Intel Core i3-2100_861907892
Intel Core i3-2100
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i3-2100

@Jimy: No prováděl jsem nějaké zátěžové testy a zjistil sem zajímavou věc. Pokud všechny ostatní teploty kromě CPU stoupají (CPU Package, PCU IA Cores, CPU GT Cores, CPU 1. jádro i CPU 2. jádro) tak čím výše jsou tím je teplota CPU menší. Což znamená že když jsem se dostal z teplotami CPU Package, PCU IA Cores, CPU GT Cores, CPU 1. jádro a CPU 2. jádro na nějakých 45C (zatím muj max) klesla teplota čidla CPU na nějakých 60-65C jakmile sem ukončil testy a teploty začaly padat okamžite CPU poskočilo o 20 stupnů na 80C :D Tak tohle už mi opravdu do hlavy neleze :D

@Jimy: jak si to zjistil?

@leapaul: Přes program Aida 64 extreme.

Oceneni

Cim si tyto procesory zaslouzily tolik oceneni, kdyz vykonove podobny procesor od AMD, bez GK pochopitelne, mam za mensi penize a po dokoupeni odpovidajicich zakl. desek k obema procesorum+dedikovane GK k AMD CPU, ktera poskytne daleko lepsi vykon, nez Intel GMA 2000, budou obe reseni stat zhruba stejne penize? Toto neni zadny AMD fanatysmus, nebo rypani, zajima me nazor zasvecenych ;-)

@XTad: i3-2100 je sice jen dvojjádro s HT (tedy virtuálně čtyřjádro) a podává ve hrách srovnatelný výkon jako Phenom X4 975. Pokud vím, jen jediný model Phenomu X4 je levnější jak i3-2100 a to Phenom II X4 840 jenže zde není napsán údaj o L3 cache a tak netuším zda nejde o nějakou verzi procesoru s vyplou L3 cache protože Phenom II X4 955 na stejném taktu je již dražší jak i3. Tak že sestava s AMD i s Intelem i3 vyjde na tutéž částku. Pokud by se k procesoru nekupovala grafika, bude ve výhodě AMD, protože integrované GPU na základních deskách jsou lepší než GMA 2000. Totež platí, pokud by PC bylo pracovní (rendering atd) tam se čtyřjádro vyplatí víc jak dvojjádro

@Marauder.01: Ve hrach ano, ale v nehernich testech je zhruba na urovni zminovaneho Phenomu 840. Vetsina desek ma integrovanou ATi 42*0, ktera je vykonove take zhruba na urovni GMA 2000. Pokud k AMD dokoupim samostatnou kartu (HD6450), ziskam vykonnejsi reseni za stejne penize. Podobna situace nastava u toho i3 pentia, jehoz vykon je podobny, jako maji athlony, ale cena je nekde jinde.

@XTad: Pokud bude PC používáno jen pro práci, integrované grafiky u Intelu i AMD stačí, proč tedy kupovat HD6450? Ta grafika zvládá samozřejmě i hry sice v menším rozlišení a detailech, ale pro většinu her použitelná je. Na druhé straně je její výkon tak nízký, že bude brzdou pro jakýkoliv procesor a ty budou podávat prakticky stejné výkony.U neherních aplikací záleží jaká aplikace to vlastně bude, ne všechny využijí čtyřjádo a tak u některých programů bude i3 zaostávat i za Athlonem X3 jinde zas bude mít navrch (výkon na takt a jádro je u i3 o 30% vyšší) a pokud budou využity nové SSE a AVX instrukce, zvedne se výkon u i3 o dalších 20%.Za ceny Intelu může konkurenční boj - tedy vlastně AMD které nedovede se zastaralými procesory Intelu konkurovat. Nemysli si, že AMD prodává levně z nějakého lidumilství, ale v podstatě proto, že pokud chce prodat, nic jiného mu nezbývá. Pokud AMD s novou architekturou uspěje, může to donutit Intel slevit, nebo AMD už nebude prodávat tolik pod cenou.

@Marauder.01: Musím souhlasit, že deska s AMD880G + Athlonem II X3/4 je asi lepší volba. Zvlášť pokud vezmeme v potaz snahu AMD o co nejdelší kompatibilitu desek a dlouhou a hlavně velice kvalitní podporů ovladačů pro grafiky. Tento test to ostatně dokazuje: http://www.svethardware.cz/art_doc-CAE07DFF71D60C61C12578170069F479.html
Myslim si, že opravdu nejvíc se vyplatí Athlony X3 s šancí na odemčení 4. jádra. Samozřejmě že ten výkon je slabší, ale pořád je velice slušnej.BTW: Jak dlouho vydrží socket 1155, když si vzpomeneme na 1156? V tomhle ohledu, kdy i nejnovější CPU od AMD se dají nacpat do starých AM2+ desek, je při upgradu další znatelný zlevnění.

@pjenkys: To, že je AM3 s AM2+ kopaktabilní ještě neznamená, že procesor na staré desce pojede. Vstupuje totiž do hry i kompaktabilita čipsetů a biosů s novými procesory. Ovladače grafik nejsou závislé na platformě a Intel si s grafikami od AMD rozumí velmi dobře.Pokud se aplikuje výkon sestavy na cenu samotného procesoru je samozřejmé, že AMD vyhrává, jenže se samotným procesorem se dají házet max žabky. Tak jako tak musíme s vyjímkou upgradů koupit PC celé a pokud srovnáme výkon a cenu platformy obvykle se dostaneme na stejný a někdy dokonce i opačný poměr cena/výkon a Intel často AMD poráží. Je fakt, že Intel udělal kopanec s LGA 1155/1156, ale LGA 775 tu s námi byla také docela dlouho. Ivy Bridge bude s LGA 1155 kompaktabilní a tak není důvod k obavám. Osobně si myslím, že pořízení základní desky současně s procesorem není na škodu stará deska s procesorem atd se dá použít do sekundárního PC, nebo odprodat. a nová deska toho obvykle ve spojení s novým procesorem nabídne víc jak ta stará.

@Marauder.01: SAmozřejmě, ale je opravdu spoustu AM2+ desek, kam můžeš dávat nové procesory od AMD. A můžeš alespoň do jedné 1156 dát procesor do 1155? ASi ne, že jo... AMD se vždy snaží o dlouhou podporu. Intel s dedikovanou grafikou samozřejmě. Ale integrovanou grafiku AMD na Intel platformě asi nenajdeš. Jakou žabku chceš udělat, pokud budu chtít postavit levný PC s multimediálně schopnou IGP a relativně silným CPU? Tam ušetření té tisícovky u AMD bude zatraceně znát.Jo, to teda byl kopanec nehoráznej. LGA775 dlouho byla, ale za velmi krátkou dobu už máme od Intelu 4 sockety, když počítám i obří LGA2XXX. AMD pořád drží ten starý. Osobně si myslím, že brzy taky bude mít nástupce, ale takový čachry jako udělal Intel, toho s nebojim. Sandy Bridge jsou fakt povedený CPU. Třeba do trošku dražších notebooků už nic jiného ani nedoporučuju, ale s tím, jak jsem teď přešel s Intelu na AMD prostě vidím, že AMD nabízí víc... Je to můj názor, ale naprosto oprávněný.

@pjenkys: Přešel jsem Z Intelu samozřejmě...

@pjenkys: Srovnáváš nesrovnatelné při přechodu z AMD 754 (což byly procesory z doby ze které pochází tvůj Intel) na pouhou 775 s Celeronem 5300 by jsi si připadal také jako ve snu :-) prostě jsi přešel na mnohem lepší PC, ale nehledej v tom to, že AMD nabízí víc.....Pokud budeme brát desktopové sockety od toho tvého tak jak za ty léta šly:
r. 2000 Intel Socket 478, AMD Socket 462
r. 2003 Intel zůstává, AMD Socket 754
r. 2004 Intel LGA 775, AMD Socket 939
r. 2006 Intel zůstává, AMD Socket AM2
r. 2007 Intel zůstává, AMD Socket AM2 +
r. 2008 Intel a AMD zůstává, ale Intel uvádí navíc LGA 1366
r. 2009 Intel LGA 1156, AMD Socket AM3
r. 2011 Intel LGA 1155, AMD uvádí AM3+ Intel uvede navíc pravděpodobně ještě letos LGA 2011Jak je vidět u AMD bylo těch socketů víc, ale je fakt, že od AM2 je socket kompaktabilní s následující řadou (vyjímky tu však jsou)a u LGA 775 lze osadit procesory C2D až od čipsetu 945/965.
Intel počínaje r 2008 uvádí navíc highend třídu PC kde je více paměťových kanálů což si vyžádalo jiný socket než je u střední třídy a tak se u Inelu budeme setkávat se dvěma druhy socketů pro desktopy Ty žabky byl jen vtip - hodíš oblázek do vody tak, aby se odrážel od hladiny a několikrát poskočil než se potopí :-) Prostě dle mého názoru by se měla posuzovat cena a výkon celé sestavy a nikoliv jen samotný procesor.Je fakt, že u Intelu základních desek není integrovaná ATI/AMD grafika, ale u LGA 775 bývá na některých deskách integrovaná GF9300/9400 (má o něco vyšší výkon jak HD4200) a zahlédl jsem na netu ITX desku s LGA 1155 nebo 1156 (nejsem si jistý) a integrovanou GT 430.Pokud budeě stavět PC na práci a budeš na něm sledovat filmy, postačí i ta integrovaná v Intelu, dovede přehrávat bez problémů jakýkoliv formát ale na hry se nehodí. AMD je na tom lépe, ale i nejlevnější grafika tj od 600 kč nabídne víc. Otázkou je také to, co si představuješ pod pojmem relativně silný procesor i i3-2100 patří mezi relativně silné procesory a rozhodně ho nepoloží na lopatky Athlon, nebo Phenom X2.
Musím uznat že AM3 desky jsou za velice slušné ceny a pokud si vybíral správně osadíš i AM3+ procesor. AM3+ desky které jsouprozatím v nabídce jsou ve skutečnosti klasické AM3 ale s AM3+ socketem tj zde je zaručená kompaktabilita s AM3+ procesory což u všech AM3 neplatí.AM3+ procesory pravděpodobně nabídnou větší počet jader než AM3 procesory, ale jak to bude s výkonem a takty čtyř a šestijader si budeme muset počkat na testy. Názory které tu kolují se dost liší.

@XTad: Nevím,kde jste vyčetl,že HD 42** je na úrovni GMA 2000. GMA má cca 1,5x vyšší výkon.Ale to je detail. Je zhruba na úrovni HD 4550 nebo HD 3650,což mi přijde na integrovanou grafiku velice slušné.I3 2100 jsem si koupil,protože dle testů vycházel při nižší spotřebě a topení jako Phenomy X4. Pokud tento procesor srovnávám s Athlonem X2 235e,tak se výkon téměř nedá srovna.Pokud jej srovnám s X3 445,tak jeho výkon je minimálně o 1/3 vyšší.Dříve jsem používal vždy AMD,protože je relativně levnější.Nyní jsem se rozhodoval u nového pc znovu.Kdybych si pořizoval AMD ,tak bych si možná koupil Phenoma X4 840 a základní desku chipset 880,což by mě vyšlo na 3800Kč se spotřebou 95W.Ale rozhodl jsem se pro tento intel a ten mě se základní deskou,která plně stačí vyšel na 4000Kč.Takže pokud bych srovnal jen tyto 2 komponenty,tak ano,AMD je o 300Kč levnější,ale také slabší v závislosti na spotřebě.Takže jsem obětoval 300Kč a pořídil si intel a nemohu si stěžovat.Šlape nádherně a jsem rád,že jsem zvoli Intel :)Napsal jsem vše do jednoho příspěvku(druhá reakce je na jiný odkaz v diskuzi.

@XTad: Ten procesor je skevly a ma presne taku cenu aku ma mat, lebo ziaden AMD X2, X3 sa mu vykonom nerovna, Athlon X4 mu stiha len sem tam a vecsinou je vykonny ako Phenom X4-970 a to vsetko pri malinkej spotrebe....., dosky su pre LGA1155 uz velmi lacne a pristupne....., staci kuknut na testy a mna nezaujima co to je ci 2jadro, 4jadro, 3jadro ale realne testy lebo Intal aj AMD mau upne rozdielne architektury takze treba kuknut testy, napriklad http://www.anandtech.com/show/4083/the-sandy-bridge-review-intel-core-i7-2600k-i5-2500k-core-i3-2100-tested/18 podla mna je to super procesor so super spotrebou a cenovo je vpohode, mne je jasne, ze su aj lacnejsie ale aj menej vykonne... ja by som zastaraly Athlon uz nekupil, bud si pockat na nove AMD alebo kupit Intel.... ved za 150 euro uz je doska aj procesor LGA1155 a to je dobra ponuka...

Ocenění neocenění, konkurenci si dáva k snídani :-)

Jeden z těch extrémnějších případů pro popírače smysluplnýho přínosu HT:
http://en.inpai.com.cn/doc/enshowcont.asp?id=7969&pageid=7906
a pro srovnání, že jde momentálně o jednu z mála her která dokáže efektivně využít víc než 2 jádra ať už fyzický nebo virtuální tj. X3 vítězí nad SB o víc než o rozdíl v taktu:
http://en.inpai.com.cn/doc/enshowcont.asp?id=7970&pageid=7924
s trochou nadsázky lze konstatovat, že SB rozseká konkurenci za stejný peníze i hadicapem jednoho jádra a bez HT.
Osobně se domnívám, že přínos i3-2100 oproti G840 je minimálně srovnatelný jako v případě "upgradu" z Atholnu II X3 445 na AMD Phenom II X4 955 resp. 960 ve stejných cenových jen s tím rozdílem 65->65 vs. 95->125 ve spotřebě.

@paja.san: Dokonalí procesor pro znalce kteri nepotrebuji extremni vykon, no vedi jak procesor vyuzit. Cena je zcela adekvatni vykonu :) Pro overclockeri nastane cas ... S nastupem socketu 2011 si AMD nestoupne na nejvyssi stupinek hodne dlouho :)

@Homethread: Trochu si odporuješ. Vychvaluješ i3-2100 jako krále poměru cena výkon a hned na to navazuješ s LGA 2011, na kterém poběží procesory, které budou mít sice špičkový výkon, ale také špičkovou cenu. S trochou nadsázky se dá říct, že jejich ceny budou začínat tak vysoko, že se za stejný peníz dá postavit celé PC.
Srovnávání s AMD už vůbec nemá smysl. AMD může Intel technologicky předstihnout pouze, pokud by Intel udělal hrubou chybu, ale spíš několik rychle za sebou. Intel na vývoj technologií dává víc peněz než AMD vůbec vydělá. Jedná se tedy o nevyrovnaný souboj, pokud to má vůbec smysl takhle brát. Úkolem AMD není "porážet" Intel, ale vyrábět výkonné procesory za takovou cenu, aby tvořily zajímavou alternativu k Intelům a to se jim daří už dost dlouho celkem úspěšně.
Jinak, je pravda, že pokud by AMD neexistovalo, musel by Intel rychle nějaké založit, jinak by Intel roztrhaly antimonopolní úřady na celém světě na kusy. Nebo z jiného pohledu, roli AMD by hrálo IBM, Motorola, Samsung nebo někdo úplně jiný.
Pohled na HW jako dostihy o nejvyšší výkon je právě to, k čemu nás marketingová oddělení výrobců HW tlačí. Kupujeme si pak HW kvůli vyššímu výkonu bez ohledu na to, jestli ten výkon vůbec potřebujeme. Tím, že z lidí dělají fanoušky svých značek, umožňují navíc vyšší ceny HW, než by byly, kdyby se lidé rozhodovali pouze podle výkonu.

@Anonymní uživatel: Nebral bych to doslovne spis jsem myslel ze vzheledem k vykonu na jedno jadro bych osobne uz CPU od AMD do PC nedaval. :) Jenom preslo par dnu a karta se obratila protoze tu mame APU. Pro NB dokonale reseni a pro desktop temer, jenom musi byt spravna cena (taky kdo bude na NB bezne kazdodenne konvertovat video). A co se tyce LGA 2011 mas pravdu. :)

@paja.san: :-) pěkně... konečně někfo z mála lidí, kteří pochopili proncip Hyperthreadingu. Já osobně jsem navíc rád, že jsem se rozhodl pro procesor core i7 2600K z původního cire i5 2500K. Dnes HT nevyužiju. Ale za dva tři roky Se situace může vyvinout tak jaká je dnes mezi dvoujádry Pentium a 2/4 jádry core i3 s HT... :-) myslím si, že jsem cybu neudělal. Ale aby muj příspěvek nebyl "oftopic"... tak začínám uvažovat nad tím, že core i3 2100 použiju do nového kompu co stavím kámošovi, který si sem tam zahraje i nějakou hru. Myslím si že ve spojení s jeho 8800 GT by to mohlo dobře fungovat... :-) Jen jedinná škoda je, že OC je skoro nemožný...

Chladič

Je stále zvykem že v balení s procesorem výrobce dodává i chladič?

@Fonzii: Ano v balení s procesorem je i chladič

@Marauder.01: Desktopové procesory, jako je například tento, se prakticky výhradně dodávají s tzv. boxovým chladičem, tj. chladičem přibaleným už v krabici (boxu). Serverové procesory naopak zase bez chladiče.
Jak postupuje vývoj, tak se mi doma postupně hromadí staré boxové chladiče, které byly nahrazeny lepšími chladiči dokoupenými zvlášť a je vidět, jak se i tyto boxové chladiče vylepšují. Některé dnešní boxové modely by před pár roky vzbuzovaly závist ;-)

@Fonzii: Součástí balení je Box chladič.Ale z vlastní zkušenosti bych Vám doporučil pořídit nějaký jiný,třeba artic. Box mám nyní v pc. Je tam jen kvůli tomu,že si momentálně nemám čas pohrát se starším kvalitnějším chladičem. Tento Box chladič totiž bůhví jak nechladí a je nejhlučnější komponentou v pc.Použít se ale dá,pokud nevadí,že je slyšet větráček i 2m od pc.(přežít se to dá)

2100 x 955BE

Zdravím,
co by jste raději zvolili? i3 2100 nebo Phenom X4 955BE?
Cena s deskou vychází +- stejně. U Phenomu bych počítal s OC kam až to pujde s napětím kolem 1,5V, u i3 OC vidím černě. V obou případech by bylo k dispozici 8GB RAM a GTX570. Využití, kdy bude zatíženej procesor, je cca 60% hry typu CoD a Crysis 2 ve FullHD s AA, 35% AutoCAD, Inventor, Pro/ENGINEER, konečně prvkové analýzy v ALGORu a Pro/Mechanice a tak 5% rar, zip, filmy, hudba atd.
Jo a spotřebu neřeším, 60W nebo 160W v zátěži na procesoru je celkem fuk, zdroj to zvládne a elektriku neplatím (počítač na kolejích).
Díky za názory.

@pavel.mach1425: Z těchto dvou procesorů na tom bude lépe Phenom, ale pro zvažovaný HW a využití bych asi sáhl po výkonnějším řešení.

@Anonymní uživatel: Defaultu jsou oba procesory dle testů výkonově stejné. i3 má od dost lepší spotřebu,ale taktovat asi moc nepůjde,já to tedy ani nezkoušel(Intel mám poprve)(i3 max 65W,dle testů max 55W, Ph X4 955BE má přes 100W bez taktování,ale zas je to fyzické čtyřjádro))
Pokud je spotřeba jedno,je k dispozici slušný chladič a chcete si procesor nataktovat,tak bych volil Phenoma.

Proč chybí Core i3-2120?

Proč chybí v nabídce vaší firmy procesor Core i3-2120? Pro zákazníky s požadavkem na velmi rychlý kancelářský počítač, internet, video, je to dobrá volba.

@jacernoh: Rozdil mezi i3 2100 a 2120 je 200MHz, tj. navyseni frekvence o 6,5% a cena u konkurence je vyssi o cca 600Kc, tj. ctvrtina ceny navic. Podle me to moc lidi zatim nebude kupovat :)

@jacernoh: Abych řekl pravdu, tak stejně čekám na Core i3-2120K, který chci samozřejmě popohnat taktováním:-)

@jacernoh: Dobrý den, byl v nabídce pod odkazem www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=85280 , v případě zájmu prosím kontaktujte obchodní oddělení, kteří zjistí dostupnost a cenu.

Základní deska - podtaktování procesoru

Zdravím,
vybírám základní desku formátu MINI-ITX kterou bych chtěl osadit tímto procesorem. Procesor bych chtěl podtaktovat na nižší výkon, obdobný jako u i3-2100T abych snížil spotřebu a měl stále možnost využít případně jeho výkon pro náročnější aplikace. Uvažuji o základních deskách ASUS P8H67-I nebo INTEL DH67CF. Volbu chipsetu H67 jsem vybral na základě využítí technologie QUICKSYNC, kterou bych rád využil u integrovaného grafického jádra procesoru.Má otázka je, zdali výše uvedené základní desky umožňují manipulovat s vlastnosti procesoru a nastavit (podtaktovat) jeho výkon na úroveň jeho úspornějšího bratříčka popřípadě jaké jiné desky to umožňují a které byste doporučili. Toto nevím a proto se obracím na Vás.Děkuji

@Incatrix: V rámci násobiče budou umět podtaktovat veškeré desky, ale doporučuji současmě snížit i napětí na procesor to také dovede podstatnou měrou snížit spotřebu

@Marauder.01: Takže se nemusím obávat, že by to některá z uvedených základních desek neumožňovala? Nebyl jsem si jist, když u chipsetu H61/H67 je uváděno taktování pouze GPU a nikoli CPU jako u chipsetu "P" popřípadě "Z".

@Incatrix: Je trochu rozdíl mezi přetaktováním a podtaktováním. Taktování není omezené čipsetem, ale biosem desky a u těch nižších typů desek je možné měnit násobič procesoru v rozmezí daném výrobcem. Určité omezení platí jen u K procesorů kde bios neumožní přístup k odemčeným násobičům, ale pohyb směrem dolů od toho přednastaveného násobiče možný je.

Přetaktování

Kam až se dá dostat s tímto procesorem ??
Jestli stále neni lepší (775) C2D E8500 přetaktovaná na 2x4Ghz ???

@romanvi: tohle dle internetových zdrojů prakticky taktovat nejde. Na taktování byla/je lepší předešlá core i3 generace.

@lutik: Ohledně výkonů staré a nové generace i3 dle testů mi přijde,že i přes nataktování staré generace kontra nová generace bez taktování,nová vyjde stejně celkově lépe.Přece jenom je tam znatelně velký skok ve výkonu.
Ohledně taktování tu ještě existuje jedna varianta s některými deskami od MSI,které maj funkci automatického OC,kdy deska pomocí biosu nataktuje komponenty pc na nejvyšší stabilní hodnotu.Sice nevím,jestli to udělá něco i s novými i3,ale třeba ano,protože s i5,které nemají otevřený nasobič to myslím jde.Toto je ale jen teorie,nemám to vyzkoušené(koupil jsem bohužel chip,který tuto funkci nemá:( )

@svataK: Tuto funkci mají i ASUSky, problém je v tom, že zvýšením taktu BCLK se zvyšuje i frekvence PCI (a ta je stabilní do zhruba 104-106MHz) tzn zhruba 4-6% nárůst. (zde mám ovšem negativní zkušenost, přechod do režimu spánku nebyl v pořádku a projevovaly se i problémy se zvukem). Dalším "přetaktováním" je pak zvýšení násobiče na hodnotu maximálního turba. Výsledek je tak jako tak tristní, takže doporučím spíše K verzi, resp i3 SB nekupovat a raději vzít starší i3 (pokud tedy chci taktovat). Frekvence kolem 4,5GHz nebyly cizí už předchozí generaci a novější dnes prodávané kousky jsou na tom výrobně už také lépe.

@svataK: šel jsem do i5-2400 a nemám potřebu taktovat

@lutik: přesně tak, kdo má větší choudky tak ať si pořídí 2500K

Muj nazor

Podle me se vyplati jit do Phenomu II 955, ktery nabidne vyssi vykon za stejne penize a da se krasne nataktovat, coz tenhle skoro vubec. Jinak tenhle cpu neni vubec spatny, ma nizkou spotrebu umi taky zpracovavat 4 vlakna soucastne diky HT, ale ta cena je vysoka. Pokud by stal tak 2000 byla by to celkem dobra volba.

@ZaRiS791: Souhlasím. Jen osobně bych vzal nejnovější AMD Bulldozer FX-4100. který má 4 jádra a obrovskou paměť cache 12MB, nejnovější instrukce a podporuje funkci stability a oprav chyb pamětí ECC RAM. Je to procesor budoucnosti, který se dá koupit už dnes.

@Creat: Creat už jsem to psal u 2500K ale tohle nemá obdoby :DDD
Tvoje názory si fotím SaveSnapem :DD do mé složky /komedie/Přečti si tohle http://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/22341-amd-bulldozer-testujeme-procesory-fx-6100-a-fx-4100?start=14
Nebo dostanu infarkt :DDDDDDDDDDDDD

@Creat: Netroufám si zařadit FX-4100 chybí totiž testy kde by byly i dvojjádra i3
Pokud ovšem vezmu v úvahu starší testy, kde se ve hrách i3 vyrovnává Phenomům X4 a X6 je pravděpodobné, že se i3 ve hrách vyrovná AMD FX-4100

@Creat: Create, funkci ECC podporují desktopové procesory AMD už od doby Athlon64, což znamená, od socketu 754/939, tak sem neplkej blbosti o nějaký novince. Jenom to vypovídá o tvojí ne/znalosti procesorů. Jo a jen tak mimochodem, poslední deska, která podporovala paměti ECC pro AMD (desktopová, nikoliv serverová), byla postavena na chipsetu AMD770 a byla od Gigabyte (ještě je k sehnání http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=70903 ). A do tý opravdu AM3+ procesory NEDÁŠ !!!!!! Takže je ti k velkýmu hnědýmu tentononc nějaká podpora ECC, když je stejně nemáš kde použít. Pokud ano, pošli odkaz na desku, která je běžně a za normální cenu k sehnání a podporuje ECC paměti. Docela by mě zajímalo, zda deska s podporou AM3+ CPU a ECC vůbec existuje pro desktop segment. Ještě jsem takovou nenašel.Navíc pro desktop jsou paměti ECC zbytečný. Ale o tom se s tebou nebudu hádat, protože jsi jenom BFU, který ani neví, co to je, ale protože je to vekýma písmenkama, tak to asi bude něco důležitýho.PS: Tvá rétorika mi dost připomíná soudruhy z dob nedávných (pro někoho už zapomenutých) "budoucno, co lze mít už dnes" vs "zítra znamená včera" :-D
Pamětníci dobře vědí...

FX 4100 vs core i3

Chtel bych si projit všechna pro a proti co se týká využítí těchto dvou CPU pro domácí počítač na hry,filmy a nenáročné aplikace...v základu je my jasné že plus u core i3 bude spotřeba a možná i lepší výkon na default kmitočtu ale víc mě moc nenapadá..naopak pro FX 4100 je sice spotřeba vyšší (počítač stejně beží tak 4-8hodin denně ale je možné jej podstatně taktovat čímž by mohl předstihnout výkonově core i3..další věcí je že je o chlup modernější než core i3 SB..Ještě je otázka jak by vytížil core i3 GTX 570 a jak by možnosti karty využil přetaktovaný FX 4100..děkuji za názory, připomínky

@JakubPes.: Pokud se rozhoduješ mezi těmito dvěma procesory, tak bych bral FX-4100. Pokud ovšem plánuješ GTX 570, nebo jinou GK této výkonnostní třídy, tak bych se podíval na výkonnější (a dražší) procesory. i5-2500K, Xeon E3-1220, FX-6100, FX-8120, Phenom II X6, Phenom II X4.

@Anonymní uživatel: Nakonec z te GTX 570 sešelo..zbytečný luxus ..vybral sem tuto http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=88703 a k tomu FX 6100 to by mělo být o něco kompaktnější než předchozí varianta

Teploty

teploty při maximální zátěži mám okolo 75 C a při normálním chodu okolo 40C

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 85279
Intel Core i3-2100_861907892
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Procesor Intel Core i3 (Sandy Bridge) pro novou patici LGA1155, 2 fyzická jádra s podporou HyperThreading (4 virtuální jádra), frekvence 3.1GHz, 3MB vyrovnávací paměti L3 cache, 32nm výrobní proces, integrovaný DDR3 paměťový řadič do 1333MHz, integrované grafické jádro Intel GMA HD 2000 (až 1100MHz), instrukční sada AVX, TDP 65W.
To je gól! To je gól!