WD Green 3D NAND, 2,5" - 480GB
WD Green 3D NAND, 2,5" - 480GB
1 536 Kč 1 859 Kč 1 105 Kč 1 337 Kč

Všechny komentáře k produktu:WD Green 3D NAND, 2,5" - 480GB

wolfsharp WOL
wolfsharp 19. 2. 2019 10:55

@wolfsharp: Vyřešeno: Nejspíše je to problém notebooku, Windows 8.1 běží stabilně (původně přišel s W8). Na upgrade na W10 si už netroufám :-D nechci plýtvat přepisové cykly na tomto SSD.

jindrapav JIN
jindrapav 20. 6. 2019 0:52

@wolfsharp: Asi to bude chtít nový Bios, který bude podporovat W10

mzxy@centrum.cz MZX

Přirážka 19,- Kč za platbu kartou na prodejně

mzxy@centrum.cz 18. 7. 2019 9:23

Dobrý den, přípatek 19,- Kč při objednávce tohoto disku na eshopu a výběru způsobu platby - kartou na prodejně , to je nějaká novinka? Když to sečtu, garance skvělé ceny je někde jinde, například v DATARTU, kde se dá disk pořídit za cenu o cca 100,-Kč nižší

avatar
dohnalek.pavel 18. 7. 2019 9:38

@mzxy@centrum.cz: Toto vysledujte a jestli to CZC neopraví, dejte to na ČOI. Účtovat si poplatek za platbu kartou je protizákonné.

priesz PRI
priesz 24. 9. 2019 10:59

@dohnalek.pavel: On to není poplatek, jen taková pokuta za nákup na CZC. :-)

drussus DRU
drussus 18. 7. 2019 9:48

@mzxy@centrum.cz: Chtějí poplatek 19Kč i za platbu hotově. Naprosto to nechápu. A dost mě to znechutilo.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 18. 7. 2019 9:55

@drussus: dobrý den,já jsem včera objednal pc skřín a zaplatil předem a bylo to bez poplatku. Podle mě je ten poplatek zaveden z jiného důvodu - spousta lidí si něco objedná a pak si to nevyzvedne. CZC má pak s tím spojené zbytečné náklady v případě dovozu na zvolenou pobočku. Díky tomuto poplatku lidi častěji zvolí platbu předem a tím pádem si rozmyslí, zda tu věc skutečně chtějí nebo ne.

drussus DRU
drussus 18. 7. 2019 16:10

@Usm82: Co je to za logiku? Tímhle trestají ty, co si zboží poctivě vyzvedávají. Chápu, že se to v nákupu nějakých komponentů naprosto ztratí, ale když člověk jako já rychle shání třeba jen blbou teplovodivou pastu, tak ho to naštve. Šel jsem k zelenýmu blbovi.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 19. 7. 2019 8:53

@drussus: proč trestají - ukažte mi, kolik lidí dnes nemá běžný účet a není schopen zaplatit předem? A ten zelený blb si snad dovoz na pobočku neúčtuje? Ten si naúčtuje 19 kč, i když zaplatíte předem :-)

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 9:09

@Usm82: Emzák si účtuje tuším 35,- nebo 39,- za vyzvednutí a poplatek není pouze při nákupu nad 1000 Kč a platbě kartou předem.Jinak mě to ale taky u CZC.cz trochu naštvalo, že jsem musel platit předem kartou, abych se zbavil poplatku. Navíc to nic neřeší - zboží si můžu vesele nevyzvednout, zrušit objednávku a dostanu celou částku opět zpátky na účet, takže jako prevence proti vychcánkům to moc účinné není.

Murun MUR
Murun 19. 7. 2019 9:44

@Khalai: Za to můžou takový sprosťáci jako já, co si objednávají drobnosti s vyzvednutím zdarma na prodejně, aby neplatili dopravu. Naposledy to byl ventilátor za 230 Kč. Chlap na prodejně jen naštvaně kouká, jak si beru balíček a nic si u něj nekupuju.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 9:52

@Murun: To jsem ale také dělával dost běžně - CZC partner prodejna v Dejvicích, ale já jsem si tam opakovaně vyzvedával bagatelní položky za pár stokorun bez dalšího nákupu.#sorryjako

avatar
Pink0 19. 7. 2019 10:16

@Khalai: mám tady objednanou MSI 5700XT za desítku....se divím,že mi tu fakturu ještě nestornovaly

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 10:18

@Pink0: Tys to nakonec fakt koupil? Tak to good luck, aby ti to dopadlo :)

avatar
Pink0 19. 7. 2019 10:29

@Khalai: jo dík,jen si pak budu připadat jak ***** protože vím prd co se kde nastavuje,naposled jsem měl od AMD 7850 a to byl ještě Catalyst :-D

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 7. 2019 10:46

@Pink0: Byla to chyba, takže je karta stažena. Měla to být 5700. Jak budou řešit s již objednanými kusy úplně nevím, ale určitě tě bude někdo kontaktovat.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 10:53

@GreenT: Nedavno byla na Amazon Prime chyba a sly tam sehnat drahe fotaky s objektivy za jednotne ceny 94.48 $. Amazon to sice po par hodinach opravil, ale zaplacene objednavky dorucil za puvodni ceny. Skvela reklama a PR, at uz to byla skutecna chyba nebo chytra viralni kampan :)

avatar
Pink0 19. 7. 2019 11:32

@GreenT: no tak mě je to jasný,že to byla chyba....jinak je tam už zase nahozená,ale za 11.370 :-)

avatar
Pink0 19. 7. 2019 11:33

@GreenT: já blbec jsem to měl hned zaplatit kartou :-)

avatar
honzaa1 19. 7. 2019 15:30

@Usm82: Jak dlouho jim může trvat vrácení platby kartou v případě, že daná věc není dostupná v uvedeném termínu a objednávku zruším. Na druhý den to asi nebude:)Tak si ten ventilátor za 500 raději koupím třeba s novou grafikou někde jinde.
CZC amatéři.

avatar
Wiggle 19. 7. 2019 9:35

@drussus: To je teda pěknej hnus.

avatar
Warxdar 19. 7. 2019 10:02

@drussus: Blbý je, že se pak zbytečně prodlouží doba dodání zboží od objednání, než se převod provede. Pokud zákazník na zboží spěchá, tak si musí připlatit dvacku. Nebo se poohlédnout po jiných shopech. A garance skvělé ceny nebo jak tomu říkají platí jen asi pro 5 konkurenčních obchodů...

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 10:17

@Warxdar: V dnešní době je už převod velice rychlý. Už to není několik dnů jako dříve. Poslední věc, kterou jsem tu kupoval, tak jsem zaplatil předem kartou a nepozdrželo se to ani o den. Takže toho bych se nebál. Spíš mě štve, že se podobný poplatek vůbec zavedl. Předtím to byla výhoda - doručení na kteroukoliv pobočku zdarma, výhoda proti emzákovi, kde jsou obvykle vyšší ceny a také poplatek, pokud člověk nezaplatí předem. Ale tahle výhoda už je najednou také pryč...

avatar
Lubos.D 19. 7. 2019 11:18

@Khalai: Cus tak to neni jen s poplatkama. Reklamace jsou to samy. Prvni reklamace chroupaciho pismena u klavesnice. po 3.tydnech vraceno a zavada se neprojevila. Po domluve na infolince mi pani sdelila at si v kolonce REKLAMACE dam opakovat reklamaci. Po 31.dnech reklamace zrusena. Pani na infolince arogantni ze jsem nedodal klavesnici na pobocku na opetovnou reklamaci, pritom na pobocne se udajne valela 31.dni. Po zadosti na pobocce o kontrolu klavesnice a chroupaciho pismena M v krabici a na klavesnici viditelne drobky a nanos prachu. V tomto stavu jsem ji odmitl prevzit a poslal opet na reklamaci. Bylo mi sdeleno z infolinky ze na vraceni penez nemam narok ze musim mit 3x po sobe uznanou reklamaci nebo 4x reklamovat s ruznou zavadou. Nechapu jak se z czc stala tahovahle z*umpa. Po vice jak jek dvou mesicich nevyreseno nic, hlavne ze nekomu slouzila jako podlozka pri svacine. Uz i kabel radsi obednavam od konkurence.Uz jsem par perlicek pri reklamacich u cecek zazil ale tohle uz je na me moc.

avatar
Pink0 19. 7. 2019 11:54

@Lubos.D: to samý v bleděmodrým je reklamace u S.o.f.t.c.o.m.u....tam už nic nekoupím ani kdyby to prodávali za půlku...pořád tě nutí jiný zboží a nakonec tě pošlou samozřejmě vrácenku....zkušenosti jak s RAM tak teď SSD...celkem reklamace 45dní

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 13:01

@Lubos.D: Je to prostě hlavně o lidech. Máš extrémně nízkou nezaměstnanost, nemůžeš si vybírat lidi, takže bereš každého a chybí tlak na kvalitu vlivem přetlaku poptávky na pracovní místa.

avatar
Bluster 19. 7. 2019 13:28

@Khalai: tohle je alibismus, kvuli tady tomu ma kazda firma dobre placene manazery kteri maji na tyhle lidi dohlizet.. kdyby meli tihle dobre placeni manazeri srazky ze mzdy za to ze jejich podrizeni nemakaj jak maj, tak to taky vypada uplne jinak..
kdyby takhle argumentoval kazdej tak nic nefunguje a nikdo nic nedela

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 14:16

@Bluster: Vsak tu ale taky nic moc nefunguje, denne to v praci vidim :-D

avatar
Bluster 19. 7. 2019 14:47

@Khalai: no na to nemam co rict 🤣

mnm9 MNM
mnm9 19. 7. 2019 11:24

@Khalai: normalni prevod v bance trva porad v radu dnu, 2 az 4? akorat prevod v ramci stejne banky je rychlej
u czc pro klienty KB a nebo Raiffeisenbank czc tu nabizi vyuzit PAYU coz sem teda nikdy predtim nedelal a presmerovalo me to na nejakej polskej formular
nakonec sem tomu veril a vsecko probehlo v pohode, ale kdybych nebyl na CZC tak to zrusim a nepokracujua popravde nevim proc sem nepouzil kartu, normalne s ni na internetu platim a tu byly asi nejaky problemy

PETRSOB PET
PETRSOB 19. 7. 2019 12:19

@mnm9: Prevod mezi bankama trva den. Samo nejlepe posilat pred polednem a ne v patek. (Kdyz si posilam SEPA platby z Nemecka, tak to taky trva uz jen jeden den.) Dalsi vec je, kdo/co ty prichozi platby tridi k fakturam, tam muze byt taky nejaka prodleva.
Jinak bych tedy mel pochopeni za priplatek na dopravu nez toto. Chces zaplatit? Sorry jako, zaplatis, abys mohl zaplatit.
Co to pan Matejka prodal, tak uz mi je skoro jedno kde nakoupim. Kde jsou ty casy, kdyz jsem si k nemu do Strasnic, do garaze jel koupit TV kartu ATI:-) Nebo na Kacerov repro:-)

JirkaH JIR
JirkaH 19. 7. 2019 15:07

@PETRSOB: U CZC jsem i já prvně nakupoval ve Strašnicích, krom jiného tehdy nějaký Sound Blaster a CDRW vypalovačku AOpen. Na Kačerově jsem nakupoval mnohokrát, dokonce tehdy se mnou p.Matějka osobně řešil problém se základní deskou Abit, aby cca po 1/2 hodině zkoumání uložil demontáž desky ze skříně a náhradu novou. Od doby, kdy CZC prodal, to zde jde od desíti k nule. naštěstí se dá nakoupit jinde, aktuálně mám pár měsíců "Modrýho kluka" cca 250m od domu. Jsou i další velmi zajímavé obchody.

avatar
Pink0 19. 7. 2019 11:46

@Khalai: převod se zrychlil,ale doprava je šílená...u zelenýho zloděje mi zásilku vůbec nedoručily(prý adresát neznámý) a včera jsem zase u zelenýho ve 15h objednal a dovezou to v pondělí....hlavně,že všude otravujou s reklamama...objednáš dopravu treba PPL a přijede stejně někdo jinej ....xindl zelenej

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 13:00

@Pink0: Dopravu já řeším opakovaně snad u každého e-shopu. Pošta nebo PPL na to v poslední době totálně kašlou, naposledy mi z PPL nikdo ani nezavolal a balík mi uložily 5 km od baráku v nějakém miniobchůdku, kde mají otevřeno jen 4 hodiny denně. Nikdo nevolal, jen přišla SMS s tím, že "vás balíček byl uložen v Parcelshopu Velvary" a to přitom byla žena celý den doma, takže na pohádky s nezastiženým adresátem to na mě fakt zkoušet nebudou...No a pošta, to je tragická kapitola sama o sobě...

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 19. 7. 2019 13:04

@Khalai: Já ti řeknu, jak to na poště funguje - jelikož příbuzný tam dělal.
Ti kurýři dostanou na den tolik balíků, že reálné je tak stihnout doručit cca polovinu - takže si každý den projdou, zda tam mezi adresáty balíků není někdo, kdo remcá a dělá problémy - těm balík raději doručí a zbytek, který nestihnou rozvést, tak rovnou hodí na poštu - a je fuk, že se jedná o balík do ruky, za který odesílatel zaplatil 159 kč :-)Edit: k nám balíkář jezdil vždycky, protože u dobírky jsme mu nechávali dvacku dýško :-)

avatar
Lubos.D 19. 7. 2019 15:26

@Khalai: Bohužel je to tak no :(
Pošta to je další tragikomedie. :D
Balík co přejede půl světa (chajna) se ztratí po té co se dostane do rukou ČP a dle sledování ho pošta doručila ten den plný barák lidí a nikdo ani nazazvoní. By mi zajímalo jak pošťačka dokázala nacpat balík 20x25x15cm + obal do poštovní schránky :D Za zásilky z chajna udajně pošta neručí..To je stát toto...

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 7. 2019 15:38

@Lubos.D: Hele, mě šel poštovní balík s ráčnovým šroubovákem z prodejny z Průhonic do Dejvic asi 5 dnů. A mezitím mi z Lisabonu do druhého dnes dovezlo DHL custom backplate pro GTX 1070 :)Tož tak.

avatar
Lubos.D 19. 7. 2019 18:25

@Khalai: Tak to je taky husty :D

avatar
Lubos.D 24. 7. 2019 12:14

@Khalai: Kolik musim mit reklamaci aby mi vratily prachy? Mam 2x zamitnute, zavada se neprojevila a jednu zrusenou po 31.dnech kdy se infolinka udajne nedomluvila s pobockou a klavesnice se tam jen tak valela mesic.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 24. 7. 2019 12:18

@Lubos.D: Třetí uznaná reklamace je důvodem k vypovězení kupní smlouvy. Ale jestli máš dvě zamítnuté, tak ty se logicky nepočítají.

avatar
Lubos.D 24. 7. 2019 12:27

@Khalai: 2x mám zamítnuté + 1x zrušená. Opět opakovat tedy?

avatar
Lubos.D 26. 7. 2019 18:31

@Lubos.D: Čus klavír opět doma. Předpokládám že když se válel po czc po reklamacích přes 2.měsíce že o to mám zkrácenou záruku? Zajímavé že stačí nepsat negativní koment na forum a rázem jsem klavír přebral bez drobků a bez vrstvy prachu. Nechápu. Další reklamaci mi ale odmítly, prí ať si nechám udělat znalecký posudek na to že M.ku chroupe pružinka :D Zajímavý přístup. Nebo se i ta zrušená reklamace počítá a při 4.té by mi musely vrátit prachy? Sranda by byla kdybych si ten posudek skutečně nechal udělat a pak bych jim k tomu přidal i další spojené náklady :D Na pobočce při testu při prvním stisku opět chroupla (zvuk jako u propisky, když je špatná pružinka a jsou závity přes sebe). Testováno v domácím prostředí a celá family správně idenifikovala chroupající písmeno M. Tím jsem vyloučil anomálii v mé osobě a následnou návštěvu ušího. Pech je že jsem dal pod klávesy o-ringy - ty nejsilnější aby byl menší stisk a zrovna u M.ka je to hraniční stisk kdy je to slyšet ještě více. Přes 2.měsíce bez klavíru a nevyřešeno nic. Budu si muset nacpat vatu do uší nebo M.ko nemoužívat :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Nedokážu si představit reklamovat u czc napříklat 140cm telku nebo něco věšího a tahat se s tim z baráku na czc a zase zpět. S tímto přístupem přeju ostatním co nejmenší počet reklamací a když už tak úspěšných! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D CZC - ZDAR !

OndyV OND
OndyV 24. 7. 2019 12:35

@Lubos.D: Pokud byla překročena 30ti denní lhůta pro vyřízení reklamace a oni ani zboží neposlali do servisu, měl jsi trvat na odstoupení od smlouvy. Ze zákona musí být nejpozději do 30ti dnů vyřízena reklamace (uznáno/zamítnuto), na nějaké zrušení reklamace nemají nárok. Takže jestli jsi zboží přebral, udělals chybu, a teď ho můžeš jen znova reklamovat.

avatar
Lubos.D 24. 7. 2019 12:52

@OndyV: Po první zamítnuté reklamaci přišlo zboží na pobočku. Volal jsem na infolinku že nesouhlasím s technikem (závada se neprojevila) a že chci opětovné posouzení že to mám na pobočku celkem 60.km zda tam musím skutečně jet. Paní mi sdělila že nemusím ať si dám v záložce czc/reklamace najdu reklamované zboží a dám opakovat reklamaci 31.den mi přišlo zrušená reklamace opět tel na infolinku paní těžce arogantní že prý jsem nedodal zboží na pobočku na které se klávesnice válela celý měsíc a na pobočce mi jen týpek řekl že se omlouvá že to nějak nevykomunikovali s infolinkou. Následovala kontrola klávesnice a na klávesnici a v krabici drobky a nános prachu. To jsem odmítl převzít tak týpek povídá že jediné co pro mne může udělat je poslat to opět na posouzení na reklamaci. Ta se teď opět vrátila - závada se opět neprojevila. Podotýkám že na pobočce týpek říká že to slyší také že by ji reklamoval také. Odmítám převzít si svoje zboží které někomu sloužilo jako podložka při svačině! Natož vyjádření hluchého technika! Vím že týpek na pobočce za to nejspíš nemůže ale když jsem viděl ty drobky a bordel měl jsem co dělat udržet nervy na uzdě ale za tohle vše by někdo zasloužil dostat klavírem po kebuly. Plus paní z infolinky by se velice dobře svou arogantností hodila na pozici prodejce energií.

OndyV OND
OndyV 24. 7. 2019 12:58

@Lubos.D: Teď už je asi pozdě, ale být na tvým místě bych se po té druhé reklamaci, kterou nevyřídili s něma těžce hádal a dožadoval se vrácení hotovosti. Zboží jsi jim na reklamaci předal, tak o čem je řeč? To že ji včas nevyřídili je jejich chyba, takže nárok na odstoupení od smlouvy jsi určitě měl.Na předávacím protokolu bylo uvedeno, že jsi jim klávesnici předával znečištěnou?

avatar
Lubos.D 24. 7. 2019 13:22

@OndyV: Tímto způsobem ne.
Jo a posuzoval to opět ten samý PAN hluchý technik.

avatar
Lubos.D 24. 7. 2019 15:16

@OndyV: Tak jsem tam poslal šváru aby mi ji dal na opáčko. Prý to nelze musím sám osobně. Tak mi to volal, řekl jsem mu ať mi ji tedy vyzvedne to také nelze jen já osobně :DVyjádření technika: Neuznana reklamace.Popisovana zavada se behem testu neprojevila.
Vyjádření pracovníka na pobočce klávesnice opravena chroupavé zvuky již nevydává. Tak kdo si ze mě dělá ...... ?
Opět tedy cesta 60km ?? Kdo mi to proplatí ??
Ještě mi napadá 1) natočit to chroupání na kameru a přiložit k další reklamaci? 2) Mám vůbec přebírat zboží s drobky a nánosem prachu,když v tomto stavu jsem jej nepředával? Očekával bych když se tedy vrátí ze servisu že přijde alespoň vyčištěná nebo ve stavu co jsem ji tam posílal.

avatar
Lubos.D 24. 7. 2019 12:59

@OndyV: https://stealthmpower.rajce.idnes.cz/Klavir_reklamace#kkk.jpgTakže mi všichni do jednoho jen lžou?!!
Pošlu šváru ať mi to hodí opět reklamovat jet opět 60km dát jim tam opět podpis už nemám nervy a nakupuju už jinde tohle byla poslední kapka...
Rekl.1 - Popis závady: ZAVADA: Klavesa M vydava chroupavy zvuk a obcas se zasekne v puli stisku. STAV: Povrchove necistoty od uzivani. Skrabance na leskle predni plose. Skluznice osoupane. Vizualne ok, zadne viditelne poskozeni.
Rekl.3 - Popis závady: ZAVADA: Klavesa M je pocitove na stlaceni narocnejsi a vydava chroupavy zvuk. Zakaznik zada opetovne posouzeni po predchozi reklamaci. STAV: Povrchove necistoty (prach, otisky prstu). Lehke skrabance na predni plose. Vizualne ok, zadne viditelne poskozeni.Dík toho jsem si nevšim že tam připsal prach a ohmataná od otiskú jak ji někdo měsíc intenzivě testoval nebo spíš měkomu posloužila! To je vrchol drzosti! ale vrstva prachu je od czc předával jsem ji vyfoukanou od prachu a bez drobků,nejsem dob*ytek. O drobkach z buchty nebo z čeho to bylo ani slovo jak na klávesnici tak v krabici. Příště mi ji vrátí s kolečkem salámu?

avatar
Pink0 22. 7. 2019 18:34

@Khalai: ...tak už mi to vyjádření od CZC přišlo ,prej ho nedokážou zajistit https://www.czc.cz/msi-radeon-rx-5700-xt-8g-8gb-gddr6_2/265364/produkt.....a tohle je jako co :-D........Dobrý den, je nám to velice líto, ale zboží 264582 z Vaší objednávky již nedokážeme zajistit od našeho dodavatele. Z tohoto důvodu bylo vyřazeno z naší nabídky a jsme nuceni ho z Vaší objednávky zrušit. Jako alternativu Vám můžeme nabídnout podobné zboží, například: https://www.czc.cz/msi-radeon-rx-5700-8gb-gddr6/264581/produkt Budete si přát objednání nabízeného produktu? Děkujeme Vám za brzké vyjádření.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 22. 7. 2019 18:41

@Pink0: A co jsi cekal? :-D

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 249945
WD Green 3D NAND, 2,5" - 480GB
prodloužená záruka
-28%
1 536 Kč 1 859 Kč 1 105 Kč 1 337 Kč
varianty
dodání do Vánoc skladem
5 a více kusů
Koupit na splátky
Kvalitní SSD disk pro běžné užívání, kapacita 480 GB, formát 2,5“ (7 mm), rozhraní SATA 6 Gb/s, rychlost čtení až 545 MB/s, vysoká odolnost proti nárazům a otřesům, velmi nízká spotřeba energie.