Intel Core i7-8700K
Intel Core i7-8700K
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i7-8700K

avatar
-Libor- 7. 10. 2017 17:44

@Ludvas007: Jo jo pamatuji si že většinou nová řada cpu na začátku prodeje bývá levnější a pak časem + - o 1000kč jde nahoru . Tak že jak píšeš ...

czechcomputers 32324 CZE
czechcomputers 32324 7. 10. 2017 16:54

@Khalai: Není čirou náhodou 11000 cena za kterou se to má prodávat?Jako je to 6-jádro a nahrazuje to cenovou kategorii 7700K při vydání. Tímhle konkuruje AMD 8-jádru takže Intel cenu pod cenu Ryzen 1700X nedá.Docela přemýšlím o raných kusech, když jsem bral E7300 tak mi přišel s přelepkou: "Nepoužívat vyšší voltáž než 1.25V". Nepoužil jsem, a přestože mi stát nevyplatil hodně let invalidního důchodu tak jsem ho po letech použil abych mámě udělal zadarmo PC.Do těch raných kusů dávají cokoli co projde testem, ty pozdější už přebýrají a z těch co projdou testem hůř dělají ne K CPU.

avatar
Khalai Ověřený GEEK 7. 10. 2017 17:04

@czechcomputers 32324: MSRP je 359 USD, což odpovídá naší ceně 7.9K bez DPH, tedy 9.6K s DPH.

czechcomputers 32324 CZE
czechcomputers 32324 7. 10. 2017 17:21

@Khalai: + Clo. +rezerva pro dlouhodobé objednávky kdyby kurz dolaru šel nahoru.
Ryzen 1700X taky nemáš za 8100.

Ludvas007 LUD
Ludvas007 10. 10. 2017 9:24

@Ludvas007: Dotaz taky už někomu z vás objevilo že je objednávka Vyřízena a odeslána na vyzvednutí?

avatar
-Libor- 10. 10. 2017 14:05

@Ludvas007: To by mě taky zajímalo , u zelenýho někdo psal že už ho má doma ...
Já očekávám naskladnění zítra ( bohemka ) , ale jak to bude v reálu ví bůh .

avatar
honzaa1 10. 10. 2017 15:33

@-Libor-: Jojo bohemka je asi jediný eshop, kde si z lidí dělají p..el co se týká termínů naskladnění a počtu objednaných kusů.
Celkově sem z těch termínů zblbl tak, že beru spíš od mirka a občas zde.

avatar
-Libor- 10. 10. 2017 15:41

@honzaa1: No poznám zítra , ale za 9500Kč si klidně ten tejden navíc klidně počkám :D

Ludvas007 LUD
Ludvas007 10. 10. 2017 15:50

@-Libor-: Už ho mám jen co dobrazim domu tak se podívám na instalaci

senpai0 SEN
senpai0 10. 10. 2017 16:02

@-Libor-: Já na Bohemce rušil objednávku, každý den tam píšou něco jiného. A momentálně 25.10.

avatar
-Libor- 10. 10. 2017 16:07

@senpai0: Dle mého by mělo platit to co bylo napsané v době objednání ... A pokud ne tak jim to tam vytmavím !!!

avatar
synek11 Ověřený GEEK 10. 10. 2017 16:07

@senpai0: to bude taky tím, že to berou až od distributorů a cesta ze zahraničí nějakou dobu trvá

Dalror DAL
Dalror 10. 10. 2017 16:18

@senpai0: Logicky vzato, pokud jedou podle nějakého pořadníku objednávek. Dostupnost se bude posouvat podle toho kolik lidí objedná (termín se bude odsouvat) a kolik kusů jim jde na sklad (seženou víc než čekali, tak se termín dodání posune zpět).

hans999 HAN
hans999 12. 10. 2017 12:48

@Ludvas007: Objednáno mám už 3 dny. Celou sestavu. Dneska se mi změnil status objednávky na “Montážní objednávka”. Znamená to, že už to mají technici a dávají to do kupy?

avatar
GreenT Master GEEK 12. 10. 2017 13:01

@hans999: Ano, mělo by to tak být. Zítra dorazí pár kusů, takže by vám to měli brzy vyřídit.

Radious87 RAD
Radious87 19. 11. 2017 15:44

@Ludvas007: Mám celou sestavu postavenou ( https://www.czc.cz/81p08mbkq8ip7836lrb52ngvu2/seznam ). Je 19.11.2017 a jediné na co čekám je naskladnění 8700K, poté hned objednávám, tak snad dorazí ať se to vše stihne do Vánoc.

senpai0 SEN
senpai0 19. 11. 2017 15:53

@Radious87: Není jednodušší koupit procesor jinde?

Radious87 RAD
Radious87 19. 11. 2017 16:03

@senpai0: Tak pokud kupuji celé PC zde, tak kupovat jeden podstatný díl jinde mi příjde docela zvláštní. Navíc proč by jinde měl být skladem, když zde není?

Dalror DAL
Dalror 19. 11. 2017 16:15

@Radious87: Proč to neobjednáte hned? Až přijde zásilka procesorů ihned vše rozdají těm co mají již objednáno, takže čekat než se naplní sklady může trvat dost dlouho. Čim dřív objednáte, tim dřív PC dopstanete.

senpai0 SEN
senpai0 19. 11. 2017 16:55

@Radious87: Tak podstatné je, zda-li si to necháte u CZC sestavit, jinak bych moc neviděl důvod lpět na procesoru z CZC. Stačí použít vyhledávač.

Radious87 RAD
Radious87 19. 11. 2017 17:01

@senpai0: Sestavit si PC nechám, czc takovou nabídku má a tím se aspoň vyvaruji toho (nebo z velké míry), že by byl nějaký díl vadný atd. Tudíž jeden z důvodů proč to chci vše pořídit z jednoho místa.

avatar
-Libor- 19. 11. 2017 21:09

@Radious87: Jo máte rád vrácené zboží do zákonné 14ti denní lhůty aaa tak to jo :D To je důvod si to nechat sestavit zde souhlasím :D

Radious87 RAD
Radious87 19. 11. 2017 22:00

@-Libor-: Omlouvám se, ale teď vám nerozumím. Pokud PC sestaví a vyzkouší, tak bych měl obdržet funkční počítač, který byl otestován. O nic víc mi nejde. Mohl bych si to poskládat sám, ale při případné komplikaci s jakýmkoli dílem bych musel hned reklamovat a řešit další starosti, což když nemusím, tak se tomu rád vyhnu.

avatar
maniak1.cz 19. 11. 2017 22:06

@Radious87: Bohuzel se obcas objevovali zkusenosti, ze tyto "nove a otestovane" pc byly slozeny castecne z dilu vracenych ve 14ti denni zkusebni lhute, navic na takto sestaveny pocitac jiz 14ti denni lhutu uplatnit nelze (slozeni je sluzba a na tu se to nevztahuje). Ono "testovani" je spusteni kodu z flash, ktery udela zakladni vypis konfigurace a naky blbosti.

avatar
-Libor- 19. 11. 2017 22:53

@Radious87: Přesně jak to napsal maniak1.cz , Není to určitě pravidlem ale stává se to dost často ...
Proto je lepší si to nakoupit a sestavit bud sám a nebo komu věříte .

Radious87 RAD
Radious87 19. 11. 2017 23:20

@-Libor-: To jako, že to skládali z použitých dílů nebo vadných? Hmmm, no pokud by něco takového nastalo, tak to by nebylo dobré. Asi bych byl dost zlý. Kupovat PC za 65k, tak očekávám profesiální přístup a stejně tak kvalitu.

avatar
-Libor- 20. 11. 2017 0:41

@Radious87: Ano z dílů co někomu doma nevyhovovalo tak to vrátil ... A co poznáte , nic krabice vám ani nedají a tím to pro ně hasne a nemusejí prodávat se slevou ... Je to smutné , ale je to tak

Radious87 RAD
Radious87 20. 11. 2017 19:58

@-Libor-: A je nějaká možnost si toto pohlídat pokud si nechám složit PC zde?

avatar
-Libor- 21. 11. 2017 15:17

@Radious87: To by jste jim musel stát celou dobu za zadkem a to je nereálné ...

netahlo11 NET

Názor na nový computer

netahlo11 6. 10. 2017 20:43

Dobrý den, chci se Vás zeptat jestli tyto komponenty do sebe pasují. Ram paměť, už mám koupenou z dřívějška, takže nevim jestli ty to nové desky vůbec podporují takovou frekvenci (vím, že je na dnešní standart dost pomalá) nebo mám radši zainvestovat do rychlejší? Grafiku mám momentálně GTX 750Ti, ale časem si chci koupit lepší aspoň GTX 1070. Počítač bude určen převážně na hraní a popřípadě úpravě domácího videa/fotek. Chtěl bych, aby mi počítač vydržel pár let, ale pokud se najdou komponenty, které jsou ještě lepší a cenově výhodnější, tak se nebráním jejich výměně v seznamu. Předem děkuji za odpověď.https://www.czc.cz/9v15394vuki11auvfp5vervca7/seznam

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 6. 10. 2017 20:51

@netahlo11: slo by to, na zdroji muzes usetrit a jeste ziskat 10 let zaruku primo u czc
https://www.czc.cz/seasonic-focus-plus-gold-650w/220742/produkt

netahlo11 NET
netahlo11 6. 10. 2017 21:40

@NEHARIA: Tak to je fajn, že se mi to podařilo poskládat dobře :) a ještě jsem se chtěl zeptat, jaký je rozdíl mezi zdroji EVGA supernova 650 G3, Corsair RM650x a tím vaším Seasonic-focus-gold-650W? Nejspíš bude rozdíl asi jenom v ceně nee??

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 6. 10. 2017 21:45

@netahlo11: jsou dost podobny, ale rmx nejstarsi, focus plus nejmladsi a zrejme vyrobni naklady jdou dolu, takze se vyplati nejvicrmx se uchladi az do poloviny zateze pasivne, focus plus "jen" do 30%

netahlo11 NET
netahlo11 6. 10. 2017 21:54

@NEHARIA: Dobrá teda, přesvědčil jste mě :) půjdu asi do toho focus plus, když je teda modernější a lepší :)

netahlo11 NET
netahlo11 6. 10. 2017 22:12

@NEHARIA: Jako jo no :) :) 9,6 docela ujde :D. Ne vážně, já dám na vaši radu. Já prostě chci mít co nejlepší komponenty za nejlepší ceny. To se mi jak, vidim nejspíš povedlo :)

avatar
-Libor- 6. 10. 2017 21:09

@netahlo11: Já si myslím že by klidně stačila na tuto sestavu i5-8600K

netahlo11 NET
netahlo11 6. 10. 2017 21:50

@-Libor-: No taky, jsem nad tímto procesorem uvažoval, ale ve zdejší nabídce jsem ho nenašel, takže vůbec nevim, kdy bude skladem. Procesor i5-8600K nemá bohužel Hyper-Threading a když, už investuji takový peníze za procesor tak si radši připlatím 1500 nebo kolik je mezi těmito procesory cenový rozdíl za i7 než za i5. V testech a recenzí vyšel tento procesor i7-8700K (myslím) nejlépe tak proto jsem si ho vybral :)

avatar
-Libor- 6. 10. 2017 21:56

@netahlo11: Maj ho zde , jen jim tam chybí Káčko ... https://www.czc.cz/intel-core-i5-8600/223603/produktK vaší i budoucí 1070 grafice by stačila tato I5 , ale je to na vás ;-)

netahlo11 NET
netahlo11 6. 10. 2017 22:18

@-Libor-: Já jsem se možná špatně vyjádřil nebo spíš jsem to špatně napsal v tom úvodním příspěvku. Chtěl bych minimálně 1070 a nebo 1080 (mezi těmito karta zase takový cenový rozdíl není, aspoň co jsem koukal nedávno, ale výkonnostně je tam nárůst větší) a u 1080 se určitě bude lepší vyjímat i7 ;)

avatar
Khalai Ověřený GEEK 6. 10. 2017 22:23

@netahlo11: GTX 1080 zvladne i R5 1600 nebo starsi i7 se ctyrmi jadry, takze i nova i5 se sesti jadry nebude mit problem.

avatar
Pink0 6. 10. 2017 22:39

@Khalai: tak 8400+asrock pro4+ram Patriot 2400 to vše za 11.100 spokojenost :-)

avatar
Khalai Ověřený GEEK 6. 10. 2017 23:00

@Pink0: Dobre ty! :-)

avatar
Pink0 6. 10. 2017 23:02

@Khalai: :-D

netahlo11 NET
netahlo11 6. 10. 2017 22:46

@Khalai: Vážně, tak to jsem nevěděl, díky za info. Nicméně asi půjdu do tý i7, i když je asi výhodnější ta i5, ale mě láká ta i7 kvůli Hyper-Threading a taky kvůli budoucnosti, prostě aby nějakej ten pátek vydržel.

avatar
GreenT Master GEEK 6. 10. 2017 23:13

@netahlo11: A víte vůbec něco o HT ? Myslíte že to budete potřebovat navíc oproti 6-ti jádrům i5 ? Ono to ten nějaký pátek nevydrží, protože jde spíše o IPC než o HT 6/12 vláken.. Jestliže přecházíte ze 750Ti bude pro vás vše skok vysoko. Tak raději šetřete peníze, nechejte si poradit a nemějte své mylné představy. Budete pak mít nakonec lepší sestavu za méně peněz.

netahlo11 NET
netahlo11 6. 10. 2017 23:38

@GreenT: Asi máte pravdu, mám mylné představy. Mohu Vás teda poprosit jestli byste mi to sestavil teda jinak, prostě lepší sestavu za méně peněz.

avatar
GreenT Master GEEK 6. 10. 2017 23:50

@netahlo11: Takže tady ta sestava - https://www.czc.cz/dqrk12dur4i1tbanpogjtpvss1/seznam
Jsme o 4 tisíce níže a jestli byl váš předpoklad hon za HT, pak tento procesor má stejně jako nejvyšší řada Intelu 6/12 vláken, zvládne grafiky do výkonu GTX 1080 a stojí o polovinu méně. K tomu levnější deska a navíc máme rovnou v sestavě 16GB paměti, což se do budocna bude hodit. Dalo by se to sestavit i na té i5 od Intelu řady Coffee, jenže ty budou do vánoc velice špatně dostupné a do konce roku jsou jen dražší desky. Myslím že to nemusíte řešit.

netahlo11 NET
netahlo11 7. 10. 2017 0:05

@GreenT: Tak to je super má stejně vláken jako intel. Zvládne grafiku do 1080 a ještě ušetřím nějaký peníze + 16GB paměti, tak to je dobrej kauf. Díky za sestavičku :)

jakubtulak@gmail.com JAK

PC

jakubtulak@gmail.com 6. 10. 2017 22:17

Kompatibilní?ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING - Intel Z370
Intel Core i7-8700K (chladič Be quiet! Dark Rock PRO 3)
Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) DDR4 2666
ASUS GeForce ROG-STRIX-GTX1080TI-11G-GAMING, 11GB GDDR5X
Samsung SSD 960 EVO (M.2) - 500GB, Seagate BarraCuda - 3TB
Seasonic Focus Plus Gold - 750W
NZXT S340 Elite, okno, matná černá
LG GP57EB40, externí, slim, USB, černá
Microsoft Windows 10 Home CZ 32-bit/64-bit USB Flash DrivePC je pro známého a pokud se dá někde ušetřit bez vlivu na výkon bude to plus. Díky

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 223202
Intel Core i7-8700K
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Počítačový procesor, 8. generace čipů řady Intel Core i7 (Coffee Lake), patice LGA 1151, 6 fyzických jader (12 vláken), základní frekvence 3.7 GHz/turbo 4.7 GHz, integrovaná grafika Intel UHD Graphics 630, cache 12 MB, 14nm výrobní proces, integrovaný dvoukanálový paměťový řadič pro DDR4 až 2666 MHz, TDP 95 W, balení neobsahuje chladič.