Všechny komentáře k článku:Czech Computer uveřejňuje statistiky reklamací

Bývalý zákazník

Víc jak 100% souhlasím s negativními zkušenostmi servisu a CZC. První pozáruční servis ntb trval ještě přiměřenou dobu, vrátili ho po 15 dnech, vyinkasovali peníze, to pořád by ještě šlo, kdyby opravili požadovanou závadu. Servis provedl pouze rutinní údržbu, která byla k ničemu, ani jsem ji nechtěl a sfoukl by ji kde jaký teenager. Druhý pokus jsem absolvoval dokonce i s originální krabicí, protože POZOR v CZC Vám udělají z ntb "vrak." Napíšou Vám do záznamu o převzetí zboží, co se jim hodí-odřený, poškrábaný, nečistoty, prach, přitom to nebyla pravda!!! Že by už předem fingovali potenciální zničení? Za předchozí neopravenou stejnou závadu obdržíte nový, tučný cenový návrh. S cenovým návrhem pospíchají, ale jinak nekomunikují a iniciativu musíte vyvíjet sami, abyste vůbec ntb dostali zpátky, i když už je to víc, jak po 30 denní záruční lhůtě. A kde zůstala krabice? Bez komentáře. Už nikdy více.

Možnosti

Na komentář zatím nikdo nereagoval, .

To je gól! To je gól!