Všechny komentáře k článku:Czech Computer uveřejňuje statistiky reklamací

Reklamace PS5

Dobrý den,
také mám aktuálně ne zrovna pozitivní zkušenost s reklamací u CZC. 18. 3. jsem si objednal PS5, dorazila 22. 3. O pět dní později přestal fungovat ovladač, odvezl jsem tedy na nejbližší pobočku CZC. V tomto případě vše v pořádku, do sedmi dní byl nový ovladač k vyzvednutí. Nicméně po dalších třech dnech hraní mi začala lehce kostičkovat grafika při hraní a následující den zůstavali i mapy v obraze a blikalo to tak, že jsem musel vypnout a počkat po Velikonocích na úterý a odvezl na reklamaci.Zboží převzali 11. 4., přišla mi zpráva na mail, že reklamaci převzali. 14. 4. dorazila zpráva o odeslání do servisu a tím vše skončilo. Dnes je 27. 4. a i přes několikerou urgenci z mé strany mi nikdo nebyl schopen ani říct, v jaké fázi se reklamace nachází. Stále jen dokola opakují, že na vyřízení mají 30 dní a že se ozvou. Vím o zákonné lhůtě na vyřízení. Jde spíše o přístup. V reklamačním protokolu jsem uvedl, že vyřízení reklamace požaduji výměnou kusu. Pracuji v servisním centru pro základové desky od PC a od přijetí IW (v záruce) kusu máme 72 hodin na přijetí, diagnostiku a info o stavu. Vetšinou stíháme vše do druhého dne. Je mi s podivem, že 14. 4. předají PS5 do servisu a za 15 dní nejsou schopni si mezi sebou předat info, kdy servis potvrdí vadu a CZC odesílá nový kus. Pochopím, kdybych trval na opravě, že nemusí mít konkrétní součástky k dispozici, ale takhle? Nehledě na to, že mi bylo řečeno, že nejsou schopni ověřit podle čísla reklamace a SN kusu, v jaké fázi se aktuálně reklamace nachází (u nás podle i klidně jednoho tohoto údaje jsem schopen zjistit přesně na minuty, co se s kusem děje).
Jak jsem psal, vím o 30 denní zákonné lhůtě a jsem ochoten ji akceptovat, pokud budu informován, co je za problém. Ne v této situaci a ne v dnešní době, kdy se informace sdílejí v podstatě ihned.
Dobrého obchodníka nedělá to, kolik toho prodá (to dokáže na netu dnes skoro každý), ale spadá do toho i následná péče o zákazníka. Jako sorry, ale odpověď "to nevím, to nezjistím, máme na to 30 dní, potřebujete ještě něco?" mi nepřijde adekvátní k tomu, abych si ještě někdy něco u CZC pořídil.

Možnosti

Na komentář zatím nikdo nereagoval, .

To je gól! To je gól!