SilentiumPC Navis RGB 280 AiO
SilentiumPC Navis RGB 280 AiO
1 900 Kč 2 299 Kč 1 858 Kč 2 248 Kč

Všechny komentáře k produktu:SilentiumPC Navis RGB 280 AiO

missa0 MIS

AM3+

missa0 26. 1. 2019 18:33

prosim je v baleni vse na desku socket AM3+ ?

avatar
3ad1m 5. 2. 2019 14:27

@missa0: je

cz883 CZ8

9700K

cz883 6. 2. 2019 12:55

Dobrý den , bude tohle chlazení stačit na i7 9700K oc na 5 Ghz ? Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 6. 2. 2019 13:00

@cz883: Asi to zvládne, i když spolehlivější volba je nějaký podobně drahý vzduch, třeba https://www.czc.cz/scythe-scnj-5000-ninja-5/232527/produkt. Nebo rovnou připlatit na chladič s 280mm radiátorem: https://www.czc.cz/silentiumpc-navis-rgb-280-aio/252584/produkt, ten už by možná mohl být lepší než Scythe.

P.James P.J
P.James 24. 2. 2019 12:31

@cz883: Mam ninju 5 na prodej ;)

google2 GOO
google2 24. 2. 2019 12:49

@P.James: Pokud máte Ninju, tak se Vám nákup nového vodníka nevyplatí. Z uzavřených okruhů se postupem času, i když nepatrně vypařuje kapalina, kterou nemůžete doplňovat, to znamená, že po letech chladí stejně, většinou hůře než klasický masivní vzduchový chladič. Na vodníkovi se Vám může mnoho věcí porouchat, např. pumpa atd. Na kusu plechu ofukovaného ventilátorem se Vám porouchat (Kromě toho ventilátoru) nic nemůže, takže může sloužit mnoho let a můžete jej dávat z jednoho PC do druhého, tedy pokud budou zachovány rozteče socketů.Pardon, myslel jsem, že odpovídám tazateli, který píší na nákup nového vodníka a oznamuje, že už má Ninju 5, ale chce ho vyměnit a prodat, nevšiml jsem si, že jste jiný uživatel.

google2 GOO
google2 24. 2. 2019 12:55

@cz883: Z uzavřených okruhů se postupem času, i když nepatrně vypařuje kapalina, kterou nemůžete doplňovat, to znamená, že po letech chladí stejně, většinou hůře než klasický masivní vzduchový chladič. Na vodníkovi se Vám může mnoho věcí porouchat, např. pumpa atd. Na kusu plechu ofukovaného ventilátorem se Vám porouchat (Kromě toho ventilátoru) nic nemůže, takže může sloužit mnoho let a můžete jej dávat z jednoho PC do druhého, tedy pokud budou zachovány rozteče socketů.
Doporučoval bych:
https://www.czc.cz/scythe-scnj-5000-ninja-5/232527/produkt
https://www.czc.cz/silentiumpc-grandis-2-xe1436/200201/produkt
https://www.czc.cz/gelid-solutions-phantom/230991/produktKlidně kupte ten nejlevnější, bohatě stačí.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 24. 2. 2019 12:59

@google2: Nebo to vzit od podlahy s Dark Rock Pro 4 nebo Noctua D15S :)

Gaeflin GAE

Hluk

Gaeflin 26. 2. 2019 2:44

Je normální aby hlučel? Šroubky jsem nedotahoval na krev, ale zdá se mi, že docela rezonuje. Můžete poradit?

avatar Ověřený GEEK - level 1
Gauny Ověřený GEEK 27. 2. 2019 1:37

@Gaeflin: Pokud myslíš, že ten zvuk vychází kolem radiátoru, tak zkus malé gumové podložky, vlastně mezi skříň a šrouby.

papez2 PAP

I9 9900K oc na 5ghz ??

papez2 3. 4. 2019 17:06

Chci se zeptat zda bude stačit nebo co mi doporučíte nemám zase úplně největší rozpočet .

avatar
ErikVanek 18. 4. 2019 20:26

@papez2: Mám I9 ale nemám velký rozpočet xD

avatar
NEHARIA 18. 4. 2019 20:33

@ErikVanek: ano, pobavil 8-)misto aby vzal treba 9700k nebo ryzen

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 18. 4. 2019 20:30

@papez2: Pokud jste omezený rozpočtem, tak vezměte 9700K. Tento chladič pak bude plně postačovat a stále to bude levnější než samotný 9900K.

pudil20 PUD

Gigabyte RGB Fusion?

pudil20 18. 4. 2019 11:46

Dobrý den, koukal jsem, že podporuje tak nějak všechna RGB, jen jsem nenašel podporu pro Gigabite RGB Fusion. Na desce (AM4 patice B450 Aorus M) mám RGB 3 pin, 4 pin i 6 pin. Bude softwareové RGB ovládání nějak fungovat, nebo s Gigabytem mám prostě smůlu? Osvětlení ovládám přes RGB Fusion 2.0. Předem děkuji za odpověď.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 18. 4. 2019 11:57

@pudil20: Pokud ma deska RGB konektor v konfiguraci 12V/G/R/B, tak by to teoreticky fungovat melo. Ale ani vyrobce na svem webu neuvadi vyslovnou podporu pro GB Fusion system.EDIT: Tak pro klasicky RGB konektor by tam mela byt i podpora i pro GB. Ale Fusion ma petipinovy konektor a tam to logicky fungovat nebude. Viz web vyrobce (dole, pred odkazem na manual):https://www.silentiumpc.com/en/product/navis-rgb-240/

elektrárenský ELE

Dotaz - z97 anniversary

elektrárenský 5. 5. 2019 9:07

Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat jestli tento chladič (SilentiumPC Navis RGB 240/280 AiO) bude možné zapojit do desky Z97 anniversary? A pokud ano jak to bude s RGB.
Předem děkuji za odpověď.

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 5. 5. 2019 9:27

@elektrárenský: Dobrý den,
vaše deska je ještě z před RGB doby, a tak nebude možné ovládat podsvícení pomocí SW. Budete se muset spolehnout na dodávaný ruční ovladač, který zapojíte do RGB konektoru chladiče.
Po stránce chlazení bude fungovat bez problémů.

leskovjan3 LES

Vodní chlazení

leskovjan3 13. 5. 2019 12:19

Dobrý den, Zajímalo by mě, zda do bedny be quiet Pure Base 600 Window lze napasovat vodník SilentiumPC Navis RGB 240 AiO SPC219

plsek1 PLS

Chladič k procesoru

plsek1 7. 6. 2019 15:06

procesor i7 9700k
Který by stačil na taktování, aby byla teplota pořád v pohodě:
https://www.czc.cz/be-quiet-dark-rock-4/234414/produkt
a nebo:
https://www.czc.cz/silentiumpc-navis-rgb-280-aio/252584/produkt

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 6. 2019 15:28

@plsek1: Ten vzduchový chladič je v pořádku a jeden z nej k tomuto žravějšímu procesoru. U vodníka vám bude muset poradit někdo z kolegů, tak nemám takový přehled.

plsek1 PLS
plsek1 7. 6. 2019 15:44

@GreenT: Takže by stačil úplně i na taktování?

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 7. 6. 2019 16:04

@plsek1: Navis 280 9700K při rozumném napětí uchladí, vzduchové chladiče od Noctue či Bequiet za podobné peníze budou mít podobné teploty, ale budou o něco tišší.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 8. 6. 2019 10:30

@plsek1: Ano, stačil by i na taktování.

eichler20 EIC

Je dost silný

eichler20 21. 6. 2019 17:00

Dobrý den,
potřeboval bych vědět jestli tenhle chladič uchladí procesor AMD Ryzen 5 2600

avatar
NEHARIA 21. 6. 2019 17:12

@eichler20: to uchladi i
https://www.czc.cz/gelid-solution-tornado-verze-b/256826/produktza ty tisice korun uz lze mit rovnou 8 jadro

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 21. 6. 2019 17:51

@eichler20: Dobrý den, Ryzeny moc netopí, stačí i levné vzduchové chladiče - např. Fera 3
Jak vypadá celá sestava a jaké je její určení?

michal374 MIC

Evolveo T3

michal374 28. 6. 2019 9:55

Zdravím , chci se zeptat zda se vleze nahoru místo dvou předinstalovaných větráčků (Evolveo T3) , díky za odpověď

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 28. 6. 2019 10:42

@michal374: Dobrý den, výrobce kompatibilitu s radiátory nikde neuvádí, ale dle fotek skříně bych odhadl, že 240mm radiátor bude kolidovat s komponenty na desce.
V čelní pozici ale nebude žádný problém.

Cookie_cz COO

Barva podvícení

Cookie_cz 22. 7. 2019 17:28

Dobrý den Jak a kde se dá měnit barva podsvícení.
Přeji hezký den

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 22. 7. 2019 17:39

@Cookie_cz: Přes RGB software od základní desky (ASUS Aura, Gigabyte RGB Fusion..) nebo přes ovladač na kabelu.

velička1 VEL

Zapojení ventilátorů

velička1 3. 8. 2019 7:28

Dobrý den,
chcu se zeptat jakym zpusobem se zapoji podsviceni ventilatoru. Budu mít desku ASUS Crosshair HERO VIhttps://www.czc.cz/asus-crosshair-vi-hero-amd-x370/208513/produkt?gclid=EAIaIQobChMI39zYlc2v4wIVB-J3Ch2SoAInEAQYASABEgIaZvD_BwE a nevím jestli je tam všechny zapojím protože deska nabízí pouze jeden 12V header pro RGB. V balení je nějaká redukce nebo něco? Děkuji za odpověď.

bubobubo1000 BUB
bubobubo1000 3. 8. 2019 8:56

@velička1: Zdravím,jeden header ti stačí,vše je vzájemně propojeno(dám ti odkaz na podobného vodníka od Silentium) a stránky výrobce.Samozřejmostí je skříň.s dostatečným prostorem pro umístění,zde zmiňovaného chladiče.
https://www.silentiumpc.com/en/product/navis-rgb-360/
https://www.youtube.com/watch?v=htEpyXgzWUs

velička1 VEL
velička1 3. 8. 2019 9:47

@bubobubo1000: Jojo skříň mám tuto https://www.czc.cz/evolveo-ray-5rb/247972/produkt takže s prostorem není problém. Pokud jsem to pochopil z toho videa tak 1 ventilátor připojím do desky a druhý připojím k tomu prvnímu pomocí 3 pinu atd. Děkuji za odpověď

bubobubo1000 BUB
bubobubo1000 3. 8. 2019 12:05

@velička1: Než to koupíš,zeptal bych se na podpoře https://www.evolveo.com/cz/caer5rb ta skříň,je velká,ale nikde není psaná podpora vodníka....

velička1 VEL
velička1 4. 8. 2019 16:38

@bubobubo1000: No napsal jsem výrobci jestli se to tam dá použít, ale osobně si myslim, že to bude úplně v poho. Nahoru se vejde i 140mm ventilátor. Pokud se dá radiator uchytit šroubkama na pozice 120mm ventilátoru tak zde nebude problém.

bubobubo1000 BUB
bubobubo1000 4. 8. 2019 18:19

@velička1: Jde o to,že ti radiátor může kolidovat s chladičem VRM-zkus si změřit kolik máš místa od vrchního krytu skříně k distačním sloupkům na uchycení desky,musíš tam mít aspoň 55-57mm.

ludek432@seznam.cz LUD

Silentiumpc navis rgb 240 aio

ludek432@seznam.cz 11. 8. 2019 18:19

Dobrý den,rád bych se zeptal jak vyměním kapalinu a také jakou mám použít děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 11. 8. 2019 18:28

@ludek432@seznam.cz: Dobrý den, v AIO není třeba měnit kapalinu, jedná se o směs glykolu a destilované vody.

ludek432@seznam.cz LUD
ludek432@seznam.cz 11. 8. 2019 18:36

@synek11: ano ale me to vůbec nechladí při zátěži 100°C i více

cz893 CZ8
cz893 11. 8. 2019 18:49

@ludek432@seznam.cz: Co máte za procesor?
Funguje vám pumpa?

ludek432@seznam.cz LUD
ludek432@seznam.cz 11. 8. 2019 20:08

@cz893: procesor i5 7500 a pumpa asi ano

avatar
Odinekk 15. 8. 2019 0:38

@ludek432@seznam.cz: Ve spodu bývá plastový chráníč, není zas tak složité na něj zapomenout/nevčimnout si, 280mm verze na ryzenu 2700x se zaplým PBO v běžné až vyšší zátěži nejde přes 65°C

beck13 BEC

Ryzen 5 3600

beck13 19. 8. 2019 8:47

Jenom pro jistotu, Uchladí tento procesor? V současné době mám https://www.czc.cz/coolermaster-masterair-ma610p-dualni-rgb-ventilatory-s-rgb-ovladacem/238031/produkt , jenže ten je příliš velký pro mou case (dotýká se boční skleněné desky a "drnčí")Díky

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 8. 2019 9:08

@beck13: K uchlazení toho procesoru stačí např. - https://www.czc.cz/silentiumpc-fera-3-he1224-v2/187659/produkt nebo - https://www.czc.cz/gelid-solutions-phantom/230991/produktKupovat vodní chlazení je zbytečné, stejně už z procesoru ani taktováním moc navíc nezískáte.

beck13 BEC
beck13 19. 8. 2019 10:48

@GreenT: Děkuji. Mohu požádat o doporučení spíše vodního chlazení? Mám zájem o designové LED chlazení a zároveň co nejmenší hlučnost. Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 19. 8. 2019 11:02

@beck13: Nejlepší AIO je již pár let Kraken X62.

avatar Ověřený GEEK - level 1
da boi Ověřený GEEK 19. 8. 2019 11:35

@beck13: Nevím jestli kupovat vodníka kvůli designu za 3K má smysl na 65w CPU...

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 8. 2019 11:56

@da boi: On si Ryzen 3600 vezme v zátěži nebo po taktování více a jde až k 90W, ale to samozřejmě není pořád důvod pro vodní chlazení, které je zbytečně drahé. Ovšem tady tazatel zmínil, že to je také hlavně kvůli vzhledu a pak bych v tom neviděl problém.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 252584
SilentiumPC Navis RGB 280 AiO
zajímavá cena
prodloužená záruka
-2%
1 900 Kč 2 299 Kč 1 858 Kč 2 248 Kč
varianty
dodání do Vánoc skladem
3 kusy
Koupit na splátky
Výkonné all-in-one kapalinové chlazení, již sestaveno a naplněno kapalinou, 2x Sigma HP RGB 140 mm ventilátor, flexibilní odolné hadice (380 mm), rychlost 800 - 1800/2500 RPM ± 10% (ventilátor/pumpa), kompatibilní se sockety: Intel 775/1150/1151/1155/1156/1366/2011/2011-3/2066 a AMD FM1/FM2(+)/AM2(+)/AM3(+)/AM4, součástí nano RGB ovladač a teplovodivá pasta Pactum PT-2.