ZOWIE by BenQ XL2411P - LED monitor 24"  + Herní podložka pod myš C-TECH ANTHEA pro gaming (v ceně 149 Kč)
ZOWIE by BenQ XL2411P - LED monitor 24"
5 619 Kč 6 799 Kč 4 132 Kč 4 999 Kč

Všechny komentáře k produktu:ZOWIE by BenQ XL2411P - LED monitor 24"

klečka3 KLE

Display port kabel

klečka3 13. 1. 2019 19:59

Dobrý den,
obsahuje krabice s monitorem také display port kabel?

wald3 WAL

Připojení monitoru

wald3 20. 1. 2019 21:36

Dobry den chtel bych se zeptat jestli tenhle monitor je dobry a dostačuje jako hlavní monitor u toho pc https://www.czc.cz/hal3000-master-gamer-optane-iem-8g_2/233809/produkt
popriřpade jaky dalši monitor by se k tomu hodil ? ¨
MAX:6500 Kč

wald3 WAL
wald3 9. 5. 2019 20:19

@NEHARIA: omlouvam se za tohle. Včera jsem si zkusil sestavit PC setavu neboť mi kamoši řekli že nemá cenu kupovat už sestavenej pc a je lepši si ho sestavit sam tak jsem to zkusil a vidím že jste odborník skrze monitory tak rád bych se zeptal jaky monitor by jste doporučil k teto pc sestavě: https://www.czc.cz/233925,251895,247774,241828,215406,75373,239170,237218,244140/kodyjinak jsem schopen jit max do 6500 kč
děkuji předem za odpověď.

Raďas RAĎ

Display port

Raďas 21. 1. 2019 19:39

Zdravím chci se zeptat propojil sem pc kabelem didplay port který byl u monitoru a mám grafiku rtx 2070 proč mi tedy nejde nastavit 144Hz? Nebo je možné že tento kabel nepodporuje 144hz jinak bych chtěl odkaz na didplay port kabel který zvládne 144 hz děkuji za odpověď

avatar
NEHARIA 21. 1. 2019 20:43

@Raďas: zvladnout by to mel, ovsem je otazka, kde a jak to nastavujes, protoze je potreba zascrollovat dolu, do kategorie "pc"no a pokud jsi zapnul freesync, tak to muze omezit maximum

Lopexd LOP

Nejlepší budget monitor

Lopexd 23. 2. 2019 21:41

Dobrý den chci se zeptat jaký je v dnešní době nejlepší a levný 144hz monitor na hraní.
Díky za odpovědi.

cvrgy CVR

Naklopení

cvrgy 10. 3. 2019 19:09

Mohu se zeptat jestli jde monitor naklopit?

Daniel Janda - CZC DAN
Daniel Janda - CZC 11. 3. 2019 6:54

@cvrgy: Dobrý den,dle informací od výrobce lze monitor naklápět v rozmezí -5~20°.
Pěkný den

šturm0 ŠTU

Monitor

šturm0 14. 3. 2019 21:49

Mohu se zeptat, jestli můžu používat tento monitor na této sestavě?Mvidia GeForce GTX 1050 LP 2GB
RAM: 8GB
CPU: i5 4590 - 3.30 GHzDíky za odpověd :).

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 3. 2019 22:23

@šturm0: Ano, jen mi to trochu přijde jako zbytečnost k takové sestavě.

šturm0 ŠTU
šturm0 14. 3. 2019 22:53

@john_doe: Kvůli čemu je to zbytečné?

šturm0 ŠTU
šturm0 14. 3. 2019 22:54

@šturm0: Mám 60hz a je to hrůza.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 3. 2019 22:56

@šturm0: S touhle grafickou kartou se dostanete nad 60FPS jen v esports a podobně nenáročných hrách.Jak přesně to je hrůza?

šturm0 ŠTU
šturm0 14. 3. 2019 23:00

@john_doe: Např. CSGO mi jede na 300 max. 400 fps

šturm0 ŠTU
šturm0 14. 3. 2019 23:01

@šturm0: Já ani jiné hry nehraju

avatar
NEHARIA 14. 3. 2019 23:12

@šturm0: s 1050 ve fhd 400fps? to pochybuju

Dames DAM
Dames 14. 3. 2019 23:28

@NEHARIA: Možná tak v 800x600 na serveru, kde je jen on sám.Je to zbytečné, protože byste musel mít stále min.144 fps, což s touhle kartou bohužel nejde, zejména pokud je na serveru více hráčů či hra vykresluje více efektů(exploze, atd.). Mám to vyzkoušené s 1050ti...

šturm0 ŠTU
šturm0 15. 3. 2019 6:58

@NEHARIA: 300-350

šturm0 ŠTU
šturm0 15. 3. 2019 7:01

@NEHARIA: A ani nemusím hrát fullhd

avatar
NEHARIA 15. 3. 2019 12:30

@šturm0: to sice nemusis, ale kdyz beres za takovou raketu 144hz fhd monitor...

wollij WOL
wollij 15. 3. 2019 12:46

@NEHARIA: CS:GO má stále top visible herní nastavení 1024x768 a některé detaily schválně stažené. Může mu to dávat těch 300 fps s 1050 Ti, ale s 1050 LP nevím nevím, nicméně na těch 144 by se dostat měl, přece jen je to xx let starý engine. Imho, to na csko není až tak špatná volba.

avatar
NEHARIA 15. 3. 2019 12:47

@wollij: a jakej by k tomu musel mit procesor?kdyz 7700hq to nedava?
https://www.youtube.com/watch?v=v_FdlE-gN6Yje to notas, tak ta karta dava min, ale o tolik?

červený55 ČER
červený55 7. 5. 2019 16:18

@NEHARIA: Pokud člověk jede na minimální detaily, tak je u CSka uplnějedno co máš za grafiku. Neznám hru která by bxyla víc CPU náročná než je zrovna CSko. U tý i5 4590 bych v MM očekával stabilních 250-300...U notebookový 7700HQ..uhh...tam bude člověk rád za těch 150+ (video podle mě v celku přesný..) To že je to o 3 generace "novější" to automaticky nedělá lepší, obzvlášť pak když je to nacpaný v notebooku a řádně podtaktovaný, aby se na tý klávesnici od notebooku dala udržet aspoň ta ruka :D Ale jinak v zásadě souhlasím s tím, že krom cska je potenciál 144hz prakticky nevyužitelný v kombinaci s GTX1050@šturm0 to že je "60hz hrůza" také může být způsobeno kvalitou momentálního monitoru, např. Vám nemusí zvládat správně synchronizovat snímky ze hry se svou obnovovací frekvencí, takže se vám to bude trhat i když máte výrazně přes 60fps. Kvalitní 60hz monitor s lepším panelem než je TNko u tohoto zowie, by taky klidně mohl vyřešit váš problém a poskytnout lepší barvy s více možnostma za mnohem nižší cenu.

avatar
NEHARIA 7. 5. 2019 16:22

@červený55: 7700hq podtaktovana na 3.8ghz?pokud nebud chlazena uplne otresne, tak je to srovnatelnej procesor s 4590, o ktery silne pochybuju, ze by davala na stejny nastaveni dvojnasob fps

wurstl WUR

Display port

wurstl 22. 3. 2019 20:32

Dobrý den , má monitor display port vstup ?

Daniel Janda - CZC DAN
Daniel Janda - CZC 25. 3. 2019 7:05

@wurstl: Dobrý den,ano, monitor má i vstup DisplayPort.
Pěkný den

stránský51 STR

Freesync

stránský51 24. 3. 2019 17:23

Dobrý den , slyšel jsem , že nVidia začla podporovat freesync , tak jsem se chtěl zeptat , jestli je nějaký velký rozdíl hrát bez freesync

avatar
NEHARIA 24. 3. 2019 17:42

@stránský51: eliminuje to tearing

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 24. 3. 2019 17:42

@stránský51: Dobrý den, je to nebe a dudy.

maier14 MAI

Co je lepší na hry?

maier14 11. 4. 2019 12:30

Dobrý den, chci se zeptat jestli je na hry lepší TN nebo VA panel. Samozřejmě bych rád IPS ale můj rozpočet mi to v 144hz nedovoluje. Děkuji za odpovědi

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 11. 4. 2019 12:48

@maier14: Jediná výhoda TN je většinou o něco nižší odezva (rozdíl je většinou v jednotkách ms).
Určitě bych doporučoval VA panel.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 11. 4. 2019 12:50

@maier14: Každý má bohužel něco a nic není ideální. VA má hlubokou černou, pěkné syté barvy, ale často trpí na tzv. ghosting kvůli vyšší odezvě. TN zase trpí na změnu barev při změně pozorovacího úhlu, ale nejrychlejší odezva.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 11. 4. 2019 12:50

@maier14: ono leckdy je na multimédia dokonce VA lepší než IPS. Pozorovací úhly ma sice o fous menší než IPS, ale stále o mraky lepší než TN, ale oproti IPS má dvě nesporné výhody - kvalitní černá barva (což poznáte hlavně u děje, který se odehrává ve tmě) a pak vyšší kontrast (opět ve tmě o něco lépe vidíte než u IPS).Já sám používám na hry a filmy VA panel a jsem plně spokojen.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 11. 4. 2019 12:52

@maier14: doplnil bych informaci od GreenT ohledně VA a horší odezvy - v tomto ohledu už léta platí, že nejlepší VA panely dělá Benq, který narozdíl od jiných na horší odezvu moc netrpí. Měl jsem od BenQ GW2760 (fullHD) a obraz se nerozmazával ani u závodních her, kde jsem se řítil 350km/h :-)))

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 11. 4. 2019 13:08

@Usm82: Ono to chce si přečíst recenze konkrétního kusu - ať už IPS nebo VA monitory mohou být velmi dobře použitelné na cokoliv a nebo tak ne. :) Nové IPS panely už ani nemají tak "vyblitou" černou jako dříve. Co se dá o VA panelech zobecnit je, že bez výjimky trpí na větší či menší black crush. Před pár lety jsem také volil VA panel, protože IPS na ně prostě ještě neměly. Dnes už bych volil IPS.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 11. 4. 2019 13:16

@Natar: Poslední dobou čtu bohužel dost negativních reakcí na ghosting a je to u 144Hz herních VA. Celkově je to jak píšeš dle kusu, ale někdy mají tu odezvu proti TN hodně špatnou. Osobně přecházím mezi TN a IPS, nevidím žádný žalostný rozdíl v barvách, spíše minimální a jelikož mám panel výhradně na hry, tak mi určitě přijde super rychlá odezva platnější. Já bych pořád TN monitory až tak nezatracoval, pokud to nemá být také k častému sledování filmů nebo práci s grafikou.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 11. 4. 2019 13:21

@Natar: určitě souhlas s tím, že pomalu na každý monitor se dá vygooglit recenze, byt v angličtině - a kdo neumí anglicky, tak si závěrečný verdit či hodnocení +/- může překopirovat do některého z online překladačů a zhruba bude vědět :-)

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 11. 4. 2019 13:22

@Natar: Které monitory mají ty nové panely? Týká se to všech nových IPS?

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 11. 4. 2019 13:21

@maier14: VA má o dost lepší kontrast, ale jsou problémy s ghostingem (rozmazaný obraz v pohybu, jednoduše řečeno). TN je rychlejší, ale barvy vypadají hůř.

fišer125 FIŠ

Otazka

fišer125 4. 5. 2019 22:52

dobrý den chtěl bych se zeptat jestli mi můj počítač odkazhttps://www.czc.cz/hal3000-herni-sestava-mcr-2018-pro-16g-cerna/225629/produkt?gclid=EAIaIQobChMIk6zUxt-C4gIVmOR3Ch2IBwl4EAQYASABEgI7g_D_BwEutáhne tento monitor, ohledně počítačů se vyznám jen málo Děkuji za odpověd s pozdravem Pavel.

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 4. 5. 2019 23:04

@fišer125: Dobrý den, pokud dosahujete ve vámi hraných titulech 80+ FPS, tak bych klidně do 144 Hz monitoru šel. Zvolil bych ale monitor podporující freesync: https://www.czc.cz/viewsonic-vx2458-c-mhd-led-monitor-24/247347/produkt

fišer125 FIŠ
fišer125 5. 5. 2019 13:00

@synek11: ok dekuji

fišer125 FIŠ
fišer125 5. 5. 2019 13:01

@fišer125: dosahuji max až 250+ fps

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 5. 5. 2019 13:11

@fišer125: Maxima jsou nepodstatné, kolik dosahujete v průměru?

vedra0 VED

144hz

vedra0 19. 5. 2019 11:27

Dobrý den, chci se zeptat či se s mojí sestavou i5 7500, 8gb ram, gtx1060 3gb dostanu ve hře fortnite (1920x1080, all low, view distance 100%) na 144Fps. jestli má cenu kupovat 144hz monitor. Díky

Kamil Doskočil - CZC KAM
Kamil Doskočil - CZC 21. 5. 2019 8:50

@vedra0: Dobrý den,smysl to podle mě má ale doporučil bych se poohlédnout po monitoru s DP a freesync.S pozdravem
Kamil Doskočil - CZC

StanislavHala STA

Problém s 144hz

StanislavHala 21. 5. 2019 13:27

Dobrý den včera my došel tenhle monitor a po zapojení do mého počitače když zvolím 144hz tak to mám cele kostičkované jako v minecraftu muj pc
Gforce GTX 1060 6gb
intel core i-5-8400 2,80ghz
ram 8gb

avatar
NEHARIA 21. 5. 2019 13:37

@StanislavHala: zapojeno cim?

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 224184
ZOWIE by BenQ XL2411P - LED monitor 24"  + Herní podložka pod myš C-TECH ANTHEA pro gaming (v ceně 149 Kč)
CZC doporučuje
prodloužená záruka
-26%
ZOWIE by BenQ XL2411P - LED monitor 24"
Herní podložka pod myš C-TECH ANTHEA pro gaming (v ceně 149 Kč)
5 619 Kč 6 799 Kč 4 132 Kč 4 999 Kč
Herní monitor 24" širokoúhlý 1920 x 1080 Full HD, 144 Hz, doba odezvy 1ms, jas 350cd/m2, kontrast 1000:1, DVI-DL, 16,7 milionů barev, TN, HDMI x 1, reproduktory.