Intel Core i7-8700K
Intel Core i7-8700K
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i7-8700K

avatar
Khalai Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:29

@NEHARIA: Porad budes mit vic FPS za mene penez :-)

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:30

@Khalai: nebo vic fps za vic penez :D

avatar
Khalai Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:31

@NEHARIA: To uz se muzeme rovnou bavit o 7980XE s dvema Titan Xp ve SLI ;-P

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:35

@Khalai: a co 8600k? tu jsem jeste nevidelco se vyhodnosti tyka, to by mohl byt vyrovnanejsi bojbavime se o compu za 50 litru, to mi pripada uz docela dost penez na zbytecny kompromisy 8)

senpai0 SEN
senpai0 5. 10. 2017 22:39

@NEHARIA: Zapomněl jsem dodat, že monitor bude 144hz.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:41

@senpai0: tak se nabizi dalsi otazka, jestli bude snaha o to mit 144fps i za cenu ubrani detailu, bude se sila cpu uz projevovat, cim vic fps, tim vetsi zatez na cpujinak jeste bych pockal, jak dopadne 8600k, zatim jsem jen hledal rozumnej test, ale vsude ho meli na 5.2ghz nebo i vic a porazel 7700k s tim, ze stoji min

avatar
Khalai Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:41

@senpai0: Dost zasadni udaj. A na 8700K s GTX 1080 Ti nejsou finance? Protoze v tom bych pak souhlasil s Nehariou...

senpai0 SEN
senpai0 5. 10. 2017 22:48

@Khalai: Nejsem žádný velký znalec, ale opravdu by se vyplatilo připlatit skoro 10k za pár fps? Nebo hrajou hz respektive fps takovou roli?

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:53

@senpai0: ne, za 10k se par fps nevyplati, ale takovej rozdil v cene tam nenirozdil je 5000kc za procesor nebo skoro nic, pokud by se ukazalo, ze 8600K trha asfalt

senpai0 SEN
senpai0 5. 10. 2017 22:57

@NEHARIA: Tak pokud bych vzal procík na Bohemce, tak tam by měl být za 9,5k což je o 1,5k méně než tady. Takže by to byl ještě menší rozdíl.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 23:00

@senpai0: jeste bych chvili pockal, nez se to usadi a objevi vic testua mezitim si rozmyslel, jestli se budou honit detaily nebo fps 8-)ono kdyby se ukazala 8600k jako dobra alternativa, deska se objevi nejaka za 4000, tak uz to bude skoro za stejnou cenutaky jestli nebudou nejaky porodni bolesti...

senpai0 SEN
senpai0 5. 10. 2017 23:03

@NEHARIA: Ok, díky moc. Jen se bojím těch teplot :D Tak doufám, že se to problémům vyhne...

avatar
Khalai Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:40

@NEHARIA: Ja mam PC za 60K (a to nepocitam vodnika) a taky jsem musel delat kompromisy...Projdi YT - Jayztwocents, Bitwit, Paul’s Hardware nebo LTT, nekde tam tusim bylo i 8400 a dopadlo celkem dobre.

senpai0 SEN
senpai0 5. 10. 2017 22:45

@Khalai: Teď jsem koukal na tohle - https://www.youtube.com/watch?v=s0O3MxolJ7s
Rozdíl je tam kolem 4 fps.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:48

@senpai0: je jasny, ze cim vetsi rozliseni a vetsi uroven detailu, tim bude rozdil mensi (bude to brzdit karta)ale 80 fps na 144hz je ponekud nevyuzitej potencial a pak si rikam, jestli neni lepsi nejakej nenapadnej zrout vykonu vypnout

avatar
Khalai Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:20

@john_doe: Co jsem prosel recenze 8700K s GTX 1080 Ti, tak na 1080p je tam rozdil jasny, ale na 1440p a 2160p je to fuk. Vsecho +/- do 10% od sebe nanejvys, at uz 8700K, 8400, 1600 nebo 1800X.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:23

@Khalai: no ono 10% vykonu za 10% ceny v high end segmentu je docela dobrej deal

avatar
Khalai Ověřený GEEK 5. 10. 2017 22:29

@NEHARIA: Jenze v tomto pripade je to vyssi vykon za nizsi cenu o par tisic. A to je uplne nejlepsi deal...

Blaydy BLA

Video editing, photoshop, multitask operace - výběr!

Blaydy 5. 10. 2017 23:18

Zdravíčko, prosím o radu.
Je nutně potřeba upgraidovat můj pc - pro grafické práce, video editing a multitask operace, semtam pro hry. Snažil jsem se, aby můj dosavadní PC vydržel co nejdéle, ale už zůstane jako druhý pomocník.CPU
Intel Core i5 2500 @ 3.30GHz
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)Motherboard
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z68A-D3H-B3 (Socket 1155)Graphics
2219 (1680x1050@59Hz)
1023MB NVIDIA GeForce GTS 450 (Gigabyte) Myslíte že tato nová sestava bude vhodná k mé práci?
https://www.czc.cz/9k299pt3eagml9u4gna5nvi3ee/seznamNebo bude lepší vzít něco na čipu Ryzen
https://www.czc.cz/amd-ryzen-7-1800x/208287/produktDíky všem za rady, už jsem z toho na delší čas vypadl a rád si nechám poradit.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 23:32

@Blaydy: pokud vyuzijes vsechny vlakna, tak mas asi lepsi volbu v ryzen 1700(v pomeru cena/vykon nema 1800x moc opodstatneni)a neni lepsi mit ty ssd dve? jedno na system (staci treba 850 do sata) a druhy na praci s tim videem (960)?

Blaydy BLA
Blaydy 5. 10. 2017 23:45

@NEHARIA: Dík moc za odpověď. S těma 2x ssd to není vůbec špatný nápad, ale i tak tam musím mít klasiku aspoň 3TB, ty 4k videa zabírají ranec. No a úplně bych zapomněl, k tomu chci mít 4k monitor + 1x HD klasiku, tak jestli to bude mít nějaký vliv na skladbu pc...Já radši jednou za pár let investuju do pořádné mašiny než to každý dva roky upgraidovat.
Tak když už, tak ať už o stojí za to.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 5. 10. 2017 23:48

@Blaydy: dva monitory vliv mit nebudou a hrani ve 4k maze veskery vyhody intelu, protoze tam uz brzdi vykon karta

Blaydy BLA
Blaydy 6. 10. 2017 6:45

@Blaydy: Může mi někdo tedy poradit na čipu AMD ryze nějakou solidní sestavu? Na již zmiňovaný video 4k edditing, design, hry jsou na posledním místě. Díkes

Marethyu MAR
Marethyu 6. 10. 2017 23:24

@Blaydy: zbytečně drahá základovka, zbytečně drahé paměti, M.2 ssd disk v takové kapacitě zbytečný. Radši normální ssd s větší kapacitou. A na můj vkus zbytečně drahá skříň

avatar
john_doe Ověřený GEEK 6. 10. 2017 23:41

@Marethyu: A hlavně procesor Intel.

Blaydy BLA
Blaydy 7. 10. 2017 7:33

@Marethyu: Chlapy super, tak mě prosím klidně něco sestavte.
Jak říkám nechám si rád poradit. To že to bude levnější taky vítám. :)

hanel3 HAN
hanel3 12. 10. 2017 14:07

@Blaydy: tak ono zalezi na workloadu. Na photoshop, after effects, illustrator je i7 lepsi. V premiere je to vyrovanen, Ve 3d (blender, cinema etc) je lepsi ryzen.Dale pak adobe dost pouziva GPU akceleraci (hlavne premiera), takze to gpu bych rozhodne prehodnotil

Ludvas007 LUD

Sklad

Ludvas007 6. 10. 2017 6:57

Kdy lze očekávat naskladnění této varianty procesoru?

avatar
-Libor- 6. 10. 2017 11:44

@Ludvas007: Zde mají napsáno 31.10.2017
Fúúúúú já ho čekám ve středu o 1500 levněji ...

senpai0 SEN
senpai0 6. 10. 2017 12:01

@-Libor-: Už zase nemají :D

avatar
-Libor- 6. 10. 2017 12:07

@senpai0: Třeba nahoděj lepší datum , třeba ...

Ludvas007 LUD
Ludvas007 6. 10. 2017 13:36

@-Libor-: Jn, a rád bych věděl kolik mají objednávek, popřípadě kolikátý jsem v pořadí :D

avatar
m1has 7. 10. 2017 13:19

@Ludvas007: objednal jsem v den uvedeni v 17:08. tak snad se brzy dočkám :)

Ludvas007 LUD
Ludvas007 7. 10. 2017 14:50

@m1has: tak já podle faktury v 16:08 :D tak snad budu někde vepředu v pořadí zájemců
:D

avatar
m1has 7. 10. 2017 17:15

@Ludvas007: Jo, tak ho budes mit urcite driv :) jeste jsem utratil body, takze ho budu mit za 9700, vim ze bych ho mohl mit v jinem shopu o par stovek mene, ale zase se mi nechce brat desku z jineho shopu a procak jinde. Kazdopadne jakou desku si k tomu vzal? Ja maximuse x :)

avatar
-Libor- 10. 10. 2017 14:07

@m1has: Maximus X má na h....o řešený chlazení M.2 a nemá wifinu do ní bych nešel ...

avatar
m1has 10. 10. 2017 15:04

@-Libor-: A co by jsi doporučil namísto maximuse?

avatar
Khalai Ověřený GEEK 10. 10. 2017 15:13

@m1has: ASRock Z370 Taichi

avatar
-Libor- 10. 10. 2017 15:21

@m1has: Já na ASUS MB nedám dopustit , tak že jasná volba pro mě byl ASUS . A i když nekoukám na cenu , ta mě je nějak u zadele tak mě jako nej vyšla ROG STRIX Z370-E GAMING
Už jí mám doma a je good .

avatar
m1has 10. 10. 2017 16:51

@-Libor-: Tak to jsme na tom stejně, vždycky jsem bral ASUS a nechtěl bych nic jinýho.. Wi-fi stejně nevyužiju, protože jsem napojenej kabelem a když už je výpadek netu, tak vytáhnu ze šuplíku wi-fi síťovku do usb a internetuju přes mobil, na hry nic moc ale v nouzi naprosto dostačující. M.2 disk stejně nemám, takže chlazení mě nějak netrápí. Mě se docela líbi maximus nebo ROG STRIX Z370-H GAMING, ale asi bych jí vzal od skřeta, páč k tý strixce dávaj ssd :)

avatar
m1has 10. 10. 2017 17:05

@-Libor-: Každopádně už má czc pro mě naskladněnej procák :)

avatar
-Libor- 10. 10. 2017 23:53

@m1has: Ty jsi to tady bral za tohle cenu jo ? Fuuuuu ...

avatar
m1has 11. 10. 2017 5:34

@-Libor-: Uplatnil jsem slevu za body, takze cenovka je 9700,- :)

avatar
-Libor- 11. 10. 2017 11:50

@m1has: To jde ? Samo že ne . A nějaký výsledky CPU ?

avatar
m1has 11. 10. 2017 17:00

@-Libor-: Jistě že to jde za body. Každopádně czc má u všech desek který bych chtěl neznámou dostupnost. Takže ho nemám jak otestovat. Asi budu muset fošnu vzít od skřeta...

project1981 PRO
project1981 10. 10. 2017 15:33

@m1has: GIGABYTE AORUS Z370-Gaming 7

avatar
Khalai Ověřený GEEK 7. 10. 2017 15:19

@-Libor-: Na TSB už je taky za 11K, takže za 9.5K ve středu je to superdeal :-)

avatar
-Libor- 7. 10. 2017 15:24

@Khalai: No to mě povídej , za lepší cenu asi dlouho nebude ;-)

Ludvas007 LUD
Ludvas007 7. 10. 2017 16:26

@-Libor-: Aby nakonec i 11k nebyla taky super cena až začnou zvedat ceny na vánoce plus nedostatek kusů :D

czechcomputers 32324 CZE
czechcomputers 32324 7. 10. 2017 16:58

@Ludvas007: Strčí škodovku do Německa, koruna padne, a všichni budou vzpomínat na zlaté časy kdy 6-jádro od Intelu bylo pouze za 6 existenčních minim.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 223202
Intel Core i7-8700K
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Počítačový procesor, 8. generace čipů řady Intel Core i7 (Coffee Lake), patice LGA 1151, 6 fyzických jader (12 vláken), základní frekvence 3.7 GHz/turbo 4.7 GHz, integrovaná grafika Intel UHD Graphics 630, cache 12 MB, 14nm výrobní proces, integrovaný dvoukanálový paměťový řadič pro DDR4 až 2666 MHz, TDP 95 W, balení neobsahuje chladič.