautorizuje nebo to bude padat atd...

@Dufinos: Myslím, že i tohle půjde obejít a stejně jako se dá ošálit registrace přes net, půjde vyřešit i tohle. Už dnes se přepisují části programů aby se ochrana odstranila a myslím ře tenhle trend bude pokračovat dokud si vývojáři neuvědomí, že pokud dají hru, nebo program za nižší cenu, nikomu se nevyplatí pirátit.
Krása je to u filmů kde místo textu děkujeme za zakoupení filmu najdu text nebo reklamu, že pirátství je trestné a ačkoliv mám orginál, musím tutéž "reklamu" sledovat pokaždé kdy si chci film pustit.
Trochu směšný je i fakt, že jedna z nejmenovaných firem potírajících dnes pirátství u nás vznikla na prodeji upirátěných her. Sice se hájila tvrzením, že má toto podnikání schválené od f.Atari, ale řada her vznikla zde v čechách a nikdo se netrápil tím, že by kontaktoval autora. a přitom by šlo pouze o dotaz, zda autor hry souhlasí s umístěním svého dílka na nosič. O tom že k tomu docházelo vím z vlastní zkušenosti, na jedné z kazet se objevil i můj výtvor ale samozřejmě jsem to bral spíš jako poctu, než že bych se trápil tím, že někdo zneužívá můj výtvor :-)

@Marauder.01: Tak je pravda, že naštěstí poslední dobou už tento trend docela postoupil i do herního průmyslu. Hlavně tedy mezi PC hry... Kdy půl roku po vydání hry už ji člověk koupí za poloviční, ne-li dokonce 1/4eční cenu.Co se týče "přepsání", tak opravdu tak hluboko do toho nevidím a hlavně nevím, jak přesně bude "budoucí" ochrana fungovat. Tak i tak bych byl radši, kdyby byly hry naprosto zamknuté a nešly přepisovat (= pirátit), než abych musel být pořád připojen na jejich server... To už na jednu stranu smrdí "superserverem"... Nevím, jestli jste o tom četli. Uvažuje se, že v budoucnu budou "superservery", na kterých samotná hra poběží. No a uživateli pak po zaplacení poplatku bude stačit naprostá šunka PC k tomu, aby si superně zahrál. Prostě bude potřebovat internet a jeho PC bude jenom "projektor s dálkovým ovládáním"...

@Dufinos: Jakákoliv ochrana je během kráké doby překonána. Jsou lidé pro které je cracknutí hry koníček a odměnou není ani tak zisk, jako spíš uspokojení. Sebelepší systém je časem prolomený a investice vložené do ochran jsou zbytečně investované. Nakonec stejně víc omezují poctivého kupujícího, jak piráta.
Nechci být prorok, ale hra primárně zpracovávaná servrem nemá šanci na úspěch. Kdo by pak kupoval ty supr výkonné a drahé grafiky :-D navíc nedovedu si představit to obrovské množství dat které by síť musela zvládnout. Hrával jsem LA a nebyl problém najít server kde ajtivně hrálo i 5-7000 lidí. dovedeš si představit, jak obrovský by to byl nárok na sítě?

@Marauder.01: Omlouvám se tykám, ale jsme na těhle diskuzích nějaký ten pátek a tak by jsme na tykání mohli přejít oba

@Marauder.01: Já myslím, že "na internetu" je běžné, že si tykají všichni navzájem. Není to nijaký prohřešek proti "dobrým mravům".

@m-pocta: jestli do toho mohu vstoupit...je to jen názor na warez...pokud budou hry stát jako plná nádrž benzínu,desetinu(beru jako průměr) platu a to nemluvě o cd albech,lidi budou sahat po warezu.cena origo her je neuvěřitelně nadsazená.dokud se tohle nezmění,servery jako rapidshare atd budou jen zkvétat.

@dr.kill: JJ to je také můj názor pokud by hra stála 200 jistě by nedosahovalo pirátství 95%

@Marauder.01: Kde se prodávaj hry?:-D Za 200 bych neváhal.

@Marauder.01: 2Marauder.01: Jsem si ani nevšiml, že bychom si někdy v diskuzích vykali... ;) jak někdo psal... Od toho jsou jiné instituce než internetové diskuze...Co se týče cen her, tak souhlasím jen na půl... Nové hry (myslím těsně po vydání) jsou opravdu nekřesťansky drahé... Kdo je ale trpělivý, tak se v dnešní době už poměrně rychle dočká lepších cen... Vždyť bývají akce, kdy nějaké 3 - 4 měsíce od vydání bývají hry např. za polovinu ceny (ne-li pod polovinu) a po cca. půl roce se už objevují akce, kdy ty hry stojí 1/4 původní ceny. Mě osobně se čekat vyplatí, jelikož po půl roce si za původní cenu hry můžu koupit hry čtyři. No a kolem těch 250Kč je to pro mě již více než akceptovatelná cena.

@Dufinos: Snižující cena starších her a komponent je záležitost, která tady s námi je již od počátku a bude s námi i dále.
Nechci sem zatahovat již mnohokrát zmiňovanou Fermi, ale stejné to bude i tam, kdy se zvýšenou cenou nejdříve uspokojí první nedočkavci a časem cena začne klesat (i když na CzC bych si tím jistý nebyl :-D ).Je pravdou, že i já mám pár originálních her, ale to až byly právě na těch 200,- a již nikoho nelákaly (dnes si nikdo nevzpomene na Balduru2, Fallout - perfektní klasika,..)

@Dufinos: Nesouhlasím s tím, že nové hry jsou strašně drahé (to je tisíc či kolik?). Nevím, kolik toho kdo pamatujete, ale kolem roku 1995 stály hry naprosto běžně 1999 Kč. Málokterá byla o pár stovek levnější. A to byly platy/příjmy tak třetinové (minimální měsíční mzda byla 2200 Kč). Nemusí nikdo přece kupovat novinky; klidně si může pár měsíců počkat, až klesne cena na polovinu a míň. Nebo nakupovat hry výhradně v akcích za zlomek původní ceny. Kolem Vánoc takových byla spousta. Jak o tom píšeš...

@m-pocta: Nové hry nekřesťansky drahé jsou... Je pravda, že skutečně jejich cena (jako novinek) spadla oproti minulosti o cca. polovinu, jak píše m-pocta. Ale tak i tak vzhledem k naší (myslím ČR) drahé jsou. A nikdo mi nevymluví, že rychlost s jakou slevňují za poslední cca. rok tady někdy v minulosti byla. Osobně hry (samozřejmě v mládí s páru "hodně" výjimkami) kupuji již od dob Warcraftu I. Tehdy jsem kupoval cca. 2 hry za rok a je pravda, že ještě po dvou letech byla cena prakticky stejná... Když si např. vzpomenu na Starcraft, který jsem kupoval jako totální novinku v UK za nějakých 20 liber (tehdy byla libra přes 60Kč) a dva roky na to jsem jej prodal za 1500Kč u nás ;) Takový husarský kousek by se mi zřejmě v dnešní době nepovedl. Leda že bych měl nějakou limitovanou edici (třeba toho Starcraftu), která vyšla jenom v množství 20ks pro celý svět. Na takovém prodeji bych zřejmě i po skoro 10 letech určitě vydělal i bez započítání inflace ;) :-D

@Dufinos: S tebou se krásně zavzpomíná :-)
Vzpomněl jsem si, jak jsem také koupil svou první originálku Starcraft, ale pak jsem ji kamarádovi výhodně prodal - dodnes toho lituji, protože určité originálky se vyvažují zlatem (např. dodnes nemohu sehnat originálku své oblíbené strategie Spellcross od slovenských tvůrců Cauldron).
Tyto hry v originálním balení získávají časem na ceně, stejně jako ta papírová desetikoruna, kterou stále mám schovanou :-)Dnes tomu je ale jinak, protože většina her za posledních 10let jsou k dostání celkem snadno. Ceny jsou přemrštěné, Fallouta 3, Zaklínače nebo jiné novinky, které po vydání stály skutečně ty 2000,- by si mohl koupit jedině zbohatlík, nebo chudák, který neumí stahovat (ale nechci sem zatahovat dřívější diskuzi o nelegálnosti). Dnes ceny těchto světoznámých titulů klesly na ceny okolo 400,- ale i tak se pro mnohé jedná o vysokou částku za možnost vlastnit krabicovou verzi, na kterou se bude prášit v poličce.

@jeronim77: To, že jsem starcrafta tehdy prodal, mě taky mrzíá dodnes, když si na to vzpomenu. Strašně jsem se na něj těšil z toho, co psali v preview ve score (koupil jsem si ten časák na cestu, abych se v busu do UK nenudil). No a tam jsem jej našel "v akci". Vůbec jsem nepřemýšlel a koupil ho. No a je pravda, že jsem tehdy jak SP kampaně za jednotlivé rasy, tak i náhodné mapy odehrával pořád dokola ;)

@Dufinos: Sorry má chyba blbě jsem si přečetl příspěvek a tak mi vyšlo "jestli jste četl" místo četli Holt blbý oči :-) a já na to jsko první zareagoval že si snad můžem tykat....

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 69198b
Sapphire HD 5850 (21162-00-40R) 1GB, PCI-E_2048828162
použité zboží
Produkt není určen k prodeji.
Grafická karta s čipsetem ATI HD 5850, takt jádra 725MHz, 1024 paměti DDR5, PCI-E 16x, 1440 stream procesorů, 2xDVI, DirectX 11, CrossFire.
To je gól! To je gól!