Jak na změnu, doplnění či zrušení objednávky

Připravili jsme pro vás návod, jak postupovat v případě, že si přejete změnit, doplnit či zrušit vystavenou objednávku.

Uskutečnili jste prostřednictvím e-shopu CZC.cz objednávku, kterou chcete změnit nebo rovnou zrušit? V našem ukázkovém příkladu si objednáme zařízení 2v1 Lenovo IdeaPad Miix 700-12ISK, zlatá.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

 

1. krok: Nechte si zobrazit odeslané objednávky

Po přihlášení do e-shopu CZC.cz se přesuňte mezi odeslané objednávky, ke kterým se dostanete po kliknutí na rozbalovací nabídku „MOJE CZC" v horním menu, kde zvolíte možnost „Odeslané objednávky".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

2. krok: Pusťte se do editace objednávky

Máte před sebou seznam všech vašich objednávek. Pro změnu vybrané z nich vpravo klikněte na položku „editovat".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

3. krok: Vlastní editace objednávky

Pokud si přejete změnit počet kusů požadovaného zboží, upravte číslo ve sloupci „počet" a dole klikněte na červené tlačítko „Uložit změny".

Další možnosti editace (například změna způsobu dopravy či platby) nejsou systémem dovoleny. Pokud vám některá z těchto voleb nadále nevyhovuje, máte možnost objednávku zrušit. Učiníte tak kliknutím na modré tlačítko „Zrušit objednávku".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

4. krok: Uveďte důvod zrušení objednávky

Pokud jste se rozhodli objednávku zrušit, systém vás požádá o udání důvodu. Jak lze vidět na obrázku níže, vybírat můžete z několika možností. Jakmile zvolíte odpovídající důvod, klikněte na tlačítko „Zrušit".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Hotovo, vaše objednávka byla úspěšně zrušena. Pokud si přejete vytvořit objednávku novou, postupujte standardním postupem.