Všechny komentáře k článku:Užívejte si práci se svým Dellem bez starostí

Zavádějící článek

Dobrý den,
uvádíte "zahájeno následující pracovní den, ne do 30 dnů, jak bývá běžné", ale dle zákona je ve lhůtě 30 dnů reklamace vyřešena a ne zahájeno řešení. NBD od DELLu je určitě výborný produkt, ale již se mi stalo, že DELL neměl náhradní díl a záruka NBD se tak nekonala.

@rychle: Kdyby tu byl FB, tak dám Like. Docela mě také zaujal pozes toho pána v modré kostkované košily vpravo. Tomu se musí opravdu hezky psát na té klávesnici bez výškově stavitelné židle. Já osobně bych to pracoviště radikálně "přearanžoval". Nějakej kutloch, třeba ve sklepě, ale nesnesl bych abych měl přes stůl někoho, abych se musel skrývat za monitorem a tak eliminovat velmi častý oční kontakt. :-)

@Milan.Tuma: Chtěl bych mít tvé problémy.

@rychle: Chytáš je za slovo, ale každý ví, že těma třiceti dny myslí celé řešení závady.Co se týká NBD. Několikrát jsem NBD využil a počítač (notebook) bez této záruky už bych nekupoval. NBD je jasná volba. Většinou přijedou druhý až třetí den a počítač opraví přímo před zákazníkem. To je tak super pohodlná věc - nemuset se nahánět s PPLákem, nemuset se dohadovat kdo zásilku poškodil, nemůžou ti napsat že zařízení poškodil sám (jak je zvykem) protože vidíš co dělá, nemusíš zálohovat a ničit data aby nepřišla do špatných rukou ... prostě super.Kupuji jedině FujitsuSiemens nebo Dell.

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®