Intel Core i5-9600K
Intel Core i5-9600K
6 776 Kč 8 199 Kč 5 033 Kč 6 090 Kč

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i5-9600K

avatar
NEHARIA 14. 1. 2019 9:33

@slámečka: ano, ne, ne (staci lepsi vzduch)spis bych vylepsil zdroj, pripadne ssd

JakubVesely JAK
JakubVesely 15. 1. 2019 6:30

@NEHARIA: chlapci to jste si brzo vzpoměli. Sestava už 14 dní běhá jako po másle

elektrárenský ELE

Kompatibilita

elektrárenský 27. 12. 2018 17:18

dobrý den, chci se zeptat jestli by to šlo s 1060 3gb ?

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 12. 2018 17:20

@elektrárenský: Ano, ale procesor se bude flákat.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 27. 12. 2018 20:18

@elektrárenský: Otázka zda připravujete procesor pro další upgrade grafiky. Procesor zvládne i o dost výkonnější karty. Záleží tedy na plánech, aby jste třeba tak výkonný procesor nekupoval zbytečně.

odehnal21 ODE

Upgrade.

odehnal21 30. 12. 2018 15:33

Dobrý den ,chtěl bych se zeptat popřípadě prosím o radu --.Mám PC- ( https://www.czc.cz/46mic811eojbbbpnt5oqse5lof/seznam )..
A chtěl bych do toho hodit novější procesor tak jsem se koukal po tomhle ale musel bych koupit i desku takže otazka zní ..Bude tahle sestava fungovat ? ( https://www.czc.cz/9hein95912k0889044horgbl4e/seznam ) ..(grafickou kartu bych si dokoupil později kdyby ste mi poradili nějakou dobrou gk tak budu taky rád :) ) ..(Bylo by dobře kdyby to zvládlo COD BO 4 )

avatar
Deidre Vayne 30. 12. 2018 15:42

@odehnal21: Dobrý den ,
Pokud koupíte novou desku Z370+UpdateBios / Z390 a na tu osadíte I5 9600K tak vše spolu pak bude komunikovat. Dále Grafická karta ? Doporučuji od GTX 1070 8GB 192957 jako Minimum pokud se jedná Blackout S přáním Krásného dne

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 30. 12. 2018 15:57

@odehnal21: Fungovat to bude, ale bude to jen vyhazování peněz. Pokud k tomu nechcete dát RTX 2080, tak stačí daleko levnější Ryzen 5 2600.Nebo sehnat i7-6700 nebo 7700 někde na bazaru.

odehnal21 ODE
odehnal21 30. 12. 2018 16:30

@odehnal21: Díky moc :)

groh.honza GRO

PC sestava kolem 35 000,-

groh.honza 31. 12. 2018 14:29

Dobrý den, chtěl bych si nechat postavit herní pc (převážně na PUBG). Ale moc tomu nerozumím, poradil by mi někdo? (bez windows, monitoru atd..)

MadMark MAD

Chladič

MadMark 31. 12. 2018 15:20

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli tento chladič dokáže uchladit tento procesor při taktech cca 5GHz
a voltáži cca 1,4 Voltů.
https://www.czc.cz/silentiumpc-fera-3-rgb-he1224-chladic-cpu/244766/produkt

slámečka SLÁ
slámečka 14. 1. 2019 8:48

@MadMark: Ne, kup si AiO vodni chlazeni

Maarek87 MAA

Sestava Intel

Maarek87 31. 12. 2018 17:34

Díky za názory... https://www.czc.cz/5ci2v2umkigki9ot56374bfeq6/seznam

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 12. 2018 20:27

@Maarek87: Sestava je celkem v pořádku, ale osobně bych přidal na desce, ty procesory mají opravdu vysoké TDP a kvalitně chlazená napájecí kaskáda je základ - https://www.czc.cz/msi-mag-z390-tomahawk-intel-z390/246230/produkt Pokud chcete taktovat, šel bych ještě výše - https://www.czc.cz/gigabyte-z390-aorus-elite-intel-z390/246536/produkt

MadMark MAD

Utáhne to?

MadMark 1. 1. 2019 20:25

Je tento chladič dosti výkonný a tento procesor dokázal uchladit i při 4,6GHz?
https://www.czc.cz/silentiumpc-fera-3-rgb-he1224-chladic-cpu/244766/produkt

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 1. 2019 20:30

@MadMark: Na základní chod je OK, pokud chcete taktovat co nejvýše, volil bych kvalitnější např - https://www.czc.cz/scythe-scmg-5100-mugen-5-rev-b/226677/produkt

slámečka SLÁ
slámečka 14. 1. 2019 8:47

@MadMark: AiO, vodnika tam deej

čermák15 ČER

Názor na sestavu ?

čermák15 2. 1. 2019 17:02

Prosím o názor na sestavu ..primárně na hry:https://www.czc.cz/0jj92650h2j6tano9hafo1u2k4/seznam

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 2. 1. 2019 17:07

@čermák15: Když už volíte vesměs kvalitní komponenty, tak to dejte také do pořádné skříně, např. - https://www.czc.cz/silentiumpc-armis-ar7-tg-rgb-okno-cerna/236394/produkt Dále tam úplně chybí SSD disk. Pokud máte již problém s rozpočtem, dá se to levněji postavit na Ryzen a zbyde na jiné věci. Opravdu potřebujete 4TB klasický HDD ?

čermák15 ČER
čermák15 2. 1. 2019 20:42

@GreenT: měl jsem za to že SSD jsem tam dával od Intelu s rozhraním M2...a nevěděl jsem, že skříň je nekvalitní..mimochodem, chtěl jsem se dále zeptat, jak moc důležité je vodní chlazení, a jestli se vyplatí do něj také investovat, nebo jestli postačí i levnější chladič..a HDD by mohlo být klidně 3 GB..asi máte pravdu..Za další rady předem děkuji.PS: takhle by to mělo být tedy lepší? https://www.czc.cz/0jj92650h2j6tano9hafo1u2k4/seznam
Jaký je rozdíl mezi klasickým SSD a M.2 ?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 2. 1. 2019 21:09

@čermák15: Vodní chlazení kupte aspoň s 240mm radiátorem. I tak je vzduch levnější a tišší.
M.2 je značně rychlejší, alep ro běžné použití a hraní her rozdíl nepoznáte.
Jelikož máte herní počítač, tak nechápu výběr HDD optimalizovaného pro NAS (síťové uložiště).https://www.czc.cz/seagate-barracuda-3-5-3tb/237133/produktU RAM hrozně moc připlácíte za vzhled a celkem nerozpoznatelný nárůst výkonu.https://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-lt-grey-16gb-2x8gb-ddr4-3000/247774/produkt
https://www.czc.cz/hyperx-predator-16gb-2x8gb-ddr4-3333/192303/produktRGB jsou tu stále levnější.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 2. 1. 2019 21:16

@čermák15: Ta skříň byla prostě o polovinu levnější a za tisíc nemůžete chtít nic extra. Slabé plechy, hodně děravá. Prostě základ, který je pro tak pěknou sestavu málo. Pro běžné užití nemusíte rozdíl mezi M.2 a SATA SSD řešit, je to jedno pokud se nejedná o NVMe disk a ten je zase zbytečný. Velice dobrý poměr cena/výkon má nyní tento - https://www.czc.cz/crucial-mx500-2-5-500gb/228523/produktOhledně HDD už vám napsal kolega. Na vodní chlazení bych se vykašlal, nic navíc tím nezískáte. Tento kvalitní vzduchový procesor v pohodě zvládne - https://www.czc.cz/scythe-scmg-5100-mugen-5-rev-b/226677/produkt

Pan Omáčka PAN

Chladič MSI

Pan Omáčka 8. 1. 2019 14:04

Zdravím, bude stačit chladič k procesoru Intel i5 9600k ?
https://www.czc.cz/msi-core-frozr-l/213546/produkt předem děkuji za odpověď.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 8. 1. 2019 14:10

@Pan Omáčka: Úplně stejně stačí i tento:https://www.czc.cz/silentiumpc-fera-3-he1224-v2/187659/produktNa větší taktování jsou samozřejmě slabé.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 8. 1. 2019 14:11

@Killing joke: Za cenu toho MSI může mít Ninja5 od Scythe. Ten MSI je malý, má 4 heatpipe, podle mě je na tom stejně jako ta Fera, jen stojí dvakrát tolik v rámci značky a herního vzhledu.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 8. 1. 2019 14:23

@Khalai: Nebo supercool RGB Fera.

Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír HER
Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír 8. 1. 2019 14:28

@Killing joke: Dobrý den,
bohužel se mi dostala teplovodivá pasta na 3 piny procesoru a do socketu desky. Dalo by se to vyčistit klasickou Alpou? Děkuji za odpověď

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 8. 1. 2019 14:39

@Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír: Ze socketu to budete dost blbě dloubat. Máte AMD procesor nebo Intel procesor? U Intelu by stačilo CPU jen vyčistit (kontaktní plošky) izopropylalkoholem, ale ze socketu to budete dostávat extrémně blbě jak u Intel patice tak u AMD...

Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír HER
Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír 8. 1. 2019 14:56

@Khalai: Mám AMD ryzen 5 1600, takže socket AM4. Stalo by se tomu něco, kdybych to zkusil vyčistit Alpou?

Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír HER
Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír 8. 1. 2019 16:08

@Khalai: Mám AMD ryzen 5 1600, takže socket AM4. Stalo by se tomu něco, kdybych to zkusil vyčistit Alpou?

Drillo DRI
Drillo 8. 1. 2019 16:17

@Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír: z desky bych to zkusil vyluxovat pokud je tuhá tak by to mohlo jít, z pinů bych to očistil viz video izopropylalkohlem
https://www.youtube.com/watch?v=vQolAHf6a2M

Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír HER
Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír 8. 1. 2019 16:42

@Drillo: OK, díky

slámečka SLÁ
slámečka 14. 1. 2019 8:43

@Pan Omáčka: Co?

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 1. 2019 8:49

@slámečka: Co?

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 14. 1. 2019 8:49

@slámečka: Dobra blbost, co jste napsal, kdyz kvalitni vzduchace typu Noctua NH-D15 nebo BeQuiet Dark Rock Pro 4 dovedou chladit lepe a tiseji nez spousta AIO chladicu :-)

avatar

Upravili by jste něco? Je to dobrá kombinace?

Warxdar 8. 1. 2019 14:18

GPU mám doma Asus gtx 1080ti. Sestava je určená na hraní, budu dokupovat UW-QHD monitor Asus ROG Swift PG348Q.https://www.czc.cz/158aqfm362hie9k69i4bgbtsma/seznam

avatar
NEHARIA 8. 1. 2019 14:55

@Warxdar: misto prestreleny desky bych vylepsil neco jinyho, minimalne chladic cpunebo usetril

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 8. 1. 2019 15:07

@NEHARIA: 2000,- ušetří na desce, 700,- na RAM a už má pomalu I7-9700K, se kterým bude mít na pět let vystaráno

avatar
NEHARIA 8. 1. 2019 15:08

@Usm82: na zdroji a case taky muze snadno usetrit az tisice

avatar
Warxdar 8. 1. 2019 15:19

@Usm82: Pokusím se to tedy nějak upravit, ale když jsem se koukal na fps testy na uw-qhd mezi i5-9600k a i7-9700k, tak tam byl nárůst minimální někde i stejný. I přesto by měla do budoucna větší smysl ta i7?

avatar
NEHARIA 8. 1. 2019 15:33

@Warxdar: tak urcite, momentalne jadra navic vicemene nic nepridaj, to je spis s vyhledem do budoucna a kdyz to jde za stejnou cenu...

avatar
Warxdar 8. 1. 2019 15:09

@NEHARIA: Časem chci přejít na vodníka s propojením cpu + gpu. Tu desku jsem si vybral z toho důvodu, že už mám od asusu grafiku, tak abych to měl sladěný i s rgb sync. Taky jí mám kvůli tomu, že má bluetooth a wifi přijímač. Abych to nemusel kupovat zvlášť jako přípojky do usb konektorů. Levnější model s wifi a BT byl : https://www.czc.cz/asus-tuf-z390-plus-gaming-wi-fi-intel-z390/246348/produkt
ale ten se mi moc nezamlouvá. Možná bych zkusil toho Mugena 5, ale bojím se že se mi tam nevejde. Taktovat nemám v plánu, aspoň ne hned (nevím jestli by mi to k něčemu na výkonu bylo a hlavně jsem to nikdy nedělal). Jinak ostatní cajk?

avatar
NEHARIA 8. 1. 2019 15:13

@Warxdar: tuf nebrat, to je zevl deskasata ssd stoji stejne a nezaplacnes si tim m2 slot, kdybys chtel v budoucnu neco rychlejsihopokud planujes vodnika, tak pak zacina davat smysl i ta skrin, ale pro me to je jen hyreni a vicemene jsem mel stejnou vizi jako usm82, ze bys tam misto toho dostal 8 jadro

avatar
Warxdar 8. 1. 2019 15:16

@NEHARIA: Jaký alternativní a levný kvalitní zdroj by jste mi doporučili a jakou levnější case?

avatar
Warxdar 8. 1. 2019 16:22

@NEHARIA: Teď mám 550w a když jsem tam dal grafiku tak hučel teda slušně :D tak jsem jí raději vyndal. A když bych v budoucnu chtěl upgradovat na nový řady rtx 3080ti např jestli někdy vyjde, nebyl by ten 650w málo? Jestli nevzít teda aspoň 750w ještě když tam někdy dám toho vodníka plus ta I7 bude taky žravější než i5. V případě varianty I7 asi Fera 3 nemá smysl což, nebo základní taky by zvládla? Jo a ta karta má 298 mm na délku

avatar
NEHARIA 8. 1. 2019 16:30

@Warxdar: to tezko rict, 10xx rada byla docela usporna, 20xx pridanim rt jader na tom tak dobre neni, jak na tom bude 30xx si neodvazuju ani hadatdo meshify se vejde 31.5cm

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 9. 1. 2019 7:51

@Warxdar: zdroj bych doporučil stejný co Neharia, ale 750W verzi - stojí jen o 200 kč víc než 650W a nikdy nevíte, co si v budoucnu do počítače dáte, takže větší rezerva nikdy není k zahození.Sám ted mám CORSAIR RMX 750W a u mé kombinace I7-8700K a 1070ti o něm ani nevím, že běží :-) https://www.czc.cz/seasonic-focus-plus-gold-750w/220743/produkt

slámečka SLÁ
slámečka 14. 1. 2019 8:33

@Warxdar: M2 ssd vymen za samsung evo970 a na cpu bude potreba vodnik, AiO

Adamiskos282 ADA

PC40k

Adamiskos282 8. 1. 2019 16:46

Zdravím je tu někdo hodný a schopný a mohl by mi pomoct poskládat PC na nejnovější hry. Limit je 40 000,- Díky. Já jsem na to úplně marný.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 246376
Intel Core i5-9600K
prodloužená záruka
-26%
6 776 Kč 8 199 Kč 5 033 Kč 6 090 Kč
dodání do Vánoc skladem
5 a více kusů
Koupit na splátky
Výkonný procesor 9. generace Coffee Lake Refresh, socket LGA 1151, 6 fyzických jader (6 vláken), frekvence 3,7 GHz (až 4,6 GHz v Turbo režimu), vyrovnávací paměť 9 MB SmartCache, 14 nm výrobní proces, podpora pamětí DDR4 2666 MHz, PCI-Express 3.0, integrovaná grafika Intel UHD Graphics 630, TDP 95 W, odemčený násobič.