Jak na změnu, doplnění či zrušení objednávky

Připravili jsme pro vás návod, jak postupovat v případě, že si přejete změnit, doplnit či zrušit vystavenou objednávku.

Uskutečnili jste prostřednictvím e-shopu CZC.cz objednávku, kterou chcete změnit nebo rovnou zrušit? V našem ukázkovém příkladu si objednáme zařízení 2v1 Lenovo IdeaPad Miix 700-12ISK, zlatá.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

 

1. krok: Nechte si zobrazit odeslané objednávky

Po přihlášení do e-shopu CZC.cz se přesuňte mezi odeslané objednávky, ke kterým se dostanete po kliknutí na rozbalovací nabídku „MOJE CZC" v horním menu, kde zvolíte možnost „Odeslané objednávky".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

2. krok: Pusťte se do editace objednávky

Máte před sebou seznam všech vašich objednávek. Pro změnu vybrané z nich vpravo klikněte na položku „editovat".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

3. krok: Vlastní editace objednávky

Pokud si přejete změnit počet kusů požadovaného zboží, upravte číslo ve sloupci „počet" a dole klikněte na červené tlačítko „Uložit změny".

Další možnosti editace (například změna způsobu dopravy či platby) nejsou systémem dovoleny. Pokud vám některá z těchto voleb nadále nevyhovuje, máte možnost objednávku zrušit. Učiníte tak kliknutím na modré tlačítko „Zrušit objednávku".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

4. krok: Uveďte důvod zrušení objednávky

Pokud jste se rozhodli objednávku zrušit, systém vás požádá o udání důvodu. Jak lze vidět na obrázku níže, vybírat můžete z několika možností. Jakmile zvolíte odpovídající důvod, klikněte na tlačítko „Zrušit".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Hotovo, vaše objednávka byla úspěšně zrušena. Pokud si přejete vytvořit objednávku novou, postupujte standardním postupem.

Hlavička