Verbatim DVD-R 16x 4,7GB spindl 100ks
Verbatim DVD-R 16x 4,7GB spindl 100ks
652 Kč 789 Kč

Všechny komentáře k produktu:Verbatim DVD-R 16x 4,7GB spindl 100ks

POLYSERVIS POL

Proc sou drazsi nez 25 kusu?

POLYSERVIS 4. 5. 2006 3:08

Nejak nerozumim cenove politice u techto medii. Proc je 100 kusu na spindlu drazsich za kus nez 25 kusu tech samejch medii taky na spindlu? To je neco jako mnozstevni prirazka? Stejne to dopadne kdyz spocitam na kus 50 versus 25 kusu.

avatar
Václav Vaněček - CZC 5. 5. 2006 12:12

@POLYSERVIS: Dobrý den, to záleží na dodávace, atd.

stasoun STA
stasoun 19. 3. 2008 21:06

@Václav Vaněček - CZC: Kolikrát bych si rád koupil 100ks.Ale s touto politikou těžko.
On se najde někdo kdo je za ty peníze rád koupí, a tím se asi řídí i CZC.
Podle stručné odpovědi viz nahoře.

veromiska VER
veromiska 18. 7. 2008 23:41

@stasoun: no ono asi zalezi kdy nedia kupujou, i v cizine se ceny meni a spindly po 100kusech se berou min nez po 20 nebo 50, tak proto mozna budou drazsi, pac sou dele na krame a kupovali se za jinou cenu...

avatar
maskr 23. 7. 2008 11:32

@POLYSERVIS: Tak to je problém koupit 4 x po 25ti kusech?

martb MAR
martb 7. 9. 2008 22:29

@maskr: Nevim jak kdo z Vás, ale já jsem vyzkoušel hromadu značek , a raději si par kaček připlatim než abych řešil problémy s vypalovánim. Myslím, že se to vyplatí.

jkreji JKR
jkreji 27. 9. 2008 20:44

@POLYSERVIS: Jsou dražší protože mají zlatou a stříbrnou vrstvu na ochranu povrchu takže jsou 40krát odolnější proti poškrábání (Nemám to ověřený,ale uvádí to v popisku)

avatar
SYSTEM feel 21. 5. 2009 21:40

@jkreji: Pokud je mi známo, verbatim vůbec stříbro ani zlato ve svých technologiích lisování nepoužívá. Navíc stříbro má s vypalovacími teplotami od 260°C -310°C poněkud problémy. Myslím, že byste toho příliš nevypálil. Leda tak v Siemens-Martinské peci. Nicméně zlato bývá některými značkami používáno, namátkou (BASF/EMTEC, RICOH a TDK), ale tam jste s cenou CD médií na 80,- a výše a u DVD 112,- za BASF.
Pokud ale máte odkaz na webové stránky, vedoucí k Vaší informaci, prosím připojte jej v dalším příspěvku. Verbatim stále používá pouze hliníkovou mikrofólii a doposud jsem jinou informaci neobdržel. Co se týká zbarvení spodní vrstvy disku, to je dáno použitím určité chemické směsi barviva, které má pouze za úkol správně a pokud možno bezchybně lomit/směrovat laserový paprsek a zároveň snadno přenášet vysoké vypalovací teploty skrze polykarbonátovou ochrannou vrstvu.

avatar

Sleva!!! :-O

prcek2 14. 3. 2007 18:23

Sleva o 4Kč!!? Hned tam jedu! ..opravdu

j.marko J.M
j.marko 19. 1. 2008 15:42

@prcek2: Kvuli 4 korunam se to urcite vyplati.

Ovozel OVO

Re: Sleva!!! :-O

Ovozel 24. 1. 2008 21:00

jsou to dobry dvd ale znackovy a za to se taky hodne plati

Scoobie SCO

Dobry

Scoobie 30. 1. 2008 14:49

jdu do nich

pajir PAJ
pajir 3. 10. 2008 7:09

@Scoobie: Souhlas, kupuji si je už hodně dlouho a jsou spolehlivá a niky mě při zápisu ani při čtení dtat nezklamaly. Vyhovuje mi i to velké balení, DVDček není nikdy dost.

avatar

Dražší !

Jakuar 12. 2. 2008 21:53

Spíše proč jsou o 100 kč dražší než u konkurence?,,,,je to docela dost !

vladimirvaculcik VLA

...

vladimirvaculcik 15. 3. 2008 22:07

Nemáte ňáké DVD-R po 50 Ks ??

avatar

No konečně

Jakuar 30. 4. 2008 21:18

Tak konečně se cena za 100ks dostává na rozumnou hladinu,,,700kč,,,to už je zajímavé....

avatar
Jakuar 3. 5. 2008 20:15

@Jakuar: Teda zajímavé...:-) o pár halířu levnější než 50kovej balík,,,,a furt lepší než když to vycházelo dráž,,,,

spicyspicy SPI
spicyspicy 13. 5. 2008 19:43

@Jakuar: Ale když připočítám poštovné, nevyplatí se to!

avatar
Hyperformance 15. 5. 2008 7:07

@spicyspicy: To je pravda, poštovný další stovku. Vyplatilo by se to jen při nákupu opravdu velkého množství.

avatar
SYSTEM feel 21. 5. 2009 21:27

@Hyperformance: Já si kupuju média vždy k nějaké větší zásilce a to v pořádném počtu. Jedině tak se to vyplatí. Fakt je ale ten, že dnešní hypermarkety srážejí cenu tak nízko, že kupovat jen média v malých dávkách se absolutně nevyplatí kupovat přes internet, právě s kriticky drahým až hanebným poštovným.
Jen by mě zajímalo, kam ty prachy ta pošta rve, když kvůli šetření stále propouští a snižují náklady, a reflektuje to dražšími poplatky. To už je na ČOI...no ne ???

J@mes J@M
J@mes 20. 6. 2008 22:06

@Jakuar: Myslím že 100 navíc za poštovné není tak moc...nebo když si objednáte něco z bonusového klubu...tak by to mohlo být zadara ne?

Jimmy1 JIM

Verbatim dvd-r

Jimmy1 28. 5. 2008 23:16

Jsem s těmito dvd velice spokojen, fungují na 100%.

domcos DOM
domcos 13. 7. 2008 9:49

@Jimmy1: díky za tip

avatar
MissingNO. 13. 7. 2008 14:44

@domcos: Za poměrně dobrou cenu, možná o nich budu taky uvažovat ale DVD mám zatím poměrně dost, koupil jsem 50 EMTEC za 130 a vydrželi mi od silvestra a ještě jich mám čtvrtku.

veromiska VER
veromiska 18. 7. 2008 23:42

@domcos: jo Verbatimjsou podle moji zkusenosti nejlepsi

blackdragon BLA
blackdragon 3. 9. 2008 9:54

@veromiska: Potvrzuji. V porovnání s ostatními značkami Verbatimy vedou.

avatar
SYSTEM feel 21. 5. 2009 21:21

@blackdragon: Fakt je ten, že jsou za ty peníze opravdu nej. Pokud Vám ovšem záleží na dlohodobém uchování dat, třeba fotografie jako odkaz vnoučatům a dalším prapotomkům, měli byste se zaměřit na úplně jinou sortu zboží.
Mám asi 60 CD BASF/EMTEC série "Carbon" a "GOLD".
Carbon je celý temně černý a popisová strana se speciální karbonovou úpravou, odolnou proti poškrábání a pohlcující významný objem UV záření.
Gold obsahují nosnou záznamovou vrstvu z 24 karátového zlata. Co dodat, hliník koroduje a váže vodu, zlato je proti těmto faktorům naprosto imunní.
Je to sice vykoupeno vyšší cenou, ale co má větší cenu než vzpomínky ???

plivacech PLI

Re: proc sou drazsi nez 25 kusu?

plivacech 17. 9. 2008 6:59

Zdravim... je pravda ze jsou drazsi, no ale panove... jedno o 0,04 hal.
celý cake o 4 Kč. To není velká suma.... Ale je to divný...

host555 HOS

Tenká viditelná stopa na povrchu záznamové vrstvy nového média ??

host555 20. 10. 2008 21:58

Co znamená tenká stopa( jakoby udělaná kružítkem :) ) asi tak 2mm nad modrým proužkem s sériovým číslem média ve středu DVD??Všimnul jsem si toho a nevím na co to tam je

avatar
SYSTEM feel 21. 5. 2009 21:14

@host555: Tam se zapisují data pro čtecí zařízení o systému uložení dat na disku. (velikosti, počty souborů, typy souborů, jejich umístění na disku atd.).TOC se to tuším nazývá, ale význam zkratky neznám.

avatar
DUBIN 21. 5. 2009 22:32

@SYSTEM feel: Pokud se nepletu, tak to znamená "Table Of Contents", čili v překladu přibližně "Obsah".
Něco jako na způsob FAT u harddisků.

hahechal HAH
hahechal 7. 7. 2009 3:58

@SYSTEM feel: není to spíš MBR? Master Boot Record? místo pro hlavní zápis informací o disku?

pharao2003 PHA

Čím více tím levněji

pharao2003 22. 1. 2009 21:52

Vychází skoro stejně ať 100, 50 nebo 25 ks.

avatar
yoda_master 7. 12. 2009 23:28

@pharao2003: Pokud dobre vidim vyplati se brat vetsi mnozstvi, jsou levnejsi ...

pharao2003 PHA

Dražší

pharao2003 4. 2. 2009 21:30

Tohle je dobrej shop, něco tu ale je dražší viz tato DVD.

avatar
yoda_master 10. 3. 2010 23:56

@pharao2003: Ceny medii se meni podle kurzu a dodavky ...

xxxxx190 XXX

Trvanlivost dat ?

xxxxx190 10. 2. 2009 22:26

Máte tady někdo nějaký odborný názor na trvanlivost vypálených dat ? Je možné že se médium nebude čitelné třeba za 5 let ?

avatar
DUBIN 24. 4. 2009 23:31

@xxxxx190: Docela zajímavý článek na tohle téma se dá najít tady (je to přímo od Verbatimu)
www.chip.cz/cs/clanky/jak-dlouho-vydrzi-disky-cd-a-dvd.htmlPodle mých zkušeností nejvíc zkracuje životnost média pobyt na světle, UV záření je tomhle ohledu prevít a dokáže pomalu zničit médium třeba po půl roce. Myslím že konkrétně na www.cdr.cz zkoušeli dát samotná média za okno (přilepitv datovou stranou ven) a asi po půl roce zkusili čitelnost.
A dost velká část médií byla úplně nečitelná.Taky nevím jestli se mi to jenom nezdá, ale přijde mi že kvalita dnešních médií je celkově horší než bývala před lety. Já mám třeba CD-R média TDK, která jsou dnes stará už témeř 12 let a stále jsou čitelná.

avatar
SYSTEM feel 21. 5. 2009 21:10

@DUBIN: Tak to Vám závidím, protože já mám některá (hlavně NO NAME) CD a DVD nečitelná, nebo přeskakující už po šesti letech.
A to si nemyslím, že 45% vlhkost v bytě je příliš. Navíc mám asi 90% všech médií v uzavřené skříni a vypaluji pouze : CD 12x a DVD 6x nebo 8x.
Ovšem Verbatimky jsou celkem v pohodě, teda až na super AZO. Je to zajímavé, ale ty nejdražší zrovna nějak chybují i jako AUDIO i jako DATA (Jpeg, mp3, avi a dokumenty).

avatar
DUBIN 21. 5. 2009 22:27

@SYSTEM feel: No je fakt že tenkrát když jsme tak nějak začínali pálit trošku ve větším měřítku, tak za vůbec nejkvalitnější média byly považovány ne Verbatim, ale právě TDK. Historie to zdá se potvrdila, 12 let už je skutečně úctyhodný věk.Co se týče různých noname médií, na ně jsem si odvykl pálit opravdu hodně rychle, legendární byly hlavně média Multidisk od českého výrobce Eximpo. Dodnes pamatuju jak jsem s nevěřícným údivem zjistil že po několika týdnech od vypálení jsou veškerá média nečitelná a z většiny se navíc ještě regulérně odlupovala krycí stříbrná vrstva.
Nebo rozsekané médium v mechanice v průběhu pálení, to byl taky oblíbený kousek těchto médií.Od té doby jsem se zařekl že na médiích šetřit nebudu.

peeteeee PEE

Trvanlivost dat

peeteeee 2. 3. 2009 19:06

u verbatim je udavano ze trvanlivost je dlouha!!!!

josfe JOS
josfe 17. 3. 2009 10:24

@peeteeee: Dle mých zkušeností velice zaleží jak uchováváte daná media -nejlepší na dlouhodobé uchování je krabika kde se plocha nedotýká vrstvy s daty.

avatar
yoda_master 28. 5. 2010 9:56

@peeteeee: zalezi na kvalite zapisu, uchovani dat je pak dlouha doba a u teto znacky neni problem 5 - 10 let uchovani dat na mediu a stale stejna kvalita a dobra citelnost ...

Titanoid TIT

Dobry

Titanoid 4. 4. 2009 22:33

v Tesku mi vyslo 10ks DVD-R Verbatin na 80kč a tady 100ks 725kč du do nich za takovou cenu proc ne.

JindrusKiller JIN

Verbatim DVD-R

JindrusKiller 10. 4. 2009 18:31

jednoznačně NEJ..Verbatimky pouzivám uz peknou radku let, a jina media bych prostě nekoupil.doporučuji.Verbatim zaruka kvality

avatar
yoda_master 22. 6. 2009 14:19

@JindrusKiller: Pomer cena/kvalita je tu na miste. Proste jsou to media kvalitni a datove staly bez problemu precteni dat. Jsem spokojen.

redli RED
redli 7. 8. 2009 7:05

@JindrusKiller: souhlas...

avatar
Lukas481 2. 1. 2010 10:17

@JindrusKiller: Naprostý souhlas, již přes 5 let kupuji pouze média Verbatim a jsem s nima maximálně spokojený.

avatar
yoda_master 3. 2. 2010 23:28

@JindrusKiller: Kvalitu tato znacka zarucuje, presto v posledni dobe dochazi k chybam pri zapise na tyto media, procento je minimalni 3­/50 kusu, presto tomu tak drive nebylo chybovost byla 1­/50 kusu, pokud je na DVD zapsano bez chyb je jeho zivotnost dlouha, pokud by se tetno pomer vratil k puvodnimu bylo by to mnohem lepsi, presto jsem s nimi spokojen ...

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 33840
Verbatim DVD-R 16x 4,7GB spindl 100ks
652 Kč 789 Kč
dodání do Vánoc dodání do 2 dnů
Značková vysokorychlostní (16x) DVD-R média s kapacitou 4.7GB, balení 100ks spindl.