Titan TTC-CU5TB
Titan TTC-CU5TB
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Titan TTC-CU5TB

Glassman GLA

Takové kydy, tsch! ... ale chladič dobrý

Glassman 19. 5. 2002 16:56

"použití hliníkového rámečku se zřejmě projeví na dobrém odvodu tepla z pasívní části" - co sou tohle za bludy!? kdo vám to píše? rámeček nemá s chlazením nic společného, ten slouží jen na uchycení ventilátorku, takže laskavě neoblbujte lidi!Jinak tenhle chladič bude velmi dobrá koupě, ne kvuli jeho údajně tichému chodu (ve srovnání s vysavačem asi ano), ale kvůli tomu, že za rozumné peníze dostanete celoměděný pasiv a to už se vyplatí...

Kubik KUB
Kubik 30. 7. 2002 12:30

@Glassman: Naopak, ja s popisem souhlasim. Je jasne, ze hlinik je lepsi tepelny vodic nez plast :). Tzn. z pasivni casti se odvede vice tepla i na ramecek kolem vetracku. A prootze je toto teplo blize vetracku - rychleji se odvede. To je proste Fyzika

Hooonza HOO
Hooonza 6. 4. 2003 20:01

@Kubik: Jenomže rámeček tam není za účelem odvodu tepla, takže je jedno, z čeho je. Mimoto nemá skoro žádné žebrování, takže to teplíčka stejně moc nevysvítí.

-arne- -AR
-arne- 3. 5. 2003 12:44

@Hooonza: je jedno PROČ tam ten rámeček je, ale umělá hmota je tepelný izolant, narozdíl od hliníku - tak je snad jasný že to musí být o "něco" lepší!!!

XJOHNY XJO
XJOHNY 19. 6. 2005 0:12

@-arne-: Jen jestli to neco bude vubec znatelny ze ;-))

JeD JED

Otáčky

JeD 29. 10. 2002 10:00

Na stránkách je ale uvedeno 4500RPM a to uz je docela slyset, zajimalo by me tedy KDE je pravda? :) Jinak si myslim ze tenhle chladic je ten "best"...

Josef Matějka JOS
Josef Matějka 3. 11. 2002 21:28

@JeD: Informace jsem opravil, díky moc za upozornění.

Martin MAR

Hlučnost...

Martin 31. 10. 2002 16:49

Podle článku na http://www.frostytech.com "je tam i zvukova nahravka toho chladice" je hlucnost neco okolo 47db a ne pod 29db!!!!!!!!!!! Tak kdo má pravdu oni nebo vy? Podle te MP3 se za ze je to teda peknej rvoun

JeD JED
JeD 1. 11. 2002 13:02

@Martin: Maj pravdu spis oni. Otacek ma opravdu 4500 (me to pise dokonce 4800) a randal je stejny jako u AMD BOX (ktery ma 6000!). Trochu se tomu da pomoct napr. oblepenim horni pulky chladice izolackou, vzduch pak vice fouka az dolu a hlucnost mi prijde tak polovicni...

JeD JED
JeD 1. 11. 2002 16:18

@JeD: Hmm, kdyz uz jste prepsali popisek vetraku na spravne udaje, take jste to mohli zminit zde, at tu nejsem za uplneho vola, ne? :)

Filip Musák FIL
Filip Musák 1. 11. 2002 16:35

@JeD: ok ok, mate pravdu :o) dekuju za upozorneni..

Jan Šimek JAN
Jan Šimek 28. 11. 2002 20:16

@Filip Musák: Včera mne prisel od vas postou tenhle chladic a je tak hlucny ze jsem ho musel vymnenit,takze sem vyhodil 800Kč(.
Mrzi mne ze pisete takove lzi do popisu tohoto vyrobku protoze je o hodne vice hlucny nez uvadenych 32dBA .Naivne se chci zeptat jestli bych ho mohl vratit a vymnenit za jiny chladic s pripadnym doplatkem,protoze se u toho hluku neda pracovat.

Petano PET
Petano 29. 11. 2002 9:29

@Jan Šimek: ja ho mam taky a je fakt hlucny ... ale kup si nejmin 4W 100Ohm-ovy potenciometr a dej ho do serie s vetrakem a mas regulator za par korun a kdyz se otacky snizi na zhruba 3000 tak to uz je podstatne lepsi a navic se ani moc nesnizi chladici vykon

Filip Musák FIL
Filip Musák 30. 11. 2002 12:04

@Jan Šimek: vetracek hlucny je, kdyz ma skoro 5000ot/min. to uz asi tissi nebude...

Jan Šimek JAN
Jan Šimek 1. 12. 2002 17:08

@Filip Musák: nejde o to jestli bude tizsi nebo ne ale proc tam pisete 32 dBA,kdyz to neni zdaleka pravda!Copak nevite co prodavate?Jinak mnel jsem coolermastra se stejnyma otackama a vydaval polovicni hluk.

Josef Matějka JOS
Josef Matějka 1. 12. 2002 20:07

@Jan Šimek: Vycházíme ze specifikací dodavatele a výrobce, u nás jsme hlučnost neměřili. Jestli Vám chladič nevyhovuje můžeme Vám ho vyměnit.

fcermak FCE
fcermak 23. 12. 2002 9:25

@Josef Matějka: Take jsem bohužel koupil tento "tichý" větráček. Co to psal p. Matějka o možnosti výměny, prosím?

Láďa LÁĎ

Doporučuji Thermaltake Volcano7+

Láďa 10. 3. 2003 15:01

Ano, doporučuji Thermaltake Volcano7+, má regulovatelný výkon a celkově lepší chladící výkon asi o 4°(Tomshardware.com), stát bude asi 1300 i s pastou Silver3
POZOR! Je lepší než Volcano9!

Petr Šebesta PET

Pasta

Petr Šebesta 5. 4. 2003 8:15

Je součástí balení i nějaká pasta?

Stanislav Gaj STA
Stanislav Gaj 7. 4. 2003 16:17

@Petr Šebesta: ano balení obsahuje pastu Titan Silver Grease

Petr Šebesta PET

Teplota

Petr Šebesta 19. 4. 2003 12:19

Koupil jsem si tento chladič a na Athlonu XP 2000+(MSI KT4V) mám běžně 52 stupnů. .
Je tato teplota normální?

Josef Toušek - CZC JOS
Josef Toušek - CZC 22. 4. 2003 18:06

@Petr Šebesta: Teplota 52C je normální.

AntiThermaltake ANT
AntiThermaltake 28. 4. 2003 19:54

@Petr Šebesta: Teplota 52C je zcela normální a v žádném případě se tedy nenechte zlákat na koupi předražených věcí jako jsou pasty Arctic Silver či chladiče Thermaltake. Pravda, od CU5TB bych sice očekával o několik málo stupňů lepší výsledek, ale to nevadí:)

John JOH

HLUČNOST!!!

John 6. 5. 2003 19:36

Mě připadá, že hlučnost tohoto větráku je ne 32, ale 70dBA jako referenční chlazení GFFX 5800 Ultra(téměř stejné jako fééén!). Vše jsem vyřešil namontováním adaptéru s výkonem 8W a regulací napětí(3-12V), při 6V je větrák tichý a má cca 2100rpm a uchladí Athlon XP na 2.08GHz.

Doktor-Prase DOK

Nechci avm kazit iluze ale...

Doktor-Prase 6. 5. 2003 20:39

kouknete se na http://www17.tomshardware.com/cpu/20030113/cooler5-32.html

LMARKY LMA
LMARKY 7. 3. 2004 13:31

@Doktor-Prase: myslim ze je tu rec o CU5TB a ne DB5TB

Ivan Sefcovic IVA

Hlinik

Ivan Sefcovic 3. 8. 2003 17:34

To to sa mi fak paci, jednoznacne hlinik je lepsi!

noname NON
noname 13. 8. 2003 17:32

@Ivan Sefcovic: Me uchladi 2200+ na cca 40°C idle, plnej vykon max. 46°C. teplota mistnosti vic 30°C. Ale ten bordel , co dela, to jsem nevidel. Toci cca 5000.

converge CON

HELP!

converge 22. 8. 2003 23:25

mama trapnyho Athlona 1.33GHz/266 a tenhle chladic, mam v BIOSu 104 stupnu (haha), mam desku ECS L7VTA a mam BIOS v 1.7c (posledni, lec chyba neopravena) jenze...! mne se vsechno pekelne sere! prehryva se mi to ve woknech kdyz jede instalace nejakeho sw+winamp a treba opera... je to des, w2000 sp4 ktere mam maji neustale nejaky chybovy hlasky... sem zoufalej... proboha dik 1.33Ghz T-Birn to prece musi hrave uchladit ne?! zacina mne AMD srat, lec na Intel nemam.. heh. H E L P ! PS: hrat nemuzu, to je jasny :-/

Josef Toušek - CZC JOS
Josef Toušek - CZC 28. 8. 2003 12:39

@converge: PC je nestabilní i při otevřené sříni.

Josef JOS

Nový CU chladič

Josef 23. 9. 2003 13:08

Chtěl bych se zeptat zda budete prodávat i chladič TTC-CU9TB/SC. Dle specifikací na webu by měl být podstatně tišší.

Maverick MAV
Maverick 23. 9. 2003 21:29

@Josef: Mě by také velmi zajímalo, kdy se tento chladič ve Vaší nabídce objevý. Bohužel vlastním předešlý model tohoto chladiče. Musel jsem k němu dokoupit napěťovou regulaci (mám tu od titana-je to celkem efektivní a ůčinné, ale ne nejlevnější řešení-nechtělo se mi nic vymýšlet) a jsem vcelku spokojen (teplota se zvedla jen o 1°C (na 46°C). Doporučuji ale toto vše kombinovat s tím fíglem s oblepením rámečku chladiče nějakou izolačkou (pokud možno tepelně trochu odolnou:)).Škoda, že se nedá na pasivní část namontovat 8cm kvalitní regulovatelný vetráček. Amen

Stanislav Gaj - CZC STA
Stanislav Gaj - CZC 24. 9. 2003 11:15

@Josef: zatím v nabídce bohužel není

Johny JOH

Kdy TTC-9TB a TTC-CU9TB??

Johny 22. 11. 2003 17:55

Chtěl bych se zeptat kdy budou k dostání série TTC-9TB a TTC-CU9TB?? Alespoň přibližně :-)

Petr Tomáš - CZC PET
Petr Tomáš - CZC 25. 11. 2003 9:38

@Johny: Dobrý den, nevíme to ani přibližně.

Bestial BES

Titan TTC-CU5TB

Bestial 12. 2. 2004 10:18

Dobrý den, mám tento chladič a zlomila se mi spona. Je možné ji koupit samostatně nebo objednat?

Michal Šmejkal - CZC MIC
Michal Šmejkal - CZC 20. 2. 2004 15:15

@Bestial: řekl bych že ji těžko seženete... ale zkuste napsat na obchod@czechcomputer.cz možná ji seženou...

Walter WAL

ZEBROVANI

Walter 13. 7. 2004 9:16

No tak sem taky celej zblbnutej tepelnou vodivosti medi koupil tudlecten Titan, hlavne kvuli pasivu no a je to naprd. Zaklad je sice masivni med, ale zebra jsou tenky jak z papiru tudiz toho tepla moc neodvedou. Vrele doporucuji zajemcum o dobry pasiv: koukejte nejen na material (med/hlinik) ale i na tloustku zeber.
Walter

lmarky LMA
lmarky 18. 7. 2004 22:36

@Walter: zebra jsou v pohode.. 1) kdyby byly moc tlusty drzelo by se tam teplo.. 2) neveslo by se jich tam tolik (nebo aspoň ne aby byla efektivní vzdálenost vylučování tepla)..

alex32 ALE

POZOR NA NEJ JE TO LETADLO

alex32 12. 10. 2004 21:34

jsem tenhle chladic nacapal u mlady na firemnim kompu kde ma jet jen ucetnictvihluk jak z mejch 8 vetraku, kdyz je dam na plnej vykon!!!!NEKUPOVAT POKUD CHCETE MIT KLID

Greenche GRE

Reklamace

Greenche 8. 4. 2005 18:43

Dobrý den hci se zeptat zda bych mihl vyreklamovat tento větráček, začal chrastit a docela mi to vadí. ále bych se chtěl zeptat jestli bych ho při reklamci nemohl vyměnit za jiný, protože hlučnost je větší než udáváte a tak bycg si raději vzal výrobek od jiné firmy např. od artic cooling.

Miroslav Novotný - CZC MIR
Miroslav Novotný - CZC 14. 4. 2005 20:22

@Greenche: Dobrý den, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení reklamace@czechcomputer.cz nebo tel 24 24 100 20.

Kafin KAF

Dost místa.

Kafin 28. 7. 2005 11:58

Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli se mi tento chladič vejde na základní desku Abit KG7,jestli nebudou zavazet kondenzátory kolem patice apod.Předem děkuji za odpověď.

Miroslav Novotný - CZC MIR
Miroslav Novotný - CZC 31. 7. 2005 17:25

@Kafin: Dobry den,
to bohuzel nevim. Desku jsem v ruce nemel a tak nedokazi posoudit.
Ale vetsina desek jiz nema problem s dnesnima chladicema.

Karel Simek KAR

Prodává se jeste?

Karel Simek 21. 11. 2005 21:03

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli jeste tento chladic prodavate?(je zde totiz graf s vyvojem cen ktery konci 28.6.2005) Jeste bych se chtel zeptat popripade na hmotnost tohoto chladice. Dekuji

Karel Simek KAR
Karel Simek 21. 11. 2005 21:24

@Karel Simek: Pardon, nevsiml jsem si ze je na sklade. Ale ta hmotnost by me zajimala. Dekuji

avatar
Václav Vaněček - CZC 15. 12. 2005 14:36

@Karel Simek: Dobrý den,
napište prosím email na: technicke@czechcomputer.cz

ERROR-CV ERR

Hlucnost

ERROR-CV 13. 2. 2006 17:24

dobry den chtel bych se zeptat k cemu by se dala prirovnat hlucnost 40dB ptal sem se vsude mozne ale kazdej mi rikal jiny extremy dekuji

avatar
Václav Vaněček - CZC 14. 2. 2006 14:04

@ERROR-CV: Dobrý den, to se dá opravdu dosti těžko popsat. Jestli máte možnost stavte se u nás na prodejně a pokud bude skladem, domluvte si s obchodníkem předvedení.

gigouss GIG
gigouss 17. 2. 2006 21:32

@ERROR-CV: Přirovnat se to dá ke zvuku startujícího letadla.Jinak pokud to je pod 18 db, tak je téměř neslyšný.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 22771
Titan TTC-CU5TB
Produkt není určen k prodeji.
Popisky v přípravě.
Kupujte chytré telefony Kupujte chytré telefony